Shit je hebt me door.quote:Op maandag 16 september 2013 16:29 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Woon je nog bij je ouders jochie? Niet echt gezond he, je zo druk maken om iemand die iets over je favoriete (nog niet gespeelde) computerspelletje zegt? Ach gossie toch
*kuch* LA Noire. *kuch*quote:Op maandag 16 september 2013 16:55 schreef Frozen-assassin het volgende:
COD en GTA met elkaar vergelijken![]()
![]()
Rockstar levert enkel pure kwaliteit
http://www.gamer.nl/review/432897/grand-theft-auto-v-1
Mwah, ik geloof dat de laatste Gta iets van 5 jaar geleden is uitgekomen. In diezelfde tijd zijn er volgens mij 36 verschillende versies van Call of Duty geweest. Dus echt vergelijken kan je het niet, vind ik.quote:Op maandag 16 september 2013 16:54 schreef Grayfoxhound het volgende:
GTA, COD zijn allemaal uitgemelkte gamegenres die veel te overrated zijn. ZO geweldig zijn de games nou ook weer niet, COD helemaal niet wat dat betreft.
The Last of Us, dat was pas met stip de beste game van deze generatie.
Die vond ik nog best vermakelijk eigenlijkquote:
Jij bent echt een mongoolquote:Op zaterdag 14 september 2013 08:57 schreef Nielsch het volgende:
Volgende week komt GTA V uit en dat zorgt er nu al voor dat mensen compleet debiel zijn geworden.
Deze post komt bijvoorbeeld uit het GTA V topic op FOK! Reactie op het feit dat er streams zijn uitgelekt van mensen die de game al spelen. Grootste keuze in het leven van de GTA V autisten: wel of niet naar zo'n stream kijken.
[..]
Zo post dit sujet een beetje de hele dag door. En dan denk je misschien... Laat die pubers lekker. Maar deze man is dus 35 jaar... WTF
Ik denk dat men mij verkeerd begreep, ik vergelijk de games niet met elkaar, maar meer de overdreven hype wanneer een van die games uitkomt.quote:Op maandag 16 september 2013 17:53 schreef Kiid het volgende:
[..]
Mwah, ik geloof dat de laatste Gta iets van 5 jaar geleden is uitgekomen. In diezelfde tijd zijn er volgens mij 36 verschillende versies van Call of Duty geweest. Dus echt vergelijken kan je het niet, vind ik.
Moet zeggen dat ik het wel een beetje overdrijven vind. Ik kijk er ook wel naar uit, maar dat is dan ook wel alles. Ik zie het wel
een van de enige games ooit die ik heb uitgespeeldquote:
quote:Op zaterdag 14 september 2013 08:57 schreef Nielsch het volgende:
Volgende week komt GTA V uit en dat zorgt er nu al voor dat mensen compleet debiel zijn geworden.
Deze post komt bijvoorbeeld uit het GTA V topic op FOK! Reactie op het feit dat er streams zijn uitgelekt van mensen die de game al spelen. Grootste keuze in het leven van de GTA V autisten: wel of niet naar zo'n stream kijken.
[..]
Zo post dit sujet een beetje de hele dag door. En dan denk je misschien... Laat die pubers lekker. Maar deze man is dus 35 jaar... WTF
quote:Op dinsdag 17 september 2013 07:54 schreef Shakkara het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Speciaal voor jou!
quote:
GTA 4 kwam uit in 2008,in die 5+ jaar zijn er 10 verschillende CoD uitgekomenquote:Op maandag 16 september 2013 16:54 schreef Grayfoxhound het volgende:
GTA, COD zijn allemaal uitgemelkte gamegenres die veel te overrated zijn. ZO geweldig zijn de games nou ook weer niet, COD helemaal niet wat dat betreft.
The Last of Us, dat was pas met stip de beste game van deze generatie.
Nerds?Gamers zijn geen nerds/geeks.quote:
[..]
[ afbeelding ]
Speciaal voor jou!
Wat probeer je nu te bereiken door dit in elk GTA topic te dumpen?quote:Op dinsdag 17 september 2013 07:54 schreef Shakkara het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Speciaal voor jou!
Je bent wel bijzonder trots op je creatie he?quote:Op dinsdag 17 september 2013 07:54 schreef Shakkara het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Speciaal voor jou!
[..]
[ afbeelding ]
Speciaal voor jou!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |