Wilde ik net zeggen, hier ging het het eerste halfjaar mis met citrusfruit en chocola.quote:Op zaterdag 14 september 2013 12:38 schreef becky27 het volgende:
Even snel maar xm heb jij iets anders gegeten dan normaal? Meer ui of koolsoorten? Prei of zo? Daar kan het ook aan liggen als ze buikpijn heeft.
Dit! Noor krijgt alles binnen wat jij eet, via de melk, dus het kan ook zijn dat jij iets hebt gegeten waar zij op reageert!quote:Op zaterdag 14 september 2013 12:38 schreef becky27 het volgende:
Even snel maar xm heb jij iets anders gegeten dan normaal? Meer ui of koolsoorten? Prei of zo? Daar kan het ook aan liggen als ze buikpijn heeft.
Ohh die moet ik ook!quote:Op zaterdag 14 september 2013 14:38 schreef Fieder het volgende:
Ik heb gister bij Kruidvat dvd's van Tiktak gekocht. (van vroegah)
L vindt het geweldig!
Haha ja idd, die heeft ze ook al ontdekt. Alhoewel de bovenkant van de box, de salontafel, het houdertje van de bijzetters, spenen, hard speelgoed en lepels ook prima zijn hoorquote:Op zaterdag 14 september 2013 16:21 schreef Spees_Eend het volgende:
Heb je toevallig ook een badeend Enf? Dat werkt ook goed!
Kijk nou, dikke pret
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I never look back, darling. It distracts from the now.
♥
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat leuk trouwens om uitnodigingen via de post te versturen![]()
Whaha, echt? Ik ben duidelijk toe aan vroeg naar bedquote:Op zaterdag 14 september 2013 17:53 schreef Spees_Eend het volgende:
Sugababe heeft twee uurtjes geleden nog gepost!![]()
Leuk he Becky, dat dansen! Goed idee van de slee.... en mohawk staat goed!
Enf, beetje jammer idd.
J. Zat vol verbazing te kijken, 8 maanden oud, en 5 hele minuten was ie geconcentreerd! Niks teletubbies, 1982, toen konden ze pas baby-tv maken! (Kans is groot dat ikzelf als dreumes ook naar diezelfde aflevering heb gekekenquote:
quote:Op zaterdag 14 september 2013 17:23 schreef bellelena het volgende:
Becky, hoe schattig is dat!
Enf,Ja jammer he.. Ja precies. Ja joh! Mn ouders iig en vrienden van ons, mn oma komt denk ik ook wel (en anders haalt mijn lief haar wel)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat leuk trouwens om uitnodigingen via de post te versturen![]()
Hihi ja he! Ja joh dat wilde ik echt wel, 1 is zo bijzonder! Wacht, ik maak ff foto's van hoe t geworden is dan post ik het hier.quote:Op zaterdag 14 september 2013 17:43 schreef becky27 het volgende:
Isabel met de silvijn look
[ afbeelding ]Neuh, niet onwijs veel. Sowieso skip ik al zowat mijn hele familie van mn moeders kant aangezien die niet eens de moeite hebben genomen op kraambezoek te komenquote:Op zaterdag 14 september 2013 17:55 schreef Cwen het volgende:
XM, beterschap voor Noor! Heb je een pittenzak oid? Die kun je op haar buikje leggen, warmte zwakt de pijn af. Wel erbij blijven!
Enf, wat stom. Kan me goed voorstellen dat je de rollen gaat omdraaien. Hebben jullie veel mensen uitgenodigd?
Kyara, wat goed!
Hier kan mijn baby het Zieligste Gezicht van de Wereld trekken... Het is hilarisch.
Wel wat familie van manlief's kant, maar ik weet niet precies hoeveel er komen. Ik denk 20-25 man ofzo? Gokje?
I never look back, darling. It distracts from the now.
♥
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Was best leuk nog, voor de vakantie die hoedjes gekocht; ze trok 'm er niet eens afdus ik kon heel rustig lekker wat foto's maken, deze was de leukste
oh en die drinkbeker met rietje is vooral leuk om op te knagen hoor, verder niet
I never look back, darling. It distracts from the now.
♥
Thx!quote:Op zaterdag 14 september 2013 19:20 schreef Kyara het volgende:
Leuk Enf!
goed idee om dat via greetz te doen. Ik ben ook al half bezig in mijn hoofd want wil een 1 + 1 + 2 = 4 feestje doen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.MM mijn moeder nam vroeger altijd een heleboel tiktak afleveringen op op een videoband. Als het dan regende keek ik die. Nu doe ik het met LVind ik heel bijzonder
quote:Op zaterdag 14 september 2013 19:00 schreef Enfermera het volgende:
Uitnodiging die ik gemaakt heb;leuk!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Was best leuk nog, voor de vakantie die hoedjes gekocht; ze trok 'm er niet eens afdus ik kon heel rustig lekker wat foto's maken, deze was de leukste
oh en die drinkbeker met rietje is vooral leuk om op te knagen hoor, verder niet
En die beker is L zijn favo drinkbeker
Life is what happens while you are busy making other plans...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |