Oe dat is al wat minder, Wie biedt 70?quote:Op zaterdag 14 september 2013 20:14 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik verkoop ze voor 80. Geef me drie dagen om het te regelen maar dan heb ik ze beschikbaar.
Ik bied mijn linker teelbal.quote:Op zaterdag 14 september 2013 20:15 schreef Dagger87 het volgende:
[..]
Oe dat is al wat minder, Wie biedt 70?
Zonder, dus is nog in goede staat.quote:
Niet schelden met met jonge!quote:
als je nou eens begint met PS3quote:Op zaterdag 14 september 2013 20:14 schreef Giester het volgende:
PM mij als je GTA 5 wilt kopen voor de Xbox360!
lolquote:Op zaterdag 14 september 2013 20:16 schreef Giester het volgende:
[..]
Niet schelden met met jonge!
Mijn oma is gestikt in mayonaise!
Kun je niet een pallet opsturen vanuit Spanje? Met een beetje geluk kunnen we dan maandag spelen.quote:Op zaterdag 14 september 2013 20:14 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik verkoop ze voor 80. Geef me drie dagen om het te regelen maar dan heb ik ze beschikbaar.
PS3... PM me als je GTA 5 wilt kopen voor de Xbox360!quote:Op zaterdag 14 september 2013 20:16 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]
als je nou eens begint met PS3
quote:Op zaterdag 14 september 2013 20:16 schreef Nibb-it het volgende:
[..]
Kun je niet een pallet opsturen vanuit Spanje? Met een beetje geluk kunnen we dan maandag spelen.
quote:Op zaterdag 14 september 2013 20:17 schreef Giester het volgende:
[..]
PS3... PM me als je GTA 5 wilt kopen voor de Xbox360!
Ik speel hem al 4 dagenquote:Op zaterdag 14 september 2013 20:14 schreef Strani het volgende:
[..]
Heel leuk voor je maar niet hier.quote:Op zaterdag 14 september 2013 20:18 schreef RickJamez het volgende:
[..]
Ik speel hem al 4 dagen
PSN: wanted0
Kijk zelf maar
Haha had ik ze zelf maar! Ik heb nog geen bericht ontvangen van Game.quote:Op zaterdag 14 september 2013 20:16 schreef Nibb-it het volgende:
[..]
Kun je niet een pallet opsturen vanuit Spanje? Met een beetje geluk kunnen we dan maandag spelen.
#fml #kutlevenquote:Op zaterdag 14 september 2013 20:21 schreef DaKKiE1984 het volgende:
De mijne is vandaag iig verzonden bij yourgamezone.nl. 15 Juli besteld.
Zal wel dinsdag worden want maandag geen post
Daar gaat het niet eens om.quote:Op zaterdag 14 september 2013 20:12 schreef boffer69 het volgende:
Af en toe een paar minuten kijken bederft echt niet alles hoor. Huilies
leuk he die post nlquote:Op zaterdag 14 september 2013 20:21 schreef DaKKiE1984 het volgende:
wats probleemquote:Op zaterdag 14 september 2013 20:21 schreef DaKKiE1984 het volgende:
Het spel komt dan ook gewoon dinsdag uit.quote:Op zaterdag 14 september 2013 20:21 schreef DaKKiE1984 het volgende:
Ik denk winkels die games verkopen zoals de MediaMarkt, Saturn, Bart Smit maar dat kon je natuurlijk zelf niet bedenkenquote:Op zaterdag 14 september 2013 20:22 schreef Flixxy het volgende:
Ik heb geen pre-order gedaan, iemand een suggestie waar ik het in de winkels kan proberen volgende week? Ik ben voor mijn werk door het hele land, dus alles binnen NL is een optie
Antwerpen! Aleetertoysquote:Op zaterdag 14 september 2013 20:22 schreef Flixxy het volgende:
Ik heb geen pre-order gedaan, iemand een suggestie waar ik het in de winkels kan proberen volgende week? Ik ben voor mijn werk door het hele land, dus alles binnen NL is een optie
Intertoys. Op de site hebben ze 'm nog, du sik vermoed dat ze de game ook wel in de winkel op voorraad zullen hebben.quote:Op zaterdag 14 september 2013 20:22 schreef Flixxy het volgende:
Ja maar dan krijgt hij het pas in de ochtend of middag terwijl de rest lekker om 00:00 's nachts het kan halen.quote:Op zaterdag 14 september 2013 20:23 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Het spel komt dan ook gewoon dinsdag uit.
waarom deze smiley danquote:Op zaterdag 14 september 2013 20:23 schreef DaKKiE1984 het volgende:
[..]
Helemaal niets. Gewoon zin in
Je kan het overal proberen, de vraag is of ze het nog hebben is een tweedequote:Op zaterdag 14 september 2013 20:22 schreef Flixxy het volgende:
Geeft ook niet, maar dat ik hem dinsdag pas heb is omdat maandag de post niet werkt. Niet omdat hij pas dinsdag uitkomtquote:Op zaterdag 14 september 2013 20:23 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Het spel komt dan ook gewoon dinsdag uit.
Hij kan ook naar de nachtrelease gaan en z'n pre-order retourneren..quote:Op zaterdag 14 september 2013 20:23 schreef Dagger87 het volgende:
[..]
Ja maar dan krijgt hij het pas in de ochtend of middag terwijl de rest lekker om 00:00 's nachts het kan halen.
Ze hadden toch problemen met het drukken gehad oid.quote:Op zaterdag 14 september 2013 20:23 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Ik denk winkels die games verkopen zoals de MediaMarkt, Saturn, Bart Smit maar dat kon je natuurlijk zelf niet bedenken
bart smit ookquote:Op zaterdag 14 september 2013 20:23 schreef Nibb-it het volgende:
[..]
Intertoys. Op de site hebben ze 'm nog, du sik vermoed dat ze de game ook wel in de winkel op voorraad zullen hebben.
Nee hoor, dat je hem dinsdag pas hebt is omdat het spel dinsdag uitkomt. Damn.quote:Op zaterdag 14 september 2013 20:24 schreef DaKKiE1984 het volgende:
[..]
Geeft ook niet, maar dat ik hem dinsdag pas heb is omdat maandag de post niet werkt. Niet omdat hij pas dinsdag uitkomt
Je bent de hele week in het hele land? Welk werk doe je? Ben je Gaston van de postcodeloterij of zoquote:Op zaterdag 14 september 2013 20:22 schreef Flixxy het volgende:
Viel wel mee zover ik weet en daar moeten alle retailers dan last van hebben lijkt me?quote:Op zaterdag 14 september 2013 20:24 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ze hadden toch problemen met het drukken gehad oid.
Roemeen013 hosselt hem wel voor je!quote:Op zaterdag 14 september 2013 20:25 schreef johnnyblaze11 het volgende:
xbox versie is volgens mij overal uitverkocht.
Meen je dat nouquote:Op zaterdag 14 september 2013 20:25 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Nee hoor, dat je hem dinsdag pas hebt is omdat het spel dinsdag uitkomt. Damn.
quote:Op zaterdag 14 september 2013 20:25 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Je bent de hele week in het hele land? Welk werk doe je? Ben je Gaston van de postcodeloterij of zo
En voor een extra bedrag levert hij hem in zn S klassequote:Op zaterdag 14 september 2013 20:25 schreef Giester het volgende:
[..]
Roemeen013 hosselt hem wel voor je!
Dat laatste wil ik zelf ook graag weten, heb eind augustus gepreordered..quote:Op zaterdag 14 september 2013 20:25 schreef Seconde het volgende:
Heb hem deze week geprorderd(woensdag volgensmij) bij de GM in Leeuwarden. Is er een kans dat ik maandagnacht voor een teleurstelling komt te staan en hoe groot is die kans? En hoelang gaat het duren voor dat ik de GM ongeveer weer uit ben?
Groetjes
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |