noujaquote:Op zondag 22 september 2013 01:00 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ow, is zo?
Ik heb iedereen wat verwijderd waar ik nooit meer wat van las
welke opleiding is het geworden?quote:Op zondag 22 september 2013 00:55 schreef leeell het volgende:
[..]
yep !
maar bevalt wel beter gelukkig, motivatie en doorzettingsvermogen is wel gestegen naar ongekend niveau (bijna gemiddeld)
Ow...quote:Op zondag 22 september 2013 01:01 schreef leeell het volgende:
[..]
noujaik like'de je berichtjes altijd en gaf je waardevolle input
Business IT & Management.quote:Op zondag 22 september 2013 01:01 schreef Triggershot het volgende:
[..]
welke opleiding is het geworden?
BOOOOOoooooringquote:Op zondag 22 september 2013 01:01 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ow...
Ach dingen.
Update?
Heb een huis gekocht, samenwonen, dingen, gezellig.
Waarom komen er steeds meer combinatiestudies? Straks wordt het nog Recht en Vrijetijdsmanagementquote:
hoe bevalt jouw soireeee du solooo heute.quote:
ehm wat zeg je precies watquote:Op zondag 22 september 2013 01:03 schreef leeell het volgende:
[..]
hoe bevalt jouw soireeee du solooo heute.
je avondje alleenquote:Op zondag 22 september 2013 01:05 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
ehm wat zeg je precies wat
dat is misschien maar voor het bestequote:Op zondag 22 september 2013 01:05 schreef Renesite het volgende:
[..]
Lukt niet. Komt niet. Gaat niet. Nooit niet.
Mee eens. Ziektes verspreiden genaamd homofilie is gewoon niet goed voor de wereldjequote:Op zondag 22 september 2013 01:05 schreef leeell het volgende:
[..]
dat is misschien maar voor het beste
onnodig gemeenquote:Op zondag 22 september 2013 01:15 schreef leeell het volgende:
omdat je een levenloos omhulsel met rood haar bent zeker
lobi schat, gta V > ho'squote:
Squeek squeekquote:Op zondag 22 september 2013 01:17 schreef leeell het volgende:
[..]
lobi schat, gta V > ho's
alles op zn tijd, tot die tijd maar weer aan de handkar.
neenquote:
naar iel mannetje is tquote:Op zondag 22 september 2013 01:17 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
hij kan er niks aan doen
Misantroop
zit op 40% nu ongeveerquote:Op zondag 22 september 2013 01:17 schreef leeell het volgende:
[..]
lobi schat, gta V > ho's
alles op zn tijd, tot die tijd maar weer aan de handkar.
Nou, nog 60% door hand-karren. Bijna zover?quote:Op zondag 22 september 2013 01:18 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
neen
[..]
naar iel mannetje is t
[..]
zit op 40% nu ongeveer
waarom ook nietquote:Op zondag 22 september 2013 01:18 schreef Renesite het volgende:
[..]
Nou, nog 60% door hand-karren. Bijna zover?
quote:Op zondag 22 september 2013 01:18 schreef Renesite het volgende:
[..]
Nou, nog 60% door hand-karren. Bijna zover?
succes bra, je mag altijd langskomen dat weet je toch, hit me up.quote:
ik beter mijn levenquote:Op zondag 22 september 2013 01:21 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Doei lewll ik vind je de laatste tijd minder misantropische trekjes hebben hoor. Trustn so
moet nog kijken, had wel de prelims gezien maar de main die ik had gedownload (8gieg) had geen geluidquote:
Ah, zat eerst een spoiler in mijn bericht, gelukkig had ik 'm nog gewijzigdquote:Op zondag 22 september 2013 20:29 schreef Beach het volgende:
[..]
moet nog kijken, had wel de prelims gezien maar de main die ik had gedownload (8gieg) had geen geluid
dus nu is een andere release aan het downloaden
Gelukkig maarquote:Op zondag 22 september 2013 20:47 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Ah, zat eerst een spoiler in mijn bericht, gelukkig had ik 'm nog gewijzigd
Irritant is dat om naar te kijken hequote:Op zondag 22 september 2013 20:55 schreef Beach het volgende:
[..]
Gelukkig maar
Prelims waren best okee behalve dat ene gevecht waarbij ze elkaar precies in evenwicht hielden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |