Jij en Barbusse hebben dus geen enkele persoonlijke ervaring op dit vlak, en praten dus vooral over percentages en onderzoekjes. staat even genoteerd.quote:
Dat had je dan ook moeten doen. Welke lamzak doet er nou aangifte na een kloppartij.quote:Op woensdag 18 september 2013 12:22 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Omdat je dan kennis maakt met de opsporingsmogelijkheden van de politie. Ik kan je uit eigen ervaring vertellen dat die nogal beroerd zijn. Nooit meer wat van gehoord van de aangifte die ik deed terwijl ik namen van de verdachten gegeven heb. Drie keer raden wat er gebeurdehelemaal niks
had ze beter zelf kunnen aanpakken.
In elkaar gebeukt ja? Sta je zo slecht je mannetje?quote:Op woensdag 18 september 2013 12:23 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Jij en Barbusse hebben dus geen enkele persoonlijke ervaring op dit vlak, en praten dus vooral over percentages en onderzoekjes. staat even genoteerd.
Dus jouw ervaring maakt het een feit dat dit standaard gebeurd en dat eigen rechter spelen derhalve toegestaan zou moeten zijn? Mmmmkayquote:Op woensdag 18 september 2013 12:22 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Omdat je dan kennis maakt met de opsporingsmogelijkheden van de politie. Ik kan je uit eigen ervaring vertellen dat die nogal beroerd zijn. Nooit meer wat van gehoord van de aangifte die ik deed terwijl ik namen van de verdachten gegeven heb. Drie keer raden wat er gebeurdehelemaal niks
Wat?quote:Op woensdag 18 september 2013 12:22 schreef ReplaR het volgende:
[..]
Nuanceren is voor mensen die geen actie willen ondernemen...
Doe eens begrijpend lezen kerel. Ik heb nergens gezegd dat er geen serieuze zaken meer het nieuws halen.quote:Op woensdag 18 september 2013 12:19 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Inderdaad, Richard Nieuwenhuizen was maar een incidentje dat nergens over ging. Wat is nou een leven waard, niks toch ?
Dat is iig meer relevanter dan ene Barbusse die nooit zoiets heeft meegemaakt en het dan maar afdoet als onzinquote:Op woensdag 18 september 2013 12:25 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dus jouw ervaring maakt het een feit dat dit standaard gebeurd en dat eigen rechter spelen derhalve toegestaan zou moeten zijn? Mmmmkay
Ah, persoonlijke ervaringen gaan ineens weer meewegen. Dat was toch altijd een non-issue als mensen geen negatieve ervaringen hadden m.b.t. allochtonen?quote:Op woensdag 18 september 2013 12:23 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Jij en Barbusse hebben dus geen enkele persoonlijke ervaring op dit vlak, en praten dus vooral over percentages en onderzoekjes. staat even genoteerd.
Tegen 4 man leg zelfs jij als sportschoolheld het af koosjequote:Op woensdag 18 september 2013 12:24 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
In elkaar gebeukt ja? Sta je zo slecht je mannetje?
Als je nooit wat meemaakt, mag je dus stellen dat Nederland een veilig paradijsje is.quote:Op woensdag 18 september 2013 12:34 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Ah, persoonlijke ervaringen gaan ineens weer meewegen. Dat was toch altijd een non-issue als mensen geen negatieve ervaringen hadden m.b.t. allochtonen?
Je bent wel tamelijk naïef te noemen als je het idee had dat dat anders lag.quote:Op woensdag 18 september 2013 12:22 schreef Scorpie het volgende:
[..]
En dan zeg je dat ik begrijpend moet lezen? Waarom sleep je dequote:Op woensdag 18 september 2013 12:34 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Ah, persoonlijke ervaringen gaan ineens weer meewegen. Dat was toch altijd een non-issue als mensen geen negatieve ervaringen hadden m.b.t. allochtonen?
Ik ga dan ook geen ruzie zoeken met vier man, malloot.quote:Op woensdag 18 september 2013 12:35 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Tegen 4 man leg zelfs jij als sportschoolheld het af koosje
Ik was net zo naïef als Barbusse, gelukkig heb ik geleerd van die ervaring: de politie is helemaal je beste vriend niet.quote:Op woensdag 18 september 2013 12:35 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Je bent wel tamelijk naïef te noemen als je het idee had dat dat anders lag.
Jij komt nauwelijks buiten toch? Je mag al blij zijn als je 4 man tegen komt op een dag.quote:Op woensdag 18 september 2013 12:36 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik ga dan ook geen ruzie zoeken met vier man, malloot.
Je stemt PVV zeker? Man man man.
Of je zolderkamer.quote:Op woensdag 18 september 2013 12:35 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Als je nooit wat meemaakt, mag je dus stellen dat Nederland een veilig paradijsje is.
Zoals Barbusse claimt dus. Weten we gelijk welke users er achter de geraniums zitten hè Koos?quote:Op woensdag 18 september 2013 12:35 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Als je nooit wat meemaakt, mag je dus stellen dat Nederland een veilig paradijsje is.
Kom dan op z'n minst met een minder uitgekauwde comeback.quote:Op woensdag 18 september 2013 12:37 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Jij komt nauwelijks buiten toch? Je mag al blij zijn als je 4 man tegen komt op een dag.
Omdat het hypocriet is om nu stoere verhalen op te hangen over wat je wel niet hebt meegemaakt. Heeft niet zoveel met een landelijke trend te maken.quote:Op woensdag 18 september 2013 12:36 schreef Scorpie het volgende:
[..]
En dan zeg je dat ik begrijpend moet lezen? Waarom sleep je de
allochtonenkwestie er bij eigenlijk ?
quote:Op woensdag 18 september 2013 12:37 schreef Chadi het volgende:
Als iemand weg rijdt dan is er geen enkele reden meer om voor je leven op dat moment te vrezen.
Je kunt altijd struikelen en je nek breken, bedoel je?quote:
Nou nee, integendeel zelfs.quote:Op woensdag 18 september 2013 12:33 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Dat is iig meer relevanter dan ene Barbusse die nooit zoiets heeft meegemaakt en het dan maar afdoet als onzin
Ah, iemand die het niet met je eens is naief noemen. Zo gaat de discussie gewonnen wordenquote:Op woensdag 18 september 2013 12:37 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ik was net zo naïef als Barbusse, gelukkig heb ik geleerd van die ervaring: de politie is helemaal je beste vriend niet.
Ik maak inderdaad geen straatgeweld mee, dat klopt.quote:Op woensdag 18 september 2013 12:38 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Zoals Barbusse claimt dus. Weten we gelijk welke users er achter de geraniums zitten hè Koos?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |