Nogal logisch denk je nietquote:Op zaterdag 14 september 2013 15:17 schreef kittenszijnfuckingnice het volgende:
[..]
Ik was er vandaag nog, lag niks in de schappen.
quote:Op zaterdag 14 september 2013 15:17 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Hmm hier volgens mij al een paar keer gezien dat bij de eerste batch zat en diegene die hem gelekt heeft op internet had hem ook, en was geen pre-order.
Zat achter het boekje
Komt door de releases op dinsdag in Amerikaquote:Op zaterdag 14 september 2013 15:18 schreef Blistering het volgende:
Beter releasen ze 'm voortaan gewoon op een vrijdag ofzo. Dat iedereen lekker het hele weekend kan knallen zonder gezeik
Een neger kan hopen toch?quote:Op zaterdag 14 september 2013 15:18 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Nogal logisch denk je niet?
Dat zegt niks hequote:
Over een week al de eerste schietpartijen in Mericaquote:Op zaterdag 14 september 2013 15:19 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Komt door de releases op dinsdag in Amerika
2 zelfs, zie eerste post van dit topic.quote:
Ik zag vannacht op Tweakers iemand die hem had en daar zat de blimp ook bij.quote:
Inderdaad en volgende week ben ik ook echt druk met school.quote:Op zaterdag 14 september 2013 15:19 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Komt door de releases op dinsdag in Amerika
Dan kunnen we het spel weer proberen te verbiedenquote:Op zaterdag 14 september 2013 15:20 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Over een week al de eerste schietpartijen in Merica
Serieus, dat mensen daar nog in trappenquote:Op zaterdag 14 september 2013 15:20 schreef Proletariaat het volgende:
Wat bij mij werkte:
Binnenlopen met de vraag of ik gta V mag kopen (dus niet vragen of ze hem al hebben)
Mocht eigenlijk pas dinsdag, vervolgens vertellen dat ze het al in veel meerwinkels verkopen,foto laten zien van die ene winkel waar dat ie in de schappen lag. (was hier al ooit gepost)
Uhh ja? Bij gamemania krijg ik altijd een los velletje voor pre-order dlc, die geven ze er gewoon los bij.quote:Op zaterdag 14 september 2013 15:20 schreef Woods het volgende:
Degene die hem pre-orderen krijgen precies dezelfde als de mensen die hem 'los' kopen, denk je nou echt dat ze bij de Saturn een speciale editie met blimp van achter pakken als jij met je pre-order bonnetje komt
Same here.quote:Op zaterdag 14 september 2013 15:21 schreef Beaudelaire het volgende:
De plaatselijke Intertoys had hem wel al binnen. Maar mogen hem pas vanaf dinsdag verkopen.
Iets te goed geïnformeerd dus.
Zit wat inquote:Op zaterdag 14 september 2013 15:19 schreef kittenszijnfuckingnice het volgende:
[..]
Een neger kan hopen toch?
Zonder iemand te beledigen moet ik zeggen dat ze er niet al te intelligent uit zag.quote:Op zaterdag 14 september 2013 15:21 schreef kittenszijnfuckingnice het volgende:
[..]
Serieus, dat mensen daar nog in trappen
Oh kut, dit is dus echt de game die ze aan het spelen zijnquote:Op zaterdag 14 september 2013 15:20 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
http://video.gamecreds.co(...)A9%C2%A9%C2%A9%C2%A9
Maak eerst zelf maar eens een fotoquote:Op zaterdag 14 september 2013 15:20 schreef Proletariaat het volgende:
Wat bij mij werkte:
Binnenlopen met de vraag of ik gta V mag kopen (dus niet vragen of ze hem al hebben)
Mocht eigenlijk pas dinsdag, vervolgens vertellen dat ze het al in veel meerwinkels verkopen,foto laten zien van die ene winkel waar dat ie in de schappen lag. (was hier al ooit gepost)
Hoho eerst picsquote:Op zaterdag 14 september 2013 15:20 schreef Proletariaat het volgende:
Wat bij mij werkte:
Ja wat had je anders voor stream verwacht danquote:Op zaterdag 14 september 2013 15:22 schreef Woods het volgende:
[..]
Oh kut, dit is dus echt de game die ze aan het spelen zijnAh boeie, van andere games zijn er van tevoren ook al genoeg filmpjes en zelfs demo's.
Hier dus:quote:Op zaterdag 14 september 2013 15:20 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Ik zag vannacht op Tweakers iemand die hem had en daar zat de blimp ook bij.
Stoer manquote:Op zaterdag 14 september 2013 15:21 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Uhh ja? Bij gamemania krijg ik altijd een los velletje voor pre-order dlc, die geven ze er gewoon los bij.
Zoals ik al zei dus, waarschijnlijk de eerste batchquote:Op zaterdag 14 september 2013 15:20 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Ik zag vannacht op Tweakers iemand die hem had en daar zat de blimp ook bij.
Nee niet stoer maar mensen moeten niet zo irritant doen, het is heel normaal dat je bij pre-order meer krijgt dan bij de losse versies.quote:
Dit was wel komisch andersquote:Op zaterdag 14 september 2013 15:24 schreef Woods het volgende:
Kan die homo niet in een ander voertuig springen
Ben bijna thuisquote:Op zaterdag 14 september 2013 15:22 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Maak eerst zelf maar eens een foto
quote:Op zaterdag 14 september 2013 15:25 schreef J03llV het volgende:
Net mijn kopie gepreordered bij de bart smit! als het goed is ligt ie op 17 sept op de mat
Deze zit gewoon in de cover samen met de boekje en de hele map van GTA V.quote:Op zaterdag 14 september 2013 15:19 schreef delano.888 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik neem aan dat ze alleen genoeg codes krijgen voor de pre-orders.
Maar wel gewoon lekker blijven fokken ipv gta spelen. En geen foto's dus gelulquote:Op zaterdag 14 september 2013 15:22 schreef Proletariaat het volgende:
[..]
Zonder iemand te beledigen moet ik zeggen dat ze er niet al te intelligent uit zag.
Ok misschien in dit geval wel, maar ik heb al heel vaak meegemaakt dat je een los velletje krijgt bij je pre-orders.quote:Op zaterdag 14 september 2013 15:26 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Deze zit gewoon in de cover samen met de boekje en de hele map van GTA V.
Ja, eerst foto's jonge!quote:
Dat had ik vorig jaar met FIFA13 ook, maar de Atomic Blimp kaartje zit gewoon bij de andere zooi. Heb hem alleen nog niet geactiveerd omdat ik bang ben dat er bans gaan vallen.quote:Op zaterdag 14 september 2013 15:27 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Ok misschien in dit geval wel, maar ik heb al heel vaak meegemaakt dat je een los velletje krijgt bij je pre-orders.
Ik zou eerst bellen?quote:Op zaterdag 14 september 2013 15:28 schreef ChevyCaprice het volgende:
Zal ik m proberen te halen bij Free Record/bartsmit
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |