abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_131158524
Oorspronkelijke openingspost:

Nav van de discussie in het OUD FB topic is besloten het lijstje in dit topic te laten vervallen.
Alle OUD-users en hun kindjes die daar behoefte aan hadden, kun je terugvinden in het verjaardagslijstje op de Fok!wiki:
http://wiki.fok.nl/index.php/Ouder%28s%29_Kalender

De baby wiki-lijst:
http://wiki.fok.nl/index.php/BabyTopic

Voel je vrij je gegevens in dit lijstje toe te voegen/aan te passen :Y
pi_131159418
LB ze zit al best redelijk vind ik! Gezellig he O+
L vond het heul stoer in zn stoel :D hij bevalt nu al goed! Ik heb ook dat blad ervoor ja

Ik moet echt lachen, L aanbidt de afstandsbediening, hij wordt altijd helemaal wild als hij die ziet. Nu is de afstandsbediening van het randje in de box gevallen. L ligt er met zijn benen op en hij heeft niks door _O- So close!
  zaterdag 14 september 2013 @ 12:38:58 #3
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_131159456
Even snel maar xm heb jij iets anders gegeten dan normaal? Meer ui of koolsoorten? Prei of zo? Daar kan het ook aan liggen als ze buikpijn heeft.
pi_131159555
D rolt nu ook van buik naar rug (bewust). Maar nu is ze ook gefrustreerd dat ze d'r knietjes er niet onder krijgt.
  zaterdag 14 september 2013 @ 12:48:01 #5
381212 Gulara
From the future
pi_131159636
Egopost.

Vandaag naar de huisarts geweest.

72cm en 8300

Lengte mooi z'n eigen lijntje. En gewicht zelfs weer ietsje gestegen.

Even het vele spugen, slecht drinken overdag en de nachtelijke dranksessies besproken.

Ze had het over meer bijvoeden in de vorm van gepureerd fruit met rijstebloem.
Ik ben zelf helemaal fan van Rapley en Pi ook. Dus ik wil dat er eigenlijk wel gewoon inhouden. Mocht het drinken op mijn werkdagen slecht blijven gaan (en Pi niet happy is) dan vind ik het prima dat er afentoe wat rijstebloem door de melk wordt gedaan of er een zelfgemaakt appelmoesje gegeven wordt. En dan doen we de andere dagen gewoon zoals we het nu doen.
Ik was heel blij dat z'n gewicht nog gewoon prima is. Dan groeit ie dus inderdaad op de lucht, liefde en een paar -grote- slokken melk. :Y) Er is dus nog helemaal geen absolute noodzaak voor verandering.

En voor wat betreft de nachten had ze het over even doorzetten en laten huilen.
Ik ga nog even bedenken wat ik ga doen. Ik denk eigenlijk ook wel dat er iets doorbroken moet worden. Waarom zou je overdag ook genoeg eten als er zoveel te zien en te doen is. *O*
Dus overdag rustige plekken zoeken om te voeden. Nog een droomvoeding voor het slapen gaan (gebeurt eigenlijk vaak automatisch al).
En dan denk ik toch maar proberen om een en ander te rekken. Ik heb geen zin in urenlang huilen 's nachts. Niet leuk voor hem. Maar ook niet voor ons. En we hebben ook véél buren die ook willen slapen.
Maar na 4u toch maar proberen om het in ieder geval te rekken tot minimaal twee uur tussen de voedingen en dat langzaamaan opbouwen.
Ik vind 1 (à 2) nachtvoedingen prima.

Oh en hij heeft vandaag op een broodkorst gesabbeld. En dat is echt 'the best thing since slices bread!' ;)
  zaterdag 14 september 2013 @ 12:48:52 #6
381212 Gulara
From the future
pi_131159657
Oh, het is meer een dagboekpost zie ik! :o Wat een wordvommit, sorry. :P
pi_131159728
LB O+ (Dat snoetje, en die haartjes O+ )

quote:
0s.gif Op zaterdag 14 september 2013 12:38 schreef becky27 het volgende:
Even snel maar xm heb jij iets anders gegeten dan normaal? Meer ui of koolsoorten? Prei of zo? Daar kan het ook aan liggen als ze buikpijn heeft.
Wilde ik net zeggen, hier ging het het eerste halfjaar mis met citrusfruit en chocola.
pi_131159735
Groot gelijk dat je je eigen plan blijft volgen Gulara. Volgens mij heb je prima voor ogen hoe je het wil gaan doen ^O^

En fijn dat hij wel gegroeid is *G*
pi_131159776
Combo van Rapley en pureren gaat prima Gulara. :Y En mooie stats!
pi_131159847
Oh die foto van LB's elfje O+

knap hoor!
pi_131160294
LB ze is zo mooi! Echt prachtig!

En wat goed van Pi, lekker groeien :) even afwegen wat je zelf wil qua doorbreken, maar fijn dat het voor de rest lekker loopt en er geen noodzaak tot

[ Bericht 30% gewijzigd door Olf op 15-09-2013 02:02:00 ]
pi_131160511
Kyara wat goed *O*
Gulara wat fijn dat hij goed gegroeid is. Fijn dat je niks per se hoeft te veranderen. Van de nachten snap ik dat je toch graag een oplossing wilt. :* En *O* voor de broodkorst!
Olf fijn!
pi_131160730
Hey Kyara ik lees nog meer goed nieuws in het dreumestopic :o *O*
pi_131160731
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 september 2013 12:38 schreef becky27 het volgende:
Dit! Noor krijgt alles binnen wat jij eet, via de melk, dus het kan ook zijn dat jij iets hebt gegeten waar zij op reageert!

LB O+ Wat lief! En wat goed van dat slapen! Ik heb het idee dat het slapen hier alleen maar minder makkelijk wordt :{ En ze is opeens sinds een a anderhalve week vaak meer dan 1 keer wakker 's nachts :O

Gulara, wat goed dat ie gewoon lekker gegroeid is en dat alles dus eigenlijk gewoon hartstikke goed gaat! De nachten begrijp ik inmiddels steeds beter :*

Olf, ook relaxed dat het zich heeft opgelost! Alvast veel plezier vanavond!
pi_131161742
Terug, ze denken toch een virusje. PCM geven en in de gaten houden of ze koorts ontwikkelt en/of slechter gaat drinken. Meer dan 100 per voeding gaat er niet in. Gisterochtend nog 160/180 en toen begon het af te lopen. 150, 130, 110... Ze zit echt steeds te persen en te huilen, echt krampen en met een soort aanvallen. Niet continu. Omdat ze gister nog een enorme luier had denken ze niet aan verstopping. Hij hoorde wel veel lucht in de darmpjes idd.

Bij geen verbetering: maandag naar eigen huisarts en bij verslechtering terug naar de hap.

;( arm ding.

Ik heb overigens niks raars gegeten volgens mij. Geen kool of ui in ieder geval. Niet anders dan anders.
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_131161802
Naar hè, zo'n eerste keer ziek zijn. ;(

Ik las trouwens in ander topic dat Kyara nog maar 2 gezinsleden heeft die niet lopen! *O*
pi_131161835
Ja echt wel. M'n meisje ;(.
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_131162043
Awww, beterschap voor je meisje XM :* Klinkt super sneu!
pi_131162091
Ja klopt O+

Beterschap XM
pi_131162799
Ik heb gister bij Kruidvat dvd's van Tiktak gekocht. (van vroegah)
L vindt het geweldig!
  zaterdag 14 september 2013 @ 14:38:52 #21
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_131162824
Olf spannend, logeren! :* Och wat een raar verhaal zeg.. jeutje. Fijn dat het zo goed gaat.

Kyara wat een schattige slofjes o+ we gaan zondag shoppen, ik ga idd ook eens kijken naar slofjes ^^
Oeh, een thuisdate! Gezellig O+

Spees: ja ik vind die ikea kinderstoel ook het fijnst, hebben wij ook t huis. :D

LB omg O+ Schattie!
En wat fijn dat ze zo goed slaapt!

Fieder whaha ja idd... XD Omg. Geweldig he, die obsessie. Hier ook voor snoeren en onze telefoons, helemaal wild wordt ze als ze ze ziet (en te pakken krijgt), en soms zelfs krijsen als we ze wegleggen :') XD

Gulara lastig.. :* Maar idd, tis jouw kind en je moet je wel prettig voelen bij je eigen opvoeding en hoe je dat aanpakt!

Beterschap XM :*

Ons meisje krijgt weer boventanden volgens mij, we mogen er absoluut niet aanzitten en vandaag niet geslapen tot 14.00, daarna sliep ze pas :') Zo knettermoe was ze! Ben benieuwd hoe lang ze slaapt XD
I never look back, darling. It distracts from the now.
pi_131164982
LB wat een leuke foto

Kyara wat knap van D *O*
Kan ze het voordoen aan Riley? Die snapt het nog steeds niet helemaal :o

XM :*

Gulara mooie stats O+

Enf :*
pi_131165100
Ik denk dat ik hier weer aan haak :+

Kyara lopers en rollers! *O*

Gulara wat fijn dat z'n gewicht nog helemaal in orde is! Broodkorsten, yummy! En ja, uitproberen he.. meestal de enige optie!

XM wat naar zeg :* Is wel even iets anders dan een verkoudheidje, sterkte!

Tiktak ken ik dus helemaal niet! :o Wel van naam natuurlijk. Mijn broertje keek het wel, ik zal eens op YT kijken of ik even naar het Kruidvat moet lopen ;)

De Ikeastoel durfde ik niet te nemen omdat hij zo licht is, en ik ben blij dat ik voor de Tripp Trapp ben gegaan want ik ben er al vier keer over gestruikeld en mijn vriend ook, die Ikeastoel was hier dan al een paar keer door het huis gelanceerd :o :D Hij staat ook best wel midden in de kamer, maar dat kan eigenlijk niet echt anders.

Enf sterkte met de tandjes..!!
pi_131165371
heerlijk jaren 80
pi_131165630
Gulara, fijn dat Pi ondanks zijn drinkkuren wel goed gegroeid is! Aan de ene kant lastig om die dingen uit te gaan proberen, maar wat zul je blij zijn als het blijkt te werken (hopelijk). Succes!

TikTak O+ Ik las het net van Fieder maar kom net van de Kruidvat vandaan... Maandag eens kijken of ze er nog zijn. Heb het wel eens op Youtube gezocht maar kon daar nooit iets goeds vinden.

Enf sterkte met het tandenleed, hoop dat alles snel helemaal door is.

Oh ja en die foto van LB O+ ze is ook zo cute!
pi_131165762
Oh ik lees eigenlijk nooit in dreumestopic mee, maar ik begrijp dus dat M kan lopen Kyara? GOOOO M!!!
  zaterdag 14 september 2013 @ 16:18:41 #27
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_131166257
Na een uur alweer wakker. Gelukkig helpt het om bij papa te zitten met een koude appel (bijtring hema) :D

Kyara ik zag het op FB zoooo leuk O+ O+ Je kan eindelijk meepraten!!! :D
pi_131166351
Heb je toevallig ook een badeend Enf? Dat werkt ook goed!

Kijk nou, dikke pret O+
pi_131166571
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 september 2013 14:38 schreef Fieder het volgende:
Ik heb gister bij Kruidvat dvd's van Tiktak gekocht. (van vroegah)
L vindt het geweldig!
Ohh die moet ik ook!
pi_131166640
Hihi Silvijn, dat gezichtje waar ie z'n oogjes dicht knijpt O+ Dat herken ik bij Nin ook!
  zaterdag 14 september 2013 @ 16:32:07 #31
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_131166721
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 september 2013 16:21 schreef Spees_Eend het volgende:
Heb je toevallig ook een badeend Enf? Dat werkt ook goed!

Kijk nou, dikke pret O+
Haha ja idd, die heeft ze ook al ontdekt. Alhoewel de bovenkant van de box, de salontafel, het houdertje van de bijzetters, spenen, hard speelgoed en lepels ook prima zijn hoor :') :Y)

Whihi die wasmand :D
  zaterdag 14 september 2013 @ 16:41:36 #32
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_131166990
wasmanden zijn de bom! in de winter met een touwtje eraan een prima babyslee!
  zaterdag 14 september 2013 @ 16:42:08 #33
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_131167004

Vooral het eerste stukje, Isabel danst zo graag, vaak zit ze echt te hupsen op de muziek.
  zaterdag 14 september 2013 @ 17:02:55 #34
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_131167472
Becky te schattig O+

Ohja, willen jullie nog een sappig verhaal over schoonfamilie? :D :')
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_131167986
Becky, hoe schattig is dat!

Enf,
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat leuk trouwens om uitnodigingen via de post te versturen O+
  zaterdag 14 september 2013 @ 17:43:15 #36
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_131168676
Isabel met de silvijn look
pi_131168869
Sjees-EendSilvijn! O+

Dansende Isabel + kuifje O+

Jammer Enf! Verder eens met Bellelena.
pi_131168880
Trouwens, ik heb Suiker al even niet gezien! Hoe zou F. het hebben gehad bij de gastouder?!

Becky, staat d'r goed ja 8-)
pi_131168975
Sugababe heeft twee uurtjes geleden nog gepost! :s)

Leuk he Becky, dat dansen! Goed idee van de slee.... en mohawk staat goed!

Enf, beetje jammer idd. -O-
pi_131169026
XM, beterschap voor Noor! Heb je een pittenzak oid? Die kun je op haar buikje leggen, warmte zwakt de pijn af. Wel erbij blijven!

Enf, wat stom. Kan me goed voorstellen dat je de rollen gaat omdraaien. Hebben jullie veel mensen uitgenodigd?

Kyara, wat goed! *O*

Hier kan mijn baby het Zieligste Gezicht van de Wereld trekken... Het is hilarisch :D.
Home is where the O+ is...
pi_131169096
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 september 2013 17:53 schreef Spees_Eend het volgende:
Sugababe heeft twee uurtjes geleden nog gepost! :s)

Leuk he Becky, dat dansen! Goed idee van de slee.... en mohawk staat goed!

Enf, beetje jammer idd. -O-
Whaha, echt? Ik ben duidelijk toe aan vroeg naar bed :7
pi_131170629
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 september 2013 15:54 schreef Fieder het volgende:
heerlijk jaren 80
J. Zat vol verbazing te kijken, 8 maanden oud, en 5 hele minuten was ie geconcentreerd! Niks teletubbies, 1982, toen konden ze pas baby-tv maken! (Kans is groot dat ikzelf als dreumes ook naar diezelfde aflevering heb gekeken :D)
  zaterdag 14 september 2013 @ 18:56:41 #43
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_131170899
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 september 2013 17:23 schreef bellelena het volgende:
Becky, hoe schattig is dat!

Enf,
SPOILER
Wat leuk trouwens om uitnodigingen via de post te versturen O+
Ja jammer he.. Ja precies. Ja joh! Mn ouders iig en vrienden van ons, mn oma komt denk ik ook wel (en anders haalt mijn lief haar wel) O+
Hihi ja he! Ja joh dat wilde ik echt wel, 1 is zo bijzonder! Wacht, ik maak ff foto's van hoe t geworden is dan post ik het hier.

quote:
0s.gif Op zaterdag 14 september 2013 17:43 schreef becky27 het volgende:
Isabel met de silvijn look
[ afbeelding ]
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 september 2013 17:55 schreef Cwen het volgende:
XM, beterschap voor Noor! Heb je een pittenzak oid? Die kun je op haar buikje leggen, warmte zwakt de pijn af. Wel erbij blijven!

Enf, wat stom. Kan me goed voorstellen dat je de rollen gaat omdraaien. Hebben jullie veel mensen uitgenodigd?

Kyara, wat goed! *O*

Hier kan mijn baby het Zieligste Gezicht van de Wereld trekken... Het is hilarisch :D.
Neuh, niet onwijs veel. Sowieso skip ik al zowat mijn hele familie van mn moeders kant aangezien die niet eens de moeite hebben genomen op kraambezoek te komen :') Wel wat familie van manlief's kant, maar ik weet niet precies hoeveel er komen. Ik denk 20-25 man ofzo? Gokje?
  zaterdag 14 september 2013 @ 19:00:56 #44
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_131171068
Uitnodiging die ik gemaakt heb;
SPOILER
Was best leuk nog, voor de vakantie die hoedjes gekocht; ze trok 'm er niet eens af :D dus ik kon heel rustig lekker wat foto's maken, deze was de leukste O+ oh en die drinkbeker met rietje is vooral leuk om op te knagen hoor, verder niet :')
pi_131171678
Leuk Enf!

goed idee om dat via greetz te doen. Ik ben ook al half bezig in mijn hoofd want wil een 1 + 1 + 2 = 4 feestje doen.
  zaterdag 14 september 2013 @ 19:41:32 #46
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_131172474
quote:
17s.gif Op zaterdag 14 september 2013 19:20 schreef Kyara het volgende:
Leuk Enf!

goed idee om dat via greetz te doen. Ik ben ook al half bezig in mijn hoofd want wil een 1 + 1 + 2 = 4 feestje doen.
Thx!
Ohh leuk O+ ja joh is handig man.
pi_131172664
Haha Spees wat cool met die wasmand!
Becky wat een goede danseresjes heb jij. waar heb jij die speelplank ook alweer vandaan?
Enf wat een geweldige uitnodiging
SPOILER
MM mijn moeder nam vroeger altijd een heleboel tiktak afleveringen op op een videoband. Als het dan regende keek ik die. Nu doe ik het met L O+ Vind ik heel bijzonder
pi_131172936
quote:
6s.gif Op zaterdag 14 september 2013 19:00 schreef Enfermera het volgende:
SPOILER
Was best leuk nog, voor de vakantie die hoedjes gekocht; ze trok 'm er niet eens af :D dus ik kon heel rustig lekker wat foto's maken, deze was de leukste O+ oh en die drinkbeker met rietje is vooral leuk om op te knagen hoor, verder niet :')
leuk!!

En die beker is L zijn favo drinkbeker :D
Life is what happens while you are busy making other plans...
pi_131173822
Wat een raar verhaal over die schoonfamilie zeg Enf! Maar je uitnodigingen zijn lief!

Isabel O+
Silvijn! O+

Ik ben wel benieuwd naar dat allerzieligste gezicht van Ellie Cwen ;)

Tiktak! Dat was fantastisch altijd :)

En hier helaas.., ik dacht er onderuit te komen maar heb hier bijna kapotte billetjes (door de tandjes)...
Maar ook een ontzettende plakbaby en dat is wel fijn als je de hele dag en avond alleen thuis bent :)
pi_131173962
Ahh Loj nee toch ;( snel maizena erop, wondermiddel!
Plakbaby O+
pi_131174072
Eerlijk gezegd zou ik er echt niet wakker van liggen als opa en oma niet op zijn eerste verjaardag komen met een goede reden als vakantie, maar ze zien hem heel vaak en ze zijn heel erg leuk, dan is wederzijds begrip meteen een stuk makkelijker natuurlijk! De manier waarop, daar zou ik wel erg van balen ja..
En die uitnodiging O+ zo leuk!!
De appelbijtring ligt hier ook al klaar :D
Voel je de tandjes nu ook al echt komen?

Belle ik leef nog hoor! Mijn sociale leven zit Fok wel eens in de weg, hihi ;)

Becky ze is echt zo'n ongekend vrolijke meid! Altijd ondernemend en gezellig. Kan me bijna niet meer voorstellen dat dit hetzelfde meisje is als in het begin! De Silvijnlook kan ze prima hebben trouwens, en bij het snel bladeren dacht ik ook echt dat het Silvijn was :D

XM hoe is het nu met N?
pi_131174228
Suiker ging het goed bij de gastouder?
pi_131174270
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 september 2013 20:15 schreef Fieder het volgende:
Ahh Loj nee toch ;( snel maizena erop, wondermiddel!
Plakbaby O+
:D

Ja en zo stom van mij, ik weet dat de kans groot was dat de kapotte billetjes gingen komen. En ik heb natuurlijk nog geen maizena gekocht :S
Ze waren nog niet echt kapot, maar het zit er heel dicht tegen aan dus maar sudo opgesmeerd. Bij de late voeding nog schone luier geven en dan kijk ik morgen wel of ik nog de stad in ga :)
Gelukkig lijkt hij nog geen last te hebben:)

En nu eens kijken of m'n plakbaby gaat slapen in z'n bedje O+
pi_131174552
Oja, het ging heel goed bij de gastouder!
Ze heeft hem anderhalf uur in de draagzak laten slapen omdat hij niet in bed wilde en verder was hij heel nieuwsgierig en heeft hij niet gehuild! De fles ging moeizaam, net als bij ons. Ze is helemaal weg van hem, want ze heeft ook een baby die continu huilt (niet op dezelfde dag gelukkig). O+
Ik ben best wel trots!

Het was heerlijk om het huis alleen te hebben en toen hij thuis kwam heeft hij drie uur geslapen dus we hadden heeeeel veel rust donderdag!

Bedankt voor het vragen trouwens O+

Loj hopelijk wordt t snel minder!
pi_131174692
Wat goed! *O* Wat tof dat ze hem in de draagzak heeft gehad zeg.
Gaat hij daar nu regelmatig heen?
pi_131174784
Klinkt goed Suiker :D
pi_131174923
Mn dreumes krijgt tandjes *O*

SPOILER
All I need is for my man to live up to his role
Onwetendheid is zaligmakend (Nalby)
pi_131174976
*O* Hoera kz. Niet teveel last hoop ik?
pi_131175006
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 september 2013 20:34 schreef Fieder het volgende:
*O* Hoera kz. Niet teveel last hoop ik?
Halve t shirt nat, in haar slaap piepen en niks eten. *O*
pi_131175045
-O- :*
Misschien doet ze er meteen een paar tegelijk
pi_131175067
Enf: wat een leuke uitnodiging O+ ! Dus vanaf 12 okt bij de dreumesjes ?
pi_131175070
Olf, dan snap ik trouwens dat je anders je baby had thuisgehouden! Heel veel plezier vanavond en lekker uitslapen morgen :)

Suiker zo fijn dat F het goed heeft gedaan bij de gastouder O+

Leuke uitnodiging idd Enf!

Loj, succes met de uitslag. Met blote billen laten liggen/rondkruipen werkte hier ook goed mee.

KZ YAY! Tip: badeend :7
pi_131175093
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 september 2013 20:36 schreef Fieder het volgende:
-O- :*
Misschien doet ze er meteen een paar tegelijk
Denk het ! Mag niet in dr mond kijken.
pi_131175105
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 september 2013 20:36 schreef Spees_Eend het volgende:
Olf, dan snap ik trouwens dat je anders je baby had thuisgehouden! Heel veel plezier vanavond en lekker uitslapen morgen :)

Suiker zo fijn dat F het goed heeft gedaan bij de gastouder O+

Leuke uitnodiging idd Enf!

Loj, succes met de uitslag. Met blote billen laten liggen/rondkruipen werkte hier ook goed mee.

KZ YAY! Tip: badeend :7
Done ! w/
pi_131175313
Haha je moet een webshop beginnen Spees! Goud!

En ja tof he Fieder! Hij gaat nu elke donderdag. Woensdag zo nu en dan naar mijn ouders. Komende waarschijnlijk, dan kunnen wij met z'n tweetjes fietsen gaan uitproberen die ik dan daarna via MP ga kopen :@ (eentje dan). O+

Gaat jouw Uk eigenlijk ook ergens heen? Sorry als ik dat al hoor te weten..
pi_131175387
Sterkte met het tandenleed kleinzusje.

Met Noor gaat het nog niet zo best. Drinkt niet voldoende, slechte luiers en net met heel veel moeite, steunen en kreunen een poepluier. Dun, tot op de rug, maar niet eens echt veel. En met het voeden kwam met twee grote golven een hoop terug ;(. Veel krampen. Ze voelt zich echt niet lekker. We hadden een andere fles geprobeerd, maar ik denk dat de mast speen ook nog te groot is voor haar. Ze dronk (te) snel, dus dat zal omgetwijfeld niet hebben bijgedragen. Ze spuugt anders nooit. Alleen mondjes terug na de voeding of een paar uur later van die vieze stinkkwark.

Nu slaapt ze...
pi_131175626
Beterschap voor je meisje XM :*
pi_131175658
quote:
6s.gif Op zaterdag 14 september 2013 19:00 schreef Enfermera het volgende:
SPOILER
Ohhh wat issie leuk! Wat staat ze er lief op O+
En jij, al bijna 1 jaar mama! Zo bijzonder!
pi_131175910
Beterschap XM :*
pi_131176701
Ja hoi, wat gaan jullie allejezus hard...! Ik moet nog bijlezen maar ik doe vast :W
pi_131176759
Beterschap XM! Arm Noortje...

En KZ ook, tandjes zijn serious business, ook als dreumes!

Wat een schattige uitnodiging Enf! Niks voor ons, zouden maar 3 kaartjes nodig hebben, zo weinig familie. En waarvan er 1 van de 3 hoogstwaarschijnlijk toch niet komt. Zo via Greetz is misschien wel leuk om een kerstkaart ofzo te maken straks.. Hmm...
Wel kut dat het bij jullie in de familie ook al rommelt dus... bah!

Kapotte billetjes bij Loj.. :( Hoop dat het smeren snel helpt!

Tiktak kan ik me zelf niets van herinneren of ik dat vroeger als ukkie heb gezien. Mijn man en zijn zus iig wel, die zijn er nog laaiend enthousiast over. Wij hebben net met z'n vieren naar de Leukste Homevideos (of hoe heet dat programma tegenwoordig, met Hans Kraai jr. iig) zitten kijken. Was best gezellig, leek alsof ze het allebei wel leuk vonden. (Terwijl Femke er natuurlijk geen hol van snapt, maar gewoon lekker bij papa op schoot mocht zitten ;) )

Mooie look, Isabel!

Leuk filmpje van speedboat-Silvijn!

En lopende Midas! *G*

Ik vind het tegenwoordig echt zo leuk hoe Lars met z'n zusje bezig is. Gister hadden ze op het kdv een soort apekooi gespeeld, met dingen waar ze overheen moesten lopen en onder door moesten kruipen etc. Lars was er enthousiast over aan het vertellen. Ik vroeg hem of Femke ook meegedaan had. "Nee!! Fenke kan toch helemaal niet lóóópen!! Fenke is een bééébie!! Gekke mama!" O+
En net haalde ik haar uit bed, en was een beetje tegen haar aan het babbelen... "ach meisje, wat is er dan toch? Wil je een hapje eten?" En toen begon Lars ook "Dat kan Fenke toch helemaal niet zeggen? Ze kan nog niet praten!!"

Hoi Mineola! :W
pi_131177575
Die Lars!!! Dat is echt te schattig (en grappig :D )

En Midas loopt!!!
  zaterdag 14 september 2013 @ 21:55:00 #73
95408 Incantrix
0118 999 88199 9119 725....
pi_131178492
Ohai! Lekker druk dagje gehad, nu nog even jullie lastigvallen, dan naar bed. Morgen gaat Isabel spelen bij opa en oma en gaan wij met Stef naar de efteling O+

XM, beterschap voor de kleine, wat rot joh -O-

Midas *O*

Becky (ik wil telkens je echte naam typen :@ ), zo lief!

Euhm.. Geheugen op :')

Op verzoek: (en in spoiler want op telefoon kan ik niet verkleinen)

SPOILER
O+

Maak me nog wel zorgen om haar oog, al antibioticadruppels sinds donderdagavond en nog steeds ziet dat oog er niet uit. Oor gaat wel VEEL beter!

[ Bericht 0% gewijzigd door Incantrix op 14-09-2013 22:04:44 ]
3!
pi_131178648
Inca O+ O+
pi_131178794
Die lekkere bovenbeentjes!!
  zaterdag 14 september 2013 @ 22:05:35 #76
95408 Incantrix
pi_131178905
Woops, tweede foto ging ff fout, maar fixed it :) jaaaa, michelin-baby O+
3!
pi_131179011
Hihi ze knipoogt naar me ;) O+
  zaterdag 14 september 2013 @ 22:08:56 #78
347468 Tante_Soesa
Nu met Sassefras
pi_131179047
Oh, ze lijkt op haar broer Inca O+! Haar oogje ziet er idd flink ontstoken uit, wat sneu ;(

Beterschap voor de zieke baby's!
  zaterdag 14 september 2013 @ 22:09:01 #79
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_131179051
Fieder nou he :( ze is zo schattig! O+

Ahh Tiktak!! :D

Skoap haha ja? Ja misschien die van haar ook wel binnenkort als ze snapt hoe ie werkt :+

Loj thanks!

Suiker: nee vind jij vakantie een goeie reden? :P Ik niet echt want dat plan je toch? :+ En idd, de relatie tussen ons en hen is ook niet echt goed. Als het goed is en het wordt besproken is het ook al heel anders.

Nou tandjes boven komen nog niet door, nog niks gevoeld. Onder worden ze steeds beter zichtbaar, en 1tje staat een beetje scheef, zo schattig O+

Fijn dat het goed ging bij de gastouder!

Kz haha :D zo is het. Heeft ie er veel last van?
Nee 10 okt is ze jarig maar de 12e vieren we het.. al eerder kom ik bij jullie dus! :o

Belle: Thanks! O+ Ja bizar joh! Hou op! Ik moet jullie straks gaan verlaten, hoe moet dat nou?! ;(
Maar idd, al een jaar zijn we ouders straks.. jeez. Pfff.

Inca wat cute O+
Ja dat oog zit nog wat dicht.. helemaal geen verbetering nog? Zou je wel moeten zien met de ab na een aantal dagen.. Hoe lang moet je 't nog geven?

Voor sommigen die jullie me op fb hebben hebben 't al gezien maar ik heb dus net een zombiefilm zitten kijken :') Geen goed plan als mama. 's Avonds. Ik moest echt even wat normale tv kijken.
Oh en manlief ging net heel lief mee de gang op zodat ik naar de wc kon :@
pi_131179328
Enf mijn ouders vragen dat dan en dan zeg ik dat ik het niet erg vind. Ze zijn normaal in Spanje op mijn uitgerekende datum en dat hadden ze dus gecanceld, vond ik écht onnodig! Toen hebben ze een langw weekend stedentrip gepland nog voor mijn uitgerekende datum, maar omdat ik vroeger beviel dan verwacht waren ze dus vlak na de bevalling een paar dagen weg. Vonden hun vrienden ook maar gek, ik vond het hartstikke leuk voor ze! Lekker met z'n tweetjes eruit, moeten ze lekker doen!
Ze hebben trouwens ook weinig te plannen qua vakanties want ze staan allebei voor de klas.

Maar de eerste verjaardag.. hij zal het zich niet herinneren. Is voor mij wel bijzonder maar daar hoeven zij echt niet hun vakantieplannen op aan te passen nee.. neemt niet weg dat ik het wel lief zou vinden als ze zouden vragen of ik dat erg zou vinden!

Wat lief van je man, ik zie het al helemaal voor me :D
  zaterdag 14 september 2013 @ 22:17:18 #81
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_131179438
Ja precies. Ja zo is het fijn idd :)
Whaha ja :D :@
  zaterdag 14 september 2013 @ 22:18:14 #82
95408 Incantrix
pi_131179487
Nee, geen verbetering eigenlijk, het andere oog wel wat trouwens. Het is een kuur van een week geloof ik, ik ga overmorgen meteen naar de huisarts met haar en neem de medicatie mee. Er komt ook wat troep uit en plakt telkens dicht. Schoonmaken doen we wel, maar 10 minuten later is het weer vies (ze wrijft ook telkens snot in haar oog :X )

Hiero zie je het beter:

SPOILER
-O-

Maar de gelijkenis is echt grappig idd, ze hebben ook heel erg dezelfde oogopslag :Y en ze zijn zo fan van elkaar O+ toen ze ging staan gingen we juichen en klappen en toen ging ze lachen, maar toen ze zag dat haar bróer ook mee-applaudiseerde begon ze me toch te glunderen.. Ik smolt bijkans van de bank af O+
3!
pi_131179589
Ach gossie dat oog ;(

En Inca ik smelt even met je mee van de bank af O+
pi_131180353
Oh wat sneu Inca!

Ik vond en vind de 1e verjaardag ook wel speciaal eigenlijk. Ze krijgen er zelf weinig van mee maar ik liep zelf behoorlijk emo rond met mijn "vorig jaar om deze tijd"

okey, dat ik op dat moment zelf ook ruim 31 weken zwanger was zal ook niet meegeholpen hebben

Ik vond het in elk geval wel fijn dat opa en oma's er waren.
pi_131181318
Twee hele lieve filmpjes gezien O+

Inca wat een moppie. En dat oogje ziet er heel zielig uit :*

Enf niet leuk dat ze op vakantie gaan. Ik zou dat ook niet leuk vinden. :*

Suiker fijn dat het goed ging bij de gastouder

Shandaly leuk hoe Lars op zijn zusje reageert O+

XM beterschap voor jouw kleine :*

Film was erg leuk. En Riley heeft de hele tijd geslapen bij mijn ouders O+
pi_131182152
Fijn Omen! Hier deed de dvd speler het niet dus maar een opgenomen aflevering van Borgen gekeken. En tijdens zowel M als J wakker (na elkaar), dus niet elemaal zoals gepland :D
pi_131182398
Omen klinkt als een fijne avond!

Kyara, bij jou wat onderbrekingen.. heb je wel het eind van de aflevering gehaald?

En voor ik een hele verkeerde indruk wek: ik vind het natuurlijk ook leuk als opa's en oma's langskomen! Het is niet dat ik ze liever weg heb ofzo. Ze hebben elkaar trouwens pas twee keer ontmoet. Dat zal wel gaan veranderen vanaf nu! Het is geen match made in heaven maar ze mogen elkaar wel hoor.
pi_131182410
Ahh. Dat is dan weer balen. Maar wel een gezellige avond gehad?

Welterusten iedereen. En goedemorgen Gulara
pi_131182493
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 september 2013 23:25 schreef Suikertante het volgende:
Omen klinkt als een fijne avond!

Kyara, bij jou wat onderbrekingen.. heb je wel het eind van de aflevering gehaald?

En voor ik een hele verkeerde indruk wek: ik vind het natuurlijk ook leuk als opa's en oma's langskomen! Het is niet dat ik ze liever weg heb ofzo. Ze hebben elkaar trouwens pas twee keer ontmoet. Dat zal wel gaan veranderen vanaf nu! Het is geen match made in heaven maar ze mogen elkaar wel hoor.
Die indruk had ik helemaal niet hoor. Je was helemaal duidelijk dat het met jullie band gewoon goed zit :*
pi_131182523
Ja hoor, einde gehaald. Alleen her voor de tv eten liep wat vertraging op omdat er eerst een babylance mijn tiet hing en daarna een kletsende dreumes Op schoot.
pi_131182774
Op de een of andere manier klinkt het wel altijd supergezellig bij jou Kyara O+

Slaap lekker Omen!

En rise and shine Gulara!
pi_131182882
Ik hoop niet dat dat door mijn op hol geslagen autocorrect komt... ;)
  zondag 15 september 2013 @ 00:12:11 #93
381212 Gulara
From the future
pi_131184382
Haha wake up berichtjes. :D O+

Ik vind in het weekend fokken altijd lastig, maar misschien lees ik straks even snel bij.

In ieder geval slaap lekker! :z
pi_131188210
Inca, die foto's! Ze staat! Dat oog ziet er wel vervelend uit zeg. Heeft ze er zelf veel last van?

Fijn Omen en klinkt toch ook gezellig Kyara.

Hier niets gezelligs met m'n grote vent. Ik met de kleine wakkere vent op de stoel en hij lekker in bed... :s

Trouwens ff een emo momentje:
Ik moest ff terugdenken hoe laag m'n bedje de eerste weken wel niet was opgemaakt. Nu al over de helft en kruipt hij ook z'n hele bed door... Wat wordt hij toch groot! O+

[ Bericht 36% gewijzigd door Loj op 15-09-2013 03:34:50 ]
pi_131188415
:* Loj. Dat is inderdaad waar. O+

Hier een kuchend meisje. Arm moppie. Dan slaapt ze bijna en ineens zo'n hoestje
pi_131188659
Klote nacht. Regelen of clusteren vanaf 3 uur. Om en om. wn straka is m ook weer wakker en om 11 uur verjaardagsvisite. Nu flesje kv want ik ben op. Letterlijk en figuurlijk.
pi_131188679
:* Sterkte Kyara
Ik vind dat baby's die regelen eigenlijk een 9 tot 5 mentaliteit moeten hebben :o
pi_131188736
Kijk daar ben ik het helemaal mee eens Omen! :* voor je kuchende meisje.

Sterkte vandaag Kyara! Hopelijk was t maar 1 nacht!
pi_131188795
quote:
1s.gif Op zondag 15 september 2013 03:11 schreef Loj het volgende:

Trouwens ff een emo momentje:
Ik moest ff terugdenken hoe laag m'n bedje de eerste weken wel niet was opgemaakt. Nu al over de helft en kruipt hij ook z'n hele bed door... Wat wordt hij toch groot! O+
O+

Kyara, pff klinkt echt als een flutnacht! :N
Kun je de verjaardagsvisite niet skippen..?

Inca zielig van dat oogje zeg ;(

F.leur is he-le-maal gek van haar babyboekje van de kruidvat. Ze sjouwt het overal mee naartoe, en de babys krijgen heel veel kusjes :P Ik vind het heel aandoenlijk

Hebben jullie kindjes ook altijd zo'n vast moment op de dag dat ze poepen? F.leur poept áltijd smorgens na het ontbijt :Y)
pi_131188952
Loj, toevallig zag ik gisteren een foto van toen F voor het eerst in z'n bedje lag. Hij had geen wieg dus hij was toen nog heel klein! Gek idee he dat het zo snel gaat!

Omen, kucht ze nog steeds zo?

Kyara pff, ik had niks moeten zeggen gisteravond! :@ fokwet kan dus ook op anderen slaan.. Is het een leuke verjaardag of heb je helemaal geen zin?

Kwisted nee hier geen vast poepmoment! Meestal wordt hij ineens na een uur al wakker en snappen we er niks van tot hij met veel bombarie gaat zitten poepen. :Y)

Wij hadden bedacht: we gaan gewoon voortaan om 23:00 naar bed en als F dan wakker wordt om 7:00 staan we meteen op en hoeft hij ook niet na de fles meteen weer terug zijn bed in. Dat wil hij namelijk al weken liever niet, dus elke ochtend is dat een beetje een worsteling (en dan slaapt hij eigenlijk niet veel eerder dan als we hem gewoon hadden laten spelen).
Om 5:00 was ie al klaar met de nacht en om 5:30 had hij echt honger }:|
Maar toen we hem neerlegden pakte hij zelf zijn doekje en sliep meteen lekker verder! :o O+

Toen werd hij om 7:30 weer wakker, helemaal panisch, moest hem echt troosten en daarna was hij helemaal wild en manisch. Fles wilde hij niet.. Kwisted je raadt het al: tijdens het typen van dit bericht liep F rood aan en as we speak breit hij een bruine trui :9

/einde beginvandedagboekpost :@

[ Bericht 1% gewijzigd door Suikertante op 15-09-2013 08:44:28 ]
pi_131189093
Haha Suiker je post. Moest er stiekem een beetje om lachen! (Die laatste zin dan he!)
Wel fijn dat hij om na de fles weer snel ging slapen. En aankomende nacht weet proberen he!

Kwisted, Ow die poept als hij de auto zit ;) Komen we op visite aan, eerst verschonen. Zelfs in de rit van drie minuten naar het kdv krijgt hij het voor elkaar ;) maar ik denk maar zo, de geur verspreid zich nog niet door de hele auto ;)

Ja, ik werd er echt zo emo van. Hij was zo klein en nu al zo groot!
pi_131189189
Oja de autopoeper :D
Vrijdag werden we bij het restaurant gebeld: "we zagen jullie toch net nog op de parkeerplaats?!". Begon hij net, dus eerst moesten we nog wachten tot hij klaar was :') :D
Maar het ritje naar het kdv vind ik wel indrukwekkend!
pi_131189193
Suiker :* voor het vroeg wakker worden. Gelukkig sliep hij gauw weer verder
Ik was gisteren bij babydump en zag toen dit shirt. Moest gelijk aan jou denken

http://www.baby-dump.nl/i(...)_id=18160&merk=25904

Kwisted wat lief dat ze zo gek is op dat boekje O+
Riley heeft een hele tijd twee vaste poepmomenten gehad. Maar dat is helaas over nu. Elke verschoningsbeurt is nu een verrassing

Riley is verkouden. Om vier uur viel ze weer in slaap tot zeven uur vanmorgen. Dus nacht was gewoon goed.
pi_131189248
quote:
1s.gif Op zondag 15 september 2013 08:29 schreef Suikertante het volgende:
Kyara pff, ik had niks moeten zeggen gisteravond! fokwet kan dus ook op anderen slaan.. Is het een leuke verjaardag of heb je helemaal geen zin?
Ja, man is jarig dus ze staan hier op de stoep.
M was uiteindelijk pas om half 9 wakker. Meisjes waren er al om half 7 klaar mee....

nu snel weer verder met opruimen en zo....
pi_131189280
Kyara wat een ruk nacht :*

Kwisted wat lief van dat boekje!

En Luc poept bijna altijd na zijn fruithap. :D

Loj O+ Het gaat zo snel he! Die van mij is alweer bijna 1! Waar blijft de tijd?

Luc liet ons uitslapen tot half 9 O+
pi_131189363
Kyara :D Bij het eerste bericht dacht ik dat al maar toen vroeg iemand of je het niet kon afzeggen! Van harte gefeliciteerd! *O*
En fijn dat M jullie even rust gunde vanmorgen..

Ik hoorde vanmorgen alweer van een bepaalde moeder (lees Speeseend) die om 3 en 6 uur wakker was en om 6 uur een S had die niet meer wilde slapen en toen voelde ik me alweer een geluksvogel :@ O+
  zondag 15 september 2013 @ 09:39:06 #107
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_131189416
Inca he vervelend zeg van dr oog... ja idd, ff teruggaan lijkt me handig :*
Ahww O+ Te schattig, jouw kinders!!

Och jeetje Kyara wat zwaar ;( Sterkte vandaag! :* En dan moet je ook nog opzitten.. -O-

Kwisted: Niet echt, vaak 's ochtends wel, maar nog steeds rustig 3x op een dag (stinkluiers van de tanden wel 5x dan..) :o :+

Whahaha Suiker :') _O- Ja het zal je maar dwars zitten he, die bruine trui! :7
Autopoeper :') XD
pi_131189430
oh komt wel goed hoor. Heb uiteindelijk nog een uurtje kunnen slapen en desnoods ga ik vanmiddag nog even terug.
pi_131189436
Oh meisjes hebben geen regelmaat mbt poepen. Bij M was dat altijd 's ochtends maar sinds hij nog maar 1 keer slaapt is dat ook een beetje ontregeld.
  zondag 15 september 2013 @ 09:55:00 #110
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_131189583
Fijn! Goed zo :* (van dat slapen dus :+)
pi_131189653
De mijne poept meestal tijdens het eten. :')
pi_131189813
quote:
0s.gif Op zondag 15 september 2013 09:10 schreef Omentielvo het volgende:
Suiker :* voor het vroeg wakker worden. Gelukkig sliep hij gauw weer verder
Ik was gisteren bij babydump en zag toen dit shirt. Moest gelijk aan jou denken

http://www.baby-dump.nl/i(...)_id=18160&merk=25904
Oh sorry! Ik vergat helemaal te reageren, het is écht een Suikertrui O+
(ik zit echt te twijfelen! :D)

[ Bericht 6% gewijzigd door Suikertante op 15-09-2013 10:20:37 ]
pi_131189957
Ach Inca wat n zielig oogje :* beterschap
Kyara fijn dat je nog even terug kon, sterkte vandaag, hopelijk een leuke dag

Enf jouw vent is O+ dat ie meeging op de gang.
SPOILER
pi_131190018
Nu wil ik weten welke film :(
  zondag 15 september 2013 @ 10:30:34 #115
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_131190043
World War Z denk ik!
Mijn zus was daar heen geweest en die vond hem volgens mij supermega-eng.
pi_131190065
Yep :'(
pi_131190208
Oh ik vond hem gewoon leuk! Maar op de bank gekeken hoor!
Laatst tipte ik hem nog hier :)
  zondag 15 september 2013 @ 10:49:37 #118
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_131190314
quote:
0s.gif Op zondag 15 september 2013 10:24 schreef Fieder het volgende:
Ach Inca wat n zielig oogje :* beterschap
Kyara fijn dat je nog even terug kon, sterkte vandaag, hopelijk een leuke dag

Enf jouw vent is O+ dat ie meeging op de gang.
SPOILER
Whaha :D Ja precies! Geweldig dat klapperen idd :D Ik vond het ook echt wel een goeie film hoor, maar daarom juist! Ze hebben die zombies echt goed in beeld gebracht en doordat je het vanuit dat perspectief van die onderzoeker ziet, is het echt ook wel anders dan andere zombie films. Echt heel leuk. Mja, wel eng. Ben me 3x echt rot geschrokken :') Mn man lachen natuurlijk XD
pi_131190502
Wie was hier nou op zoek naar lange, smalle rompers? Spark?

Ik heb er eentje liggen van petit bateau, maat ,67 cm. Ik krijg em niet dicht om Isa's spekbenen :')
Sarcasme. Herken het.
pi_131190570
Haha die zag ik ook laatst, ik vond hem voor een blockbuster goed te doen, maar het kan mij altijd wel enger ;)

Hier eindelijk weer een goede nacht gehad, daar was ik wel aan toe! Nu ga ik snel douchen, want er komt zo iemand op kraamvisite ;) :D
pi_131190674
Ik vond 28 days later echt een goede enge film (goede muziek ook), en qua mooie enge film vind ik Pann's Labyrinth een aanrader!

Haha belle nu nog kraamvisite! Hier kom ik de mensen die nog zouden komen nu vanzelf op andere feestjes tegen enzo dus ik denk niet dat we dat nog gaan hebben hier. Behalve mijn familie uit het buitenland dan, die moeten nog komen :)
pi_131190829
Ja Spirit, ik! Die petit bateau heb ik laatst gekocht en ze passen E. perfect! Maar ze zijn inderdaad echt heel smal, ik was ook bang dat ze niet zouden passen om haar benen. Je zou het maar niet weten en dan voor een godsvermogen uitgeven aan die rompers. Passen ze niet -O-

Gefeliciteerd met je man, Kyara!

:* voor de slechte nachten!

Een horror in de bios kijken? Helden! :D

Arme Noor, wat rot dat ze zo ziek is.. Beterschap!

Ahww Inca, wat ziet ze er zielig uit zo!

Geen vaste tijd van poepen hier. Gisteren kwam er na 3 dagen weer een explosie joh, langs haar luier, over haar benen en in haar romper en tot slot ook vol over het boxkleed. }:|

Loj, de tijd vliegt echt he?

Kwisted, wat schattig met dat boekje!

Belle, veel plezier met de kraamvisite! Mooi op tijd, ze kan al kruipen :D
E.
pi_131190849
Hoooooi! Uitgeslapen Olf present!

Ik val meteen met m'n neus in de boter want het gaat hier over poeptijden ;) mijne een overdagpoeper, en dan meestal zo rond 9, 11 en 13 uur. :Y)

Madammeke heeft het goed gedaan op de logeerpartij, 1 nachtvoeding en toen geslapen tot 8.30! En om 13u komt ze thuis. Vriend moest alweer werken dus ik ben alleen thuis :o vrijheid! Wat doen mensen ook al weer als ze alleen thuis zijn?

Oh en ik ben dom, baby gisteren om 17u gevoed en niet gekolfd. Wel wat stuwing nu :') maar nu is ze over 1,5 alweer thuis dus ik wacht nog maar.
  zondag 15 september 2013 @ 11:20:54 #124
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_131190854
Petit bateau is echt leuk O+ Ik baal een beetje, had beter 81 voor dame kunnen kopen, 74 is een beetje aan de krappe kant nu voor haar, denk niet dat ze ze lang meer aan kan... maar 11,50 voor 3! :o O+
pi_131190976
11,50 voor 3?! Waar? :o
E.
pi_131191035
Ik houd niet van horrors. Thrillers vind ik wel leuk :o

Belle *O* voor de goede nacht
En nu nog kraamvisite :o

Olf fijn dat de nacht goed was gegaan

En ik vind petit bateau ook leuk. Maar wel erg duur
pi_131191580
quote:
1s.gif Op zondag 15 september 2013 11:19 schreef .Sparkling. het volgende:
Ja Spirit, ik! Die petit bateau heb ik laatst gekocht en ze passen E. perfect! Maar ze zijn inderdaad echt heel smal, ik was ook bang dat ze niet zouden passen om haar benen. Je zou het maar niet weten en dan voor een godsvermogen uitgeven aan die rompers. Passen ze niet -O-

Het was een kraamkadootje ;) Ik heb verder echt niks met het merk. Past E. nog in 67? Zo ja, PM me dan je adres even dan stuur ik hem morgen of dinsdag naar je op :)
Sarcasme. Herken het.
pi_131191859
Zo, weer terug van een weekje Zuid Frankrijk! :D
Djenna vond de heenweg ver-schrik-ke-lijk en het schoot ook voor geen meter op omdat we dus zoveel stopten. Op de terugweg de auto anders ingepakt, zodat een van ons achterin kon zitten om haar te entertainen. En toen ging het super ^O^ .. Gister in 1 ruk terug kunnen rijden (of ja, 3 keer stoppen om te eten en verschonen).

Oww over kraamvisite gesproken, Djen is bijna 11 maanden en volgende week komt er nog visite :D

Djen is ook een overdagpoeper :+

Kyara gefeliciteerd met manlief *O*

Enf die uitnodiging _O- ... Reminds me! Zal me maar eens gaan verdiepen in tijden, aankleding, taart etc... Over 1,5 maand is het al zover :o
pi_131191872
Ah lief, dankjewel! Ik stuur een PM! :*
E.
  zondag 15 september 2013 @ 12:13:27 #130
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_131192044
quote:
0s.gif Op zondag 15 september 2013 11:27 schreef .Sparkling. het volgende:
11,50 voor 3?! Waar? :o
Ja, Franse supermarkt dus :+

Twink leuk dat je een fijne vakantie hebt gehad! O+ Ja, werkt goed he, iemand achterin :D Hier ook gedaan!
pi_131192946
quote:
0s.gif Op zondag 15 september 2013 12:13 schreef Enfermera het volgende:

[..]

Ja, Franse supermarkt dus :+

Twink leuk dat je een fijne vakantie hebt gehad! O+ Ja, werkt goed he, iemand achterin :D Hier ook gedaan!
Ohja, had ik ook gelezen :@
E.
pi_131194078
quote:
0s.gif Op zondag 15 september 2013 11:12 schreef Suikertante het volgende:
Ik vond 28 days later echt een goede enge film (goede muziek ook), en qua mooie enge film vind ik Pann's Labyrinth een aanrader!

Haha belle nu nog kraamvisite! Hier kom ik de mensen die nog zouden komen nu vanzelf op andere feestjes tegen enzo dus ik denk niet dat we dat nog gaan hebben hier. Behalve mijn familie uit het buitenland dan, die moeten nog komen :)
Pann's Labyrinth, die is echt prachtig O+ Die heb ik in het filmhuis gekeken, geweldig!
En 28 days later, ik moest hem terug zoeken, maar die was inderdaad ook leuk ;)

De kraamvisite is geweest :D Een vriend van ons die al eerder wilde komen, maar elke keer kwamen onze schema's niet overeen. Nu issie eindelijk even langs geweest! Was gezellig, zometeen heeft ie zelf een date, dus we waren met z'n allen zenuwachtig aan het doen hier.

Over poeptijden gesproken, Nin poept de laatste tijd opeens 's nachts! Ze moet nooit huilen van een poepluier en ze kan het ook heeeel zachtjes, dus we merken het dan altijd pas 's ochtends. Ze poept ook ietsje vaker, nu zitten er denk ik elke keer een dag of 2 a 3 tussen.

Twinkle, wat fijn dat jullie een relaxte oplossing hadden voor de terugreis! Is het leuk geweest daar?
pi_131195052
Twinkle ook bij korte ritten klim ik regelmatig naar achteren om F te entertainen of in slaap te aaien! Was de vakantie verder wel leuk?

Petit Bateau, ik vind niet alles leuk en de algehele stijl ook niet per se maar er zitten echt pareltjes tussen en het blijft zo mooi! En het past F perfect.
  zondag 15 september 2013 @ 14:11:47 #134
129664 mousemicky
zeg maar MM...
pi_131195990
quote:
1s.gif Op zondag 15 september 2013 13:47 schreef Suikertante het volgende:
Petit Bateau, ik vind niet alles leuk en de algehele stijl ook niet per se maar er zitten echt pareltjes tussen en het blijft zo mooi! En het past F perfect.
Ik vind de stijl van PB niet echt geweldig, en ik vind t ook veel te duur, maar de pasvorm is voor J. perfect. Nu dus ook erg blij met de stapel tweedehands PB rompers die man van een collega heeft gehad :) (en onder z'n kleren zie je die zoete pastelkleurtjes die m niet staan ook niet)...
pi_131196330
Hadden jullie trouwens ook van te voren gedacht dat een baby veel minder zou kunnen?
Mijn baby pakte net haar loopwagentje, duwde hem richting de boekenkast, en ging er op staan. :o
Ik had echt niet verwacht dat al in het eerste jaar kinderen echt zo doelgericht zouden zijn enzo! Vind het echt dreumesgedrag en wist echt niet dat dat bij 8,5 mnd al zou beginnen. Omg ze wordt grooooooot.

[ Bericht 18% gewijzigd door Olf op 15-09-2013 22:27:55 ]
pi_131197093
Olf wat een leuk meisje! En inderdaad, dat gaat F dus binnen een half jaar doen?! :o kan ik me echt niet voorstellen!
pi_131197138
Ik vind trouwens dat als je ziet wat een baby allemaal kan voor de eerste verjaardag, ze wel echt laat gaan praten! Kunnen ze al dingen willen, pakken, volgordes bedenken, maar nog niet zeggen wat ze dwars zit.
  zondag 15 september 2013 @ 14:46:34 #138
129664 mousemicky
zeg maar MM...
pi_131197161
quote:
0s.gif Op zondag 15 september 2013 14:20 schreef Olf het volgende:
Hadden jullie trouwens ook van te voren gedacht dat een baby veel minder zou kunnen?
Mijn baby pakte net haar loopwagentje, duwde hem richting de boekenkast, en ging er op staan. :o
Ik had echt niet verwacht dat al in het eerste jaar kinderen echt zo doelgericht zouden zijn enzo! Vind het echt dreumesgedrag en wist echt niet dat dat bij 8,5 mnd al zou beginnen. Omg ze wordt grooooooot.

SPOILER
Jee, wat een snelle! Leuk dat ze al zo door het huis scharrelt :D
J. is wel doelgericht bezig met zn speelgoedjes, maar zitten, staan en lopen lukt toch nog niet hoor, en hij is ongeveer even oud.
pi_131197475
quote:
1s.gif Op zondag 15 september 2013 14:45 schreef Suikertante het volgende:
Ik vind trouwens dat als je ziet wat een baby allemaal kan voor de eerste verjaardag, ze wel echt laat gaan praten! Kunnen ze al dingen willen, pakken, volgordes bedenken, maar nog niet zeggen wat ze dwars zit.
Ja, dat vind ik eigenlijk ook wel. In het hoofd gaat het dus supersnel maar dat omzetten in taal is blijkbaar extreem moeilijk. Lijkt me heel frusterend!

En dankjewel MM, van wanneer is de jouwe? Ik weet niet zo goed of mijne snel of langzaam is, volgens mij fysiek beetje snel en qua praten iets langzamer (ze brabbelt ook relatief weinig)
  zondag 15 september 2013 @ 15:05:23 #140
129664 mousemicky
zeg maar MM...
pi_131197857
J. is van 2 januari. Als ze even oud is, is ze fysiek echt wel een snelle hoor! Hier juist heel veel gebabbel, en 't is juist een jongen, je zou t niet verwachten...
pi_131199115
Ja vakantie was geweldig! Djen deed het super.. is altijd weer even afwachten he :)
pi_131199252
quote:
0s.gif Op zondag 15 september 2013 15:05 schreef mousemicky het volgende:
J. is van 2 januari. Als ze even oud is, is ze fysiek echt wel een snelle hoor! Hier juist heel veel gebabbel, en 't is juist een jongen, je zou t niet verwachten...
Dan schelen ze een weekje! Grappig dat jouwe vooral aan het praten is, aandacht en energie kan maar in één ding tegelijk gestopt worden natuurlijk. Mijn meisje is trouwens allesbehalve stereotype meisjesachtig; iedereen denkt dat het een jongen is (ze heeft weinig haar), en is heel druk en beweeglijk en slaat graag dingen zo hard mogelijk tegen elkaar. :P.

Twinkle, komt er een Djennavakantiefotoupdate? Ja? Ja? Jaaaaa?
pi_131199369
quote:
0s.gif Op zondag 15 september 2013 14:20 schreef Olf het volgende:

SPOILER
Ah, jij hebt ook al zo'n klimgeit :D Ik kon de mijne met 8 maanden uit de vensterbank plukken. :')
pi_131200469
MM ik weet hoe het voelt. Nin van belle kruipt al door de woonkamer en F vergeet nog hoe hij moet omrollen (terwijl hij maar één kant hoeft te onthouden, want de andere kant op doet hij niet)!

quote:
0s.gif Op zondag 15 september 2013 15:47 schreef Olf het volgende:

[..]

Twinkle, komt er een Djennavakantiefotoupdate? Ja? Ja? Jaaaaa?
Jaaaaaaa?
pi_131200636
Het is ook best wel fijn hoor, een kind dat nog niet beweegt. Kun je ten minste nog eens rustig op de bank zitten. Geniet er nog maar even van... Komt echt wel goed! 8-)
  zondag 15 september 2013 @ 16:42:51 #146
171422 LadyBlack
paint it black
pi_131200981
:W hier ook nog een weinig beweeglijke baby hoor. Ze kán rollen maar vindt t niet zo nodig, en op dr buik maakt ze geen aanstalten om te gaan tijgeren.

Maar ze is wél gedoopt 8-)
Het was ondanks alle gezanik van de afgelopen week een mooie dag, die helemaal om E draaide. En ze gedroeg zich voorbeeldig O+ in dr witte jurkje met roze lint; té over the top, maar zo schattig! O+
pi_131201138
Fijn dat het ondanks alles toch een geslaagde dag was LB!
Doopfoto?

En Twinkle, welkom terug! Vakantiespam?

Is inderdaad grappig hoe kinderen zich ontwikkelen. Hier een dreumes er snel was/is met praten en fijne motoriek maar qua grove motoriek hopeloos achterliep. Hoewel het rollen en zo wel redelijk op tijd was, maar kruipen was ook pas met 11 maanden, met 12 maanden stond ie bij de tafel en vrij snel daarna schuifelde hij rondjes. Meisjes kan ik nu niet echt inschatten, is ook lastig met corrigeren en het feit dat ze tweeling zijn maar bepaalde ontwikkelingen ook weer anders.
pi_131201200
LB wat fijn om te lezen!
  zondag 15 september 2013 @ 16:51:28 #149
171422 LadyBlack
paint it black
pi_131201316
Foto's van de doop staan nog op de camera, maar heb wel een (crappy) fotootje van de outfit.

Oud jurkje van mama, beetje te groot maar voor een doop gaf dat niet vond ik O+

pi_131201495
Olf, wat knap! En inderdaad, ik vind het ook verwonderlijk hoe snel ze zo al een 'echt' mensje met persoonlijkheid worden! Ik dacht ook dat een baby de eerste paar maanden gewoon zou liggen en duimen ;)

LB, plaatje! Fijn dat het een mooie dag is geweest O+
pi_131201569
Oh dat ziet er anders hartstikke lief uit LB! Mooi hoor en wat fijn dat het toch nog een geslaagde dag is geweest. En gefeliciteerd natuurlijk!

Mineola dat klopt ja, leg hem nu gewoon op een kleedje ergens en daar ligt hij een half uur later nog te spelen!

Ze ontwikkelen zich allemaal anders, qua snelheid op welk vlak dan. Maar vergelijken blijft leuk ;)
pi_131201863
quote:
0s.gif Op zondag 15 september 2013 14:11 schreef mousemicky het volgende:

[..]

Ik vind de stijl van PB niet echt geweldig, en ik vind t ook veel te duur, maar de pasvorm is voor J. perfect. Nu dus ook erg blij met de stapel tweedehands PB rompers die man van een collega heeft gehad :) (en onder z'n kleren zie je die zoete pastelkleurtjes die m niet staan ook niet)...
Ik heb trouwens geen pastelkleurtjes van PB, maar ik heb ook alleen maar krijgertjes inderdaad!
pi_131202050
quote:
1s.gif Op zondag 15 september 2013 16:58 schreef Suikertante het volgende:
Oh dat ziet er anders hartstikke lief uit LB! Mooi hoor en wat fijn dat het toch nog een geslaagde dag is geweest. En gefeliciteerd natuurlijk!

Mineola dat klopt ja, leg hem nu gewoon op een kleedje ergens en daar ligt hij een half uur later nog te spelen!

Ze ontwikkelen zich allemaal anders, qua snelheid op welk vlak dan. Maar vergelijken blijft leuk ;)
Ja, dat doet Nin tegenwoordig ook, heerlijk!

En ze heeft zo net voor het eerst zelf haar voetjes gepakt O+ En ik heb er ook gewoon werkelijk een foto van :o

pi_131202278
Wat een dotje, LB... Ik zou bijna een doop willen, voor zulke plaatjes O+ Fijn dat het toch een geslaagde dag was :*

En Djenna terug van vakantie!

Oh, Belle, weer zo'n prachtige foto! Ik word stiekum gewoon een beetje jaloers... die stoel, die setting... die rust die ervanaf straalt.... dawillikook!

Mijn meisje is vandaag even niet zo happy. Hazeslaapjes van hooguit een half uur en dan alweer ongelukkig. Drinksessies van hooguit 5 minuutjes etc... zal wel weer overgaan, hoop ik. En dat rollen van afgelopen week heeft ze ook niet meer opnieuw geprobeerd...
Maar... ze is vandaag gewoon alweer 4 maanden oud... 4 maanden!!! *O*
pi_131202295
M rolt nog helemaal niet, zelfs niet per ongeluk.
Zolang zijn speeltjes binnen bereik liggen, pakt hij wat hij hebben wil.
Hij probeert zelfs de knuffeltjes aan zijn mobiel te pakken O+
En geinen met zijn grote broer is ook helemaal de bom!
R 09-10-2010
M 20-04-2013
pi_131202345
quote:
0s.gif Op zondag 15 september 2013 17:18 schreef Shandaly het volgende:
Maar... ze is vandaag gewoon alweer 4 maanden oud... 4 maanden!!! *O*
Balen dat ze zich niet zo goed voelt, maar wel gefeliciteerd met de 4 maanden! Ze is dus precies een maand jonger dan F O+
pi_131202373
Ik zou zweren dat ik net al gepost had maar ik zie het niet terug, maarrrrr LB wat een prachtjurkje en wat staat het haar mooi! En fijn dat het een goede dag was.

En mooie Nin met haar vader in d'r geweldige stoel. Leuk he, voeten!

F alweer 1/3 jaar, Shandaly :o balen dat ze haar dag niet heeft.
pi_131202379
Jep.. van 15 mei... Jij gefeliciteerd met de 5 maanden van F! *G*
pi_131202392
quote:
1s.gif Op zondag 15 september 2013 17:18 schreef Piekie81 het volgende:
M rolt nog helemaal niet, zelfs niet per ongeluk.
Zolang zijn speeltjes binnen bereik liggen, pakt hij wat hij hebben wil.
Hij probeert zelfs de knuffeltjes aan zijn mobiel te pakken O+
En geinen met zijn grote broer is ook helemaal de bom!
Het zijn ook hele subtiele dingen die er nu in rap tempo bij komen. F reikt nu ook naar dingen die totaal buiten bereik zijn en is duidelijk gefrustreerd als hij er dan niet bij kan. Hij heeft veel meer mimiek ineens en reageert daar ook mee op andere mensen waardoor het lijkt alsof je veel meer interactie hebt. Hij trekt zijn sokjes uit. En als hij op z'n buik ligt en ik sta achter hem, draait hij zijn hele hoofd om me te kunnen zien.
Het zijn geen grote dingen zoals kruipen of een tandje, maar ik vind het wel een hele snelle ontwikkeling en ik ben er ook telkens heel trots op! O+

Mooie foto belle!

Dank Shandaly! *O* Feest! ;)
  zondag 15 september 2013 @ 17:33:04 #160
171422 LadyBlack
paint it black
pi_131202694
Ja precies suiker! En al die kleine dingetjes samen maken zo'n ander kind!

:* voor Femke!

Nin O+ wat heb je het toch mooi voor elkaar met zo'n lieve papa, zo'n fijne stoel en zo'n lieve mama die het zo mooi op de foto zet!
pi_131203237
wat schattig LadyBlack O+

Shandaly, hopelijk voelt je meisje zich snel weer fijner. En *O* voor de 4 maanden!

Mooie foto Belle! voetjes vastpakken O+

F 5 maanden *G*

J rolt nu ook zelf terug. Meestal dan.
Verder minder fijne dag. Wil niks vanmiddag, niet slapen, niet drinken, niet spelen, niet bij mama/papa liggen... nu ligt ze maar op een kleedje te sjacherijnen. Arm ding.

Hopelijk vannacht een betere nacht, anders morgen toch aan de rijstebloem. Alles is er voor in huis, inclusief papspenen..... J. en D. dit is dus een hint c.q. dreigement....
pi_131203428
Hopelijk lezen ze mee Kyara!
Hier hebben we een "handig" opzetding gekocht van Difrax waarmee je de 1 2 3 speen makkelijk zou kunnen draaien. De eerste poging heeft vooral voor een melkbad gezorgd, maar ik geloof dat we het nu onder de knie hebben :')

Mocht iemand anders ook aan het prutsen zijn met Difrax flesspenen: stand 1 is groter dan de S speen, maar doordat het een spleetje is loopt het niet door als hij niet zuigt, zoals bij de M. Daardoor drinkt ie beter ^O^ Nog steeds niet van harte, maar het gaat in elk geval een stuk sneller.
pi_131203823
Ik laat manlief morgen even de foto's bewerken (want dat wil ie perse.. eerder mag ik ze niet posten omdat ie zich dan schaamt om zich fotograafte noemen :?)

Dus de fotospam houden jullie te goed dus!

Ja man die ontwikkelingen gaan zo razend snel. Ben soms maar blij dat ze niks kunnen. Want madammeke moeten we nu voortecht in de gaten houden... tis een gevaar voor zichzelf haha. Wel heel gezellig zon leventje in huis!

Shandaly woow nu al vier maanden?:o
Maar jouw baby was toch pas net geboren? Wat gaat dat snel :o

O en nieuwtje.. sinds vrijdag officieel gestopt met de pil :o
pi_131203895
Twinkle, dat zet je er toch gewoon bij dat jij ze hebt gemaakt ;) :P

Oh leuk! Wat zijn jullie allemaal er vlot bij! Hopelijk lukt het snel.
pi_131203896
Twinkle! :o :D *O*
  zondag 15 september 2013 @ 18:19:00 #166
171422 LadyBlack
paint it black
pi_131204437
Spannend Twinkle! *O*

E ligt inmiddels op mij te slapen, luid snurkend O+ compleet knock out van de dag :D
pi_131205286
Aaah LB, ik vind een snurkende baby toch wel zo lief. Nouja, niet echt snurken, het is meer dat tevreden knorren vlak voor ze in slaap valt O+

Wij zijn gisteren op kraamvisite geweest bij een nichtje van man. Zo'n lief klein frummelbabytje O+ O+ Pas 5 weekjes oud en ze woog nog niet eens Isa's geboortegewicht :o Het voelde echt alsof ik lucht in mn handen had en ik kan me niet herinneren dat Isa ooit zo'n klein mupje was. Was ze dus ook niet, maar ik weet me niet meer te herinneren hoe ze als pasgeboren wurmpje was :@. Ze is nu zo ontzettend Isa, dat het zo lastig is om me te herinneren hoe ze toen was!

Ik vond het wel moeilijk dat de ouders zeiden dat ze de roze wolk niet konden vinden, dat het echt hard werken en zwaar is. Dat is het natuurlijk ook, maar Isa is nu zo ontzettend leuk!! Meer dan zeggen dat het steeds leuker wordt, kon ik niet, maar ik had niet het idee dat ik ze een hart onder de riem kon steken, want Isa had net een enorme jengeldag :@
Sarcasme. Herken het.
pi_131207021
quote:
0s.gif Op zondag 15 september 2013 18:03 schreef Twinkle20 het volgende:
[...]
Shandaly woow nu al vier maanden?:o
Maar jouw baby was toch pas net geboren? Wat gaat dat snel :o

O en nieuwtje.. sinds vrijdag officieel gestopt met de pil :o
Ja, is ook! Voelt soms nog als vorige week... maar aan de andere kant... ben al weer bijna twee maanden aan het werk. Alweer aan vakantie toe (nog 5 nachtjes slapen!!)
En yay voor je nieuwtje! Succes!!

quote:
17s.gif Op zondag 15 september 2013 18:05 schreef Kyara het volgende:
Twinkle, dat zet je er toch gewoon bij dat jij ze hebt gemaakt ;) :P

Oh leuk! Wat zijn jullie allemaal er vlot bij! Hopelijk lukt het snel.
Wel lastig voor de foto's waar ze zelf bij op staat ;)

Ah, Spirit, wat jammer dat Isa net een jengeldag had. Want het is wel zo... het wordt écht beter, en leuker, en makkelijker en en... maar goed, 3 maanden geleden werd dat tegen mij ook gezegd en was het bij mij ook eoiaou... En terwijl ik het zelfs bij Lars al een keer had meegemaakt!
  zondag 15 september 2013 @ 19:33:50 #169
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_131207466
quote:
1s.gif Op zondag 15 september 2013 12:44 schreef .Sparkling. het volgende:

[..]

Ohja, had ik ook gelezen :@
:D

28 days later en 28 weeks later vind ik idd ook erg goeie films. Alhoewel ik ook wel Resident evil heb gekeken (ja, alle XD) maar dat is meer om te lachen hoe dom het is en onmogelijk.

Petit bateau vind ik eigenlijk alleen de rompers erg lekker, deze die ik nu heb gekocht ook wel wat minder want ze rekken niet zo. Dat vind ik vaak wel fijn. De vorige die ik had (gekregen) zaten beter vond ik..

Omg Olf :o O+ Geweldig!! Ja ik moet ook echt een loopwagentje, weet je hoe leuk O+
Wat een liefje.

Hier had ik niet eens gedacht dat ze motorisch zo snel zou zijn. Maar soms maakt ze zo'n enorme sprong dat het me niks zou verbazen als ze dr eerste stapjes zou doen met dr verjaardag.. Terwijl ze een maand geleden nog niet kroop bij wijze van spreke :+

LB wat een mooi jurkje!! O+

Belle och wat schattig... en ook bij papa op schoot O+

Shan wat gaat dat hard he :D O+ heeft ze een sprongetje nu?

Whihi Twinkle :D Lastige man heb jij ;)
Oeh jij ook al voor een tweede!! :D Kom je je melden in het WOHTS topic?? :D

Heerlijk dagje gehad vandaag. Lekker wezen shoppen, winterjasje voor madam en wat andere prullaria. Ook nog luiers bij de AH, die waren nog in de aanbieding (tot vandaag..) :)

En morgen gaat ze voor het eerst naar de gastouder... Omg omg omg :o :o
pi_131208198
Enf leuk joh! En moet jij werken of ben je vrij? Klikt het goed met de gastouder? Zijn er veel andere kindjes en hoe vaak gaat ze? -einde kruisverhoor-
pi_131208224
Twinkle fijn van de vakantie! En :o *O*
LB fijn dat het een mooie dag was. Ze zag er iig prachtig uit
Belle aaah O+
Shandaly 4 mnd alweer *O* Jammer van de baaldag
Kyara hopelijk werkt het dreigement. J ook al een baaldag
Suiker F 5 maanden *O*
Enf spannend zeg naar de gastouder!

Nou om er maar 3 op een rij van te maken, L had ook een baaldag. Korte slaapjes, volledig in paniek wakker worden. Geen fles willen drinken, zeuren op zn rug, zeuren op zn buik zucht....
En nu ben ik bang dat hij nooit meer een fles wil :@
pi_131208280
Fieder dat denk ik wel, je moet het denk ik eerst zelf in je mond doen en dan overspugen :+
Nee dat komt natuurlijk gewoon weer goed ;)
pi_131208629
quote:
0s.gif Op zondag 15 september 2013 19:25 schreef Shandaly het volgende:
Wel lastig voor de foto's waar ze zelf bij op staat
Zelfontspanner, eraf knippen of die foto's niet posten.

zo lastig is dat niet hoor :+
pi_131208863
Nou dat dus haha!

Verlatingsangst is zielig btw.. zielig meisje hier wat moeilijk zonder ons kan.
pi_131208913
quote:
1s.gif Op zondag 15 september 2013 19:51 schreef Suikertante het volgende:
Fieder dat denk ik wel, je moet het denk ik eerst zelf in je mond doen en dan overspugen :+
Nee dat komt natuurlijk gewoon weer goed ;)
Oh dat zou ik zo doen. :P Vroegah kauwden de moeders hun prakkie aardappels en voerden dat aan hun baby :Y)

Maar hij wil wel pap, maar geen fles ;(
pi_131209010
Shandaly, 4 maanden alweer :o O+ *O*

Twinkle, wat spannend! Succes!!!

Kleine J. aan de rol *O* Jammer van de off-day..

Spirit, wat een bijzonder bezoekje! Super lief klein schattig prulletje, maar wat naar dat het voor de ouders wat zwaarder valt. En dan ook nog eens Isa een jengeldagje! Kan me voorstellen dat het niet makkelijk is wat te zeggen dan, maar de kersverse ouders komen vanzelf door de eerste drukte heen en gaan dan vast ook steeds meer genieten.

Enf, spannend, voor het eerst naar de gastouder!

Fieder, och dat klinkt ook helemaal niet leuk, maar ik denk dat ie heus nog wel een flesje wil hoor, volgende keer dat ie weer honger heeft :*

F. 5 maanden *O* En Nin dus ook! Dus we zijn maar eens met bijvoeding begonnen.. ;) :D

Een appeltje voor de dorst :Y)

En wat lief, alle complimenten, dankjulliewel O+
pi_131209116
Ah, jullie doen Rapley ;)

leuke foto O+
pi_131209275
Haha ik wilde je al bijna een PM sturen over je ervaring joh belle :D
Wij denken elke ochtend "vandaag gaan we eens iets laten proeven!" maar dan wachten we toch maar weer een dagje!
  zondag 15 september 2013 @ 20:13:59 #179
129664 mousemicky
zeg maar MM...
pi_131209334
Lekker appeltje voor de dorst :o

Snurkende baby's zijn lief!

Hier vandaag een hongerige baby. Na 's middags een hele boterham en een halve fles, en later een grote groentehap + halve fles wilde meneer om half 7 echt alweer meer. We waren op een verjaardagsfeestje, dus hij heeft nog een kwart wit broodje en 10 slokken water (uit een gewoon glas :D ) op. Nu ligt ie in bed :Z , hij kreeg z'n fles niet meer helemaal op... :O
pi_131209676
Hihi MM, dan toch op het laatst nog 1 fles die die dan op kreeg O+ Ik denk wel dat ie lekker zal slapen op dat bodempje!

:D Suiker, ik denk dat het nog wel even duurt voor we echt iets gaan proberen! We hebben er wel al een beetje gesprekjes over gevoerd, wat en hoe e.d. maar we zijn er aller drie nog niet aan toe op dit moment. Als jullie al durven en willen, ben ik natuurlijk ook wel heel nieuwsgierig hoe het daar gaat :Y

Kyara :D Vooralsnog is het trouwens wel het idee dat we gaan Rapley-en, als Nin dat tzt ook leuk vindt natuurlijk!

En kijk Nin d'r haar al echt een bos worden dan *O*
pi_131209923
Wat krijgt Nin een bos haar :o O+
SPOILER
pi_131210050
L heeft vandaag een maisboogje op. Vond ie spannend joh! En een beetje yoghurt, vond ie ook heel lekker! Zonder iets erin. Zn fles van 3 uur wilde hij helemaal niet dus toen maar dit gegeven. Die fles moet er toch af.
pi_131210113
~O>

SPOILER
O+

En wat goed van L., klinkt alsof ie daarvan toch lekker gesmuld heeft c_/
pi_131210130
Wij durven pas te rapley-en als M rechtop kan zitten en het spul zelf van tafel kan pakken. Hij zit nu in de newborn van stokke.
Als hij over een maand nog niet in de babyset kan zitten, gaan we denk ik met prutjes beginnen.
R 09-10-2010
M 20-04-2013
  zondag 15 september 2013 @ 20:28:05 #185
129664 mousemicky
zeg maar MM...
pi_131210143
quote:
0s.gif Op zondag 15 september 2013 17:10 schreef bellelena het volgende:

[..]

Ja, dat doet Nin tegenwoordig ook, heerlijk!

En ze heeft zo net voor het eerst zelf haar voetjes gepakt O+ En ik heb er ook gewoon werkelijk een foto van :o

[ afbeelding ]
Aah, zie nu de foto pas, wat een liefie (je dochter ;)). En wat een lekkere spekkies. Ik zie overal baby's met lekkere mollige beentjes en armpjes. Die van mij is een magere spriet. Volgens mij is ie de afgelopen weken weer een paar centimeter gegroeid... Hij had opeens naveltruitjes en driekwartbroeken. Een maatje groter zit natuurlijk als een tent :(
  zondag 15 september 2013 @ 20:29:39 #186
129664 mousemicky
zeg maar MM...
pi_131210233
quote:
1s.gif Op zondag 15 september 2013 20:27 schreef Piekie81 het volgende:
Wij durven pas te rapley-en als M rechtop kan zitten en het spul zelf van tafel kan pakken. Hij zit nu in de newborn van stokke.
Als hij over een maand nog niet in de babyset kan zitten, gaan we denk ik met prutjes beginnen.
J. zit hier nu pas redelijk stevig in de babyset, hij is 8.5 maand. Tot nu toe dus hapjes in de wipstoel gekregen, ging ook prima, maar wij rapleyen niet... (al pakt ie nu wel zelf z'n stukjes brood, en zit de appelstroop dus overal).
pi_131210305
Nin aan de appel! O+
R 09-10-2010
M 20-04-2013
  zondag 15 september 2013 @ 20:41:42 #188
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_131210972
quote:
1s.gif Op zondag 15 september 2013 19:49 schreef Suikertante het volgende:
Enf leuk joh! En moet jij werken of ben je vrij? Klikt het goed met de gastouder? Zijn er veel andere kindjes en hoe vaak gaat ze? -einde kruisverhoor-
Haha ja zeker.. nee moet werken, dus kom de dag wel door denk ik! Ja klikt super :) Ze is sinds aug begonnen dus nog niet heel veel, en ze gaat als ik moet werken... we nemen 14 uur in de week af, maar zo vaak gaat ze bij lange na niet. Ik ga dr denk ik ook af en toe een middagje of ochtendje brengen, gewoon voor mn eigen rust... :)

Nin O+ Lekker zo'n papieren appel hihi :D
pi_131211604
Olf die foto O+

Ik vind het ook leuk om te lezen hoe elke baby zich op zijn/haar eigen manier ontwikkelt.

LB lieve foto
Fijn dat het gelukkig een leuke dag was :*

Belle wat gaaf dat Nin haar voetjes heeft ontdekt O+

Kyara hopelijk lezen ze mee. :*

Ik ben benieuwd naar de foto's Twinkle. En spannend dat je gestopt bent met de pil

Spirit jammer dat Isa een jengeldag had. Maar meer dan zeggen dat het leuker wordt kan je niet. Je hebt wel helemaal gelijk :*

Enf. Spannend morgen.
En wat voor winterjas heb je?

Fieder :*

*O* voor de vermaandbaby's

Belle leuke foto O+

Riley en het hondje zijn dikke vrienden. Maar het hondje is wel eens jaloers, O,dat ze bang is dat ze te weinig aandacht krijgt. Vandaag was dat ook andersom. Ik pakte het hondje even op en Riley ging klagerig huilen en stak haar handjes naar me toe. :D
pi_131211795
Haha.. die appel... en het restje ook nog bewaren he? Voor morgen? ;)

Da's hartstikke lekker voor jezelf, Enf, zo'n middagje voor jezelf. Zeker als het klikt bij de gastouder en je weet dat je kleintje het daar ook naar d'r zin heeft.

Morgen mogen we naar het CB, ik ben heel erg benieuwd naar Femke d'r stats. (En Lars mag voor de derde keer z'n ogentest doen, begin er zelf bijna zenuwachtig voor te worden.) Ik ben ook heel benieuwd wat ze over Femke en bijvoeding adviseren. Bij Lars zijn we volgens mij redelijk vroeg met rijstebloempapjes in de avond begonnen, en bij ongeveer 5 maanden met groentehapjes. Nu met Femke heb ik zelf helemaal die drang nog niet zo om met bijvoeding te beginnen.
Weet niet of dat nu aan mij ligt of aan Femke. Of ik haar misschien onbewust 'zo lang mogelijk klein wil houden' ofzo.

Madam ligt nu al weer een tijdje te slapen trouwens, sinds een uur of vijf. Denk dat ze al aan de nacht begonnen is. Normaal zou ik haar wakker gemaakt hebben voor een voeding, maar ik denk dat ze momentel haar slaap beter kan gebruiken...
pi_131212273
O, ik doe ook mee met de vermaanddag:
Ow is vandaag acht maanden!!
Gewoon al acht maanden!

Acht maanden geleden was ik nog helemaal in shock van wat er gebeurde, maar wel in de wolken met mn ventje. Maar kreeg ik rond deze tijd ook te horen dat het toch niet zo goed met hem ging. Hij moest aan de antibiotica, toch in de couveuse, kreeg een sonde en moest nog zeker 48 uur (wat twee weken werd) op de high care liggen ipv bij mij.
Blijft dubbel voelen, hoop dat ik die gevoelens ooit een goed plekje kan geven. (En nee, ik ben niet zielig hoor. Heb een fantastische baby)

Verder kan ik me (daardoor) vandaag niet zo goed concentreren op jullie verhalen en gepraat dus doe het zo:
:* voor alle lieve baby's, alle knappe baby's, alle vermaanddag baby's en alle zielige baby's!
Oh, en ook voor alle moeders die dat nodig hebben!

Hier uit eten geweest voor de verjaardag van m'n ma... Drukke en gezellige boel. Ow deed het super, maar op de terugweg was het allemaal teveel. Ben benieuwd of ik het teveel aan prikkels vanavond nog ga merken!

[ Bericht 12% gewijzigd door Loj op 15-09-2013 21:10:24 ]
pi_131213076
8 maanden voor Ow! *G*
Ik heb die moeilijke start van hem niet echt meegekregen geloof ik.. kan me voorstellen dat je daar nog vaak aan terugdenkt. En wat fijn dat het nu zo goed gaat dan. O+ En gefeliciteerd met je moeder ook!

Hij's gewoon twee keer zo oud als Femke ;)
pi_131213880
quote:
0s.gif Op zondag 15 september 2013 21:15 schreef Shandaly het volgende:
8 maanden voor Ow! *G*
Ik heb die moeilijke start van hem niet echt meegekregen geloof ik.. kan me voorstellen dat je daar nog vaak aan terugdenkt. En wat fijn dat het nu zo goed gaat dan. O+ En gefeliciteerd met je moeder ook!

Hij's gewoon twee keer zo oud als Femke ;)
Tnx...
En dat kan kloppen... Toen zat ik nog niet op fok ;)
Een vriendin had me met oud en nieuw dit forum aangeraden, en voordat ik tijd had om me aan te melden was ik al bevallen. Pas toen Ow thuis was ben ik eens gaan meepraten!

Twee keer zo oud is ook wel bizar! O+
pi_131214218
Bram van de week dan maar:
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_131214726
Jee, Tico.. als je iemand zegt dat ie 3 is op die foto, geloven ze je ook! Wat een stoere knul!
pi_131214988
Ik had gel in z'n haar gedaan :D

Hij is zo lief. Hij had opa toch weer mooi opgevrolijkt. En dat is goed.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  zondag 15 september 2013 @ 21:44:45 #197
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_131215518
Omen: ik heb er 1 van H&M;

Ik had eerst deze gezien op de website:

Maar die vonden we wat te kollosaal voor ons meisje :P Manlief kwam dus met de bovenste aanzetten en die stond eigenlijk superleuk, lief en stoer O+ en grijs past overal bij!

Loj gaat snel he.. jeetje :*
Vervelend dat die start zo anders was dan je verwacht heb! Dat is ook lastig en heeft ook tijd nodig lijkt me.

Tico wat een knapperd O+
pi_131218490
MM, spekkies ja! Ze is een lekker prupke/speklap O+

Tico, wow, hij krijgt echt steeds ook een wijzer gezichtje! Grote Bram!

Loj, dat klinkt heavy :* En gelukkig gaat het nu zo fantastisch!

Omen, wat schattig dat Riley ook wilde knuffelen O+ Dat ze dat nu al echt zo doorheeft he, daarin zie je ook weer hoe wijs die kleintjes al kunnen zijn gewoon!

[ Bericht 0% gewijzigd door bellelena op 15-09-2013 22:43:34 ]
pi_131219266
Dat grijze jasje had M ook. Is nog te koop in maat 80.

Nu lekker slapen, ben kapot!
pi_131219648
Ik heb dat jasje (in het bruinachtig?) ook Enf! Lijkt me idd meer iets voor je dame dan de onderste, je hebt niet echt een meisje-meisje toch?

Bram gaat volgens mij steeds meer op z'n zussen lijken!
pi_131220039
Die bovenste vind ik echt super!

En aaaaah winterjasje, misschien dit jaar ook maar kopen, vorig jaar zat ze steeds in de doek.
  maandag 16 september 2013 @ 01:15:14 #202
381212 Gulara
From the future
pi_131226156
Goeiemorgen.

LB, ik had je meisje van het weekend al even gespot. Wat zit ze al goed. En ze is zo leuk! O+ Dat haar. Ik hou mezelf steeds voor dat je Pi z'n haar niet zo goed ziet omdat het blond is, maar die van jouw bewijst het tegendeel. ;)

XM beterschap voor je meisje. :*

En ik meen me te herinneren dat jouw dochter ook ziek was toch inca? Ook beterschap. :*

Oeh Fieder. Tik tak. Lekker old school. Ga eens kijken of Pi dat ook leuk vindt.

Succes met de boventanden Enf. En dan zo weinig slapen. Gelukkig heeft ze papa en een bijtring inderdaad. O+

Silvijn in de speedboat! :D O+ En de blik van die kat! _O- "Wat een stel malloten wonen er hier toch." :|W
Die dichtknijpende oogjes zijn herkenbaar, zo lief! O+
  maandag 16 september 2013 @ 02:05:16 #203
381212 Gulara
From the future
pi_131226637
Becky, ik krijg je filmpje niet geopend. -O-

Enf
SPOILER
Isilbel! :D O+

Cwen, dat vraagt om een Allerzieligste Bekkie foto!
  maandag 16 september 2013 @ 02:22:02 #204
381212 Gulara
From the future
pi_131226737
Ooh hij staat er al. Leuk Enf! En die heerlijke spekarmpjes van d'r. O+

Kyara, tof idee van dat feestje. Ik zie ook al helemaal van die gave feestjes voor me over een jaar of 15. Met allemaal van die opgeschoten pubers. En D. en J. die dan helemaal in de weken zijn omdat alle stoere vrienden van M. komen. En M. die dan stiekem verliefd is op een van de vriendinnetjes van de dames. O+

Oh kapotte billetjes zijn niet tof Loj. :'( Je plakbaby kiest wel een goed moment uit om te plakken. O+

Suiker klinkt als een fijne gastouder. En dat ze hem ook lekker in de draagzak neemt.

Hier had ik het er gisteren over dat ik misschien nog wel een draagzak erbij wil. En dan meteen weer de opmerking dat hij daar nu wel is uitgegroeid. Kind is net een half jaar. Echt mijn persoonlijke frustratie met mensen die maar wat zeggen terwijl ze niet weten waar het over gaat. o|O

Kz, tandjes! *) Geen tips. Ik heb het steeds pas door als ze door zijn. :')

Ach XM klinkt helemaal niet fijn. Beterschap voor je meisje. :*

Mineola! :W

Die Lars. O+ Goed op de hoogte van wat z'n zusje allemaal kan. :D En bij papa op schoot tv kijken is ook tof.
  maandag 16 september 2013 @ 02:34:18 #205
381212 Gulara
From the future
pi_131226780
Inca, hoe kan het nou dat jouw baby staat? :o En dat oogje is echt te zielig. ;( Gelukkig kan ze nog lachen. O+
En de Efteling! O+

Haha Enf, die man die mee naar de wc moest. :P
Hier is vriendlief niet zo'n fan van de horrors. Ik kan echt gewelddadige dingen echt niet meer aanzien sinds ik moeder ben. :'(
Wat was de film ook alweer. Misschien ga ik em een keer in m'n eentje overdag kijken.

Suiker ik denk dat alles valt of staat met de band die je inderdaad met iemand hebt. Alleen uit jouw post lees ik al dat het een fijne relatie is. En dat scheelt denk ik.
SPOILER
Inca je glunderende meisje van d'r grote broer! O+ O+ O+ Ik zou ook smelten!

Omen klinkt als een geslaagde zaterdagavond. :)

En M. en J. zijn dus ook wel in voor een filmavond. :D
En wat is een babylance? Gebruikt ze doping? Had ze een geel/zwarte helm op? Fietst ze al?
Maar zoals Suiker zegt, het klinkt gezellig! ;)
  maandag 16 september 2013 @ 02:58:27 #206
381212 Gulara
From the future
pi_131226855
Loj dat opgemaakte bedje moest ik laatst ook aan denken. O+ Gek hè!
Hopelijk lig je nu lekker te slapen.

Kyara wat een rotnacht. :* Wel een leuke verjaardag gehad?

F.leur de boekenwurm a.k.a. de babykusser! O+ Wat schattig!

Hier wordt er heel onregelmatig gepoept. Sinds deze week (bijvoeding) wat vaker en kleinere beetjes.
En bijvoedingspoep + tandjespoep = :X

Suiker, hier ook het plan om eerder naar bed te gaan. Ze verzetten hier de klok niet. -O- Dus in de zomer is het al om vier uur licht. }:| We gaan nu al vroeg naar bed. Maar dan gaan we nog iets eerder denk ik.

En je bruine trui! :Y)

Ow kleine autopoeperd! :Y) Lekker voorspelbaar wel. :D

Riley hopelijk ben je snel uitgesnotterd. :* Verkouden zijn is vooral 's nachts nogal ellendig.

Skoap half negen! *O* Jouw kind begrijpt gewoon het concept 'zondag'! :o Dat lukt hier ook wel, maar het telt geloof ik niet als ie nog vier keer wakker wordt. ;)
  maandag 16 september 2013 @ 03:07:31 #207
381212 Gulara
From the future
pi_131226883
Olf, fijn dat je uitje zo geslaagd was. ^O^

Twinkle de heenreis klinkt verschrikkelijk. Hier zit er ook vrijwel altijd iemand naast Pi. Anders wordt het niks inderdaad.
Maar de vakantie klinkt fijn. :)

Olf wat een waaghals. :o
Ik vind dat de mijne maar bar weinig trucjes heeft. Zeker als ik naar filmpjes van SuperNin kijk. ;)
Maar goed als je al je energie steekt in bijna 24/7 lachen, tsja daar word je moe van. O+

LB wat fijn om te horen dat het toch een geslaagde dag is geworden. O+ En je meisje ziet er prachtig uit! O+ Het iets te grote jurkje werkt heel goed voor een doop vind ik.

Shandaly je meisje alweer vier maanden. *O* Hopelijk knapt ze snel op. :*
  maandag 16 september 2013 @ 03:19:21 #208
381212 Gulara
From the future
pi_131226911
quote:
17s.gif Op zondag 15 september 2013 17:47 schreef Kyara het volgende:

Hopelijk vannacht een betere nacht, anders morgen toch aan de rijstebloem. Alles is er voor in huis, inclusief papspenen..... J. en D. dit is dus een hint c.q. dreigement....
Pi lees je dit. }:|
Heb alleen nog geen papspeen.

Twinkle wat leuk! *O*

Spirit, lastig hè, als je ziet dat verse ouders het zo zwaar hebben. Wat dat betreft is een tweede vast makkelijker. Je hebt er dan toch iets meer kijk op.

Enf succes bij de gastouder. :*

Fieder ik moest een beetje lachen om je 'nooit meer een fles willen'. Gekkie! :*

Muhahaha, Nin met d'r appel. O+

MM met ie kleine hongerlap. :9

Riley en de hond. :D Wel fijn dat ze elkaar leuk vinden. O+

Loj. :*

Bram, ik kan me voorstellen dat je opa vrolijk van je wordt. Hopelijk kan ie nog zo lang mogelijk van je genieten.

Enf, leuke jas! De kraag lijkt me ook erg lekker zitten.
  maandag 16 september 2013 @ 04:05:04 #209
381212 Gulara
From the future
pi_131226972
Oh en mijn nacht was PRUT.
Elk (half) uur wakker. :O Er was overduidelijk iets mis met em want het was geen honger en hij was ook echt ontroostbaar. Misschien nog een restje van de prikjes?
Maar vanochtend toen ik m'n ogen open deed viel ik met m'n neus in de boter omdat ie midden in een buik-naar-rug-rol zat. *O* En hij ligt nu al weer ruim twee uur te slapen, dus een lekker rustige ochtend.

Ik wilde vandaag even de stad in voor een papspeen en wat andere dingen. Maar het heeft de hele ochtend geregend. En het is nog steeds grijzer dan grijs! Dus maar even bedenken wat we gaan doen.

En wat betreft ontwikkeling: grof motorisch is het allemaal niet heel vlug, maar ik heb wel het gevoel dat z'n 'communicatie skills' goed zijn. Hij kent het gebaar voor melk (al best lang). Bij het zingen van een liedje 'zingt' ie mee. En ik ben em zelfs al langzaam high five aan het aanleren en ook dat lijkt ie te begrijpen.
Hij vindt zitten op m'n schoot (mijn voeten op tafel, met z'n rug tegen mijn benen) en klapspelletjes ook echt honderd keer leuker dan op de grond spelen. O+
pi_131227006
Gulara, wow! Gewoon ff een heel weekend bijpraten! Respect!

Wat klinkt Pi toch schattig. Wel grappig hoe baby's kunnen verschillen. Super goed van de communicatieskills van Pi. Dat kan Ow allemaal niet! Maargoed Ow kan al tijgeren, doet pogingen om te kruipen en probeert zich ook al op te trekken. Zou dat altijd zo zijn? Een baby ontwikkelt snel op of communicatieskills of motorische skills?

Balen van je regenachtige ochtend, maar hier is het niet heel anders hoor ;)

En balen van de nacht :( hopelijk voelt hij zich snel weer goed en gunt hij mama een goede nacht ;) :) maar wel rollen!! Wat knap!
En ik hoop dat de rest dit pas over een uur of drie leest!!
pi_131227013
Wat doe je snachts met een baby die vol snot zit en er telkens in verslikt? Zielig ;(
Sarcasme. Herken het.
pi_131227032
quote:
0s.gif Op maandag 16 september 2013 04:42 schreef Spirit82 het volgende:
Wat doe je snachts met een baby die vol snot zit en er telkens in verslikt? Zielig ;(
Ah dat is wel echt zielig :(
Misschien heb je hier iets aan:
Geen neusspray in huis?
Ik heb met Ow ook al een paar keer de heet waterkraan aan gezet en ben met hem gaan stomen.
Verder bedje schuin zetten en rechtop laten slapen wil ook wel eens helpen.
En wat water laten drinken wil hier ook nog wel eens helpen!

Zit er iets bij?
  maandag 16 september 2013 @ 04:57:34 #213
381212 Gulara
From the future
pi_131227036
Loj heb je zelf een beetje goeie nacht. Of is Ow weer aan het feesten?

Spirit
Bedje een stukje omhoog aan het hoofdeinde?
Even op de badkamer stomen en kijken of je wat snot kunt lozen?
En verder bij verslikken omhoog houden. Misschien jezelf in een comfortabele stoel zetten en d'r eventjes rechtop tegen je aan laten slapen?

Succes ermee in ieder geval. :*

Mijnes ligt met twee vingers in z'n mond op het kleed te jammeren. Er ligt een hele kring van speelgoed om hem heen, maar dat zie je natuurlijk niet als je naar het plafond ligt te jammeren. :')
pi_131227038
Nou er zit verbetering in Gulara. De laatste paar dagen is het nog maar twee keer wakker worden (en een tot twee uur bezig zijn). Dat is beter dan vier keer zoals eerst ;)

Zo en mijn anderhalf uur Ow in slaap krijgen zit er op. Nu mag m'n vriendje het proberen dus ik kan gaan slapen! Gaap! Truste

Oh, en misschien helpt het als je het speelgoed op hem legt ;) :D
pi_131227043
Spirit das sneu. Bedje omhoogen neusspray? Doe je zelf ook geen oog dicht vanwege de zorgen he.

Enf ik vind dat bruine jasje stoer!

Wij hebben echt zakken vol kleding op zolder staan met gekregen kleding. Daar zit een super vette winterjas tussen maatje 80. Dus heb geen reden om een nieuwe te kopen..
  maandag 16 september 2013 @ 05:50:22 #216
381212 Gulara
From the future
pi_131227077
Loj, had ik ook al gedaan. Matig succes. Op z'n buik was even leuk. Naast me op de bank ook twee minuten.
En toen ie eenmaal op schoot in z'n oog begon te wrijven heb ik em zonder pardon in bed gelegd.
Daar was het janken, dat bleek honger. Dus gegeten. Weer in bed. Weer janken. Nu slaapt ie volgens mij. Het is in ieder geval niet z'n beste dag. ;)

En fijn dat er verbetering in zit. Goed dat je man en jij afwisselen. Zeker zo 's nachts lijkt is een vaste eindstrijd wel fijn.
pi_131227084
Gulara wat een goede post O+
En ik herken echt een aantal dingen die je over Pi zegt in Riley. Die 'zingt' ook mee (op een manier dat ze maar beter nooit met zo'n talentenshow mee doet). En die wilde met 6 maanden ook alleen maar op schoot het liefst. Nu niet meer. Nu wilt ze leren kruipen. En bij haar heb ik ook het idee dat ze qua communicatie goed zit
:* voor de rotnacht

Enf leuke jas O+

Bram is zo leuk. En het lijkt echt al een dreumes

Loj wat jij verbetering noemt bewijst weer eens hoe weinig je klaagt. Respect hoor. :*

Riley heeft vannacht goed geslapen en niet gehoest. Helaas is het weekend weer voorbij -O-
pi_131227104
Check, ze is nu klaarwakker en ligt in de box herrie te maken (leuk voor man die probeert te slapen). Ik zal straks het bedje verbouwen zodat zeewater schuiner ligt. Op mij slapen is geen succes helaas, dan gaat ze huilen omdat ze naar bed wil. Lekker zelfstandig kind, neusdruppels ga ik straks halen als de apotheek open is.

Thanks!! ^O^
Sarcasme. Herken het.
  maandag 16 september 2013 @ 06:35:23 #219
381212 Gulara
From the future
pi_131227117
Jemig Spirit! Je moet d'r ook niet in zeewater laten slapen! :o Geen wonder dat ze verkouden is.
pi_131227118
Gulara!! _O_ _O_ _O_ wat een bazenposts zeg!

Wat shit van je nacht zeg... Ik ga even goed teruglezen straks om te zien of er een oorzaak voor lijkt te zijn. Sterkte iig vandaag.

En verjaardagsshizzle, ik deed aan kop in zand maar ik moet nu ook aan de bak. Gister werd me gevraagd naar z'n wensen :o En ik moet 5000 foto's gaan doorspitten om De Uitnodiging te maken (zag die van jou nog Enf, leuk!) Mijn grote kerel, zucht. T idee dat ik bijna een dreumes heb, jeetje. Hij zegt trouwens echt echt echt mama (en een soort papa) nu! Zo tof! *O*
  maandag 16 september 2013 @ 06:36:42 #221
381212 Gulara
From the future
pi_131227120
Omen, leuk om te lezen dat Riley nu wel op de grond wil. Ik ga er inderdaad maar gewoon van genieten dat ie het liefst op schoot zit, zoals met alles. ;)
Jammer dat het weekend voorbij is idd.
  maandag 16 september 2013 @ 06:39:20 #222
381212 Gulara
From the future
pi_131227124
Mineola wat leuk dat ie mama zegt. *O* En al bijna een dreumes... O+

Ben ik de enige die altijd een beetje moet sniffen van dat echolied van Niels Geusebroek?
pi_131227315
Wat stoer Mineola! Hij zegt mama! En ook al bijna een!

Twinkle gestopt! Woei! Spannend!

Spirit, hier werkt een simpele zoutoplossing beter dan alle neusdruppels. In ieder geval beterschap voor je kleintje!

Wat fijn dat Riley niet meer hoest, maar balen dat je weekend voorbij is! Het is vast geen goed moment om nu te vertellen dat mijn weekend nog twee dagen duurt ;)

Ik vind trouwens van mezelf dat ik nog te veel klaag. Ow is perfect namelijk (voor mij dan) op het slapen na.

Pi wist vandaag dus niet zo goed wat hij wou. Wen er maar aan, als hij straks 9 is roept hij vast ook regelmatig: ma ik verveel me, hou me bezig en ik heb honger ;)
pi_131227381
Enf vandaag is de dag! Werk ze en 14 uur is goed te overzien inderdaad, wij nemen iets minder dan de helft af, maar ik moet nog zien hoe dat werkt. Op een gegeven moment is het voor hem misschien wel rustiger als hij er nog een dag heen gaat (maar dat zien we tegen die tijd wel weer, ook of we dat wel willen qua kosten enzo).
Ik hoop dat ze 't naar haar zin heeft! ^O^

Omen jaja, je moet wel goed je aandacht verdelen! Een van onze katten heeft het slim bekeken, als ik F aandacht geef gaat hij er gewoon tegenaan liggen ;)

Shandaly succes op het CB vandaag! Hopelijk slaagt Lars voor de ogentest!

Loj nog gefeliciteerd, 8 maanden (en een dag dan, vandaag) *O*

Tico met je anabolenbaby!

Wat een leuk jasje die bovenste (die Mineola dus ook heeft)! Ik twijfel nog over een winterjas eigenlijk, heb een aantal dikke pakken en vestjes, maar als we gaan fietsen.. heb wel al twee stoere mutsen met oorkleppen! O+ Maar die liggen nog te wachten tot januari, als hij 9 maanden is.

Gulara ik snap wat je bedoelt met wijsneuzerigheid.. ik merk ook dat sommige mensen zich wat beledigd voelen over dat we het nu allemaal anders doen dan vroeger ofzo. Terwijl ik dat natuurlijk niet zo bedoel. Maar ik hoor regelmatig: Denk je echt dat ze dat nu al onthouden? Wie heeft dat onderzocht? En hoe weten ze nou wat baby's denken? Ze verzinnen ook dingen om te kunnen verkopen hoor.
Mijn vader is trouwens helemaal pro alle nieuwe ontdekkingen, maar misschien komt dat omdat hij ziet dat ik me dan aangevallen voel, die neemt het altijd voor me op O+
Vandaag zijn we trouwens echt om 6:00 opgestaan en het is veel fijner dan blijven liggen en dan na een uur nog steeds wakker liggen want F maakt nog herrie en dan nog drie kwartier slapen en dan alsnog opstaan! En hier is het straks wel heel donker 's morgens..
Hopelijk valt de rest van je dag mee trouwens na zo'n nacht! :*
Heb jij zo'n cursus babygebaren gedaan? Moet je daar heel vroeg mee beginnen en werkt het dus echt?

Babylance _O-

Spirit hoe is ie nu? Klinkt als een snertnacht en ook sneu om te zien he..

Mineola doe jij aan tijdelijke verjaardagsspam? En *O* voor 't praten!

F wil steeds meer bezig gehouden worden, of in elk geval vindt hij het saai worden om te liggen. Maar zitten kan hij nog niet zo goed, dus liggen hoort er toch echt bij ;) Maar met hem rondlopen of uit het raam kijken vindt hij veel leuker en Nijntje voorlezen is helemaal het einde O+ Het was wel heel makkelijk toen hij zich gewoon een uur alleen vermaakte in de box, maar ik vind dit ook wel gezellig!
pi_131227664

Hij is lichtgrijs, maat 80, heel fijn en nog steeds te koop!
pi_131227682
quote:
1s.gif Op maandag 16 september 2013 04:05 schreef Gulara het volgende:
Oh en mijn nacht was PRUT.
boks

hier gaat vanavond definitief de rijstebloem door de fles.

* Kyara gaat op zoek naar iets met cafeïne, suiker of vet :O
pi_131227697
*O* voor het mama zeggen

:* voor de zieke kindjes
:* voor de prutnachten

_O_ Gulara's posts
pi_131227751
Mijn nacht an sich was wel ok hoor. Om 4 uur heeft man met die snotzuiger wat weg weten te krijgen (wat een snertding, en krijsen dat ze deed, maar we hadden niks anders), toen een fles erin, en om 6 uur werd ik wakker van een olifantje dat door het ledikant werd gesmeten met een hoop vrolijk gegil erbij :') Mevrouw dus maar in de box gelegd zodat man nog wat kon slapen.

Ik stort vanavond ongetwijfeld in, maar nu gaat het wel prima nog :) Het scheelt dat ik niet hoef te epwerken door de oppascrisis ;)
Sarcasme. Herken het.
  maandag 16 september 2013 @ 08:31:14 #229
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_131227797
GOEDEMORGEN!
Ik begrijp dat ik bij Gulara moet zijn om een weekend terug te lezen? ^) *O* oO< ):O ~:)
pi_131227832
Miniola zegt gericht mama! Wauw! Dat lijkt me zo geweldig. Mijne zegt wel mama maar ook tegen de wasmachine en de boekenkast. -O-

Rijstebloem in actie, jammer dat het prut ging Kyara. Hopelijk helpt het.

Volgens mij zitten we officieel op max 1 nachtvoeding! Op naar de nul ;) (ik denk dat ik nu het lot tart)

Oh en ik luister nu westlife in de trein en hoop dat m'n reisgenoten niets horen. Daar gaat m'n imago.
pi_131227873
Kan ik onze date nog cancelen? :X
pi_131227914
Kyara ik ging meteen bedenken wanneer F maat 80 heeft vanwege je jasje, maar ik kwam er niet uit. Dus bekeek ik een curve en toen bleek dat hij dan 15 maanden is ongeveer :')
SPOILER
pi_131227933
quote:
0s.gif Op maandag 16 september 2013 08:37 schreef Suikertante het volgende:
Kan ik onze date nog cancelen? :X
NEE :7

Het is alweer voorbij, ik heb helaas maar 1 liedje dus we zijn alweer bij Bright Eyes :+
  maandag 16 september 2013 @ 08:42:06 #234
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_131227943
quote:
1s.gif Op maandag 16 september 2013 08:41 schreef Olf het volgende:

[..]

NEE :7

Het is alweer voorbij, ik heb helaas maar 1 liedje dus we zijn alweer bij Bright Eyes :+
Gelukkig is dat een stuk beter :P.

Goedemorgen.. ik heb niet teruggelezen hoor :@
pi_131227963
quote:
0s.gif Op maandag 16 september 2013 08:42 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

Gelukkig is dat een stuk beter :P.

Goedemorgen.. ik heb niet teruggelezen hoor :@
Gaat het beter met je meisje?
pi_131227974
Olf, van Garfunkel? _O- wel een gevarieerde playlist!

En ik ben ook benieuwd XM, hoe gaat 't?
pi_131227991
Oh trouwens, help :') moet ik neusspray of druppels hebben bij een mini? :@
Sarcasme. Herken het.
pi_131228020
quote:
0s.gif Op maandag 16 september 2013 08:43 schreef Suikertante het volgende:
Olf, van Garfunkel? _O- wel een gevarieerde playlist!

En ik ben ook benieuwd XM, hoe gaat 't?
Nee Bright Eyes de band! Maar zeer gevarieerd, met een sterke 80s basis afgewisseld door hedendaagse rock en zeer slechte pop. :+
pi_131228063
quote:
0s.gif Op maandag 16 september 2013 08:45 schreef Spirit82 het volgende:
Kan allebei volgens mij maar ik vind de spray wel fijn. En dan voor de fles/tiet geven, dan slikt ze meteen de snot mee!
  maandag 16 september 2013 @ 08:49:21 #240
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_131228064
Olf O+ Herman van Veen erbij bij wijze van guilty pleasure en we zijn compleet ^)
  maandag 16 september 2013 @ 08:49:33 #241
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_131228067
Mwah. Gister ging het wel beter, ze dronk wel goed, maar gisteravond nog weer een flinke golf terug en wat krampen. Het wisselt erg per voeding, de ene keer nergens last van en de voeding erna kan ze ineens flinke krampen krijgen. Zo sneu! We zetten haar vaak na een voeding in de wipstoel, maar dat vindt ze helemaal niks op het moment. Dan krijgt ze veel last vreemd genoeg.

Maar ze drinkt wel beter en was gister ook beter te pas, maar ze is nog niet de oude. Ze slaapt wel veel en goed gelukkig. Vanochtend ook maar gewekt om 5:45. Haar hongersignalen zijn echt foetsie, dus we voeden toch wel weer redelijk op de klok helaas.
pi_131228072
quote:
Wij hebben spray maar dan dus wel specifiek voor babies. Maar bij mijne is het nogal een marteling om gedaan te krijgen. :X
pi_131228079
quote:

Deze hebben wij (de rechter). En ik vind dit ook fantastisch maar dat vindt niet iedereen.
  maandag 16 september 2013 @ 08:51:10 #244
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_131228081
Spray werkte hier miljoenmiljard keer beter dan druppels spirit! En idd wat suikerklont zegt.

Mineola wat super leuk van "mama" O+

verder een boel virtuele.koffie voor wie.het nodig heeft!
pi_131228097
quote:
1s.gif Op maandag 16 september 2013 08:49 schreef Olf het volgende:

[..]

Wij hebben spray maar dan dus wel specifiek voor babies. Maar bij mijne is het nogal een marteling om gedaan te krijgen. :X
Wat gebeurt er dan? Spartelen? Hier doet hij net alsof er niks aan de hand is, en als we nu die slurpie gebruiken zegt ie daarna "hiiiiiiii" O+
  maandag 16 september 2013 @ 08:59:47 #246
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_131228206
Noor heeft alleen maar van die harde stukjes in haar neus :'). Een snotneus heeft ze nog niet gehad. En nu wil ik ook een slurpie!
pi_131228207
quote:
0s.gif Op maandag 16 september 2013 08:52 schreef Suikertante het volgende:

[..]

Wat gebeurt er dan? Spartelen? Hier doet hij net alsof er niks aan de hand is, en als we nu die slurpie gebruiken zegt ie daarna "hiiiiiiii" O+
Meer gewoon opstaan en weglopen. :+ nee sinds we haar een tijdje antibiotica en spruwmedicatie en neusspray tegelijk hebben moeten geven zo ongeveer, wordt ze echt woest. Lippen stijf op elkaar, handen voor gezicht, trappen, rood aanlopen...nouja bij snot dus vooral stomen en bedje hoger doen we dus. Maar ze is eigenlijk sindsdien niet meer verkouden geweest (ik ben zo dom dat ik dit typ, ik weet nu al hoe ze vanavond van kdv vandaan komt.)
pi_131228392
Hier gaat het heel makkelijk, hij gaat ervan lachen en ik gebruik idd ook die babyneusspray van de etos. Ik vind het een wondermiddel!

Kyara, balen van je prutnacht! Hopelijk werkt de rijstebloem!
Je jasje vind ik leuk.. Twijfel nog ff welke maat ik voor Ow ga kopen ;)

Olf, wat fijn nog maar een nachtvoeding! En Westlife!!! Boks! Er was van de week nog een docu over the spice girls krijg meteen zin om die terug te kijken! En happy hardcore :D

Balen dat je meisje zich nog steeds niet 100% voelt XM

Ik ben hier op m'n nichtje aan het passen. Ze is echt dol op Ow, maar wat denken jullie... Beetje overkill aan speelgoed he ;)

http://www.mijnalbum.nl/i(...)9503863&key=JASG8BW7
  maandag 16 september 2013 @ 09:15:10 #249
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_131228416
quote:
1s.gif Op maandag 16 september 2013 09:13 schreef Loj het volgende:
Hier gaat het heel makkelijk, hij gaat ervan lachen en ik gebruik idd ook die babyneusspray van de etos. Ik vind het een wondermiddel!

Kyara, balen van je prutnacht! Hopelijk werkt de rijstebloem!
Je jasje vind ik leuk.. Twijfel nog ff welke maat ik voor Ow ga kopen ;)

Olf, wat fijn nog maar een nachtvoeding! En Westlife!!! Boks! Er was van de week nog een docu over the spice girls krijg meteen zin om die terug te kijken! En happy hardcore :D

Balen dat je meisje zich nog steeds niet 100% voelt XM

Ik ben hier op m'n nichtje aan het passen. Ze is echt dol op Ow, maar wat denken jullie... Beetje overkill aan speelgoed he ;)

http://www.mijnalbum.nl/i(...)9503863&key=JASG8BW7
Dan zal ik maar geen foto plaatsen van hoe het er hier uitziet als S bezig geweest is :') :+

Stukjes deed ik trouwens altijd met een wattenstaafje.
Disclaimer: voorzichtig
pi_131228418
quote:
0s.gif Op maandag 16 september 2013 08:59 schreef XcUZ_Me het volgende:
Noor heeft alleen maar van die harde stukjes in haar neus :'). Een snotneus heeft ze nog niet gehad. En nu wil ik ook een slurpie!
Ik zou wel met het gebruik wachten tot er echt snot in haar neus zit ;)
Maar die stukjes slurpen we er ook mee uit want je kan er goed mee richten. Dus zuigen en als een idioot rondcirkelen in het neusgaatje :D

Olf dat klinkt inderdaad niet zo ontspannen. Sterkte vanavond ;)
pi_131228460
Oh getver Suiker, dit gesprek is eigenlijk gewoon te smerig op m'n lege maag :@ Ik ga voor de spray. Thanks allen!
Sarcasme. Herken het.
  maandag 16 september 2013 @ 09:19:08 #252
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_131228487
Ik vind het juist wel tof klinken, een mini-stofzuigertje voor de babyneus :Y).
  maandag 16 september 2013 @ 09:19:50 #253
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_131228500
Sommigen zuigen ook het snot met hun mond eruit! Ik word al misselijk als ik aan de draad denk die dan van babyneus tot moedermond loopt en de ziltige krokantheid van de stukjes die je meezuigt.
  maandag 16 september 2013 @ 09:21:34 #254
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_131228520
Ja, dat klinkt dan wél weer vies.
pi_131228521
Oja dat was jij he, die het vies vond? Haha, er zit een sponsje en een hele lang buisje tussen dus je krijgt het echt niet in je mond hoor!

(even voor de duidelijkheid, dit is niet mijn eigen foto ;) )

Spees, jij gaat te ver :(
  maandag 16 september 2013 @ 09:22:12 #256
171422 LadyBlack
paint it black
pi_131228529
E had gisteren (tijdens de doopdienst) voor het eerst echt een enórme snottebel na een nies _O- :Y)

Wat naar van de beroerde nachten en zieke kindjes -O- Ik zou best eens een nachtje van jullie over willen nemen...
pi_131228604
Ik kom even binnenwaaien. Zit op mijn werk met dikke rode ogen. Maar wat fijn om te lezen dat ik niet de enige ben met een rot nacht :O c_/
Ik denk dat ze bij mij allebei een combi hebben van verkouden/sprong/tand. Niet leuk!

Als ik vanmiddag thuiskom kunnen ze maar beter allebei enorm naar me gaan lachen O+

Succes vandaag allemaal.
Met een meidenkwartet
pi_131228607
quote:
0s.gif Op maandag 16 september 2013 09:22 schreef LadyBlack het volgende:

Wat naar van de beroerde nachten en zieke kindjes -O- Ik zou best eens een nachtje van jullie over willen nemen...
Check! Wanneer kan ik hem brengen ;)
Neej hoor... Ik wil Ow nog dichtbij me hebben dus niet logeren. Maar ik heb nu een eerste logeerdatun staan.. Moet alleen nog ff kijken waar ;)

En alle moeders met rotnachten: Hou altijd in gedachten dat je over 16 jaar geen last meer hebt van ze 's nachts (want dan zijn ze er niet ;) ) dan valt het te overzien he ;) bij mij werkt het ;) (op het instortmomentje van vorige week na dan :p)
pi_131228679
M heeft meestal goede nachten en slaat tot half 9 uit dus ik hoop dat het hier volgend jaar al zo ver is....
pi_131228689
quote:
17s.gif Op maandag 16 september 2013 09:30 schreef Kyara het volgende:
M heeft meestal goede nachten en slaat tot half 9 uit dus ik hoop dat het hier volgend jaar al zo ver is....
Bij meisjes werkt dat anders :P

Hier zijn mijn grote meiden gewoon om 7 uur wakker hoor. Of eigenlijk eerder, maar vanaf dat er een 7 op de klok staat mogen ze gaan spelen.
Met een meidenkwartet
pi_131229322
Sorry ik val even in!
We geven F momenteel een hapje banaan en het is nogal een succes, nu wordt hij boos als we het lepeltje weghalen en hij houdt hem met twee handen vast om het eraf te eten O+

Maar hoeveel mag je geven als je dit voor het eerst doet? :? Ik heb een kwart banaan geprakt, is dat oke?
  maandag 16 september 2013 @ 10:14:47 #262
347468 Tante_Soesa
Nu met Sassefras
pi_131229467
quote:
0s.gif Op maandag 16 september 2013 10:07 schreef Suikertante het volgende:
Sorry ik val even in!
We geven F momenteel een hapje banaan en het is nogal een succes, nu wordt hij boos als we het lepeltje weghalen en hij houdt hem met twee handen vast om het eraf te eten O+

Maar hoeveel mag je geven als je dit voor het eerst doet? :? Ik heb een kwart banaan geprakt, is dat oke?
Ik val ook even in :P. Ik zou, zeker van banaan, niet meer dan dat geven de 1e keer. Even kijken hoe z'n darmpjes reageren :). Fijn dat ie het zo lekker vindt!
pi_131229513
Dank je! ^O^
pi_131229725
Oh men dat was echt fantastisch. F vond het helemaal geweldig en wij ook natuurlijk :D
Ben wel heel benieuwd naar de komende luier(s)!

Zal even kijken of ik nog mooi beeldmateriaal heb om jullie mee te bespammen.

Kyara ik vroeg me nog af: hoe was de verjaardag gisteren?
pi_131229914
quote:
0s.gif Op maandag 16 september 2013 10:25 schreef Suikertante het volgende:
Oh men dat was echt fantastisch. F vond het helemaal geweldig en wij ook natuurlijk :D
Ben wel heel benieuwd naar de komende luier(s)!

Zal even kijken of ik nog mooi beeldmateriaal heb om jullie mee te bespammen.

Kyara ik vroeg me nog af: hoe was de verjaardag gisteren?
Wat leuk dat hij er zo van genoot! En je gaat echt terugverlangen naar melkluiers :X

Oh en Spees wil met mij trouwen en de hele dag Westlife en Herman van Veen luisteren! O+
  maandag 16 september 2013 @ 10:37:49 #266
381212 Gulara
From the future
pi_131230016
Bananenfoto's! O+

SPOILER

[ Bericht 29% gewijzigd door Gulara op 16-09-2013 12:30:47 ]
pi_131230039
Gulara! O+

Misschien moet ik hem de volgende keer nog meer laten kliederen. Hij stak nu alles heel gericht in zijn mond (of er vlak naast) dus de smeerlapperij valt mee!

Foto's!

Oh en Spees, als jij met Olf trouwt dan maak ik het uit :(
  maandag 16 september 2013 @ 10:41:12 #268
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_131230096
Heel veel gelezen en genoten van allke foto's.

Gulara, wat een posts _O_ . Jammer van je nacht :*

Lauren wordt standaard 1 a 2 keer wakker per nacht.
En drinken als een natte krant: check. Heb vanmorgen maar even links leeggekolfd, 100cc :X . Nou ja, ze heeft spek zat dus even iets minder drinken zal niet heel erg zijn. Sinds gisteren is haar 2de tand door *O* .

Suiker, ik ben zelf van het voorzichtig beginnen. In het begin kreeg Lauren echt maar een beetje binnen. Nathan heeft destijds heel veel krampen gehad doordat ik op advies van het CB veel te agressief begonnen ben.
  maandag 16 september 2013 @ 10:43:27 #269
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_131230152
Leuk suiker! Echt genieten voor hem zie ik O+

Haha gulara :D . Volgens mij heb ik al in heel lang geen foto van Pi gezien.
pi_131231565
Mooie foto van Pi!

En wat een leuke foto's van Suiker! Z'n eerste hapjes O+
Hier ook bananen naar binnen gewerkt. Drie om precies te zijn (een voor Ow, een voor mij en een voor z'n nichtje) en terwijl ik dit schrijf begint iemand te stinken...wie van de drie zou het zijn ;)

En het waren er twee, en een mooi poepverhaal erbij, maar dat zal ik de werkende mama's die ff op fok gluren voor de lunch niet aandoen ;)

[ Bericht 12% gewijzigd door Loj op 16-09-2013 11:53:54 ]
pi_131232047
Leuk Suikert! Isa vindt banaan ook geweldig, maar ik ben er wat terughoudend mee want het schijnt te verstoppen.

Isa heeft iets nieuws: doodstil op haar speelkleed liggen en me aanstaren. Ik word er een beetje ongemakkelijk van :')
Sarcasme. Herken het.
pi_131232092
Oh Suiker, en je moet eens pap proberen. Dat vond Isa me een partij goor :D we hebben echt de meest fantastische filmpjes gemaakt O+
Sarcasme. Herken het.
pi_131232238
Haha ik zal het onthouden! Vind pap zelf zo smerig, moet je dat geven eigenlijk? Liever niet.. :@

En wat betreft banaan, dat schijnt een fabeltje te zijn (ik kan zelf ook rustig drie bananen eten met erna een volkomen normale stoelgang).

Fabel of feit: van bananen krijg je verstopping
In bananen zitten veel vezels. Vezels zitten vooral in groente, fruit, volkorenbrood en peulvruchten. Vezels worden niet verteerd in de dunne darm; ze komen onveranderd aan in de dikke darm. Daar worden ze door de darmbacteriën bewerkt. Hierbij komen stoffen vrij die de darmbeweging stimuleren. Bananen zijn dus, net als andere soorten fruit, goed voor de spijsvertering en stoelgang. Het is een hardnekkige fabel dat bananen verstopping veroorzaken.
Bron: spijsvertering.info
  maandag 16 september 2013 @ 11:56:08 #274
171422 LadyBlack
paint it black
pi_131232252
Haha Isa!

Ik ben me nog aan het beraden op het eerste hapje... E vindt het echt heel interessant wat wij allemaal tussen onze neus en kin schuiven, maar heeft volgens mij helemaal niet door dat het eten is :') Dus nog niet echt haast mee, maar ben me wel aan het afvragen waar ik mee zal beginnen.
pi_131232302
Ik denk jij Loj! *O*

Hapjes O+
Tand *O*

Olf, je muzieksmaak :o ben jij mij?! (en zaten we in dezelfde trein toevallig?!) Westlife FTW!

En snotpraat negeer ik. Zoutoplossing in grootverpakking hier. Ik spray hier trouwens preventief vanaf het eerste snufje vanwege hoog oorontsteking-risico. Dat slurpding werkt voor geen meter.
pi_131232346
quote:
0s.gif Op maandag 16 september 2013 11:56 schreef LadyBlack het volgende:
Haha Isa!

Ik ben me nog aan het beraden op het eerste hapje... E vindt het echt heel interessant wat wij allemaal tussen onze neus en kin schuiven, maar heeft volgens mij helemaal niet door dat het eten is :') Dus nog niet echt haast mee, maar ben me wel aan het afvragen waar ik mee zal beginnen.
Ik had ook helemaal niet verwacht dat hij het leuk zou vinden maar hij vond het het einde! En als je zijn gecorrigeerde leeftijd bekijkt is hij pas 4,5 maand. Je moet doen wat goed voelt natuurlijk!
Wat betreft het grote "WAT wordt het eerste hapje?", hier werd me nog door iemand getipt dat je ook iets minder zoets kan kiezen, maar ik blijf nog steeds bij mijn zen mentaliteit: doe niet moeilijk als het ook makkelijk kan, bananen hebben we in huis en zoete aardappel niet.
pi_131232369
Leuke foto's Suiker! O+

Wat is Pi groot :o

Sterkte voor iedereen met een prutnacht!

Ik ben net als Suiker dol op de snotjeszuiger van Otrivin. Dat geluid alleen al :D

Uh.. Nou, vanaf hier zal ik vandaag weer trouw reageren. Op maandag en donderdag zit ik altijd op de pc ipv mijn telefoon, dat reageert toch makkelijker O-)

E. brabbelt eindelijk! Ik dacht dat ze het nooit meer ging doen maar vannacht viel ze al brabbelend in slaap en toen ik wakker werd hoorde ik haar in bed brabbelen. Ze kan zichzelf vermaken *O*
E.
pi_131232420
Wij zijn begonnen met broccoli. Hier werd door het cb groente aangeraden, omdat dat minder zoet is en dam werden ze makkelijkere eters. Ik weet niet zo goed of ik dat geloof, maar tot nu toe lust hij nog bijna alles (behalve peer en spinazie ;) )
Oh en aan fruit was het eerste peer. Maar dat was geen succes, appel en banaan wel! ;)
pi_131232495
Peer voelt ook gek in je mond! Maar wel lekker :Y

En of je Westlife onder muzieksmaak kunt laten vallen weet ik niet zo goed... :+
pi_131232559
Wij hadden toevallig ook banaan in huis de eerste keer. De eerste paar keer heb ik het verdund met water en het lepeltje meer een smaakje gegeven dan dat ze echt wat binnen kreeg, gewoon, zodat ze kon wennen. :) Nu gaat alles er met gemak in!
Sarcasme. Herken het.
  maandag 16 september 2013 @ 12:04:58 #281
381212 Gulara
From the future
pi_131232562
Ik heb nog een goeie van zojuist, maar dan moet eerst dit topic vol. ;)
pi_131232615
quote:
0s.gif Op maandag 16 september 2013 12:03 schreef Suikertante het volgende:
En of je Westlife onder muzieksmaak kunt laten vallen weet ik niet zo goed...
Dat is idd de standaard reactie die ik krijg. I don't care, er zijn blijkbaar toch gelijkgestemden! *O*

Fruit begonnen we met peer hier. Banaan pas later.
Groente was wortel geloof ik.

Tegenwoordig houdt meneer vooral van KAAS! Alle soorten en maten. Oud, jong, belegen, Emmentaler, parmezaan, mozzarella, provolone, rookkaas, philadelphia, etc :D

[ Bericht 0% gewijzigd door Mineola op 16-09-2013 12:13:23 ]
  maandag 16 september 2013 @ 12:08:32 #283
381212 Gulara
From the future
pi_131232679
quote:
0s.gif Op maandag 16 september 2013 12:06 schreef Mineola het volgende:

[..]

Fruit begonnen we met peer hier.
Groente was wortel geloof ik.
*;
pi_131232713
Ik weet niet waarom, maar Isa eet toch vooral het liefst mijn badjas O+
Sarcasme. Herken het.
pi_131232728
Of de slurf van haar olifant O+
  maandag 16 september 2013 @ 12:13:28 #286
381212 Gulara
From the future
pi_131232836
En kaas! :9

Oh trouwens, ik droomde vannacht (in de enige twee aaneengesloten uren van 6:00-8:00) dat er weer een meet was. Iedereen was nogal raar en ik herkende niemand. Maar ik zag opeens twee vrouwen die sprekend op elkaar leken en ook dezelfde kleren aan hadden. Dus ik had bedacht dat dat dan wel Spees en tante Flap moesten zijn. :')
En toen moest ik opeens van iedereen raden wie Spees was anders mocht ik niet meedoen. 8)7 :') Ik helemaal in de stress. Ik zei nog: "Maar ik raad het nooit, want D. en J. heb ik ook altijd fout!" :'( ;( :'(
Maar gelukkig had ik het goed. *O* En toen mocht ik meedoen! *O*
We gingen een enge film kijken, en de baby's waren wel ergens, maar niemand besteedde er echt aandacht aan. :{

Denken jullie dat ik hulp nodig heb..? :@
pi_131232886
Goed verhaal! :P
Fijn om te horen dat Fok zó in je systeem zit dat je tijdens je schaarse slaapuren tóch nog aan ons denkt! *O*
pi_131232939
Die peer ging hier trouwens als een malle erin, net als alles sindsdien. Naast kaas is yoghurt trouwens favoriet. Valt niet aan te slepen, dat spul! Geef m geen ongelijk :D

(ik help even Gulara het topic vol te posten)
pi_131232943
Haha dit gaat wel ver hoor! _O-
  maandag 16 september 2013 @ 12:18:17 #290
381212 Gulara
From the future
pi_131232999
Ja ik vond mezelf ook een behoorlijke kneus toen ik wakker werd. :7
pi_131233201
quote:
0s.gif Op maandag 16 september 2013 12:09 schreef Suikertante het volgende:
Of de slurf van haar olifant O+
Precies! Of de kont van haar beer.

Ze heeft trouwens twee tanden al, zie ik net :o
Sarcasme. Herken het.
  maandag 16 september 2013 @ 12:27:05 #292
171422 LadyBlack
paint it black
pi_131233307
Gulara _O-

En Eva die brabbelt! *O*

Oh Westlife is heerlijke meeblèrmuziek :Y had een paar nummers in mijn playlist toen ik hopeloos verliefd was :')

Wij gaan zo naar t zwembad! *O*
  maandag 16 september 2013 @ 12:28:07 #293
171422 LadyBlack
paint it black
pi_131233355
Isa! :o
pi_131233357
Die droom! (Ik ben wel benieuwd naar waarom dit topic vol moet ;) )

Westlife was super, net zo als de backstreet boys en spice girls ;)
pi_131233490
Ik geloof dat ik het gewoon gemist heb ofzo!
Mijn muur hing vol met de Backstreet Boys hoor, dus ik moet eigenlijk m'n snavel houden :D

2 tanden al? Wowie! Go Isa!
  maandag 16 september 2013 @ 12:33:00 #296
171422 LadyBlack
paint it black
pi_131233520
Haa suiker dan mag je inderdaad niks zeggen! :D

Ik luisterde Spice Girls en Alanis Morissette door elkaar oO<
pi_131233551
Mijn kind is absurd, en ze is zo op haar speen aan het knagen dat ik vermoed dat er nog een zwik tanden door gaan komen komende week :D

Is het topic al vol? :@
Sarcasme. Herken het.
pi_131233620
Yay! Eerste echte uitje vandaag: naar de Lidl! *O*

Ik help ook even ;)
Home is where the O+ is...
pi_131233651
Happy hardcore ;)

Leuk Cwen!
pi_131234069
quote:
0s.gif Op maandag 16 september 2013 09:19 schreef Spees_Eend het volgende:
Sommigen zuigen ook het snot met hun mond eruit! Ik word al misselijk als ik aan de draad denk die dan van babyneus tot moedermond loopt en de ziltige krokantheid van de stukjes die je meezuigt.
Ik heb last van heledagmisselijkheid sinds ik zwanger ben. Dus dank voor deze visual :D :D :+ _O-

Ik ben trouwens niet echt bijgelezen. Ga ik ook niet redden nu, want op het werk en heb nu alleen even pauze.

Heb ik nog heel spannende dingen gemist?

In ieder geval een beterschap voor de zieke baby's (en mama's), een hurray voor tandjes (zag ik net langskomen), een smakkerd voor iedereen die het nodig heeft, sterkte met de gebroken nachten enzo, en ehrm, een random *O* voor alle awesome dingen O+
pi_131234083
En toen was 'ie dicht :+
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')