CE vinden ze te duur...quote:Op zaterdag 14 september 2013 21:13 schreef Niek. het volgende:
PM me even als je interesse hebt, dan stuur ik je zn 06, hij vroeg er 100euro voor maar daar kan je best wat vanaf onderhandelen![]()
Om het verhaal af te sluiten, een fototje
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. filmpje gezien........wat een game!
Gaat om het hypnotizing 7 guys gedeeltequote:Op zaterdag 14 september 2013 21:32 schreef Giester het volgende:
[..]
Zo'n pijn doet een mic toch niet?
Dude!quote:Op zaterdag 14 september 2013 21:32 schreef Morgen- het volgende:
[..]
Gaat om het hypnotizing 7 guys gedeelte
Ook zo'n plotseling optredende dood, inderdaad.quote:Op zaterdag 14 september 2013 21:29 schreef J03llV het volgende:
[..]
True! Maat van mij had vorige week RROD op zn xbox toen we fifa wilden gaan doen! Ik ging helemaal stuk![]()
Dude...quote:Op zaterdag 14 september 2013 21:32 schreef Morgen- het volgende:
[..]
Gaat om het hypnotizing 7 guys gedeelte
Via MPquote:Op zaterdag 14 september 2013 21:20 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
Dat is ook nog te doen
waar?
Oh, Rotterdam.quote:Op zaterdag 14 september 2013 21:34 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
Ja maar waar in Nederland?
Toch maar de ps3 versie aangeschaft Bartje?quote:Op zaterdag 14 september 2013 21:35 schreef Boterbartje het volgende:
Mijn ps3 is dus overleden 2 week terug. Vandaag opgeschroefd en het blijkt dus dat de blu-ray lens is gestorven. Nieuwe bestellen, deze week er nog inzetten maar dan kan ik volgend weekend pas gamen. Achja.. c'est la vie.
Hoe duur is zo'n nieuwe lens?quote:Op zaterdag 14 september 2013 21:35 schreef Boterbartje het volgende:
Mijn ps3 is dus overleden 2 week terug. Vandaag opgeschroefd en het blijkt dus dat de blu-ray lens is gestorven. Nieuwe bestellen, deze week er nog inzetten maar dan kan ik volgend weekend pas gamen. Achja.. c'est la vie.
Ik kan nachtlenzen aanraden!quote:Op zaterdag 14 september 2013 21:35 schreef Boterbartje het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |