SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Screenshots:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gameplay/Trailers:
Meer informatie:
http://www.rockstargames.com/V
http://www.gtav.net/
Poll: Welke edition van GTAV ga je halen?
• Standaard (49.99)
• Special (69.99)
• Collectors (109.99)
Tussenstand:
Ook een poll maken? Klik hier
De verschillende editions:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Poll: Je favoriete Grand Theft Auto V protagonist?
• Michael
• Franklin
• Trevor
Tussenstand:
Ook een poll maken? Klik hier
Hoeveel dagen nog??
GTA V Countdown!
GTA V online spelen met FOK!kers? Meld je dan hier aan!"The greatest distance in the universe is that between two minds"![]()
duurde langer dan anders
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦![]()
was vet depressief en strontsaai na 2 uurquote:Op zaterdag 14 september 2013 12:21 schreef Le_Professeur het volgende:
IV was helemaal geen bagger toen het uitkwam.Gewoon een andere insteek.
“Specialization is for insects”.—Robert Heinlein![]()
quote:Op zaterdag 14 september 2013 12:22 schreef n8n het volgende:
[..]
was vet depressief en strontsaai na 2 uurOp maandag 1 oktober 2012 18:45 schreef Chocolatebear het volgende:
Zei de man, terwijl hij een shaggie opstak en het gas open trok van zijn Tomos.![]()
De kleuren in IV waren depressief ja.Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
quote:Op zaterdag 14 september 2013 12:21 schreef n8n het volgende:
is ie al tot de grens gegaan, van het water en zulks? wel lachen als je dan aan de andere kant eindigt (a la snake 2)“Specialization is for insects”.—Robert Heinlein![]()
die gast ookquote:Op zaterdag 14 september 2013 12:22 schreef ChevyCaprice het volgende:
De kleuren in IV waren depressief ja.“Specialization is for insects”.—Robert Heinlein![]()
http://instagib.tv/icculus is ook weer tof bezig btw!!!Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
"Sinds wanneer is maart de derde maand van het jaar?"
61% van alle statistieken zijn nutteloos.
Vind je dat ik een internet verdien? Klik hier!![]()
GTA IV begon kleurloos en het verhaal vond ik ook maar eentonig en matig. Had er meer van verwacht, de uitbreidingen waren dan wel weer fantastisch.![]()
Inderdaad. BOGT was daarentegen leuker, maar V is gewoon 50 keer beter dan alles.quote:Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
alles, werd echt para van vond het niet eens leuk om te kijkenquote:“Specialization is for insects”.—Robert Heinlein![]()
Die topics gaan echt zo hard, niet normaal.
De 100 halen we wel zo voor dinsdag.
En daarna nog maar 1 topic vol per maand haha."Thats how we roll in the Shire!"![]()
Zombies in GTA V zou ik ook wel vet vinden hoor. Zon grote map en dan overal zombies. Doel is dan gewoon om te overleven, en proberen andere overlevers te vinden. Goede verstop plekken vinden maar wel steeds erop uit moeten voor voedsel en ammo. Misschien nog verhaallijn met missies, maar wel gewoon totale vrijheid hebben en dat met zombies. Zal nooit gaan gebeuren helaas.He's Simple, He's Dumb, He's the Pilot![]()
Ik doelde eigenlijk op splitscreen zelfquote:Op zaterdag 14 september 2013 12:17 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Splitscreen is mogelijk?![]()
YES![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Maar zo te lezen is dat niet mogelijk, hopelijk komt er een functie dan met 1 scherm waarvan bij player 1 het scherm mee gaat en player 2 hem dus moet volgen anders is hij buiten beeld.![]()
![]()
Echt, http://instagib.tv/icculus is super vet bezig nu, in een mega super truck in een police chase.Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
"Sinds wanneer is maart de derde maand van het jaar?"
61% van alle statistieken zijn nutteloos.
Vind je dat ik een internet verdien? Klik hier!![]()
hebben ze al met RDR gedaanquote:Op zaterdag 14 september 2013 12:24 schreef Ironisch het volgende:
Zombies in GTA V zou ik ook wel vet vinden hoor. Zon grote map en dan overal zombies. Doel is dan gewoon om te overleven, en proberen andere overlevers te vinden. Goede verstop plekken vinden maar wel steeds erop uit moeten voor voedsel en ammo. Misschien nog verhaallijn met missies, maar wel gewoon totale vrijheid hebben en dat met zombies. Zal nooit gaan gebeuren helaas.“Specialization is for insects”.—Robert Heinlein![]()
Dit als DLCquote:Op zaterdag 14 september 2013 12:24 schreef Ironisch het volgende:
Zombies in GTA V zou ik ook wel vet vinden hoor. Zon grote map en dan overal zombies. Doel is dan gewoon om te overleven, en proberen andere overlevers te vinden. Goede verstop plekken vinden maar wel steeds erop uit moeten voor voedsel en ammo. Misschien nog verhaallijn met missies, maar wel gewoon totale vrijheid hebben en dat met zombies. Zal nooit gaan gebeuren helaas.![]()
![]()
Shit, die maan en dat uitzichtRed Dead-sfeer in GTA
"The greatest distance in the universe is that between two minds"![]()
ik wil altijd dino's die opeens komen ragen maar niet in gta i guess
“Specialization is for insects”.—Robert Heinlein![]()
Ja maar dat is totaal andere map he. Sfeer en map van GTA V lijkt me veel vetter en realistischerquote:He's Simple, He's Dumb, He's the Pilot![]()
Zou fucking gaaf zijn net als bij RDR.quote:Op zaterdag 14 september 2013 12:24 schreef Ironisch het volgende:
Zombies in GTA V zou ik ook wel vet vinden hoor. Zon grote map en dan overal zombies. Doel is dan gewoon om te overleven, en proberen andere overlevers te vinden. Goede verstop plekken vinden maar wel steeds erop uit moeten voor voedsel en ammo. Misschien nog verhaallijn met missies, maar wel gewoon totale vrijheid hebben en dat met zombies. Zal nooit gaan gebeuren helaas.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |