abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  † In Memoriam † woensdag 18 september 2013 @ 12:49:56 #126
341203 3-voud
50 shades of fuck you todo
pi_131310917
Barbusse, ff kalm met die :') -smilies. Je bent vandaag al zowat door je maand quota.
Op vrijdag 6 januari 2012 23:32 schreef remlof het volgende:
7 mei ga ik op Pim Fortuyn z'n graf pissen *G*
pi_131310935
quote:
0s.gif Op woensdag 18 september 2013 12:49 schreef 3-voud het volgende:
Barbusse, ff kalm met die :') -smilies. Je bent vandaag al zowat door je maand quota.
Ik heb geen :')-quotum, tis geen tonijn :')
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
  † In Memoriam † woensdag 18 september 2013 @ 12:51:27 #128
341203 3-voud
50 shades of fuck you todo
pi_131310959
:')
Op vrijdag 6 januari 2012 23:32 schreef remlof het volgende:
7 mei ga ik op Pim Fortuyn z'n graf pissen *G*
pi_131311851
quote:
0s.gif Op woensdag 18 september 2013 12:20 schreef Dwersdriever het volgende:

[..]

Er moet gewoon weer onderzoek worden gedaan naar misdaden. De invoering van speciale overvalteams heeft ervoor gezorgd dat de pakkans bij overvallen flink is toegenomen. Dit is echter weer ten koste gegaan van andere onderzoeken. Zoals gezegd, de pakkans bij inbraken is bijna nul omdat er helemaal geen onderzoek meer plaatsheeft.
Kortom, de criminaliteit verminderd niet, maar verplaatst zich naar andere delicten. En ja, gewoon weer onderzoeken is de oplossing, maar zolang er alleen maar bezuinigd wordt en agenten worden ingezet om verkeersovertredingen te flitsen, zodat daarmee gaten in de overheidsbegroting kunnen worden gedicht, zie ik op korte termijn geen verbetering....

quote:
Het is redelijk algemeen bekend dat in Noordrijn-Westfalen het oplossingspercentage aanzienlijk hoger ligt dan in Nederland. Hoewel de gebieden qua urbanisatie en bevolkingssamenstelling heel goed met elkaar te vergelijken zijn. Op dit moment is het zo dat in veel gebieden één politiewagen aanwezig is 's nachts die vaak een enorme regio moet bedienen. Dat zorgt ervoor dat criminelen bijna vrij spel hebben.
Klopt. Voor onze regio (gehele kop van Noord-Holland, inclusief West-Friesland en Kennemerland) zijn er 2 auto's beschikbaar. Dat is gewoon bizar.

quote:
De overheid krijgt jaarlijks zeshonderd miljard binnen. De overheid heeft het geweldsmonopolie. De legitimiteit van dat monopolie hangt af van de efficiency waarmee misdaad wordt bestreden en voorkomen. Anders is het inderdaad begrijpelijk dat mensen het recht in eigen handen nemen.
Maar er moet immers bezuinigd worden en we willen immers een kleinere overheid (lees: de dure managers en externe inhuurkrachten blijven buiten schot en de werkvloer zoals de gewone politieagent wordt wegbezuinigd).
pi_131319025
quote:
10s.gif Op woensdag 18 september 2013 12:39 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Kom dan op z'n minst met een minder uitgekauwde comeback.

Comeback met een baard, dit.
Zo ken ik je weer, lekkere verzuurde ouwe vent van me :*
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')