quote:Een hartverwarmende en verrassende film over een koor dat Jimi Hendrix, Sonic Youth, Nirvana, maar ook James Brown, de Pointer Sisters en Coldplay op zijn repertoire heeft staan. De gemiddelde leeftijd van de club is 81 jaar. Deze groep mensen leeft voor rock, punk en funk.
Snelle Sandsje is er weerquote:
Nou de vorige vraag deed je geen Sandsje bij dus ik denk dat je idd weg was.quote:
Misschien werd ik wel moe van mezelfquote:Op zaterdag 14 september 2013 01:22 schreef drakin het volgende:
[..]
Nou de vorige vraag deed je geen Sandsje bij dus ik denk dat je idd weg was.
Nee je wilde gewoon mijn vraag kunnen beantwoordenquote:Op zaterdag 14 september 2013 01:23 schreef Sands het volgende:
[..]
Misschien werd ik wel moe van mezelf
Of dat natuurlijkquote:Op zaterdag 14 september 2013 01:23 schreef drakin het volgende:
[..]
Nee je wilde gewoon mijn vraag kunnen beantwoorden
7/8quote:Op zaterdag 14 september 2013 01:40 schreef FireFox1 het volgende:
Babylon AD
The Fast and Furious
Saving Private Ryan
Boiler Room
The Pacifier.
Weet er echt niet meer dan datquote:
2/7quote:
3/7quote:Op zaterdag 14 september 2013 09:26 schreef HilarityEnsues het volgende:
Jurassic Park
Memoirs of an Invisible Man
4/7quote:
6/7quote:Op zaterdag 14 september 2013 09:30 schreef victorinox het volgende:
In the Mouth of Madness
Event Horizon
7/7quote:
te laat...quote:Op zaterdag 14 september 2013 09:35 schreef drakin het volgende:
The piano of the pianist
Merlin (ok das een miniserie)
Sorry.quote:Op zaterdag 14 september 2013 09:35 schreef drakin het volgende:
The piano of the pianist
Merlin (ok das een miniserie)
quote:Frequently plays leaders or authority figures
Wry self-depreciating sense of humor
Is a fan of F1. He attended the 2003 British Grand Prix, and has taken part in several celebrity car races.
quote:Was considered for the role of Willy Wonka in Charlie and the Chocolate Factory (2005).
Is a huge fan of the comic book series "Transmetropolitan", written by Warren Ellis. It follows the adventures of journalist Spider Jerusalem in a future of paranoia and corruption, and deals with politics, journalism, and, most of all, the truth. He has even written an introduction to "Lonely City", one of the graphic novels in the series, explaining how he enjoys the main character's brutality and hostility towards this world as a desire that we all sometimes feel.
quote:
quote:Is a lifelong supporter of Huddersfield Town Football Club of the Football League.
He accepted the position of Chancellor of the University of Huddersfield and became a British resident again in 2004.
Has a human rights scholarship named after him from Amnesty International.
quote:Op zaterdag 14 september 2013 10:35 schreef dyonvbaal het volgende:
Is het die vader figuur uit 3rd rock from the sun? Ik kom niet op zijn naam...
Die bedoelde ik inderdaadquote:
quote:Op zaterdag 14 september 2013 10:38 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Die bedoelde ik inderdaadJammer dat het em niet is...
John Cleese dan?
Nee, maar wel een fan.quote:Op zaterdag 14 september 2013 10:38 schreef dyonvbaal het volgende:
heet ie wel john... volgens mij niet... zucht... jawel
quote:Is a huge and very much devoted fan of Monty Python, and he is also good friends with all the Python members and was a close personal friend of the late Graham Chapman. He is so much of a fan and friend of the Pythons that they have publicly announced if there ever was a reunion tour,would be Chapman's replacement.
Neequote:
Ook niet, al is hij zo wel een keer genoemd.quote:
quote:related, on "The Graham Norton Show", a memorable encounter he once had in San Francisco where he was severely mistaken when a tipsy couple boarded a hotel elevator with him. No sooner had the doors closed when the man blurted out, "Oh my God, I can't believe it, it's Dr. Spock from Star Wars." To which his wife responded, "Honey no, no, you got it wrong. This is Sir Ben Kingsley".
quote:Was knighted by Queen Elizabeth II at Buckingham Palace on June 2, 2010.
Goede gok.quote:
6/10quote:Op zaterdag 14 september 2013 11:06 schreef Racerblade het volgende:
X-Men
Les Miserables
The Prestige
Van Helsing
Wolverine reken ik niet goed, Aangezien die uit de x-men film reeks komtquote:
Maar er staat geen X-Men in de titel.quote:Op zaterdag 14 september 2013 11:09 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Wolverine reken ik niet goed, Aangezien die uit de x-men film reeks komt
7/10
quote:Op zaterdag 14 september 2013 11:10 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Maar er staat geen X-Men in de titel.
Nou, ik zal voor deze keer een tv film goed rekenen... en dan kom je precies op de 10quote:Op zaterdag 14 september 2013 11:12 schreef drakin het volgende:
X men original Wolverine
Paperback hero
Austrailia
Swordfish
Oklahoma
scoop
Whoopi Goldbergquote:Op zaterdag 14 september 2013 11:22 schreef drakin het volgende:
Geef mij maar 5 acteurs of actrices die voor hun filmrol enorm zijn afgevallen of zijn aangekomen
Oklahomaquote:
Ik heb ook geen vervolg uit series goed gerekend... dus weet niet wat je probleem isquote:
Kan nergens vinden dat dit voor een filmrol wasquote:
De bekendste denk ik welquote:Op zaterdag 14 september 2013 11:23 schreef HilarityEnsues het volgende:
Renee Zellweger voor Bridget Jones
quote:Op zaterdag 14 september 2013 11:24 schreef Robby87 het volgende:
Edward Norton beetje spieren vind ik niet enorm
Christian Bale
Niet enorm en speciaal voor de rolquote:
Had laatst een vraag over hem gesteld, dus vandaar. Nog even opgezochtquote:Op zaterdag 14 september 2013 11:39 schreef drakin het volgende:
[..]
De bekendste denk ik wel
[..]
[..]
Niet enorm en speciaal voor de rol
3/5
Verder nogquote:During his childhood he was bullied a lot at school for his chubbiness and known as "Fat Cavill" because he was fat as a kid. He started to turn things around when he landed a role in the movie The Count of Monte Cristo (2002) where he had to lose a lot of weight to get the part.
Ja die is een ster in aankomen en afvallenquote:Op zaterdag 14 september 2013 11:27 schreef sasquatsch het volgende:
Bedoelde Oprah Winfrey
Ben waarschijnlijk nog niet goed wakker. Gooide al meer actrices door elkaar.
4/5quote:Op zaterdag 14 september 2013 11:41 schreef DragonFodder het volgende:
Sylvester stallone voor copland
Marlon brando voor the godfather of afgevallen voor Superman
O die vond ik niet, maar is hij dan ook enorm veel afgevallen?quote:Op zaterdag 14 september 2013 11:42 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Had laatst een vraag over hem gesteld, dus vandaar. Nog even opgezocht
[..]
Verder nog
Will Smith (voor Ali?)
Robert de Niro
Dit maakt al 5/5quote:Op zaterdag 14 september 2013 11:42 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Had laatst een vraag over hem gesteld, dus vandaar. Nog even opgezocht
[..]
Verder nog
Will Smith (voor Ali?)
Robert de Niro
Heel goed, maar te laatquote:
quote:Op zaterdag 14 september 2013 12:21 schreef drakin het volgende:
Hij loopt op het plein in Shawshank Redemption als gevangene
IMDB says no!quote:Op zaterdag 14 september 2013 12:24 schreef picodealion het volgende:
Carrie
IT
Cat's Eye (heet die zo?)
Children of the Corn
The Green Mile
En mijn antwoord? Zit daar iets tussen?quote:
2/3quote:Op zaterdag 14 september 2013 12:19 schreef DragonFodder het volgende:
Dreamcatcher
Dead zone?
The stand, maar die telt niet
Maximum overdrive?
Pet semetery?
Nee.quote:
4/3quote:
quote:Trade Mark
Curly hair
Wiequote:She learned her trade at Meglin's, a popular talent school. Judy Garland was once a fellow "Meglin Kiddie".
quote:She was supposed to play Dorothy in The Wizard of Oz (1939), but 20th Century Fox refused to lend her to MGM, so Judy Garland was cast in the role.
Dat is goedquote:
2/10quote:
Aguirre, der Zorn Gottesquote:Op zaterdag 14 september 2013 15:01 schreef picodealion het volgende:
Oh ehm, die met Klaus Kinski. Duitse titel. Kan er maar niet opkomen, maar het was dan ook een kutfilm.
5/10quote:Op zaterdag 14 september 2013 15:04 schreef sasquatsch het volgende:
Nosferatu
Bad Lieutenant, port of call
Documentaire, maar goed, Grizzly Man telde ook.quote:Film-maker Werner Herzog travels to the McMurdo Station in Antarctica, looking to capture the continent's beauty and investigate the characters living there.
quote:Herzog's film is based upon the true and mysterious story of Kaspar Hauser, a young man who suddenly appeared in Nuremberg in 1828, barely able to speak or walk, and bearing a strange note; he later explained that he had been held captive in a dungeon of some sort for his entire life that he could remember, and only recently was he released, for reasons unknown. His benefactor attempts to integrate him into society, with intriguing results.
quote:In Berlin, an alcoholic man, recently released from prison, joins his elderly friend and a prostitute in a determined dream to leave Germany and seek a better life in Wisconsin.
(ook een docu)quote:Conversations with death row inmate Michael Perry and those affected by his crime serve as an examination of why people - and the state - kill.
Volgens mij ben je in de war met Russ Meyer.quote:Op zaterdag 14 september 2013 20:44 schreef dyonvbaal het volgende:
faster pussycat kill kill? Die man is toch van de films met de vrouwen met grote voorgevels?
owh jaquote:Op zaterdag 14 september 2013 20:53 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Volgens mij ben je in de war met Russ Meyer.
Die twee wel.quote:
Ik zal even googlen voor een vertaling, maar misschien weten jullie de film ook al met de namen die er staanquote:Quand Mathilde et Manech ont fait l’amour pour la première fois, il s’est endormi la main posé sur son sein. Et chaque fois que sa blessure le lance, Manech sent le c½ur de Mathilde battre dans sa paume. Et chaque pulsation la rapproche de lui...
quote:The first time Manech and Mathilde made love, he fell asleep with his hand on her breast. Each time his wound throbs, Manech feels Mathilde’s heart in his palm. Each beat brings her closer to him.
Nee, wel de goede actrice.quote:
quote:Op zondag 15 september 2013 13:03 schreef picodealion het volgende:
Oh, ik bedoel ook de goede film denk ik, maar heb de verkeerde titel in mijn hoofd.
Un long dimanche de fiancailles
Ik kan daar niks over vinden.quote:Op zondag 15 september 2013 13:32 schreef HilarityEnsues het volgende:
Brad Pitt spreek Chinees in Ocean's 11.
Die twee welquote:Op zondag 15 september 2013 13:34 schreef Njosnavelin het volgende:
Burt lancaster, ook in novocento (zegt waaghals)
Marlon brando in last tango in paris?
George ofzoquote:
Fox die weetquote:
WaagNjos +1quote:
2/5quote:
5/5quote:Op zondag 15 september 2013 22:13 schreef DragonFodder het volgende:
halloween
halloween H20
fierce creatures
true lies
6/5quote:Op zondag 15 september 2013 22:13 schreef DragonFodder het volgende:
en dark blue of blue steel of zoiets
S to the izzle +1quote:
Dat stond er niet bij.quote:
Dat leek me logischquote:Op zondag 15 september 2013 22:31 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Dat stond er niet bij.
Mel Gibson
Ja, ze speelt ook nog in Pocahontas 2quote:Op zondag 15 september 2013 23:14 schreef drakin het volgende:
Heb je ook een hint voor degene die Pocahontas zelf speelt?
O en welke film(s) nog meer dan?quote:Op zondag 15 september 2013 23:15 schreef Sands het volgende:
[..]
Ja, ze speelt ook nog in Pocahontas 2
De volgende keer geef ik wel eerst hints voor de onbekende mensenquote:Op zondag 15 september 2013 23:18 schreef drakin het volgende:
O met Adam Beach?
Dan is het Irene Bedard
Neequote:
Welke regisseur is het dan? De stijl is iig Japansquote:Op maandag 16 september 2013 09:57 schreef picodealion het volgende:
Sorry drakin, ik het het even opgezocht en dit is een film met maar 815 votes. Lijkt me vrij onrealistisch.
dat kan zijn maar als ik zeg dat dit jaar een remake van de film uitkomt komen jullie wel op de naam.quote:Op maandag 16 september 2013 10:21 schreef Asap het volgende:
[..]
Welke regisseur is het dan? De stijl is iig Japans
Asap + 1quote:
quote:
Die zijn allebei goed, maar Sas heeft het punt:quote:
In een keer goed.quote:Op maandag 16 september 2013 13:45 schreef dyonvbaal het volgende:
Geen! Het is een doordeweekse dag, je hoort te werken! Verder weet ik het zo niet... Cowboys & Aliens?
1/3quote:
Is dat zo? Ik ken hem alleen maar uit de twilight serie... haar ken ik verder helemaal nietquote:Op maandag 16 september 2013 14:59 schreef ArtistA het volgende:
Echt van die typische ex-Disney presentatortjes
Dat zal best, maar ik kan zo gauw de link niet leggen.quote:Op maandag 16 september 2013 15:02 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Is dat zo? Ik ken hem alleen maar uit de twilight serie... haar ken ik verder helemaal niet
Maar die andere acteur waar ik het overhad die zou je eigenlijk ook moeten kennen...
2/3quote:
Volgens IMDb zit die niet in de filmquote:Op maandag 16 september 2013 15:09 schreef Asap het volgende:
Jason Isaacs misschien? Die zat wel in de tekenfilm
Geen van de delen gezien en ook niet van planquote:Op maandag 16 september 2013 15:13 schreef dyonvbaal het volgende:
Is er dan niemand die de twilight serie heeft gekeken?
muhammed ali?quote:Op maandag 16 september 2013 15:20 schreef dyonvbaal het volgende:
Stelletje slimmerikken... zien jullie niet dat het plaatje van de mannelijke persoon uit twilight komt...
Maar:
Er zit ook een naam genoot van een zeer bekend oud bokser in de film
quote:Op maandag 16 september 2013 15:31 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
mohammed j ali?
mike tyson?
joe dimaggio? (is dat niet een honkballer?)
neenquote:Op maandag 16 september 2013 15:59 schreef hornage het volgende:
Morgan Freeman?
Jennifer Lopez?
U Turn?
quote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |