abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_131168979

Welkom bij het grote Fok! Datingsite-ervaringen topic!
Hou je van daten? Vind je mensen leuk en het andere geslacht dus ook? Wil je gewoon een beetje ouwehoeren over je avonturen op datingsites en de dates die daar uit voortvloeren? Welkom!

Vind je het andere geslacht eng en durf je de cassiere nog niet eens aan te kijken? Laat staan een normaal gesprek met een lekkertje te voeren? Probeer het eens hierrr en hopelijk tot ziens. Of niet.

Woon je in Den Haag en wil je dat graag tot ENORM vervelens toe laten weten? Het boeit werkelijk niemand geen reet en ook dat kan elders. Evenals reacties die louter uit debiele smileys bestaan en verder geen enkele toegevoegde waarde hebben overigens, begin een poezie album.

Discussies over BMI en maximum gewicht bij je droompartner in spé? Na voor de 6.000.000ste keer op herhalingsoefening te gaan hier doet dat de ogen enigszins bloeden, dus daarrr gaarne. Serieus.

PUA-adventures, ook graag niet in dit topic. Nobody cuuuuuuuurrrrrrrrrrrs.

Oh. En dat gemekker over welke datingsites er nu zoal beschikbaar zijn? Lees de OP, blinde.

Datingsites:
Alternatief Daten, • Badoo, • E-Matching, • FOK! Fotoboek, • Friendscout24, • Knuz, • Lexa, • next·lover, • OKcupid, • Pepper, • Paiq, • Parship, • Relatieklik, • Relatieplanet, • Singlesplace, • Tagged

• En tot slot wordt er in dit topic en via het FoBo ook flink gedate!

De Daters
Datelijst is achterhaald en niemand houdt hem bij, dus de daters vind je in dit topic *O* Zij die enkel bitchen over het niet krijgen van een date overigens ook *O*

Sommige mannen houden van skinny vrouwen. Maar vrees niet chubbies. Als je een lief koppie hebt, zijn er ook mannen die jou willen douwen. Zoveel mannen zoveel voorkeuren. We hoeven het er niet weer over te hebben.
  Moderator / Redactie FP zaterdag 14 september 2013 @ 18:01:33 #2
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_131169221
Benzin, doe je nog iets met alle tips die wij je gegeven hebben?
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_131170153
quote:
14s.gif Op zaterdag 14 september 2013 18:01 schreef El_Thijs het volgende:
Benzin, doe je nog iets met alle tips die wij je gegeven hebben?
Ik ga proberen om iets meer rust in mijn aanpak te nemen :)
  Moderator / Redactie FP zaterdag 14 september 2013 @ 18:43:17 #4
Brabo Bastard
pi_131170440
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 september 2013 18:34 schreef benzin het volgende:

[..]

Ik ga proberen om iets meer rust in mijn aanpak te nemen :)
Dat is in ieder geval al een goed begin.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
  zaterdag 14 september 2013 @ 18:59:39 #5
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_131171014
Koffiedate gesmeed, woensdag it is *O* Spannend weer hoor..
pi_131171525
Ik hoor ook gewoon helemaal niets meer van mijn afzeggende date van gisteren.

Het is dus wel duidelijk dat ze inderdaad écht die trieste tactiek van laat-het-maar-doodbloeden toepast :P
  zaterdag 14 september 2013 @ 19:19:50 #7
50430 Yuki
Student Midwife
pi_131171663
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 september 2013 19:16 schreef Capstan het volgende:

Het is dus wel duidelijk dat ze inderdaad écht die trieste tactiek van laat-het-maar-doodbloeden toepast :P
Ze was ziek, toch? Want dan vind ik 't niet raar als je niet binnen 24u een nieuwe datum probeert te prikken.
♥ || Baby catcher in training || ♥
pi_131171751
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 september 2013 19:19 schreef Yuki het volgende:

[..]

Ze was ziek, toch? Want dan vind ik 't niet raar als je niet binnen 24u een nieuwe datum probeert te prikken.
Ze zei inderdaad ziek te zijn. Maar het riekte meteen al naar een afwimpeltactiek, aangezien ze een dag eerder al voorzichtige signalen gaf in de lijn van "ik voel me niet helemaal fit, maar die date zal wel lukken, hoor".

Bovendien heeft ze dus, nadat ik het vroeg, gisteren wel een voorstel gedaan voor een nieuwe datum, maar pas over twee weken. Tja...
pi_131171823
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 september 2013 19:16 schreef Capstan het volgende:

Daar prik ik tegenwoordig direct doorheen.
  zaterdag 14 september 2013 @ 19:24:25 #10
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_131171842
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 september 2013 19:22 schreef Capstan het volgende:

[..]

Ze zei inderdaad ziek te zijn. Maar het riekte meteen al naar een afwimpeltactiek, aangezien ze een dag eerder al voorzichtige signalen gaf in de lijn van "ik voel me niet helemaal fit, maar die date zal wel lukken, hoor".

Bovendien heeft ze dus, nadat ik het vroeg, gisteren wel een voorstel gedaan voor een nieuwe datum, maar pas over twee weken. Tja...
Ligt eraan waarom het pas over twee weken kan. Soms is het ook écht overmacht. En soms een smoesje, je weet het niet.
pi_131172040
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 september 2013 19:24 schreef eefje801 het volgende:

[..]

Ligt eraan waarom het pas over twee weken kan. Soms is het ook écht overmacht. En soms een smoesje, je weet het niet.
Nee, zeker weten doe ik het niet, maar het feit dat er nu opeens ook helemaal geen contact meer is, terwijl er dat in de aanloop naar de afgelaste date wel was, zegt wat mij betreft ook wel wat.
pi_131172239
99,99% kans dat het gewoon een afwimpeltechniek is.
Mijn allereerste date was de dag van de date ineens van de trap gevallen. Daarna niks meer gehoord. Dan weet je het wel. :')
A man is not old until regrets take the place of dreams.
  zaterdag 14 september 2013 @ 19:42:15 #13
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_131172497
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 september 2013 19:28 schreef Capstan het volgende:

[..]

Nee, zeker weten doe ik het niet, maar het feit dat er nu opeens ook helemaal geen contact meer is, terwijl er dat in de aanloop naar de afgelaste date wel was, zegt wat mij betreft ook wel wat.
Ja, dat is waar... Jammer! En weet je, het overkomt ons allemaal. Had ooit een eerste date gehad en daarna was er iets met zijn oma en heb daarnanooit meer iets gehoord :') Of meer van dat soort ongein. Inderdaad maar lekker laten gaan dan.
pi_131172833
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 september 2013 19:33 schreef habitue het volgende:
Mijn allereerste date was de dag van de date ineens van de trap gevallen. Daarna niks meer gehoord. Dan weet je het wel. :')
Haha die van mij zei af omdat dr hond geopereerd werd. Dacht toen dat het een geintje was. Dus paar dagen later vroeg ik hoe het met dr hond was, stuurt ze een foto van dr hond helemaal in verband :P Bleek het nog echt te zijn ook.
  zaterdag 14 september 2013 @ 20:31:58 #15
296169 Zihuatanejo
In Mexicooooooo!
pi_131174838
quote:
Haha, niet eens de moeite nemen om een serieuze excuus te verzinnen.
www.kiva.org. Steun ondernemers in ontwikkelingslanden.
  Moderator / Redactie FP zaterdag 14 september 2013 @ 20:40:02 #16
Brabo Bastard
pi_131175205
quote:
Waarschijnlijk was de klap zo hard dat ze daarna is vergeten hoe de telefoon werkt.
"Omae wa mou shindeiru."
pi_131175229
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 september 2013 19:24 schreef MisterClockOnTwelve het volgende:

[..]

Daar prik ik tegenwoordig direct doorheen.
Hoe prik je daar doorheen?
  Moderator / Redactie FP zaterdag 14 september 2013 @ 20:41:23 #18
Brabo Bastard
pi_131175268
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 september 2013 20:40 schreef weethetevennietmeer het volgende:

[..]

Hoe prik je daar doorheen?
Je ziet heel snel of iemand het wil dood laten bloeden of niet. Dat bedoelt hij.
"Omae wa mou shindeiru."
pi_131177237
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 september 2013 20:41 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

Je ziet heel snel of iemand het wil dood laten bloeden of niet. Dat bedoelt hij.
Zo snel zie ik dat niet.. :@
pi_131177420
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 september 2013 19:22 schreef Capstan het volgende:

[..]

Of ze heeft ook een andere date, wil ze dat eerst een kans geven en zet ze jou op de reservebank. :+
pi_131178147
quote:
3s.gif Op zaterdag 14 september 2013 21:28 schreef conleche het volgende:

[..]

Of ze heeft ook een andere date, wil ze dat eerst een kans geven en zet ze jou op de reservebank. :+
Heb ik ook aan gedacht, maar goed, of het nu een gevalletje 'hopelijk bloedt het nu dood' of een gevalletje 'ik merk hem nog even aan als tweede k(n)eus' is, het is allebei best triest...en voor mij reden genoeg om het te laten voor wat het is. Of wat het nooit geweest is, eigenlijk :P
  Moderator / Redactie FP zaterdag 14 september 2013 @ 22:02:20 #22
Brabo Bastard
pi_131178780
quote:
3s.gif Op zaterdag 14 september 2013 21:28 schreef conleche het volgende:

[..]

Gebeurt vaker dan we denken :P

quote:
0s.gif Op zaterdag 14 september 2013 21:46 schreef Capstan het volgende:

[..]

Heb ik ook aan gedacht, maar goed, of het nu een gevalletje 'hopelijk bloedt het nu dood' of een gevalletje 'ik merk hem nog even aan als tweede k(n)eus' is, het is allebei best triest...en voor mij reden genoeg om het te laten voor wat het is. Of wat het nooit geweest is, eigenlijk :P
Als je je er al kut bij voelt dan inderdaad vergeten en op naar de volgende. Er is er vast 1 die wel de moeite waard is voor je ;)
"Omae wa mou shindeiru."
pi_131180535
Nou ja... Ik had er nu een op Okcupid die het erg jammer vond dat ik niet aan bestialiteit deed, excuse me??? :{ :{ :{

Waar zijn alle normale mannen gebleven? :'(
Be the kind of woman that when your feet hit the floor each morning the devil says; "oh crap, she's up"
pi_131180618
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 september 2013 22:43 schreef Caithlinn het volgende:
Nou ja... Ik had er nu een op Okcupid die het erg jammer vond dat ik niet aan bestialiteit deed, excuse me??? :{ :{ :{

Waar zijn alle normale mannen gebleven? :'(
Je weet dat normaal subjectief? Oke vragen of je van dieren houd is niet echt normaal voor de meeste.
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
pi_131180672
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 september 2013 22:45 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Je weet dat normaal subjectief? Oke vragen of je van dieren houd is niet echt normaal voor de meeste.
Ja, ik weet dat normaal subjectief is...

Maar serieus, sex met dieren is echt niet normaal. Voor zover ik weet is het zelfs verboden. :{
Be the kind of woman that when your feet hit the floor each morning the devil says; "oh crap, she's up"
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')