Kan me er zo aan ergeren dat een vriend van me gebiologeerd zit te kijken naar trailers van Call of Duty: Ghosts en niet eens de moeite neemt om de GTA V trailers te checken.quote:Op zaterdag 14 september 2013 01:53 schreef LeaderRoel het volgende:
Ik hoop wel dat GTA V en BF4 allebei Call of Duty wegdrukken qua verkoop. Dan ziet Activision eindelijk eens in dat ze met wat nieuws moeten komen in plaats van elk jaar dezelfde Coladoody uitbrengen
Dat is een gehersenspoelde zombiequote:Op zaterdag 14 september 2013 01:58 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Kan me er zo aan ergeren dat een vriend van me gebiologeerd zit te kijken naar trailers van Call of Duty: Ghosts en niet eens de moeite neemt om de GTA V trailers te checken.
allesquote:Op zaterdag 14 september 2013 02:05 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Wilt iemand nog iets specifieks zien?
Sharks.quote:Op zaterdag 14 september 2013 02:05 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Hij vond het al genoeg vernieuwing dat je nu honden had ofzo.quote:Op zaterdag 14 september 2013 02:03 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Dat is een gehersenspoelde zombie
Ik ben echt enorm benieuwd naar de dieren. Wat voor dieren heb je nu eigenlijk? En waar komen ze het meest voor?quote:Op zaterdag 14 september 2013 02:05 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Dat storten ze terug ja.quote:Op zaterdag 14 september 2013 02:05 schreef jackson het volgende:
Hoe werkt dat als ik mijn vooraf betaalde GTA5 bij Bol annuleer qua geld? Storten ze dat terug of hoe werkt zulks?
Daarvan kopen ze snoep voor het hele bedrijf.quote:Op zaterdag 14 september 2013 02:05 schreef jackson het volgende:
Hoe werkt dat als ik mijn vooraf betaalde GTA5 bij Bol annuleer qua geld? Storten ze dat terug of hoe werkt zulks?
Dit.quote:Op zaterdag 14 september 2013 02:06 schreef NaturalScience het volgende:
[..]
Ik ben echt enorm benieuwd naar de dieren. Wat voor dieren heb je nu eigenlijk? En waar komen ze het meest voor?
En ik vraag me ook nog af of er ergens echt een stuk bos is?
Ene zuurstok in uwe poepert.quote:Op zaterdag 14 september 2013 02:07 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Daarvan kopen ze snoep voor het hele bedrijf.
Kun je niet iemand in je boot meenemen en op zee de pijp uit jagen? Dan het lichaam overboord gooien.quote:
Ja er komt dan een personage gemaand peter r the frost die die moord moet oplossenquote:Op zaterdag 14 september 2013 02:15 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Kun je niet iemand in je boot meenemen en op zee de pijp uit jagen? Dan het lichaam overboord gooien.
Blijkbaar niet. Ik ga nu even deze checken:quote:Op zaterdag 14 september 2013 02:15 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Kun je niet iemand in je boot meenemen en op zee de pijp uit jagen? Dan het lichaam overboord gooien.
quote:Op zaterdag 14 september 2013 02:06 schreef NaturalScience het volgende:
[..]
Ik ben echt enorm benieuwd naar de dieren. Wat voor dieren heb je nu eigenlijk? En waar komen ze het meest voor?
En ik vraag me ook nog af of er ergens echt een stuk bos is?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |