SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. SPOILER: alle gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Voor Lindgren.![]()
quote:Op zaterdag 14 september 2013 00:57 schreef gazhims3lv het volgende:
[..]
Kheb hem erop gezet voor 5,9k bin
ja.quote:
quote:Op zaterdag 14 september 2013 00:57 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Wanneer het om de 5 minuten is naar de verloskundige bellen en je vriendin aan de lijn geven![]()
Ik weet
Hij mag jou veters niet eens strikken.quote:Op zaterdag 14 september 2013 01:00 schreef Djeetje het volgende:
Ajacied7
Die mongol lijkt echt niet op mij
kutteam.. ff kijken, kreeg akinfeev ook in een pakje geloof ik..quote:Op zaterdag 14 september 2013 00:59 schreef TBakkert het volgende:
[ afbeelding ]
Dit wordt mijn eerste team.
Bukharov + Klose en dan ook nog Hernanes en Cana.
inb4 kutteam.![]()
Teringjantjes.quote:Op zaterdag 14 september 2013 00:59 schreef TBakkert het volgende:
[ afbeelding ]
inb4 kutteam.![]()
Lekker verkopen voor 3k.quote:Op zaterdag 14 september 2013 01:00 schreef Zhano het volgende:
[ afbeelding ]
Laagste BIN is nu 3kBewaren tot gamerelease?
welke jantjes whut?quote:
kut ik had ingezet op zondag want webapprelease... krijgen we ditquote:Op zaterdag 14 september 2013 00:59 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]Ik dacht eerst dat het wel mee zou vallen.
Maar ik maakte een grapje en kreeg bijna de afstandsbediening op mijn knar.
Dit is wel echt pure schijt zegquote:Op zaterdag 14 september 2013 00:59 schreef TBakkert het volgende:
[ afbeelding ]
inb4 kutteam.![]()
Dan wil je er 2 of 3 spelers van Lazio in kwijt en dan krijg je het voor elkaar om er een episch kutteam van te maken met een complete Lazio helft waarvan de helft bagger isquote:Op zaterdag 14 september 2013 00:59 schreef TBakkert het volgende:
[ afbeelding ]
inb4 kutteam.![]()
Lijkt mij echt heerlijk spelen.quote:
Die had je ook al gekocht voordat ik postte?quote:
Nee deze nietquote:Op zaterdag 14 september 2013 01:02 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Die had je ook al gekocht voordat ik postte?
Gonzalez was in FUT13 heel goed en Cana ook(die is nu CB, dus dat wil ik even testen).quote:Op zaterdag 14 september 2013 01:02 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Dan wil je er 2 of 3 spelers van Lazio in kwijt en dan krijg je het voor elkaar om er een episch kutteam van te maken met een complete Lazio helft waarvan de helft bagger is
Voor serieuze analyses moet je niet bij VI zijn.quote:Op zaterdag 14 september 2013 01:03 schreef Tim86 het volgende:
Volgens vd Gijp heeft Hazard het hele jaar op de bank gezeten..wtf is dit
Die trage Zigeuner kan er toch niks van joh, laaaa gaanquote:Op zaterdag 14 september 2013 01:03 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Gonzalez was in FUT13 heel goed en Cana ook(die is nu CB, dus dat wil ik even testen).
Klose en Hernanes zijn sowieso.
En dan hebben we Candreva nog. Zijn stats lijken me prima hoor.
Ben maar blij dat ik niet genoeg coins heb, en dat ik zo lievv benquote:
Ik moet morgen pas om half 6 spelen.quote:Op zaterdag 14 september 2013 01:04 schreef Djeetje het volgende:
Ik wik ook traden, maar moet morgen voetballen waar ik nu geen zin meer in heb
Weet ik, maar dit soort onzin kan ik ook echt niet doorheen prikken..Achterlijke onzinquote:Op zaterdag 14 september 2013 01:03 schreef Reemi het volgende:
[..]
Voor serieuze analyses moet je niet bij VI zijn.
Ja dat is leukquote:Op zaterdag 14 september 2013 01:04 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Ik moet morgen pas om half 6 spelen.
omdat de webapp uit isquote:Op zaterdag 14 september 2013 01:04 schreef Djeetje het volgende:
Ik wik ook traden, maar moet morgen voetballen waar ik nu geen zin meer in heb
Gewoon HH van P&Wquote:Op zaterdag 14 september 2013 01:05 schreef Lindgren. het volgende:
The Biggest Loser op SBS6.Wat een kamperzender is het toch.
![]()
quote:Op zaterdag 14 september 2013 00:58 schreef Lindgren. het volgende:
Live meeposten tijdens de bevalling. Misschien een streampje of een livepainttopic, Trapzje?
Heeft goede strength en jumping. Ook med/high workrates. Anders Ciani neerzetten, want die heeft betere strength, maar mindere jumping. Is alleen wel wat sneller. Maar volgens mij ging deze FUT niet om de P's.quote:Op zaterdag 14 september 2013 01:04 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Die trage Zigeuner kan er toch niks van joh, laaaa gaan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |