quote:
Op zaterdag 12 oktober 2013 10:47 schreef Xa1pt het volgende:Het merendeel van de moslims wil gewoon een normaal leven leiden zoals jij en ik dat doen en zijn helemaal niet uit op een soort jihad.
En daar ben ik heel blij mee.
Dat is een ode aan de mensheid.
Het is ook iets dat ik niet snap.
Wel geloven dat de koran het woord van god is maar niet alles naleven.
Gelukkig maar want het zou een enorme puinhoop worden maar ik zou het wel eens willen begrijpen.
Die luid bezongen tolerantie van moslims in het verleden dat kan naar het rijk der fabelen.
Dat mag in duizenden boeken staan en dat weet ik dat het gewoon geschiedvervalsing is.
Als je niet beschermd wordt door de wet ban je het haasje. Daar hebben we genoeg voorbeelden van.
Beter dan tweederangs burger breng je het er echt niet af als dhimmi.
Occam's razor.
Als je dingen zo brengt zoals ze zijn, breng je dan een boodschap?
Wat ik hier beweer dat is de algemene opvatting van vriend en vijand van de Islam!
Maar volgens triggershot predik ik nu de extremistische islam en daar klopt er geen zak van want ik spreek geen Arabisch.
Als je in Syriė, Pakistan of ander islamitisch land een kind vraag wat een vrouw zonder hoofddoek, of een ongelovige is krijg je een helder antwoord. Met de zelfde helderheid zal dit kind je vertellen wat er met de joden moet gebeuren.
Triggershot: "alleen defensieve oorlog". Hoor jezelf eens.
Wil je het dan gewoon doodzwijgen en hopen dat het vanzelf weggaat?
Triggershot ik laat me heel erg graag door jou overtuigen maar doe eerst dat boven genoemde kind en stuk of wat miljoenen misleide andere gelovigen. Ik zou je eeuwig dankbaar zijn.
quote:
In bladen zoals de Taptoe is de islam een religie van vrede.