Huub leest hier mee en het duurt nog ruim drie maanden voor het begint, dus wellicht doet hij wat met de input hier.quote:Op maandag 16 september 2013 20:05 schreef Disana het volgende:
[..]
Daarom verheugde ik me ook op dit nieuwe concept. Alleen is de lol er nu wel een beetje af.
Als het echt zo is dat De Mol er oud-rlsdeelnemers in wil, dan zegt dat wel iets over de kant die hij op wil.quote:Op maandag 16 september 2013 20:08 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Huub leest hier mee en het duurt nog ruim drie maanden voor het begint, dus wellicht doet hij wat met de input hier.
Kan er nog wat gefröbeld worden aan de invulling .
Ik weet niet wat je bedoelt met privégebeuren, maar de lol is er wel flink af als het klopt wat je hebt gelezen.quote:Op maandag 16 september 2013 20:09 schreef Liyu het volgende:
Disana dit heb ik gelezen via een privé gebeurenmaar er komen ook wel nieuwe mensen in, maar nep blijft het
Yep. Toch weer het uitgemolken concept. Jammer hoor.quote:Op maandag 16 september 2013 20:12 schreef Disana het volgende:
[..]
Als het echt zo is dat De Mol er oud-rlsdeelnemers in wil, dan zegt dat wel iets over de kant die hij op wil.
[..]
Ik weet niet wat je bedoelt met privégebeuren, maar de lol is er wel flink af als het klopt wat je hebt gelezen.
Nou ja, net wat jij zegt: misschien kan Huub nog iets betekenen. Het zou helemaal fijn zijn als hij het kan ontkennen.quote:Op maandag 16 september 2013 20:14 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Yep. Toch weer het uitgemolken concept. Jammer hoor.
Jou geloof ik op je woord dat weet je wel, jammer hoor want had me er meer van voorgesteld.quote:Op maandag 16 september 2013 20:18 schreef Liyu het volgende:
Ja ik heb het gelezen Disana Palma zat er ook flink tussen, alles een pot nat en mocht het niet zo zijn dan mogen jullie mij bashen
Palmaquote:Op maandag 16 september 2013 20:18 schreef Liyu het volgende:
Ja ik heb het gelezen Disana Palma zat er ook flink tussen, alles een pot nat en mocht het niet zo zijn dan mogen jullie mij bashen
Hoop voor de rest dat het toppie met je gaat, lang niet gelezenquote:
Ik wens je veel succes en plezier morgen.quote:Op maandag 16 september 2013 20:25 schreef Aponi het volgende:
Ja, ik vind het idee gewoon helemaal top. Ben wat ouder maar nog steeds een idealist... als het alleen maar gaat om leuk tv en niet om echt een samenleving opstarten gaat, wil ik niet eens meedoen.
Maar goed, ik zal morgen goed kijken en luisteren wat er gebeurd (al mag ik er dan niets over zeggen)
Heb net even met streetview gekeken waar ik moet zijn, moet lukken!
quote:
Ik kan het me haast niet voorstellen.quote:Op maandag 16 september 2013 20:12 schreef Disana het volgende:
[..]
Als het echt zo is dat De Mol er oud-rlsdeelnemers in wil, dan zegt dat wel iets over de kant die hij op wil.
Succes! We duimen voor je!quote:Op maandag 16 september 2013 20:25 schreef Aponi het volgende:
Ja, ik vind het idee gewoon helemaal top. Ben wat ouder maar nog steeds een idealist... als het alleen maar gaat om leuk tv en niet echt om een samenleving opstarten, wil ik niet eens meedoen.
Maar goed, ik zal morgen goed kijken en luisteren wat er gebeurd (al mag ik er dan niets over zeggen)
Dan blijf ik ook nog even hopen.quote:Op maandag 16 september 2013 20:28 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik kan het me haast niet voorstellen.
Het kan natuurlijk zijn dat die mensen maar wat zaten te fantaseren met elkaar. Ik kan me niet voorstellen dat Huub ze in alles deelt, wel kan ik me voorstellen dat Palma weer het hoogste woord voert en doet alsof ze op de eerste rij zit.quote:Op maandag 16 september 2013 20:28 schreef Liyu het volgende:
even via een foutje van iemand kon ik alles lezen we wachten het af !!!
Ik zeg ook niet dat jij gek bent, maar sommige van die figuren welquote:Op maandag 16 september 2013 20:32 schreef Liyu het volgende:
Disana ben wel blonT maar niet gek , maar goed nogmaals we zullen het zien
Reken er maar op. Het blijft SBS en real life soap.quote:Op maandag 16 september 2013 20:25 schreef Aponi het volgende:
als het alleen maar gaat om leuk tv en niet echt om een samenleving opstarten, wil ik niet eens meedoen.
quote:Op maandag 16 september 2013 20:28 schreef Liyu het volgende:
Ga ik doen Heks, maar even via een foutje van iemand kon ik alles lezen we wachten het af !!!
succes morgenquote:Op maandag 16 september 2013 20:25 schreef Aponi het volgende:
Ja, ik vind het idee gewoon helemaal top. Ben wat ouder maar nog steeds een idealist... als het alleen maar gaat om leuk tv en niet echt om een samenleving opstarten, wil ik niet eens meedoen.
Ooit word ik ook zo oud. Als ik een keer die 25 voorbijkom ...quote:
Het staat natuurlijk iedereen vrij om zich aan te melden, ook RLS-ers. Het staat de redactie waarschijnlijk ook vrij welke kandidaat dan ook voor te stellen als deelnemer. Maar als die kandidaten niet voldoen aan wat JdM van plan is met dit format zal hij die voorstellen mijns inziens met één grote zwaai van tafel vegen.quote:Op maandag 16 september 2013 21:10 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ooit word ik ook zo oud. Als ik een keer die 25 voorbijkom ...
Ergens anders zei Bart gekscherend (dacht ik) dat hij zich zou aanmelden. Maar ik hoop toch echt niet dat dit een RLS All Stars wordt. Juist dit concept moet het imo hebben van onbekenden.
Ik ga er daarom vooralsnog vanuit dat deze info een stom dwaalspoor is.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Misschien moet je er nog even achteraan bellen als nog steeds niets gehoord hebt.quote:Op maandag 16 september 2013 22:30 schreef Fera het volgende:
Awww, ik zal wel niet naar een casting gaan dan.Jammer.
Succes vandaag Aponi !!!quote:Op maandag 16 september 2013 20:25 schreef Aponi het volgende:
Succes !!quote:Op dinsdag 17 september 2013 10:57 schreef Aponi het volgende:
Dank je wel, Dotteke en Gert!
Vertrek zo richting Hilversum, ben benieuwd! Toch niet echt goed geslapen... weet dat ik alleen maar mezelf kan zijn, maar soms komt door vermoeidheid 'mezelf' niet zo uit de verf!
We zullen zien :-)
Gezien de groep die blijkbaar mee gaat doen.quote:Op dinsdag 17 september 2013 10:57 schreef Aponi het volgende:
Dank je wel, Dotteke en Gert!
Vertrek zo richting Hilversum, ben benieuwd! Toch niet echt goed geslapen... weet dat ik alleen maar mezelf kan zijn, maar soms komt door vermoeidheid 'mezelf' niet zo uit de verf!
We zullen zien :-)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |