SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Alsof Ajax dit niet gaat winnen.quote:Op zaterdag 14 september 2013 19:18 schreef kapiteintje het volgende:
Ik jinx 't even voor jullie jongens.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 14 september 2013 19:20 schreef Cavaliers het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Tja, geen beter vermaak dan leedvermaak eyquote:Op zaterdag 14 september 2013 19:15 schreef kapiteintje het volgende:
Mokotjo speelt weer heerlijk. Echt een debielen bij Feyenoord dat ze 'm hebben laten gaan en een kneus als Immers wedstrijd na wedstrijd mag blijven falen.
Moet je naar het juiste kanaal zappen.quote:Op zaterdag 14 september 2013 19:20 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik heb het idee dat ik naar een schaakspel zit te kijken.
Haha, goede poging.quote:Op zaterdag 14 september 2013 19:21 schreef Dj_Day-V het volgende:
Ajacieden mogen trouwens ophouden met zeggen dat het in Eindhoven altijd zo stil is
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Over 2 jaar stopt Xavi bij Barça, dan kan ie mooi voor 25 of 30 miljoen daar naar toe 8-)
Mag hij Messi bedienen :D
Concluderen dat Ajax een middenmoter is zonder de Jong.quote:Op zaterdag 14 september 2013 19:20 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik heb het idee dat ik naar een schaakspel zit te kijken.
Davy bepaalt natuurlijk wat wij mogen zeggen.quote:Op zaterdag 14 september 2013 19:21 schreef Dj_Day-V het volgende:
Ajacieden mogen trouwens ophouden met zeggen dat het in Eindhoven altijd zo stil is
quote:Op zaterdag 14 september 2013 19:22 schreef AFCNiels het volgende:
Nu weet ik waarom er zo weinig sfeer is in de Arena.Een SV'tje krijgen tegen fucking Pec ZwolleSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Bedankt voor je diepgaande analyse.quote:Op zaterdag 14 september 2013 19:22 schreef Joosie200 het volgende:
PEC biedt goed weerstand, Ajax kan kloppen tot de deur open gaat, maar voorlopig blijft ie potdicht
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |