SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 3% gewijzigd door McNulty op 14-09-2013 19:06:58 ]we don't let bygones be bygones we buy guns and squeeze like a python until the night come typical flow to keep you n*ggas on the tip of your toes lo and behold make your temple explode
Laagschedelig would not hit.quote:Op zaterdag 14 september 2013 18:42 schreef Fanta-stick het volgende:
[ afbeelding ]
Godverdomme wat een geile bakkes.
HAHAHAHAHA FUKKING HELLquote:Op zaterdag 14 september 2013 18:48 schreef VMSDKR het volgende:
Fanta, ik heb een chick op Facebook die PRECIES op jou lijkt.
Alleen 50 kilo zwaarder.
Hahahaquote:Op zaterdag 14 september 2013 18:48 schreef VMSDKR het volgende:
Fanta, ik heb een chick op Facebook die PRECIES op jou lijkt.
Alleen 50 kilo zwaarder.
quote:Op zaterdag 14 september 2013 18:51 schreef VMSDKR het volgende:
Als je een foto van Fanta's hoofd gezicht neemt, en die in zo'n FatBooth-app voor je telefoon drukt krijg je haar gezicht zeg maar.
DM Fanta.
Post jije en foto van haarbakkes..dan post ik een foto van mijn bakkes..gaan we comparen bitch.quote:
Godver hahaha ...wat slecht. Moest hardlop lachen.quote:
quote:Op zaterdag 14 september 2013 18:56 schreef VMSDKR het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Geen zin om te roteren
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.OORDEEL ZELF GYMBROEDERS.
quote:Op zaterdag 14 september 2013 18:56 schreef VMSDKR het volgende:
ik lolde even..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vergeet niet te liken en te abonneren op mijn vlog:
https://youtu.be/oavMtUWDBTM?t=25s
quote:Op zaterdag 14 september 2013 19:02 schreef VMSDKR het volgende:
Wat kiekst ook joa maal loiverd.Die scouse brauw van haar man.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.OORDEEL ZELF GYMBROEDERS.
Wat is haar afkomst dan baby? Mocro?quote:Op zaterdag 14 september 2013 19:04 schreef VMSDKR het volgende:
Ja goed, dat heb jij beter geregeld. Dat geef ik je na.
quote:Op zaterdag 14 september 2013 19:02 schreef VMSDKR het volgende:
Wat kiekst ook joa maal loiverd.Ik kom maar tot 4 brah.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ZOEK DE 5 VERSCHILLEN
1. De ene zit in de trein, de andere niet.
2. Knoopjes
3. Gebruik van een hip filtertje
4. Headphones
5. ???BEASTMODE
Als ze dat is, ziet ze er inderdaad leuk uit..quote:Op zaterdag 14 september 2013 19:09 schreef McNulty het volgende:
Tering die Fanta heeft nog lekkere kop ook.
quote:Op zaterdag 14 september 2013 19:09 schreef McNulty het volgende:
Helegaar niet.quote:Op zaterdag 14 september 2013 19:15 schreef McNulty het volgende:
Wel drie punten eraf want ze maakt een duckface.
quote:Op zaterdag 14 september 2013 19:09 schreef McNulty het volgende:
quote:Op zaterdag 14 september 2013 19:12 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Als ze dat is, ziet ze er inderdaad leuk uit..
quote:
hihi puatje mooie negquote:Op zaterdag 14 september 2013 19:15 schreef McNulty het volgende:
Wel drie punten eraf want ze maakt een duckface.
Pfft mijn clit blijft anders niet ''down-to-earth'' van deze woorden, ze begint al te steigeren.quote:Op zaterdag 14 september 2013 19:18 schreef McNulty het volgende:
Ik ga die 12cm clit van haar niet te veel pijpen natuurlijk. Ze moet wel gewoon down-to-earth blijven weetje.
Kotste een beetje in mijn mondquote:Op zaterdag 14 september 2013 19:18 schreef McNulty het volgende:
Ik ga die 12cm clit van haar niet te veel pijpen natuurlijk. Ze moet wel gewoon down-to-earth blijven weetje.
Dit is het internet dan geef je chicks automatisch complimenten of 0/10 would not bang maar niet ertussen in gaan zittenquote:Op zaterdag 14 september 2013 19:18 schreef McNulty het volgende:
Dat mental image. OH NOES!quote:Op zaterdag 14 september 2013 19:18 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Pfft mijn clit blijft anders niet ''down-to-earth'' van deze woorden, ze begint al te steigeren.
Ok. Pimp.quote:Op zaterdag 14 september 2013 19:19 schreef Beach het volgende:
[..]
Dit is het internet dan geef je chicks automatisch complimenten of 0/10 would not bang maar niet ertussen in gaan zitten
Okee ik ben klaar met mijn whiteknight act; even m'n inbox checken op geilde dm's van Fanta.quote:
Fixed..quote:Op zaterdag 14 september 2013 19:22 schreef Geo4kant het volgende:
McN verander je ava man, zie je steeds als JB aan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Eentje zonder duckface.
Ik ben tweeslachtig. Don't judge me.quote:Op zaterdag 14 september 2013 19:22 schreef Geo4kant het volgende:
McN verander je ava man, zie je steeds als chick aan
quote:Op zaterdag 14 september 2013 19:22 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Fixed..Tranny face.. 5.6/10 would probably bangSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Eentje zonder duckface.
[..]
Fixed..met teddiesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Eentje zonder duckface.
![]()
[..]
Fixed..Niet te veel naar complimenten gaan lopen vissen he! Je begint de smaak al te pakken te krijgen zo te zien.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Eentje zonder duckface.
we don't let bygones be bygones we buy guns and squeeze like a python until the night come typical flow to keep you n*ggas on the tip of your toes lo and behold make your temple explode
Neukenquote:Op zaterdag 14 september 2013 19:25 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Tranny face.. 5.6/10 would probably bang
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nah meer dat mijn kop al een hele lange tijd in mijn fobo heeft gestaan...niks te verliezen dusquote:Op zaterdag 14 september 2013 19:26 schreef McNulty het volgende:
[..]
Niet te veel naar complimenten gaan lopen vissen he! Je begint de smaak al te pakken te krijgen zo te zien.
Tiddays klinkt veel beter hommo.quote:
quote:Op zaterdag 14 september 2013 19:26 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Neuken?
Als je met die dikke lippen ook doet pijpen dan zeg ik ja.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat ben jij grof en seksistisch, laten we het doen!quote:Op zaterdag 14 september 2013 19:27 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Als je met die dikke lippen ook doet pijpen dan zeg ik ja.
DM je nummer even dan.quote:Op zaterdag 14 september 2013 19:28 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Wat ben jij grof en seksistisch, laten we het doen!
quote:Op zaterdag 14 september 2013 19:27 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Als je met die dikke lippen ook doet pijpen dan zeg ik ja.
Wat.. ze heeft toch goede lippen. Jullie denken het.. ik zeg het.quote:
daar zal je wel genoeg ervaring mee hebbenquote:Op zaterdag 14 september 2013 19:29 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Wat.. ze heeft toch goede lippen. Jullie denken het.. ik zeg het.
Sowieso vrouwen die niet pijpen
Helaas wel. Maar dat wist je al lang.quote:Op zaterdag 14 september 2013 19:30 schreef THEFXR het volgende:
[..]
daar zal je wel genoeg ervaring mee hebben
Hehehehe I see what you did there.quote:Op zaterdag 14 september 2013 19:31 schreef McNulty het volgende:
Ik krijg wel meteen de neiging om een kebabje voor Fanta te kopen, want ze ziet er zo traditioneel Turks uit. Echt zo'n pure straight-from-the-motherland Turkse uitstraling heeft ze.
Ja lief vrouwtje hoor wil die ook wel in me haremquote:Op zaterdag 14 september 2013 19:31 schreef McNulty het volgende:
Ik krijg wel meteen de neiging om een kebabje voor Fanta te kopen, want ze ziet er zo traditioneel Turks uit. Echt zo'n pure straight-from-the-motherland Turkse uitstraling heeft ze.
I wanted to Rustle your Jimmies.quote:Op zaterdag 14 september 2013 19:32 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Hehehehe I see what you did there.
Maar schatje ik eet liever geen restvlees.
daar is die muay thai clinch voorquote:Op zaterdag 14 september 2013 19:31 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Helaas wel. Maar dat wist je al lang.
Ik weet niet wat jij met je vrouwen doet maar zo ben ik niet opgevoedquote:Op zaterdag 14 september 2013 19:38 schreef THEFXR het volgende:
[..]
daar is die muay thai clinch voor
Kaasplank! Waar hing je uit broeder?quote:Op zaterdag 14 september 2013 19:33 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Ja lief vrouwtje hoor wil die ook wel in me harem
ze zijn niet van porselein, hequote:Op zaterdag 14 september 2013 19:39 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik weet niet wat jij met je vrouwen doet maar zo ben ik niet opgevoed
beetje flexen beetje shinen jwt als de zon is in de lant is de kaasplank derinquote:Op zaterdag 14 september 2013 19:39 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Kaasplank! Waar hing je uit broeder?
Ik vecht gewoon terug als een gast dat bij mij zou doen.quote:Op zaterdag 14 september 2013 19:40 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Beetje wild oke, maar om ze nou knietjes te geven vanuit de clinch gaat mij te ver.
I bet you're doing the raping..quote:Op zaterdag 14 september 2013 19:43 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Ik vecht gewoon terug als een gast dat bij mij zou doen.
Is goed..Maar dan worden jullie allemaal verliefd op mij.quote:Op zaterdag 14 september 2013 19:45 schreef Hiatus het volgende:
Volgende keer wel lachen op de foto he
quote:
quote:Op zaterdag 14 september 2013 19:45 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
I bet you're doing the raping..
quote:Op zaterdag 14 september 2013 19:47 schreef Geo4kant het volgende:
Klopt schatje..mannelijke vechtmotoriek he...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En met zwaardvechten ben ik ook hartstikke goed.
Wel leuk stoeien danquote:Op zaterdag 14 september 2013 19:47 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Klopt schatje..mannelijke vechtmotoriek he...
En met zwaardvechten ben ik ook hartstikke goed.
Hoezo vroeger? Impotent nu?quote:Op zaterdag 14 september 2013 19:48 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Die had ik vroegah 2. Mooie dingen.
Apart. Van de gemiddelde fokker zou je eerder een katana verwachten om naast hun animedvdboxjes te plaatsen.quote:Op zaterdag 14 september 2013 19:48 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Die had ik vroegah 2. Mooie dingen.
Ik ben meer van de X-men etc, jij bent die anime FOK!kerquote:Op zaterdag 14 september 2013 19:49 schreef Beach het volgende:
[..]
Apart. Van de gemiddelde fokker zou je eerder een katana verwachten om naast hun animedvdboxjes te plaatsen.
Het mag best wat vriendelijker.quote:Op zaterdag 14 september 2013 19:48 schreef McNulty het volgende:
Post een foto als tjik hier en je bent meteen het middelpunt van de belangstelling. Hopelijk nemen G.R.S. ,JB en dat wijf uit Amerika hier voorbeeld aan.
Helemaal nietquote:Op zaterdag 14 september 2013 19:50 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik ben meer van de X-men etc, jij bent die anime FOK!ker
Ze heeft zo lang hier niet meer gepost dat ik haar naam ben vergeten.quote:Op zaterdag 14 september 2013 19:50 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Het mag best wat vriendelijker.
Totaal niet.quote:Op zaterdag 14 september 2013 19:51 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Als je van K-pop houdt ben je ook vast een anime/hentai freak
Haha ridders ter paard?quote:Op zaterdag 14 september 2013 19:48 schreef McNulty het volgende:
Post een foto als tjik hier en je bent meteen het middelpunt van de belangstelling. Hopelijk nemen G.R.S. ,JB en dat wijf uit Amerika hier voorbeeld aan.
Jou een stoot tegen je kanus geven.quote:Op zaterdag 14 september 2013 19:51 schreef Awesome_ het volgende:
mcsulty, je kan zelfs geen fatsoenlijke neg zetten.
Wat kan je nu wel, dan zijn we sneller klaar.
Omg...het niveau is below sealevel.quote:Op zaterdag 14 september 2013 19:52 schreef McNulty het volgende:
[..]
Jou een stoot tegen je kanus geven.
Doe dat.quote:Op zaterdag 14 september 2013 19:52 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Dan heb ik mij vergist, zal het beeld bijstellen.
Eigenlijk klopt dat niet.quote:
quote:Op zaterdag 14 september 2013 19:52 schreef McNulty het volgende:
[..]
Jou een stoot tegen je kanus geven.
Geintjuh ik ben een lovurr weetjuh.quote:
Godver, zie het nu pas.quote:Op zaterdag 14 september 2013 19:54 schreef JackieBrown het volgende:
Jezus echt plaatsvervangende schaamte voor deze OP
Neem de helft die lucht bevat en je zit wel goed.quote:Op zaterdag 14 september 2013 19:55 schreef Hiatus het volgende:
Ey wat zijn de macros van een fles hennessy ?
Ben nu bulking maar wil het beetje clean houden. Meestal sip ik helft van die bottle.
Doe eens normaal je bent gewoon ziekelijk jaloers dat je alleen zit.quote:Op zaterdag 14 september 2013 19:55 schreef Fanta-stick het volgende:
Das toevallig...Etha en JB zijn er allebei ineens weer.
Lekker fokken op de bank schatjes?
quote:Op zaterdag 14 september 2013 19:56 schreef Awesome_ het volgende:
De enige chick die niks van zichzelf heeft laten zien.
Ik beeld me soms in dat ze op elkaar uitgekeken zijn en allebei tegelijk op fok zitten te lullen naast elkaar. Ben ik slecht nu?quote:Op zaterdag 14 september 2013 19:55 schreef Fanta-stick het volgende:
Dit iddquote:Op zaterdag 14 september 2013 19:56 schreef Awesome_ het volgende:
Ik snap de JB-hype niet. De enige chick die niks van zichzelf heeft laten zien. Afaik is het gewoon een kloontje van etha
Ben je gekquote:Op zaterdag 14 september 2013 19:55 schreef Fanta-stick het volgende:
Ze komen niet aan je deur.. je moet er werk van maken en ze overwinnen.quote:Op zaterdag 14 september 2013 19:56 schreef VMSDKR het volgende:
Waarom komt Ethanolic altijd samen met Jackie.
Hoe kan ik op deze manier mijn digitale visitekaartje aan deze exotische dame afgeven.
JB niks van zichzelf laten zien, really?quote:Op zaterdag 14 september 2013 19:56 schreef Awesome_ het volgende:
Ik snap de JB-hype niet. De enige chick die niks van zichzelf heeft laten zien. Afaik is het gewoon een kloontje van etha
Misschien aan jou in de slaapkamer ja.quote:Op zaterdag 14 september 2013 19:58 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
JB niks van zichzelf laten zien, really?
quote:Op zaterdag 14 september 2013 19:56 schreef Beach het volgende:
[..]
Doe eens normaal je bent gewoon ziekelijk jaloers dat je alleen zit.
quote:Op zaterdag 14 september 2013 19:57 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Ben je gekik kijk voetbal en zij kookt. Net klaar met een high intensity cardio training if you know what I mean
![]()
![]()
Jongen rustig...relax..tranquilo...niet iedereen is op de hoogte van haar duistere verleden.quote:Op zaterdag 14 september 2013 19:58 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Had niks gezegd nu gaan mensen KPD doorzoeken.quote:Op zaterdag 14 september 2013 19:59 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Jongen rustig...relax..tranquilo...niet iedereen is op de hoogte van haar duistere verleden.
Ze is toch niet dik, dan zit ze ook niet in KPDquote:Op zaterdag 14 september 2013 20:00 schreef Beach het volgende:
[..]
Had niks gezegd nu gaan mensen KPD doorzoeken.
Nu wel dusquote:Op zaterdag 14 september 2013 19:59 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Jongen rustig...relax..tranquilo...niet iedereen is op de hoogte van haar duistere verleden.
Nog duisterderder dan die van jouquote:Op zaterdag 14 september 2013 19:59 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Pre-gym postte ik in maatje meerquote:Op zaterdag 14 september 2013 20:00 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ze is toch niet dik, dan zit ze ook niet in KPD
Ik spuug altijd in mannen hun eten.quote:Op zaterdag 14 september 2013 20:01 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Nu wel duskketha ik gooi zn kip in de wc as we speak
Goed dat je nu naar de gym gaat, fatties zijn smerig.quote:Op zaterdag 14 september 2013 20:02 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Pre-gym postte ik in maatje meer
Vandaar die haat jegens vrouwen met rondingen. Ze doen je denken aan je oude zelf.quote:Op zaterdag 14 september 2013 20:02 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Pre-gym postte ik in maatje meer
Wat bied je mij Grieks eten aan..quote:Op zaterdag 14 september 2013 20:00 schreef VMSDKR het volgende:
Fanta, wat doe je nu? Ik kom naar Roffa en kook je de beste souvlaki die je ooit geproefd hebt.
Eerst Grieks eten en daarna Grieks..quote:Op zaterdag 14 september 2013 20:03 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Wat bied je mij Grieks eten aan..
Ga weg fraudeur.
Ik betover je met mijn kookkunsten. ( srs )quote:Op zaterdag 14 september 2013 20:03 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Wat bied je mij Grieks eten aan..
Ga weg fraudeur.
Oeh jij stouterd.quote:Op zaterdag 14 september 2013 20:04 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Eerst Grieks eten en daarna Grieks..
Zeggen ze allemaal...en vervolgens moet ik ze de keuken uittrappen omdat ze de pasta in lauwwarm water gooien.quote:Op zaterdag 14 september 2013 20:04 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Ik betover je met mijn kookkunsten. ( srs )
Good housewifey is good.quote:Op zaterdag 14 september 2013 20:05 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Zeggen ze allemaal...en vervolgens moet ik ze de keuken uittrappen omdat ze de pasta in lauwwarm water gooien.
Gotver ik kan me jouw foto's nog herinneren. Not good. Mayday! Mayday!quote:Op zaterdag 14 september 2013 20:05 schreef dreamerbulk het volgende:
ik ga mezelf zo bevredigen op de koude leren bank terwijl dit nummer aanstaat hnngggggggg
Goede muziek drop je soms wel. Dat wel.quote:Op zaterdag 14 september 2013 19:55 schreef McNulty het volgende:
[..]
Geintjuh ik ben een lovurr weetjuh.
(nohomo)quote:Op zaterdag 14 september 2013 20:07 schreef McNulty het volgende:
[..]
Gotver ik kan me jouw foto's nog herinneren. Not good. Mayday! Mayday!
Weet je ik ga niet beggen of zo. Ik ben van mening dat als je een hoop geeft in het leven, goede dingen vanzelf naar je toe komen. Dus als ik nog niks van JB gezien heb is ze wss gewoon moeilijk lelijk. En dit is geen neg. Dus laat me met rust verder.quote:Op zaterdag 14 september 2013 19:58 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Ik heb een hoogontwikkelde diverse smaak zowel op het gebied van vrouwen als die van muziek. Verder ben ik ook heel belezen en op de hoogte van de geo-politieke actualiteiten die zich op de wereld afspelen.quote:Op zaterdag 14 september 2013 20:09 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Goede muziek drop je soms wel. Dat wel.
Nieuw I forgot sumthing.quote:
lolled, van zulke dagen moet je genieten .. waar alles fout gaat... walking disaster ... omarm hetquote:Op zaterdag 14 september 2013 20:17 schreef Drinky het volgende:
Vandaag was een goede dag. Grip verloren op deadlift en een stuk van m'n vel helemaal weg (no penis). Daarna met calf raise met een voet weggegleden en m'n enkel verzwikt, van de trap afgelopen na leg workout en op m'n bek gevallen en om de een of andere reden biefstuk gekocht wat 12 euro de kilo kostte i.p.v. 6 euro, helemaal lijp.
Ook bizar hoe men in deze gym over hun kuurtjes en stacks praat alsof het helemaal niks is, gewoon met van alles experimenteren dit/dat.
quote:Op zaterdag 14 september 2013 19:01 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]Is dat een ochtendjas met epauletten?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Geen zin om te roteren
Heerlijke dag inderdaad, nu even mijn halve kilo kk dure biefstuk opmaken om het een beetje recht te trekken. Ik heb zo het vermoeden dat die shit helemaal verbrand gaat raken.quote:Op zaterdag 14 september 2013 20:19 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
lolled, van zulke dagen moet je genieten .. waar alles fout gaat... walking disaster ... omarm het
Niks mis met maagdelijkheid, betere testboost bestaat er niet. En eenmaal weg zijn je T-levels nooit meer zo hoog te krijgen.quote:Op zaterdag 14 september 2013 20:23 schreef Levolution het volgende:
Wat een topic weer, je zou denken dat deze brede gymmers allang geen maagd meer zijn maar niets is minder waar.
quote:Op zaterdag 14 september 2013 20:23 schreef Levolution het volgende:
Wat een topic weer, je zou denken dat deze brede gymmers allang geen maagd meer zijn maar niets is minder waar.
Noem mij geen kk. Dank u.quote:
magk ook plaatsenquote:Op zaterdag 14 september 2013 19:48 schreef McNulty het volgende:
Dat denken.quote:Op zaterdag 14 september 2013 19:56 schreef Awesome_ het volgende:
Iddquote:Op zaterdag 14 september 2013 20:34 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Dat denken. [ afbeelding ][ afbeelding ]
Ghehe.quote:Op zaterdag 14 september 2013 20:23 schreef Levolution het volgende:
quote:Op vrijdag 13 september 2013 15:06 schreef Dimachaerus het volgende:
alle fokkers zijn maagd maar niet elke maagd is een fokker
dat is toch een vent? of was dat niet diequote:Op zaterdag 14 september 2013 20:40 schreef McNulty het volgende:
Voor de curvy bishes haterz.
[ afbeelding ]
Kom benchen dan vieze boeler.quote:
Dat is dat androgyne model..quote:Op zaterdag 14 september 2013 20:40 schreef McNulty het volgende:
Voor de curvy bishes haterz.
[ afbeelding ]
Shut thequote:Op zaterdag 14 september 2013 20:47 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
dat is toch een vent? of was dat niet die
fuck up!quote:Op zaterdag 14 september 2013 20:52 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Dat is dat androgyne model..
Als je me wilt hosselen moet je met een betere line komen.quote:
alsof ik ecto's hossel, botje plzquote:Op zaterdag 14 september 2013 20:55 schreef McNulty het volgende:
[..]
Als je me wilt hosselen moet je met een betere line komen.
komen doe je maar in je fleshlight. In de gym pomp je ijzer of GTFOquote:Op zaterdag 14 september 2013 21:01 schreef stinkie het volgende:
Goftedomme ik kom ook een keer in gym. Is het gewoon een smerige KPD reeks.
quote:Op zaterdag 14 september 2013 21:02 schreef Drinky het volgende:
[..]
komen doe je maar in je fleshlight. In de gym pomp je ijzer of GTFO
Ik werp een schaduw over je heen met mijn brede buffel buffness.quote:Op zaterdag 14 september 2013 20:59 schreef Drinky het volgende:
[..]
alsof ik ecto's hossel, botje plz
deze topic word steeds ergerder dat komt door die rare beta nerdsquote:Op zaterdag 14 september 2013 21:01 schreef stinkie het volgende:
Goftedomme ik kom ook een keer in gym. Is het gewoon een smerige KPD reeks.
zyzz huilt broeder, zyzz huiltquote:Op zaterdag 14 september 2013 21:21 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
deze topic word steeds ergerder dat komt door die rare beta nerds
Hahaha die gast.quote:Op zaterdag 14 september 2013 21:24 schreef G.R.S. het volgende:
[ afbeelding ]
It's all about confidence.
mokkel kijkt als een s, hij niet als een Dquote:Op zaterdag 14 september 2013 21:24 schreef G.R.S. het volgende:
[ afbeelding ]
It's all about confidence.
Zijn ze eckt een koppel? Dan is mijn post debunked.quote:Op zaterdag 14 september 2013 21:27 schreef G.R.S. het volgende:
Speciaal voor Dima
[ afbeelding ]
Je hoeft niet te liften voor chicks
Ze is echt mooi man. Alsof hij iemand anders wil. Tenzij ze idd psychobitch is.quote:Op zaterdag 14 september 2013 21:28 schreef McNulty het volgende:
[..]
Ze heeft zo'n blik in haar ogen van: "You will never get some. Nice try though!"
Wanneer laat jij je hoofdje eensch zien. Zo van: kiekeboeke hier ben ik dan!quote:Op zaterdag 14 september 2013 21:30 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Ze is echt mooi man. Alsof hij iemand anders wil. Tenzij ze idd psychobitch is.
mijn erecti smelt ervanquote:Op zaterdag 14 september 2013 21:31 schreef kaasplankje het volgende:
ik smelt van deze zoetige teenagelove
Hahah hebben jullie standaard dagen dat jullie seks hebben?quote:Op zaterdag 14 september 2013 21:32 schreef stinkie het volgende:
[..]
mijn erecti smelt ervan
En het is zaterdag, dus ik moet er weer op straks
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.we don't let bygones be bygones we buy guns and squeeze like a python until the night come typical flow to keep you n*ggas on the tip of your toes lo and behold make your temple explode
tuurlijk. Zaterdagavond is gym dicht. Dus thuiscardioquote:Op zaterdag 14 september 2013 21:35 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Hahah hebben jullie standaard dagen dat jullie seks hebben?
Ja daaaag. Nadat Fanta haar aesthetic face heeft laten zien zeker? Ben je helemaal gestoord??quote:Op zaterdag 14 september 2013 21:32 schreef McNulty het volgende:
[..]
Wanneer laat jij je hoofdje eensch zien. Zo van: kiekeboeke hier ben ik dan!
quote:Op zaterdag 14 september 2013 21:37 schreef McNulty het volgende:
The Weekndweer een neger die mikkel jackzoon wil zyn.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I just warped whoop whoop!
Op dinsdag 27 juli 2010 04:05 schreef Righteous het volgende:
Drinky is een baas
quote:Op zaterdag 14 september 2013 21:37 schreef McNulty het volgende:
The WeekndTantoe lekkere muziek..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Geen leesmeisjuh picsquote:Op zaterdag 14 september 2013 21:41 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Ja daaaag. Nadat Fanta haar aesthetic face heeft laten zien zeker? Ben je helemaal gestoord??
ken zijn muziek niet echt.quote:
grwoon posten. Naast die mislukte uni-brow van fanta sta j er hartstikke goed voor. Echt meisje, echt.quote:Op zaterdag 14 september 2013 21:41 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Ja daaaag. Nadat Fanta haar aesthetic face heeft laten zien zeker? Ben je helemaal gestoord??
;pomga981quote:Op zaterdag 14 september 2013 21:27 schreef G.R.S. het volgende:
Speciaal voor Dima
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 14 september 2013 21:31 schreef kaasplankje het volgende:
ik smelt van deze zoetige teenagelove
Is het een aanrader? Ik ben meer van de non-fictie. Dat extra knowledge vergaren. Er zijn wel twee fictie boeken die ik graag wil lezen. Gates of Fire en Atlas Shrugged(1200 pagina's).quote:Op zaterdag 14 september 2013 21:51 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Als je into CIA achtige verhalen bent moet je de Covert One series lezen van Robert Ludlum
Al gedaan. Ik wil het verhaal in literaire vorm herontdekken. Hopelijk biedt het in die vorm meer karakterontwikkeling en introspectie van de personages. Vooral dat laatste is interessant omdat het toch wel een suicide missie was. De film is meer "style over substance".quote:Op zaterdag 14 september 2013 22:08 schreef stinkie het volgende:
Kijk gewoon 300 man. Puike samenvatting.
Ik ben weer begonnen in wheel of time. Kijken of ik het deze keer uitkrijg
dus jouw poepertje is goed te grazen genomen hè ....quote:Op zaterdag 14 september 2013 22:21 schreef Awesome_ het volgende:
ik ben ook een agoge onder gaan vroeger, daarom ben ik nu zo'n ontzettende badass
Het is gewoon voor pure ontspanningquote:Op zaterdag 14 september 2013 22:02 schreef McNulty het volgende:
[..]
Is het een aanrader? Ik ben meer van de non-fictie. Dat extra knowledge vergaren. Er zijn wel twee fictie boeken die ik graag wil lezen. Gates of Fire en Atlas Shrugged(1200 pagina's).
Pics or you're just tripping on LSD.quote:Op zaterdag 14 september 2013 22:47 schreef Drinky het volgende:
MENSEN MENSEN MENSEN.
Ik krijg net mee dat DWAYNE THE ROCK JOHNSON MOTHERFUCKING IN DEZELFDE GYM TRAINT GVD GVT GDV![]()
![]()
Ik moet deze kans niet onbenut laten.
alistair babe. Je moet alistair lezen.quote:Op zaterdag 14 september 2013 22:43 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Het is gewoon voor pure ontspanningIk vind zijn boeken geweldig. Ik ben een groot fan van de karakters. Dat is ook de reden waarom ik de hele serie heb gelezen. Ludlum is weliswaar overleden maar er zijn andere schrijvers die zijn werk voortzetten.
Dit was vandaag. Ik had die indiaan daar wel gezien maar ben de rots blijkbaar misgelopenquote:Op zaterdag 14 september 2013 22:48 schreef McNulty het volgende:
[..]
Pics or you're just tripping on LSD.
Waar is dit???//////?quote:Op zaterdag 14 september 2013 22:54 schreef Drinky het volgende:
[..]
Dit was vandaag. Ik had die indiaan daar wel gezien maar ben de rots blijkbaar misgelopen
[ afbeelding ]
flex gym budapestquote:
AAS bij de lokale etos halenquote:Op zaterdag 14 september 2013 23:13 schreef Levolution het volgende:
[..]
Ohja je zat daar. Wat moet hij daar dan?
Hij schiet zijn nieuwe film Hercules in budapest, en traint ondertussen in die gym, moet groot blyven jeweettogquote:Op zaterdag 14 september 2013 23:13 schreef Levolution het volgende:
[..]
Ohja je zat daar. Wat moet hij daar dan?
Regel dat je figurant bent dan.quote:Op zaterdag 14 september 2013 23:19 schreef Drinky het volgende:
[..]
Hij schiet zijn nieuwe film Hercules in budapest, en traint ondertussen in die gym, moet groot blyven jeweettog
ik ga hem gewoon regelen #fullhomoquote:Op zaterdag 14 september 2013 23:25 schreef Levolution het volgende:
[..]
Regel dat je figurant bent dan.
zal wel aardig wat in gaanquote:
Sowieso denken dat je moet liften om chicks te krijgenquote:Op zaterdag 14 september 2013 21:27 schreef G.R.S. het volgende:
Speciaal voor Dima
[ afbeelding ]
Wat ga je doen dan?quote:Op zaterdag 14 september 2013 23:53 schreef Fanta-stick het volgende:
Sapke zit straks weer in apeldoorn!
Ik moet sowieso mijn handicap compenseren -> confidence gains.quote:Op zaterdag 14 september 2013 23:53 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Sowieso denken dat je moet liften om chicks te krijgen
Zelfvertrouwen, swag, je game, geld. Je hebt heen aesthetic fysiek nodig.
Je moet gewoon die puashit doen gek.quote:Op zondag 15 september 2013 00:13 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Ik moet sowieso mijn handicap compenseren -> confidence gains.
PUA is onzin. Je moet gewoon beetje leuk praten, grappen en beetje seksie doen.quote:Op zondag 15 september 2013 00:14 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Je moet gewoon die puashit doen gek.
Idd en gewoon nonchalant zijn. Niet te hard proberen, komt vanzelf wel een chickie op je pad. Ik ga geen tijd verspillen aan vrouwen, sms'en al die crap. Op een gegeven moment kom je wel iemand tegen waarbij bet vanaf het begin al goed zit en heb je al die spelletjes en zooi niet nodig.quote:Op zondag 15 september 2013 00:17 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
PUA is onzin. Je moet gewoon beetje leuk praten, grappen en beetje seksie doen.
ik ook niet, extra cardio heb ik niet ingepland voor vandaag moet je weer berekenen wat je erbij moet eten.quote:Op zondag 15 september 2013 00:39 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
he gatver moet er echt niet aan denken..![]()
![]()
Vraag ff of ze miss interesse heeft ik een monogame knappe jongen die best wel grappig uit de hoek kan komen op een online discussieforum. Thanks!quote:Op zondag 15 september 2013 00:55 schreef Fanta-stick het volgende:
Zag net een chinees van 1,65 met een blond meisje van 1,68 superlief! No need for aesthetics.
Ik vind het heel aardig van je maar ik heb al een vriendin.quote:Op zondag 15 september 2013 00:58 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Vraag ff of ze miss interesse heeft ik een monogame knappe jongen die best wel grappig uit de hoek kan komen op een online discussieforum. Thanks!
Neuh.quote:Op zondag 15 september 2013 05:09 schreef Geo4kant het volgende:
Iedereen natuurlijk vroeg te bed voor die gainz
heeft stereo een chick dan tt?quote:Op zondag 15 september 2013 00:55 schreef Fanta-stick het volgende:
Zag net een chinees van 1,65 met een blond meisje van 1,68 superlief! No need for aesthetics.
Was je op de midgetbeurs?quote:Op zondag 15 september 2013 00:55 schreef Fanta-stick het volgende:
quote:Op zondag 15 september 2013 13:25 schreef fathank het volgende:
Die mascottezelfs in de veehouderij vind je ze niet zo
Dit.quote:Op zaterdag 14 september 2013 19:55 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Godver, zie het nu pas.
HAAL DIE KANKERDIKKE MAMMOETTANKERS UIT DE OP!!!
Dit. Leeftijd maakt niet uit maar ze moet wel volgroeid zijn.quote:Op zaterdag 14 september 2013 22:01 schreef Hiatus het volgende:
Heeft ze tietten en ass ? anders heb je er nog weinig aan.
Dat veinz in dr hand.quote:
+1quote:Op zondag 15 september 2013 13:40 schreef Curlbrah het volgende:
sws ben ik ervoor om weer op de fitte chicks over te gaan in dit topic
obesitas zijn andere topics voor
Allemaal prima, maar niet hier.quote:Op zondag 15 september 2013 15:36 schreef Jahr00n het volgende:
vrouwen horen gwn beetje tjubbie te zijn niet vies afgetraind
test-e 500mg, winny kickstart?quote:Op zondag 15 september 2013 17:59 schreef fathank het volgende:
Net een weekje on-cycle, keek net in de spiegel en mn borst en lats lijken nu al een stuk voller.
Raar spul die creatine, weet niet of ik er wel mee doorga, dalijk word ik nog zo'n anabolenpropje
Dat wou k zeggenquote:
-Latissimus dorsi komt overdreven veel vanachter de pectoris major vandaan-sinaassappel-onder-armen-syndroom.quote:
Stierennek is alpha fokyoutalkinboutquote:Op zondag 15 september 2013 18:33 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
-Latissimus dorsi komt overdreven veel vanachter de pectoris major vandaan-sinaassappel-onder-armen-syndroom.
-Verbrede linea alba
-Obliques lopen raar over in de rectus abdominis.
-Te lange broek
-Stierennek
-Klein hoofd
-Ik zie gewoon geen ontwikkelde serratus anterior terwijl hij wel grote lats heeft..wat is deze?
Al met al..would not hit-> 4/10
-
binnen no-time afgestudeerd jij..quote:Op zondag 15 september 2013 18:33 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
-Latissimus dorsi komt overdreven veel vanachter de pectoris major vandaan-sinaassappel-onder-armen-syndroom.
-Verbrede linea alba
-Te lange broek
-Stierennek
-Klein hoofd
-Ik zie gewoon geen ontwikkelde serratus anterior terwijl hij wel grote lats heeft..wat is deze?
-
bwoaahhh... wouldtrainwith/10quote:Op zondag 15 september 2013 14:07 schreef Montelly het volgende:
[ [url=http://n
Voor de dames..
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 15 september 2013 17:59 schreef fathank het volgende:
Net een weekje on-cycle, keek net in de spiegel en mn borst en lats lijken nu al een stuk voller.
Raar spul die creatine, weet niet of ik er wel mee doorga, dalijk word ik nog zo'n anabolenpropje
Je link doet het niet.quote:Op zondag 15 september 2013 18:41 schreef Montelly het volgende:
Fanta over paar jaar..
[ afbeelding ]
werkt niet bradderquote:Op zondag 15 september 2013 18:41 schreef Montelly het volgende:
Fanta over paar jaar..
[ afbeelding ]
Dat is nog geen reden om die troep hier neer te zetten.quote:Op zondag 15 september 2013 16:01 schreef THEFXR het volgende:
[..]
als je naar de gym gaat, zie je meer chubbies dan slanke meiden
Vieze 2 sec. voor mij posteraar.quote:
Verder hangt dat natuurlijknook af van het soort gym waar je traint. Bij mij alleen maar slanke meiden (nauwelijks vrouwen in mijn hard core gym helaas).quote:Op zondag 15 september 2013 16:01 schreef THEFXR het volgende:
[..]
als je naar de gym gaat, zie je meer chubbies dan slanke meiden
allemaal lastige vragen op zondagquote:Op zondag 15 september 2013 18:43 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Hoe kan je hier filmpjes vanaf je iphone posten?
Hoe zit het met uploaden etc.
quote:Op zondag 15 september 2013 18:44 schreef Montelly het volgende:
[..]
allemaal lastige vragen op zondag
quote:
quote:Op zondag 15 september 2013 18:33 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
-Verbrede linea alba
-Te lange broek
-Stierennek
-Klein hoofd
-
Wil je dit topique spammen met selfviddy's?quote:Op zondag 15 september 2013 18:43 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Hoe kan je hier filmpjes vanaf je iphone posten?
Hoe zit het met uploaden etc.
keekvids van fantaquote:Op zondag 15 september 2013 18:48 schreef McNulty het volgende:
[..]
Ga je dit topique spammen met selfviddy's.
keekvids was ist das?quote:
Wil graag recensies op mijn squat.quote:Op zondag 15 september 2013 18:48 schreef McNulty het volgende:
[..]
Wil je dit topique spammen met selfviddy's?
Wat zijn keekvids?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |