DLC dat het winter wordt, met name op de berg. Skilift zit er al, snowboardje bovenaan en gaanquote:Op zaterdag 14 september 2013 01:46 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Skateboard zou ook een leuke toevoeging zijn geweest, weet nog dat ze dat toen in SA wilden maken. De animaties en instructie shit zitten nog steeds in de gamedata.
Zou een leuke DLC zijn voor GTA V.Beetje cruisen op je skateboard door Los Santos. Of van de berg af.
Kapot schieten? Waar..quote:Op zaterdag 14 september 2013 01:48 schreef Divje het volgende:
Brandend autowrak met een vrouw die vraagt om hulp'get me out of here!'
Zou echt fantastisch zijn.quote:Op zaterdag 14 september 2013 01:47 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
DLC dat het winter wordt, met name op de berg. Skilift zit er al, snowboardje bovenaan en gaanVan die hoogte moet dat echt werelds zijn.
Dode wolven op het wegdek.quote:Op zaterdag 14 september 2013 01:49 schreef Le_Professeur het volgende:
Die luct, dat uitzicht.. iedere keer verbaas ik me weer over de mate van detail.
Petsovernight.com, delivering little bundles of love in a boxquote:Op zaterdag 14 september 2013 01:38 schreef LeaderRoel het volgende:
Die radiogesprekken die de Amerikaanse cultuur belachelijk maken
Echt hè, enkel heb ik in SR nooit een concurrent gezien voor Rockstar.quote:Op zaterdag 14 september 2013 01:51 schreef Panzermaus het volgende:
Saints Row IV kan wel naar huis gaan als ik dit allemaal zo zie, knakenziek. Daadwerkelijk niets valt me tegen.
Zijn 2 hele andere gamesquote:Op zaterdag 14 september 2013 01:51 schreef Panzermaus het volgende:
Saints Row IV kan wel naar huis gaan als ik dit allemaal zo zie, knakenziek. Daadwerkelijk niets valt me tegen.
Bij SR 2 had ik nog hoop.quote:Op zaterdag 14 september 2013 01:52 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Echt hè, enkel heb ik in SR nooit een concurrent gezien voor Rockstar.Niemand is een concurrent, zij staan ver bovenaan de voedselketen.
http://goodgame.ru/player3?10865quote:Op zaterdag 14 september 2013 01:53 schreef tostitomaatkaas het volgende:
Welke stream kijken jullie op het moment?
Dan moeten ze met voertuigen werken en daarin winnen ze het nooit van DICE. Handoekje in de ring lijkt me het beste.quote:Op zaterdag 14 september 2013 01:53 schreef LeaderRoel het volgende:
Ik hoop wel dat GTA V en BF4 allebei Call of Duty wegdrukken qua verkoop. Dan ziet Activision eindelijk eens in dat ze met wat nieuws moeten komen in plaats van elk jaar dezelfde Coladoody uitbrengen
http://www.ventlyfe.com/video/vip/1667/gaming/gta_v_live_stream#quote:Op zaterdag 14 september 2013 01:53 schreef tostitomaatkaas het volgende:
Welke stream kijken jullie op het moment?
Kan me er zo aan ergeren dat een vriend van me gebiologeerd zit te kijken naar trailers van Call of Duty: Ghosts en niet eens de moeite neemt om de GTA V trailers te checken.quote:Op zaterdag 14 september 2013 01:53 schreef LeaderRoel het volgende:
Ik hoop wel dat GTA V en BF4 allebei Call of Duty wegdrukken qua verkoop. Dan ziet Activision eindelijk eens in dat ze met wat nieuws moeten komen in plaats van elk jaar dezelfde Coladoody uitbrengen
Dat is een gehersenspoelde zombiequote:Op zaterdag 14 september 2013 01:58 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Kan me er zo aan ergeren dat een vriend van me gebiologeerd zit te kijken naar trailers van Call of Duty: Ghosts en niet eens de moeite neemt om de GTA V trailers te checken.
allesquote:Op zaterdag 14 september 2013 02:05 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Wilt iemand nog iets specifieks zien?
Sharks.quote:Op zaterdag 14 september 2013 02:05 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Hij vond het al genoeg vernieuwing dat je nu honden had ofzo.quote:Op zaterdag 14 september 2013 02:03 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Dat is een gehersenspoelde zombie
Ik ben echt enorm benieuwd naar de dieren. Wat voor dieren heb je nu eigenlijk? En waar komen ze het meest voor?quote:Op zaterdag 14 september 2013 02:05 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Dat storten ze terug ja.quote:Op zaterdag 14 september 2013 02:05 schreef jackson het volgende:
Hoe werkt dat als ik mijn vooraf betaalde GTA5 bij Bol annuleer qua geld? Storten ze dat terug of hoe werkt zulks?
Daarvan kopen ze snoep voor het hele bedrijf.quote:Op zaterdag 14 september 2013 02:05 schreef jackson het volgende:
Hoe werkt dat als ik mijn vooraf betaalde GTA5 bij Bol annuleer qua geld? Storten ze dat terug of hoe werkt zulks?
Dit.quote:Op zaterdag 14 september 2013 02:06 schreef NaturalScience het volgende:
[..]
Ik ben echt enorm benieuwd naar de dieren. Wat voor dieren heb je nu eigenlijk? En waar komen ze het meest voor?
En ik vraag me ook nog af of er ergens echt een stuk bos is?
Ene zuurstok in uwe poepert.quote:Op zaterdag 14 september 2013 02:07 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Daarvan kopen ze snoep voor het hele bedrijf.
Kun je niet iemand in je boot meenemen en op zee de pijp uit jagen? Dan het lichaam overboord gooien.quote:
Ja er komt dan een personage gemaand peter r the frost die die moord moet oplossenquote:Op zaterdag 14 september 2013 02:15 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Kun je niet iemand in je boot meenemen en op zee de pijp uit jagen? Dan het lichaam overboord gooien.
Blijkbaar niet. Ik ga nu even deze checken:quote:Op zaterdag 14 september 2013 02:15 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Kun je niet iemand in je boot meenemen en op zee de pijp uit jagen? Dan het lichaam overboord gooien.
quote:Op zaterdag 14 september 2013 02:06 schreef NaturalScience het volgende:
[..]
Ik ben echt enorm benieuwd naar de dieren. Wat voor dieren heb je nu eigenlijk? En waar komen ze het meest voor?
En ik vraag me ook nog af of er ergens echt een stuk bos is?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |