abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_132095300
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 oktober 2013 18:20 schreef rootus het volgende:
In dit duitse onderzoek kan je zien wat de Islam met jongens van 14 t/m 16 doet.
Bij ons is zo een politiek incorrect onderzoek natuurlijk niet bekent.
Denken dat we "politiek correcter" zijn dan de Duitsers. :')
pi_132106515
quote:
14s.gif Op zaterdag 12 oktober 2013 10:47 schreef Xa1pt het volgende:
Het merendeel van de moslims wil gewoon een normaal leven leiden zoals jij en ik dat doen en zijn helemaal niet uit op een soort jihad.
En daar ben ik heel blij mee.
Dat is een ode aan de mensheid.
Het is ook iets dat ik niet snap.
Wel geloven dat de koran het woord van god is maar niet alles naleven.
Gelukkig maar want het zou een enorme puinhoop worden maar ik zou het wel eens willen begrijpen.

Die luid bezongen tolerantie van moslims in het verleden dat kan naar het rijk der fabelen.
Dat mag in duizenden boeken staan en dat weet ik dat het gewoon geschiedvervalsing is.
Als je niet beschermd wordt door de wet ban je het haasje. Daar hebben we genoeg voorbeelden van.
Beter dan tweederangs burger breng je het er echt niet af als dhimmi.

Occam's razor.

Als je dingen zo brengt zoals ze zijn, breng je dan een boodschap?
Wat ik hier beweer dat is de algemene opvatting van vriend en vijand van de Islam!
Maar volgens triggershot predik ik nu de extremistische islam en daar klopt er geen zak van want ik spreek geen Arabisch.
Als je in Syriė, Pakistan of ander islamitisch land een kind vraag wat een vrouw zonder hoofddoek, of een ongelovige is krijg je een helder antwoord. Met de zelfde helderheid zal dit kind je vertellen wat er met de joden moet gebeuren.
Triggershot: "alleen defensieve oorlog". Hoor jezelf eens.
Wil je het dan gewoon doodzwijgen en hopen dat het vanzelf weggaat?

Triggershot ik laat me heel erg graag door jou overtuigen maar doe eerst dat boven genoemde kind en stuk of wat miljoenen misleide andere gelovigen. Ik zou je eeuwig dankbaar zijn.

quote:
1s.gif Op zaterdag 12 oktober 2013 10:44 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Artikelen in de Taptoe tellen niet mee.
In bladen zoals de Taptoe is de islam een religie van vrede.
pi_132106656
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 oktober 2013 23:06 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Toen de moren Spanje binnen vielen zochten ze naar een bevolkingsgroep die met ze wilde colaboreren.
Dat werden de joden omdat die door de christenen als 2e range werden gezien.
De joden en christenen betaalden voor de creaties en de moslims gaven de opdrachten.

Ik zou toch nog eens een geschiedenisboekje openslaan, als ik jou was.
Er is in Spanje nog zegge en schrijven 1 oude synagoge bewaard gebleven uit die tijd.
Dat komt omdat nadat de moren zijn verjaagt alle moslims en joden het land moesten verlaten.
De moslims omdat ze de bezetters en moslims waren en de joden omdat ze met de moslims hadden gecollaboreerd.
  zaterdag 12 oktober 2013 @ 20:17:29 #204
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_132106737
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 oktober 2013 20:13 schreef rootus het volgende:

[..]

Er is in Spanje nog zegge en schrijven 1 oude synagoge bewaard gebleven uit die tijd.
Dat komt omdat nadat de moren zijn verjaagt alle moslims en joden het land moesten verlaten.
De moslims omdat ze de bezetters en moslims waren en de joden omdat ze met de moslims hadden gecollaboreerd.
Ja hoor, wat jij wilt. Er was natuurlijk helemaal geen sprake van Christelijk antisemitisme of zo, het was puur een soort bijltjesdag na de bezetting... :')
De pessimist ziet het duister in de tunnel
De optimist ziet het licht aan het eind van de tunnel
De realist ziet de trein komen
De machinist ziet drie idioten in het spoor staan....
pi_132106846
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 oktober 2013 20:17 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Ja hoor, wat jij wilt. Er was natuurlijk helemaal geen sprake van Christelijk antisemitisme of zo, het was puur een soort bijltjesdag na de bezetting...
Zeker niet nee.
De joden hadden het zwaar onder het christendom.

Ze werden echter verwijderd omdat ze als collaborateurs werden gezien en daar heeft men over het algemeen nogal de pest in.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')