Zo post dit sujet een beetje de hele dag door. En dan denk je misschien... Laat die pubers lekker. Maar deze man is dus 35 jaar... WTFquote:Verdomme maar 5 uur geslapen ofzo. Net wakker. Ik blijf malen over die streams. Ik wil niet kijken
vanmiddag vanaf 13:00 komt bezoek ivm verjaardag. Leuk, maar ik praat nu alleen maar vloeiend GTAV. Thanks Rockstar
Games spelenquote:Op zaterdag 14 september 2013 09:12 schreef Volksrepubliek- het volgende:
Kijken naar iemand die een game speelt
Het mag. Maar als je dan zo hyper gaat doen ben je mentaal 8 en niet 80.quote:Op zaterdag 14 september 2013 09:20 schreef johnnyblaze11 het volgende:
GTA V man, al ben je 80.
Zeikende zakkenwasser, bek houden.
Denken dat voetbal te vergelijken is met gamenquote:Op zaterdag 14 september 2013 09:17 schreef m0j0 het volgende:
Voetbal?, AMG team A wint bijna van team B!!
Net zo achterlijkquote:Call of Duty?, AMG Call of Crap 254`komt uit en er zit 1 nieuw wapen in!!! aah!.
Of komt de nieuwe Barbie uit... AMG!! een blauwe jurk!!..
Reageren op iemand die op FOK! zitquote:Op zaterdag 14 september 2013 09:41 schreef TeeJay. het volgende:
[..]
Kijken naar iemand die op fok zit
Ik vind er zitten 2 kanten aan het verhaal, te beginnen met het volgende:quote:Op zaterdag 14 september 2013 08:57 schreef Nielsch het volgende:
Volgende week komt GTA V uit en dat zorgt er nu al voor dat mensen compleet debiel zijn geworden.
Deze post komt bijvoorbeeld uit het GTA V topic op FOK! Reactie op het feit dat er streams zijn uitgelekt van mensen die de game al spelen. Grootste keuze in het leven van de GTA V autisten: wel of niet naar zo'n stream kijken.
[..]
Zo post dit sujet een beetje de hele dag door. En dan denk je misschien... Laat die pubers lekker. Maar deze man is dus 35 jaar... WTF
Op het internet zittenquote:
Ademenquote:Op zaterdag 14 september 2013 10:11 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Op het internet zitten
Een computer/laptop/smartphone hebben
Hypocriet... Eerst klagen dat mensen zo enthousiast zijn voor een spel maar jij hebt hem al maanden in de pre-order, langer dan de meesten zelfsquote:Op zaterdag 14 september 2013 09:17 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Heb hem al maanden in de pre-order staan! Woensdag vrijgenomen om te spelen!
quote:Op zaterdag 14 september 2013 09:17 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Heb hem al maanden in de pre-order staan! Woensdag vrijgenomen om te spelen!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |