Wilde ik net zeggen, hier ging het het eerste halfjaar mis met citrusfruit en chocola.quote:Op zaterdag 14 september 2013 12:38 schreef becky27 het volgende:
Even snel maar xm heb jij iets anders gegeten dan normaal? Meer ui of koolsoorten? Prei of zo? Daar kan het ook aan liggen als ze buikpijn heeft.
Dit! Noor krijgt alles binnen wat jij eet, via de melk, dus het kan ook zijn dat jij iets hebt gegeten waar zij op reageert!quote:Op zaterdag 14 september 2013 12:38 schreef becky27 het volgende:
Even snel maar xm heb jij iets anders gegeten dan normaal? Meer ui of koolsoorten? Prei of zo? Daar kan het ook aan liggen als ze buikpijn heeft.
Ohh die moet ik ook!quote:Op zaterdag 14 september 2013 14:38 schreef Fieder het volgende:
Ik heb gister bij Kruidvat dvd's van Tiktak gekocht. (van vroegah)
L vindt het geweldig!
Haha ja idd, die heeft ze ook al ontdekt. Alhoewel de bovenkant van de box, de salontafel, het houdertje van de bijzetters, spenen, hard speelgoed en lepels ook prima zijn hoorquote:Op zaterdag 14 september 2013 16:21 schreef Spees_Eend het volgende:
Heb je toevallig ook een badeend Enf? Dat werkt ook goed!
Kijk nou, dikke pret
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I never look back, darling. It distracts from the now.
♥
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat leuk trouwens om uitnodigingen via de post te versturen![]()
Whaha, echt? Ik ben duidelijk toe aan vroeg naar bedquote:Op zaterdag 14 september 2013 17:53 schreef Spees_Eend het volgende:
Sugababe heeft twee uurtjes geleden nog gepost!![]()
Leuk he Becky, dat dansen! Goed idee van de slee.... en mohawk staat goed!
Enf, beetje jammer idd.
J. Zat vol verbazing te kijken, 8 maanden oud, en 5 hele minuten was ie geconcentreerd! Niks teletubbies, 1982, toen konden ze pas baby-tv maken! (Kans is groot dat ikzelf als dreumes ook naar diezelfde aflevering heb gekekenquote:
quote:Op zaterdag 14 september 2013 17:23 schreef bellelena het volgende:
Becky, hoe schattig is dat!
Enf,Ja jammer he.. Ja precies. Ja joh! Mn ouders iig en vrienden van ons, mn oma komt denk ik ook wel (en anders haalt mijn lief haar wel)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat leuk trouwens om uitnodigingen via de post te versturen![]()
Hihi ja he! Ja joh dat wilde ik echt wel, 1 is zo bijzonder! Wacht, ik maak ff foto's van hoe t geworden is dan post ik het hier.quote:Op zaterdag 14 september 2013 17:43 schreef becky27 het volgende:
Isabel met de silvijn look
[ afbeelding ]Neuh, niet onwijs veel. Sowieso skip ik al zowat mijn hele familie van mn moeders kant aangezien die niet eens de moeite hebben genomen op kraambezoek te komenquote:Op zaterdag 14 september 2013 17:55 schreef Cwen het volgende:
XM, beterschap voor Noor! Heb je een pittenzak oid? Die kun je op haar buikje leggen, warmte zwakt de pijn af. Wel erbij blijven!
Enf, wat stom. Kan me goed voorstellen dat je de rollen gaat omdraaien. Hebben jullie veel mensen uitgenodigd?
Kyara, wat goed!
Hier kan mijn baby het Zieligste Gezicht van de Wereld trekken... Het is hilarisch.
Wel wat familie van manlief's kant, maar ik weet niet precies hoeveel er komen. Ik denk 20-25 man ofzo? Gokje?
I never look back, darling. It distracts from the now.
♥
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Was best leuk nog, voor de vakantie die hoedjes gekocht; ze trok 'm er niet eens afdus ik kon heel rustig lekker wat foto's maken, deze was de leukste
oh en die drinkbeker met rietje is vooral leuk om op te knagen hoor, verder niet
♥
Thx!quote:Op zaterdag 14 september 2013 19:20 schreef Kyara het volgende:
Leuk Enf!
goed idee om dat via greetz te doen. Ik ben ook al half bezig in mijn hoofd want wil een 1 + 1 + 2 = 4 feestje doen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.MM mijn moeder nam vroeger altijd een heleboel tiktak afleveringen op op een videoband. Als het dan regende keek ik die. Nu doe ik het met LVind ik heel bijzonder
quote:Op zaterdag 14 september 2013 19:00 schreef Enfermera het volgende:
Uitnodiging die ik gemaakt heb;leuk!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Was best leuk nog, voor de vakantie die hoedjes gekocht; ze trok 'm er niet eens afdus ik kon heel rustig lekker wat foto's maken, deze was de leukste
oh en die drinkbeker met rietje is vooral leuk om op te knagen hoor, verder niet
En die beker is L zijn favo drinkbeker
Life is what happens while you are busy making other plans...
quote:Op zaterdag 14 september 2013 20:15 schreef Fieder het volgende:
Ahh Loj nee tochsnel maizena erop, wondermiddel!
Plakbaby
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.All I need is for my man to live up to his role
Onwetendheid is zaligmakend (Nalby)
Halve t shirt nat, in haar slaap piepen en niks eten.quote:Op zaterdag 14 september 2013 20:34 schreef Fieder het volgende:
Hoera kz. Niet teveel last hoop ik?
Denk het ! Mag niet in dr mond kijken.quote:Op zaterdag 14 september 2013 20:36 schreef Fieder het volgende:
![]()
![]()
Misschien doet ze er meteen een paar tegelijk
Done !quote:Op zaterdag 14 september 2013 20:36 schreef Spees_Eend het volgende:
Olf, dan snap ik trouwens dat je anders je baby had thuisgehouden! Heel veel plezier vanavond en lekker uitslapen morgen
Suiker zo fijn dat F het goed heeft gedaan bij de gastouder
Leuke uitnodiging idd Enf!
Loj, succes met de uitslag. Met blote billen laten liggen/rondkruipen werkte hier ook goed mee.
KZ YAY! Tip: badeend
quote:Op zaterdag 14 september 2013 19:00 schreef Enfermera het volgende:
Uitnodiging die ik gemaakt heb;Ohhh wat issie leuk! Wat staat ze er lief opSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Was best leuk nog, voor de vakantie die hoedjes gekocht; ze trok 'm er niet eens afdus ik kon heel rustig lekker wat foto's maken, deze was de leukste
En jij, al bijna 1 jaar mama! Zo bijzonder!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maak me nog wel zorgen om haar oog, al antibioticadruppels sinds donderdagavond en nog steeds ziet dat oog er niet uit. Oor gaat wel VEEL beter!
[ Bericht 0% gewijzigd door Incantrix op 14-09-2013 22:04:44 ]3!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar de gelijkenis is echt grappig idd, ze hebben ook heel erg dezelfde oogopslagen ze zijn zo fan van elkaar
toen ze ging staan gingen we juichen en klappen en toen ging ze lachen, maar toen ze zag dat haar bróer ook mee-applaudiseerde begon ze me toch te glunderen.. Ik smolt bijkans van de bank af
3!
Die indruk had ik helemaal niet hoor. Je was helemaal duidelijk dat het met jullie band gewoon goed zitquote:Op zaterdag 14 september 2013 23:25 schreef Suikertante het volgende:
Omen klinkt als een fijne avond!
Kyara, bij jou wat onderbrekingen.. heb je wel het eind van de aflevering gehaald?
En voor ik een hele verkeerde indruk wek: ik vind het natuurlijk ook leuk als opa's en oma's langskomen! Het is niet dat ik ze liever weg heb ofzo. Ze hebben elkaar trouwens pas twee keer ontmoet. Dat zal wel gaan veranderen vanaf nu! Het is geen match made in heaven maar ze mogen elkaar wel hoor.
quote:Op zondag 15 september 2013 03:11 schreef Loj het volgende:
Trouwens ff een emo momentje:
Ik moest ff terugdenken hoe laag m'n bedje de eerste weken wel niet was opgemaakt. Nu al over de helft en kruipt hij ook z'n hele bed door... Wat wordt hij toch groot!
Ja, man is jarig dus ze staan hier op de stoep.quote:Op zondag 15 september 2013 08:29 schreef Suikertante het volgende:
Kyara pff, ik had niks moeten zeggen gisteravond! fokwet kan dus ook op anderen slaan.. Is het een leuke verjaardag of heb je helemaal geen zin?
Oh sorry! Ik vergat helemaal te reageren, het is écht een Suikertruiquote:Op zondag 15 september 2013 09:10 schreef Omentielvo het volgende:
Suikervoor het vroeg wakker worden. Gelukkig sliep hij gauw weer verder
Ik was gisteren bij babydump en zag toen dit shirt. Moest gelijk aan jou denken
http://www.baby-dump.nl/i(...)_id=18160&merk=25904
quote:Op zondag 15 september 2013 10:24 schreef Fieder het volgende:
Ach Inca wat n zielig oogjebeterschap
Kyara fijn dat je nog even terug kon, sterkte vandaag, hopelijk een leuke dag
Enf jouw vent isdat ie meeging op de gang.
WhahaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja precies! Geweldig dat klapperen idd
Ik vond het ook echt wel een goeie film hoor, maar daarom juist! Ze hebben die zombies echt goed in beeld gebracht en doordat je het vanuit dat perspectief van die onderzoeker ziet, is het echt ook wel anders dan andere zombie films. Echt heel leuk. Mja, wel eng. Ben me 3x echt rot geschrokken
Mn man lachen natuurlijk XD
♥
Het was een kraamkadootjequote:Op zondag 15 september 2013 11:19 schreef .Sparkling. het volgende:
Ja Spirit, ik! Die petit bateau heb ik laatst gekocht en ze passen E. perfect! Maar ze zijn inderdaad echt heel smal, ik was ook bang dat ze niet zouden passen om haar benen. Je zou het maar niet weten en dan voor een godsvermogen uitgeven aan die rompers. Passen ze niet![]()
Ja, Franse supermarkt dusquote:
Ohja, had ik ook gelezenquote:Op zondag 15 september 2013 12:13 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Ja, Franse supermarkt dus![]()
Twink leuk dat je een fijne vakantie hebt gehad!Ja, werkt goed he, iemand achterin
Hier ook gedaan!
Pann's Labyrinth, die is echt prachtigquote:Op zondag 15 september 2013 11:12 schreef Suikertante het volgende:
Ik vond 28 days later echt een goede enge film (goede muziek ook), en qua mooie enge film vind ik Pann's Labyrinth een aanrader!
Haha belle nu nog kraamvisite! Hier kom ik de mensen die nog zouden komen nu vanzelf op andere feestjes tegen enzo dus ik denk niet dat we dat nog gaan hebben hier. Behalve mijn familie uit het buitenland dan, die moeten nog komen
Ik vind de stijl van PB niet echt geweldig, en ik vind t ook veel te duur, maar de pasvorm is voor J. perfect. Nu dus ook erg blij met de stapel tweedehands PB rompers die man van een collega heeft gehadquote:Op zondag 15 september 2013 13:47 schreef Suikertante het volgende:
Petit Bateau, ik vind niet alles leuk en de algehele stijl ook niet per se maar er zitten echt pareltjes tussen en het blijft zo mooi! En het past F perfect.
quote:Op zondag 15 september 2013 14:20 schreef Olf het volgende:
Hadden jullie trouwens ook van te voren gedacht dat een baby veel minder zou kunnen?
Mijn baby pakte net haar loopwagentje, duwde hem richting de boekenkast, en ging er op staan.![]()
Ik had echt niet verwacht dat al in het eerste jaar kinderen echt zo doelgericht zouden zijn enzo! Vind het echt dreumesgedrag en wist echt niet dat dat bij 8,5 mnd al zou beginnen. Omg ze wordt grooooooot.Jee, wat een snelle! Leuk dat ze al zo door het huis scharreltSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
J. is wel doelgericht bezig met zn speelgoedjes, maar zitten, staan en lopen lukt toch nog niet hoor, en hij is ongeveer even oud.
Ja, dat vind ik eigenlijk ook wel. In het hoofd gaat het dus supersnel maar dat omzetten in taal is blijkbaar extreem moeilijk. Lijkt me heel frusterend!quote:Op zondag 15 september 2013 14:45 schreef Suikertante het volgende:
Ik vind trouwens dat als je ziet wat een baby allemaal kan voor de eerste verjaardag, ze wel echt laat gaan praten! Kunnen ze al dingen willen, pakken, volgordes bedenken, maar nog niet zeggen wat ze dwars zit.
Dan schelen ze een weekje! Grappig dat jouwe vooral aan het praten is, aandacht en energie kan maar in één ding tegelijk gestopt worden natuurlijk. Mijn meisje is trouwens allesbehalve stereotype meisjesachtig; iedereen denkt dat het een jongen is (ze heeft weinig haar), en is heel druk en beweeglijk en slaat graag dingen zo hard mogelijk tegen elkaar.quote:Op zondag 15 september 2013 15:05 schreef mousemicky het volgende:
J. is van 2 januari. Als ze even oud is, is ze fysiek echt wel een snelle hoor! Hier juist heel veel gebabbel, en 't is juist een jongen, je zou t niet verwachten...
quote:Op zondag 15 september 2013 14:20 schreef Olf het volgende:
Hadden jullie trouwens ook van te voren gedacht dat een baby veel minder zou kunnen?
Mijn baby pakte net haar loopwagentje, duwde hem richting de boekenkast, en ging er op staan.![]()
Ik had echt niet verwacht dat al in het eerste jaar kinderen echt zo doelgericht zouden zijn enzo! Vind het echt dreumesgedrag en wist echt niet dat dat bij 8,5 mnd al zou beginnen. Omg ze wordt grooooooot.Ah, jij hebt ook al zo'n klimgeitSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik kon de mijne met 8 maanden uit de vensterbank plukken.
![]()
Jaaaaaaa?quote:Op zondag 15 september 2013 15:47 schreef Olf het volgende:
[..]
Twinkle, komt er een Djennavakantiefotoupdate? Ja? Ja? Jaaaaa?
Ik heb trouwens geen pastelkleurtjes van PB, maar ik heb ook alleen maar krijgertjes inderdaad!quote:Op zondag 15 september 2013 14:11 schreef mousemicky het volgende:
[..]
Ik vind de stijl van PB niet echt geweldig, en ik vind t ook veel te duur, maar de pasvorm is voor J. perfect. Nu dus ook erg blij met de stapel tweedehands PB rompers die man van een collega heeft gehad(en onder z'n kleren zie je die zoete pastelkleurtjes die m niet staan ook niet)...
Ja, dat doet Nin tegenwoordig ook, heerlijk!quote:Op zondag 15 september 2013 16:58 schreef Suikertante het volgende:
Oh dat ziet er anders hartstikke lief uit LB! Mooi hoor en wat fijn dat het toch nog een geslaagde dag is geweest. En gefeliciteerd natuurlijk!
Mineola dat klopt ja, leg hem nu gewoon op een kleedje ergens en daar ligt hij een half uur later nog te spelen!
Ze ontwikkelen zich allemaal anders, qua snelheid op welk vlak dan. Maar vergelijken blijft leuk
Balen dat ze zich niet zo goed voelt, maar wel gefeliciteerd met de 4 maanden! Ze is dus precies een maand jonger dan Fquote:Op zondag 15 september 2013 17:18 schreef Shandaly het volgende:
Maar... ze is vandaag gewoon alweer 4 maanden oud... 4 maanden!!!
Het zijn ook hele subtiele dingen die er nu in rap tempo bij komen. F reikt nu ook naar dingen die totaal buiten bereik zijn en is duidelijk gefrustreerd als hij er dan niet bij kan. Hij heeft veel meer mimiek ineens en reageert daar ook mee op andere mensen waardoor het lijkt alsof je veel meer interactie hebt. Hij trekt zijn sokjes uit. En als hij op z'n buik ligt en ik sta achter hem, draait hij zijn hele hoofd om me te kunnen zien.quote:Op zondag 15 september 2013 17:18 schreef Piekie81 het volgende:
M rolt nog helemaal niet, zelfs niet per ongeluk.
Zolang zijn speeltjes binnen bereik liggen, pakt hij wat hij hebben wil.
Hij probeert zelfs de knuffeltjes aan zijn mobiel te pakken![]()
En geinen met zijn grote broer is ook helemaal de bom!
Ja, is ook! Voelt soms nog als vorige week... maar aan de andere kant... ben al weer bijna twee maanden aan het werk. Alweer aan vakantie toe (nog 5 nachtjes slapen!!)quote:Op zondag 15 september 2013 18:03 schreef Twinkle20 het volgende:
[...]
Shandaly woow nu al vier maanden?:o
Maar jouw baby was toch pas net geboren? Wat gaat dat snel
O en nieuwtje.. sinds vrijdag officieel gestopt met de pil
Wel lastig voor de foto's waar ze zelf bij op staatquote:Op zondag 15 september 2013 18:05 schreef Kyara het volgende:
Twinkle, dat zet je er toch gewoon bij dat jij ze hebt gemaakt![]()
Oh leuk! Wat zijn jullie allemaal er vlot bij! Hopelijk lukt het snel.
quote:
Zelfontspanner, eraf knippen of die foto's niet posten.quote:Op zondag 15 september 2013 19:25 schreef Shandaly het volgende:
Wel lastig voor de foto's waar ze zelf bij op staat
Oh dat zou ik zo doen.quote:Op zondag 15 september 2013 19:51 schreef Suikertante het volgende:
Fieder dat denk ik wel, je moet het denk ik eerst zelf in je mond doen en dan overspugen
Nee dat komt natuurlijk gewoon weer goed
En wat goed van L., klinkt alsof ie daarvan toch lekker gesmuld heeft![]()
Aah, zie nu de foto pas, wat een liefie (je dochterquote:Op zondag 15 september 2013 17:10 schreef bellelena het volgende:
[..]
Ja, dat doet Nin tegenwoordig ook, heerlijk!
En ze heeft zo net voor het eerst zelf haar voetjes gepaktEn ik heb er ook gewoon werkelijk een foto van
![]()
[ afbeelding ]
J. zit hier nu pas redelijk stevig in de babyset, hij is 8.5 maand. Tot nu toe dus hapjes in de wipstoel gekregen, ging ook prima, maar wij rapleyen niet... (al pakt ie nu wel zelf z'n stukjes brood, en zit de appelstroop dus overal).quote:Op zondag 15 september 2013 20:27 schreef Piekie81 het volgende:
Wij durven pas te rapley-en als M rechtop kan zitten en het spul zelf van tafel kan pakken. Hij zit nu in de newborn van stokke.
Als hij over een maand nog niet in de babyset kan zitten, gaan we denk ik met prutjes beginnen.
Haha ja zeker.. nee moet werken, dus kom de dag wel door denk ik! Ja klikt superquote:Op zondag 15 september 2013 19:49 schreef Suikertante het volgende:
Enf leuk joh! En moet jij werken of ben je vrij? Klikt het goed met de gastouder? Zijn er veel andere kindjes en hoe vaak gaat ze? -einde kruisverhoor-
Tnx...quote:Op zondag 15 september 2013 21:15 schreef Shandaly het volgende:
8 maanden voor Ow!![]()
Ik heb die moeilijke start van hem niet echt meegekregen geloof ik.. kan me voorstellen dat je daar nog vaak aan terugdenkt. En wat fijn dat het nu zo goed gaat dan.En gefeliciteerd met je moeder ook!
Hij's gewoon twee keer zo oud als Femke
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Isilbel!![]()
![]()
Cwen, dat vraagt om een Allerzieligste Bekkie foto!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Inca je glunderende meisje van d'r grote broer!![]()
![]()
Ik zou ook smelten!
Omen klinkt als een geslaagde zaterdagavond.![]()
En M. en J. zijn dus ook wel in voor een filmavond.![]()
En wat is een babylance? Gebruikt ze doping? Had ze een geel/zwarte helm op? Fietst ze al?
Maar zoals Suiker zegt, het klinkt gezellig!![]()
Pi lees je dit.quote:Op zondag 15 september 2013 17:47 schreef Kyara het volgende:
Hopelijk vannacht een betere nacht, anders morgen toch aan de rijstebloem. Alles is er voor in huis, inclusief papspenen..... J. en D. dit is dus een hint c.q. dreigement....
Ah dat is wel echt zieligquote:Op maandag 16 september 2013 04:42 schreef Spirit82 het volgende:
Wat doe je snachts met een baby die vol snot zit en er telkens in verslikt? Zielig
boksquote:
Gelukkig is dat een stuk beterquote:Op maandag 16 september 2013 08:41 schreef Olf het volgende:
[..]
NEE![]()
Het is alweer voorbij, ik heb helaas maar 1 liedje dus we zijn alweer bij Bright Eyes
Gaat het beter met je meisje?quote:Op maandag 16 september 2013 08:42 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Gelukkig is dat een stuk beter.
Goedemorgen.. ik heb niet teruggelezen hoor
Nee Bright Eyes de band! Maar zeer gevarieerd, met een sterke 80s basis afgewisseld door hedendaagse rock en zeer slechte pop.quote:Op maandag 16 september 2013 08:43 schreef Suikertante het volgende:
Olf, van Garfunkel?wel een gevarieerde playlist!
En ik ben ook benieuwd XM, hoe gaat 't?
Kan allebei volgens mij maar ik vind de spray wel fijn. En dan voor de fles/tiet geven, dan slikt ze meteen de snot mee!quote:Op maandag 16 september 2013 08:45 schreef Spirit82 het volgende:
Oh trouwens, helpmoet ik neusspray of druppels hebben bij een mini?
Wij hebben spray maar dan dus wel specifiek voor babies. Maar bij mijne is het nogal een marteling om gedaan te krijgen.quote:Op maandag 16 september 2013 08:45 schreef Spirit82 het volgende:
quote:Op maandag 16 september 2013 08:45 schreef Spirit82 het volgende:
Wat gebeurt er dan? Spartelen? Hier doet hij net alsof er niks aan de hand is, en als we nu die slurpie gebruiken zegt ie daarna "hiiiiiiii"quote:Op maandag 16 september 2013 08:49 schreef Olf het volgende:
[..]
Wij hebben spray maar dan dus wel specifiek voor babies. Maar bij mijne is het nogal een marteling om gedaan te krijgen.
Meer gewoon opstaan en weglopen.quote:Op maandag 16 september 2013 08:52 schreef Suikertante het volgende:
[..]
Wat gebeurt er dan? Spartelen? Hier doet hij net alsof er niks aan de hand is, en als we nu die slurpie gebruiken zegt ie daarna "hiiiiiiii"
Dan zal ik maar geen foto plaatsen van hoe het er hier uitziet als S bezig geweest isquote:Op maandag 16 september 2013 09:13 schreef Loj het volgende:
Hier gaat het heel makkelijk, hij gaat ervan lachen en ik gebruik idd ook die babyneusspray van de etos. Ik vind het een wondermiddel!
Kyara, balen van je prutnacht! Hopelijk werkt de rijstebloem!
Je jasje vind ik leuk.. Twijfel nog ff welke maat ik voor Ow ga kopen
Olf, wat fijn nog maar een nachtvoeding! En Westlife!!! Boks! Er was van de week nog een docu over the spice girls krijg meteen zin om die terug te kijken! En happy hardcore![]()
Balen dat je meisje zich nog steeds niet 100% voelt XM
Ik ben hier op m'n nichtje aan het passen. Ze is echt dol op Ow, maar wat denken jullie... Beetje overkill aan speelgoed he
http://www.mijnalbum.nl/i(...)9503863&key=JASG8BW7
Ik zou wel met het gebruik wachten tot er echt snot in haar neus zitquote:Op maandag 16 september 2013 08:59 schreef XcUZ_Me het volgende:
Noor heeft alleen maar van die harde stukjes in haar neus. Een snotneus heeft ze nog niet gehad. En nu wil ik ook een slurpie!
Check! Wanneer kan ik hem brengenquote:Op maandag 16 september 2013 09:22 schreef LadyBlack het volgende:
Wat naar van de beroerde nachten en zieke kindjesIk zou best eens een nachtje van jullie over willen nemen...
Bij meisjes werkt dat andersquote:Op maandag 16 september 2013 09:30 schreef Kyara het volgende:
M heeft meestal goede nachten en slaat tot half 9 uit dus ik hoop dat het hier volgend jaar al zo ver is....
Ik val ook even inquote:Op maandag 16 september 2013 10:07 schreef Suikertante het volgende:
Sorry ik val even in!
We geven F momenteel een hapje banaan en het is nogal een succes, nu wordt hij boos als we het lepeltje weghalen en hij houdt hem met twee handen vast om het eraf te eten
Maar hoeveel mag je geven als je dit voor het eerst doet?Ik heb een kwart banaan geprakt, is dat oke?
Wat leuk dat hij er zo van genoot! En je gaat echt terugverlangen naar melkluiersquote:Op maandag 16 september 2013 10:25 schreef Suikertante het volgende:
Oh men dat was echt fantastisch. F vond het helemaal geweldig en wij ook natuurlijk![]()
Ben wel heel benieuwd naar de komende luier(s)!
Zal even kijken of ik nog mooi beeldmateriaal heb om jullie mee te bespammen.
Kyara ik vroeg me nog af: hoe was de verjaardag gisteren?
[ Bericht 29% gewijzigd door Gulara op 16-09-2013 12:30:47 ]
Ik had ook helemaal niet verwacht dat hij het leuk zou vinden maar hij vond het het einde! En als je zijn gecorrigeerde leeftijd bekijkt is hij pas 4,5 maand. Je moet doen wat goed voelt natuurlijk!quote:Op maandag 16 september 2013 11:56 schreef LadyBlack het volgende:
Haha Isa!
Ik ben me nog aan het beraden op het eerste hapje... E vindt het echt heel interessant wat wij allemaal tussen onze neus en kin schuiven, maar heeft volgens mij helemaal niet door dat het eten isDus nog niet echt haast mee, maar ben me wel aan het afvragen waar ik mee zal beginnen.
Dat is idd de standaard reactie die ik krijg. I don't care, er zijn blijkbaar toch gelijkgestemden!quote:Op maandag 16 september 2013 12:03 schreef Suikertante het volgende:
En of je Westlife onder muzieksmaak kunt laten vallen weet ik niet zo goed...
quote:Op maandag 16 september 2013 12:06 schreef Mineola het volgende:
[..]
Fruit begonnen we met peer hier.
Groente was wortel geloof ik.
Precies! Of de kont van haar beer.quote:
Ik heb last van heledagmisselijkheid sinds ik zwanger ben. Dus dank voor deze visualquote:Op maandag 16 september 2013 09:19 schreef Spees_Eend het volgende:
Sommigen zuigen ook het snot met hun mond eruit! Ik word al misselijk als ik aan de draad denk die dan van babyneus tot moedermond loopt en de ziltige krokantheid van de stukjes die je meezuigt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |