SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Screenshots:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gameplay/Trailers:
Meer informatie:
http://www.rockstargames.com/V
http://www.gtav.net/
Poll: Welke edition van GTAV ga je halen?
• Standaard (49.99)
• Special (69.99)
• Collectors (109.99)
Tussenstand:
Ook een poll maken? Klik hier
De verschillende editions:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Poll: Je favoriete Grand Theft Auto V protagonist?
• Michael
• Franklin
• Trevor
Tussenstand:
Ook een poll maken? Klik hier
Hoeveel dagen nog??
GTA V Countdown!
GTA V online spelen met FOK!kers? Meld je dan hier aan!If not now, then when.![]()
Net overschakelen voor het landen
Trevor gelijk
"The greatest distance in the universe is that between two minds"![]()
Komt omdat je er niks van gezien hebt.quote:Op zaterdag 14 september 2013 01:36 schreef LeaderRoel het volgende:
Trevor is mijn minst favoriete personage tot nu toe![]()
![]()
Kom je nog wel op terug zodra je aan de missions begint.quote:Op zaterdag 14 september 2013 01:36 schreef LeaderRoel het volgende:
Trevor is mijn minst favoriete personage tot nu toe![]()
De keuze voor 3 protagonisten is toch wel een geniale vondst van Rockstar. Als je de ene zat bent of je wil wat anders zien, ff switchen.Volgens de policy worden proletarische discussies niet aangegaan![]()
Gast ik zit al een hele avond naar die stream te kijkenquote:Op zaterdag 14 september 2013 01:36 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Komt omdat je er niks van gezien hebt.![]()
![]()
je contrast instellingen zijn kutquote:Op zaterdag 14 september 2013 01:35 schreef Yuri_Boyka het volgende:
https://new.livestream.com/accounts/5411536/events/2398708![]()
Komt door de cam.quote:Op zaterdag 14 september 2013 01:37 schreef wuuht het volgende:
[..]
je contrast instellingen zijn kutIf not now, then when.![]()
Tja, lastiger denk ik ofniet?quote:Op zaterdag 14 september 2013 01:39 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Ik moet zeggen dat het rijden in GTA IV veel vetter is.![]()
Komt omdat het grote deel bergen, zand, gras en water isquote:Op zaterdag 14 september 2013 01:39 schreef Le_Professeur het volgende:
Met dit detail is het echt abnormaal dat we zo'n grote map hebben.![]()
Ja, uiteraard, maar ook daar zit veel detail in de wereld.quote:Op zaterdag 14 september 2013 01:39 schreef LeaderRoel het volgende:
[..]
Komt omdat het grote deel bergen, zand, gras en water is![]()
Ik speelde laatst weer SA, ergens vond ik het commentaar daar wel leuker. Zeker dat droge knauwende commentaar op K-Rose, of van dat hele lompe en banale geschreeuw.quote:Op zaterdag 14 september 2013 01:38 schreef LeaderRoel het volgende:
Die radiogesprekken die de Amerikaanse cultuur belachelijk maken
IV en V lijkt wat dieper te zijn enzo.
Een konijn!![]()
![]()
Heerlijk is dat.quote:Op zaterdag 14 september 2013 01:41 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Inderdaad, dat soort detail is echt bizar.oh ah toma toma vem vem vem vem![]()
Ik vind vooral de lighting heerlijk om te zien.quote:Op zaterdag 14 september 2013 01:41 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Inderdaad, dat soort detail is echt bizar.
Okay, zijn auto werd net geschept door een trein, en daardoor landde hij op het dak van een trailer, en toen brak de schoorsteen af?![]()
![]()
Geen console of wacht je gewoon?quote:Op zaterdag 14 september 2013 01:42 schreef LeaderRoel het volgende:
Tfw nog een half jaar moeten wachten op de PC-versie![]()
Jup, maar veel veerachtiger. Vond ik persoonlijk vetter.quote:Op zaterdag 14 september 2013 01:39 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Tja, lastiger denk ik ofniet?If not now, then when.![]()
Precies, en detail zit 'm ook in de interactie met de gameworld, niet alleen of er meer objecten zijn maar ook de mate van realisme.quote:Op zaterdag 14 september 2013 01:40 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ja, uiteraard, maar ook daar zit veel detail in de wereld.Volgens de policy worden proletarische discussies niet aangegaan![]()
Nee ik heb geen console. Heel misschien dat ik een PS4 ga kopen maar daar moet ik nog even over nadenken.quote:Op zaterdag 14 september 2013 01:42 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Geen console of wacht je gewoon?![]()
Je bedoelt dat je net een boot aan het besturen was.quote:Op zaterdag 14 september 2013 01:43 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Jup, maar veel veerachtiger. Vond ik persoonlijk vetter.
Had daar ook weinig problemen mee nee, soms was het wel jammer wanneer je te hard door de bocht ging en je weer eens lullig weg slipte. Een tussenweg was denk ik het mooiste geweest, denk dat dit net wat te arcade is weer.![]()
Zware tijden.quote:Op zaterdag 14 september 2013 01:43 schreef LeaderRoel het volgende:
[..]
Nee ik heb geen console. Heel misschien dat ik een PS4 ga kopen maar daar moet ik nog even over nadenken.![]()
Ik ga lekker op de fiets rondtoeren zodra ik hem heb. Die omgeving... pfff, prachtig. Helaas geen paard
"The greatest distance in the universe is that between two minds"![]()
Inderdaad.quote:Op zaterdag 14 september 2013 01:44 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Je bedoelt dat je net een boot aan het besturen was.
Had daar ook weinig problemen mee nee, soms was het wel jammer wanneer je te hard door de bocht ging en je weer eens lullig weg slipte. Een tussenweg was denk ik het mooiste geweest, denk dat dit net wat te arcade is weer.If not now, then when.![]()
Daar doel ik ook op ja, detail zit echt overal. Van belichting tot die sfeergeluiden, van objecten tot kleine random shizzle. Rockstar.quote:Op zaterdag 14 september 2013 01:43 schreef Georges het volgende:
[..]
Precies, en detail zit 'm ook in de interactie met de gameworld, niet alleen of er meer objecten zijn maar ook de mate van realisme.![]()
![]()
Naah ik vermaak me prima met een hoop andere games.quote:
Nu alleen niet hopen dat het verhaal in dat half jaartje niet gespoiled gaat worden.
Ik vind Rockstars gedrag tegenover PC gamers maar raar.![]()
Skateboard zou ook een leuke toevoeging zijn geweest, weet nog dat ze dat toen in SA wilden maken. De animaties en instructie shit zitten nog steeds in de gamedata.quote:Op zaterdag 14 september 2013 01:45 schreef FritsFlits het volgende:
Ik ga lekker op de fiets rondtoeren zodra ik hem heb. Die omgeving... pfff, prachtig. Helaas geen paard
Zou een leuke DLC zijn voor GTA V.Beetje cruisen op je skateboard door Los Santos. Of van de berg af.
Linksonderin, je kan ook een taxi marker zetten.quote:Op zaterdag 14 september 2013 01:45 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Ik moet even het vliegveld zien te vinden.![]()
![]()
Volgensmij zitten er wel paarden in.. weet niet zeker. Crossmotor prefereer ik overigens.:Pquote:Op zaterdag 14 september 2013 01:45 schreef FritsFlits het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |