sommigen hier welquote:Op zaterdag 14 september 2013 20:07 schreef -CRASH- het volgende:
Kijken jullie nou de hele dag naar leaks
zaterdag en heb niks anders te doenquote:Op zaterdag 14 september 2013 20:08 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Wow, zit jij hier nog steeds
Ja.quote:Op zaterdag 14 september 2013 20:07 schreef -CRASH- het volgende:
Kijken jullie nou de hele dag naar leaks
Doet missie's. Be warnedquote:Op zaterdag 14 september 2013 20:08 schreef boffer69 het volgende:
http://www.dailymotion.com/video/x14pb5i_rebelvg_videogames
Heul nietquote:Op zaterdag 14 september 2013 20:09 schreef ChevyCaprice het volgende:
En moet elke keer nieuw deel openen
Tja. Heb het een half uurtje gekeken en nu is het ook wel mooi geweest. Ga the last of us nog maar even spelenquote:Op zaterdag 14 september 2013 20:09 schreef S95Sedan het volgende:
Waarom zit iedereen streams te kijken trouwens, dan is het hele spel toch al geen bal meer aan daarna.
Ik kan daar ook niet bij met mijn petquote:Op zaterdag 14 september 2013 20:09 schreef S95Sedan het volgende:
Waarom zit iedereen streams te kijken trouwens, dan is het hele spel toch al geen bal meer aan daarna.
kan je daar iets doen buiten de verhaallijn danquote:Op zaterdag 14 september 2013 20:11 schreef crossover het volgende:
[..]
Tja. Heb het een half uurtje gekeken en nu is het ook wel mooi geweest. Ga the last of us nog maar even spelen
Meer dan dat doe ik inderdaad ook niet. En alleen freeroam. Mensen die echt urenlang kijken snap ik ook niet. Of mensen die requests hebben voor wat de streamer moet laten zien. Over drie dagen kunnen ze dat mooi zelf bekijken.quote:Op zaterdag 14 september 2013 20:12 schreef boffer69 het volgende:
Af en toe een paar minuten kijken bederft echt niet alles hoor. Huilies
Ja, er zit een aardige multiplayer in. Niet super, maar wel vermakelijk.quote:Op zaterdag 14 september 2013 20:12 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
kan je daar iets doen buiten de verhaallijn dan
Ik verkoop ze voor 80. Geef me drie dagen om het te regelen maar dan heb ik ze beschikbaar.quote:Op zaterdag 14 september 2013 20:12 schreef RickJamez het volgende:
Pm me als iemand Gta 5 wilt kopen voor 90.
Ophalen kan in Amsterdam
quote:Op zaterdag 14 september 2013 20:14 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik verkoop ze voor 80. Geef me drie dagen om het te regelen maar dan heb ik ze beschikbaar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |