SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Screenshots:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gameplay/Trailers:
Meer informatie:
http://www.rockstargames.com/V
http://www.gtav.net/
Poll: Welke edition van GTAV ga je halen?
• Standaard (49.99)
• Special (69.99)
• Collectors (109.99)
Tussenstand:
Ook een poll maken? Klik hier
De verschillende editions:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Poll: Je favoriete Grand Theft Auto V protagonist?
• Michael
• Franklin
• Trevor
Tussenstand:
Ook een poll maken? Klik hier
Hoeveel dagen nog??
GTA V Countdown!
GTA V online spelen met FOK!kers? Meld je dan hier aan!Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦![]()
1ste topic wat je terecht hebt
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same![]()
quote:
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
tot dat je een keer op budgetgaming gaat kijkenquote:Op zaterdag 14 september 2013 16:52 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Nee , die zijn gewoon superieur aan BolTwo things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same![]()
Service is veel beter dan elke andere sitequote:Op zaterdag 14 september 2013 16:55 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
tot dat je een keer op budgetgaming gaat kijkenRED ONS HENNIEGOD![]()
Mag ook wel als je de hoofdprijs moet betalenquote:Op zaterdag 14 september 2013 16:55 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Service is veel beter dan elke andere site
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Not true, geen overhaaste conclusies makenquote:Op zaterdag 14 september 2013 16:55 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Service is veel beter dan elke andere site![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik heb nog een aantal missies gedaan en wat rondgespeeld en dit spel stelt echt niet teleur! Voor de mensen die hier nog over twijfelen, twijfel niet langer.
- Het rijden in GTA IV vond ikzelf vetter, maar het is nu wel makkelijker en fijner waardoor je snel van A naar B komt.
- Het spelen met drie personages is echt een geniaal idee.
- De geluiden van alles zijn prachtig. Vooral het motorgeluid van de Benefactor Feltg(?)er, Sports.
- Het tennissen is ook erg gaaf gedaan, net zoals het tv-kijken en overige dingen die je in de map kunt doen.
- De muziek
De graphics zijn niet top notch, je ziet nog wel wat kartelvorming, maar dit mag de pret uiteraard niet drukken.
Alles.
If not now, then when.![]()
Dat heb ik voor zekerheid overquote:Op zaterdag 14 september 2013 16:56 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Mag ook wel als je de hoofdprijs moet betalenRED ONS HENNIEGOD![]()
bol.com is 54 euro +10 euro cadeaubon = 44. strakke prijs hoorOp 8 september 2013 schreef Yreal het volgende: Boterbartje is een kwaliteitsuser
Op 2 april 2015 17:54 schreef Joosie200 het volgende: The Boterbartje experience™, dat is 100% kwaliteit voor een kleine prijs.![]()
Maar is er nou local multiplayer? Ik ga er niet van uit, maar wie weet vergis ik me.'T is huilen met de pet op :stress:![]()
10 euro dus wel verplicht bij hun kopen maar achquote:Op zaterdag 14 september 2013 16:58 schreef Boterbartje het volgende:
bol.com is 54 euro +10 euro cadeaubon = 44. strakke prijs hoor
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Maar zitten weer allerlei voorwaarden aan die cadeaubon.quote:Op zaterdag 14 september 2013 16:58 schreef Boterbartje het volgende:
bol.com is 54 euro +10 euro cadeaubon = 44. strakke prijs hoorDit is gewoon raar :l![]()
Das rekenen voor dummies, Het spel kost gewoon 54 euro, 10 euro korting op volgende aankoopquote:Op zaterdag 14 september 2013 16:58 schreef Boterbartje het volgende:
bol.com is 54 euro +10 euro cadeaubon = 44. strakke prijs hoor![]()
Dawoot, ik bedenk me nu dat ik met die cadeaubon bij Bol dan 10 euro korting krijg op Fifa
Science adjusts its views based on what's observed, faith is the denial of observation so that belief can be preserved.![]()
Yuri Boyka,
Kun je voor mij a.u.b. bevestigen dat je kunt autorijden in first person?
En zo ja, kan dit ook met vliegtuigen/boten e.d![]()
ja kanquote:Op zaterdag 14 september 2013 16:59 schreef Warlicht het volgende:
Yuri Boyka,
Kun je voor mij a.u.b. bevestigen dat je kunt autorijden in first person?
En zo ja, kan dit ook met vliegtuigen/boten e.d![]()
kneus, ik heb net voor 100 euro bij bol besteld, die 10 euro komen echt wel op. Als je beetje studieboeken koopt af en toequote:Op zaterdag 14 september 2013 16:59 schreef J03llV het volgende:
[..]
Das rekenen voor dummies, Het spel kost gewoon 54 euro, 10 euro korting op volgende aankoopOp 8 september 2013 schreef Yreal het volgende: Boterbartje is een kwaliteitsuser
Op 2 april 2015 17:54 schreef Joosie200 het volgende: The Boterbartje experience™, dat is 100% kwaliteit voor een kleine prijs.![]()
True, dit spel is wat GTA IV had moeten zijn.quote:Op zaterdag 14 september 2013 16:56 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Ik heb nog een aantal missies gedaan en wat rondgespeeld en dit spel stelt echt niet teleur! Voor de mensen die hier nog over twijfelen, twijfel niet langer.
- Het rijden in GTA IV vond ikzelf vetter, maar het is nu wel makkelijker en fijner waardoor je snel van A naar B komt.
- Het spelen met drie personages is echt een geniaal idee.
- De geluiden van alles zijn prachtig. Vooral het motorgeluid van de Benefactor Feltg(?)er, Sports.
- Het tennissen is ook erg gaaf gedaan, net zoals het tv-kijken en overige dingen die je in de map kunt doen.
- De muziek
De graphics zijn niet top notch, je ziet nog wel wat kartelvorming, maar dit mag de pret uiteraard niet drukken.
Alles.![]()
Studieboeken via bol.com? Dan betaal je meer dan nodig is.quote:Op zaterdag 14 september 2013 17:02 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
kneus, ik heb net voor 100 euro bij bol besteld, die 10 euro komen echt wel op. Als je beetje studieboeken koopt af en toe![]()
Cadeaubon is alleen voor gameS?quote:Op zaterdag 14 september 2013 17:02 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
kneus, ik heb net voor 100 euro bij bol besteld, die 10 euro komen echt wel op. Als je beetje studieboeken koopt af en toe
Dit is gewoon raar :l
Forum Opties Forumhop: Hop naar: