SPOILER: Transferbeleid 2012/2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee, gezien het elftal ivm vorige wedstrijd is het helemaal niet wat gewijzigd en wat frisser.quote:
Ja want het is geen rechstbuiten. Niet voor Frank de Boer in ieder geval.quote:Op zaterdag 14 september 2013 17:36 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Andersen in het 2de en Sana in eerste . Logisch
Dan nog heeft Andersen veel meer kwaliteit dan Sana op rechtsbuitenquote:Op zaterdag 14 september 2013 17:42 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Ja want het is geen rechstbuiten. Niet voor Frank de Boer in ieder geval.
Hartstikke leuk voor je, ga lekker huilen in een hoekje.quote:Op zaterdag 14 september 2013 17:43 schreef Sala-adin het volgende:
Het gaat mij alleen om het woordje ''fris'' je word er sinds begin van het seizoen door die tering club mee dood geslagen.
Weet je gelijk hoe de pet erbij hangt voor Bojanquote:Op zaterdag 14 september 2013 17:44 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Sana.
Bojan onterecht geslachtofferd wat mij betreft.
Geslachtofferd? Die speelt straks gewoon weer hoor.quote:Op zaterdag 14 september 2013 17:44 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Sana.
Bojan onterecht geslachtofferd wat mij betreft.
Andersen viel toch in als rechtsbuiten in de JCS?quote:Op zaterdag 14 september 2013 17:42 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Ja want het is geen rechstbuiten. Niet voor Frank de Boer in ieder geval.
Ja, alleen maar omdat Bojan 60 moest spelen en Andersen 30. Daarna herhaaldelijk aangegeven dat hij een optie voor linksbuiten en aanvallende middenvelder is.quote:Op zaterdag 14 september 2013 17:46 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Andersen viel toch in als rechtsbuiten in de JCS?
als je alleen op hun helft speelt is schone beter dan poulsenquote:Op zaterdag 14 september 2013 17:46 schreef JR-Style-93 het volgende:
Godver geen Bojan. En Sana vanaf rechts is niks en Schone op VM ook niet.
Duarte speelt als VM, kan je lezen?quote:Op zaterdag 14 september 2013 17:46 schreef JR-Style-93 het volgende:
Godver geen Bojan. En Sana vanaf rechts is niks en Schone op VM ook niet.
Ben benieuwd.quote:Op zaterdag 14 september 2013 17:47 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Duarte speelt als VM, kan je lezen?
Iedereen is hier blij mee.quote:Op zaterdag 14 september 2013 17:50 schreef GGMM het volgende:
Hoesen speelt
J0rdiiii en ik zijn hier blij mee.
Geen idee. Tot nu toe heeft Duarte nog niks gepresteerd in zijn carriere. Hij was bij lange na niet zo belangrijk voor Heracles als Schone bijvoorbeeld al wel bij NEC was.quote:Op zaterdag 14 september 2013 17:49 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Heeft er imo meer kwaliteiten voor dan Schöne.
Ik ben ook niet blij met Hoesen. Wat een treurig alternatief heb je dan. Al werd het wel eens tijd.quote:Op zaterdag 14 september 2013 17:50 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Iedereen is hier blij mee.
Behalve Smoofie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |