wij gaan toch weer de hele nacht spelen, met chips en bier? zoals bij GTA 4 toenquote:Op zaterdag 14 september 2013 13:21 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
Hehe nerdje gameverslaafde heheheh
Je bent in de war met Paul, ik kom graag in de Dikke Dries.quote:Op zaterdag 14 september 2013 10:51 schreef Abed het volgende:
Als je graag naar de Derrick gaat TS zou je niet over anderen moeten oordelen.
quote:Op zaterdag 14 september 2013 10:42 schreef summer2bird het volgende:
Ik maak mij er niet druk om.
Mijn pc haalt het toch niet, te zwaar spel.
Verwar je me niet met iemand anders?quote:Op zaterdag 14 september 2013 14:41 schreef LethalNinja het volgende:
[..]
wij gaan toch weer de hele nacht spelen, met chips en bier? zoals bij GTA 4 toen
quote:Op zaterdag 14 september 2013 09:06 schreef DeVogelverschrikker het volgende:
TS heeft nog geen idee wat voor schepsel er binnenkort in de winkels ligt!
Ja stel je voor dat niet om 12:00 al kan spelenquote:Op zaterdag 14 september 2013 11:18 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Dan heb je m niet om 12 uur snachts.
Koop hem dan via playstation marketquote:Op zaterdag 14 september 2013 18:57 schreef Enchanter het volgende:
[..]
Ja stel je voor dat niet om 12:00 al kan spelen
Ik ga hem dinsdag na m'n werk wel halen na m'n werk bij de MM.
Als hij dan uitverkocht is , jammer dan
Denk niet dat die kan vinden met Xbox-livequote:Op zaterdag 14 september 2013 18:58 schreef kristalhelder het volgende:
[..]
Koop hem dan via playstation market
quote:Op zaterdag 14 september 2013 19:00 schreef CristinaYang het volgende:
Terechte klachtOm 4 uur 's nachts wakker gemaakt worden doordat je vent bijna zit te stuiteren in bed bij het kijken naar zo'n stream
![]()
![]()
Omdat GTA V nog niet uit komt op de PC.quote:Op zaterdag 14 september 2013 15:33 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Ja lach maar.
Volgend jaar mooi een game pc
Tussen ergens naar uitkijken en autistische onzin op het net pleuren zit natuurlijk wel een verschil.quote:Op zaterdag 14 september 2013 09:11 schreef RolStaart-Beer het volgende:
Want als als 35-jarige mag je niet naar iets uitkijken? Wat geneuzel om niks weer
Hij is nog niet eens uitquote:Op zaterdag 14 september 2013 19:03 schreef Panzermaus het volgende:
Met stip de allerbeste game van deze hele console generatie.
Iedereen speelt hem al. Skyrim was ook goed, maar geeft imo niet meer 'fun' dan GTA. Zeker niet nu het gebundeld wordt met GTA Online. Nobrainer.quote:Op zaterdag 14 september 2013 20:39 schreef Azorius het volgende:
Hij is nog niet eens uit.
GTA V gaat denk ik niet in de buurt komen van Skyrim, maar ik ga hem wel halen denk ik.
Dat ja. Ik val in slaap bij single player games. Te competitief ingesteld, denk ik.quote:Op zaterdag 14 september 2013 21:33 schreef Dimachaerus het volgende:
Heb trailers gezien, gameplay bekeken.
Same old...
Vermoord gang X op locatie Z. Pleeg overval.
Shitload aan minigames, maar waarom zou je je tijd daaraan besteden?
Als ik wil racen speel ik wel racesim.
Als ik wil tennissen speel ik wel een tennisgame.
Als ik wil vliegen speel ik wel flight simulator.
Als ik wil schieten speel ik wel counter-strike 1.6
...
Ik moet zeggen dat ik bijna nooit een SP heb uitgespeeld omdat het zo ontzettend repetitief is, hoe "vernieuwend" een game ook is, het blijft er altijd inzitten.
Ik mis die competitie factor in SP games.
Ik moet en wil beter zijn dan anderen.
Dit.quote:Op maandag 16 september 2013 13:58 schreef 2NutZ het volgende:
Mensen ouder dan 18 die zich zo gedragen
Haten op GTAquote:Op zaterdag 14 september 2013 21:33 schreef Dimachaerus het volgende:
Heb trailers gezien, gameplay bekeken.
Same old...
Vermoord gang X op locatie Z. Pleeg overval.
Shitload aan minigames, maar waarom zou je je tijd daaraan besteden?
Als ik wil racen speel ik wel racesim.
Als ik wil tennissen speel ik wel een tennisgame.
Als ik wil vliegen speel ik wel flight simulator.
Als ik wil schieten speel ik wel counter-strike 1.6
...
Ik moet zeggen dat ik bijna nooit een SP heb uitgespeeld omdat het zo ontzettend repetitief is, hoe "vernieuwend" een game ook is, het blijft er altijd inzitten.
Ik mis die competitie factor in SP games.
Ik moet en wil beter zijn dan anderen.
Woon je nog bij je ouders jochie? Niet echt gezond he, je zo druk maken om iemand die iets over je favoriete (nog niet gespeelde) computerspelletje zegt? Ach gossie tochquote:Op maandag 16 september 2013 16:25 schreef Jachtgeweer het volgende:
ts mag geeneens gta 5 met zombiemod kopen van zn ouders
ts is een vies gristenjoch
ts kan er niet mee omgaan en schuift de incompetentie van zijn ouders nu af op mensen die wel uit een normaal gezin komen
ts is een fifa nerdje
Shit je hebt me door.quote:Op maandag 16 september 2013 16:29 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Woon je nog bij je ouders jochie? Niet echt gezond he, je zo druk maken om iemand die iets over je favoriete (nog niet gespeelde) computerspelletje zegt? Ach gossie toch
*kuch* LA Noire. *kuch*quote:Op maandag 16 september 2013 16:55 schreef Frozen-assassin het volgende:
COD en GTA met elkaar vergelijken![]()
![]()
Rockstar levert enkel pure kwaliteit
http://www.gamer.nl/review/432897/grand-theft-auto-v-1
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |