Ik ga proberen om iets meer rust in mijn aanpak te nemenquote:Op zaterdag 14 september 2013 18:01 schreef El_Thijs het volgende:
Benzin, doe je nog iets met alle tips die wij je gegeven hebben?
Dat is in ieder geval al een goed begin.quote:Op zaterdag 14 september 2013 18:34 schreef benzin het volgende:
[..]
Ik ga proberen om iets meer rust in mijn aanpak te nemen
Ze was ziek, toch? Want dan vind ik 't niet raar als je niet binnen 24u een nieuwe datum probeert te prikken.quote:Op zaterdag 14 september 2013 19:16 schreef Capstan het volgende:
Ik hoor ook gewoon helemaal niets meer van mijn afzeggende date van gisteren.
Het is dus wel duidelijk dat ze inderdaad écht die trieste tactiek van laat-het-maar-doodbloeden toepast
Ze zei inderdaad ziek te zijn. Maar het riekte meteen al naar een afwimpeltactiek, aangezien ze een dag eerder al voorzichtige signalen gaf in de lijn van "ik voel me niet helemaal fit, maar die date zal wel lukken, hoor".quote:Op zaterdag 14 september 2013 19:19 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ze was ziek, toch? Want dan vind ik 't niet raar als je niet binnen 24u een nieuwe datum probeert te prikken.
Daar prik ik tegenwoordig direct doorheen.quote:Op zaterdag 14 september 2013 19:16 schreef Capstan het volgende:
Ik hoor ook gewoon helemaal niets meer van mijn afzeggende date van gisteren.
Het is dus wel duidelijk dat ze inderdaad écht die trieste tactiek van laat-het-maar-doodbloeden toepast
Ligt eraan waarom het pas over twee weken kan. Soms is het ook écht overmacht. En soms een smoesje, je weet het niet.quote:Op zaterdag 14 september 2013 19:22 schreef Capstan het volgende:
[..]
Ze zei inderdaad ziek te zijn. Maar het riekte meteen al naar een afwimpeltactiek, aangezien ze een dag eerder al voorzichtige signalen gaf in de lijn van "ik voel me niet helemaal fit, maar die date zal wel lukken, hoor".
Bovendien heeft ze dus, nadat ik het vroeg, gisteren wel een voorstel gedaan voor een nieuwe datum, maar pas over twee weken. Tja...
Nee, zeker weten doe ik het niet, maar het feit dat er nu opeens ook helemaal geen contact meer is, terwijl er dat in de aanloop naar de afgelaste date wel was, zegt wat mij betreft ook wel wat.quote:Op zaterdag 14 september 2013 19:24 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Ligt eraan waarom het pas over twee weken kan. Soms is het ook écht overmacht. En soms een smoesje, je weet het niet.
Ja, dat is waar... Jammer! En weet je, het overkomt ons allemaal. Had ooit een eerste date gehad en daarna was er iets met zijn oma en heb daarnanooit meer iets gehoordquote:Op zaterdag 14 september 2013 19:28 schreef Capstan het volgende:
[..]
Nee, zeker weten doe ik het niet, maar het feit dat er nu opeens ook helemaal geen contact meer is, terwijl er dat in de aanloop naar de afgelaste date wel was, zegt wat mij betreft ook wel wat.
Haha die van mij zei af omdat dr hond geopereerd werd. Dacht toen dat het een geintje was. Dus paar dagen later vroeg ik hoe het met dr hond was, stuurt ze een foto van dr hond helemaal in verbandquote:Op zaterdag 14 september 2013 19:33 schreef habitue het volgende:
99,99% kans dat het gewoon een afwimpeltechniek is.
Mijn allereerste date was de dag van de date ineens van de trap gevallen. Daarna niks meer gehoord. Dan weet je het wel.
Haha, niet eens de moeite nemen om een serieuze excuus te verzinnen.quote:Op zaterdag 14 september 2013 19:33 schreef habitue het volgende:
Mijn allereerste date was de dag van de date ineens van de trap gevallen. Daarna niks meer gehoord. Dan weet je het wel.
Waarschijnlijk was de klap zo hard dat ze daarna is vergeten hoe de telefoon werkt.quote:Op zaterdag 14 september 2013 19:33 schreef habitue het volgende:
Hoe prik je daar doorheen?quote:Op zaterdag 14 september 2013 19:24 schreef MisterClockOnTwelve het volgende:
[..]
Daar prik ik tegenwoordig direct doorheen.
Je ziet heel snel of iemand het wil dood laten bloeden of niet. Dat bedoelt hij.quote:Op zaterdag 14 september 2013 20:40 schreef weethetevennietmeer het volgende:
[..]
Hoe prik je daar doorheen?
Zo snel zie ik dat niet..quote:Op zaterdag 14 september 2013 20:41 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Je ziet heel snel of iemand het wil dood laten bloeden of niet. Dat bedoelt hij.
Of ze heeft ook een andere date, wil ze dat eerst een kans geven en zet ze jou op de reservebank.quote:Op zaterdag 14 september 2013 19:22 schreef Capstan het volgende:
[..]
Ze zei inderdaad ziek te zijn. Maar het riekte meteen al naar een afwimpeltactiek, aangezien ze een dag eerder al voorzichtige signalen gaf in de lijn van "ik voel me niet helemaal fit, maar die date zal wel lukken, hoor".
Bovendien heeft ze dus, nadat ik het vroeg, gisteren wel een voorstel gedaan voor een nieuwe datum, maar pas over twee weken. Tja...
Heb ik ook aan gedacht, maar goed, of het nu een gevalletje 'hopelijk bloedt het nu dood' of een gevalletje 'ik merk hem nog even aan als tweede k(n)eus' is, het is allebei best triest...en voor mij reden genoeg om het te laten voor wat het is. Of wat het nooit geweest is, eigenlijkquote:Op zaterdag 14 september 2013 21:28 schreef conleche het volgende:
[..]
Of ze heeft ook een andere date, wil ze dat eerst een kans geven en zet ze jou op de reservebank.
Gebeurt vaker dan we denkenquote:Op zaterdag 14 september 2013 21:28 schreef conleche het volgende:
[..]
Of ze heeft ook een andere date, wil ze dat eerst een kans geven en zet ze jou op de reservebank.
Als je je er al kut bij voelt dan inderdaad vergeten en op naar de volgende. Er is er vast 1 die wel de moeite waard is voor jequote:Op zaterdag 14 september 2013 21:46 schreef Capstan het volgende:
[..]
Heb ik ook aan gedacht, maar goed, of het nu een gevalletje 'hopelijk bloedt het nu dood' of een gevalletje 'ik merk hem nog even aan als tweede k(n)eus' is, het is allebei best triest...en voor mij reden genoeg om het te laten voor wat het is. Of wat het nooit geweest is, eigenlijk
Je weet dat normaal subjectief? Oke vragen of je van dieren houd is niet echt normaal voor de meeste.quote:Op zaterdag 14 september 2013 22:43 schreef Caithlinn het volgende:
Nou ja... Ik had er nu een op Okcupid die het erg jammer vond dat ik niet aan bestialiteit deed, excuse me???![]()
![]()
![]()
Waar zijn alle normale mannen gebleven?
Ja, ik weet dat normaal subjectief is...quote:Op zaterdag 14 september 2013 22:45 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Je weet dat normaal subjectief? Oke vragen of je van dieren houd is niet echt normaal voor de meeste.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |