Flink hard tegen de muur rennen.quote:
Mij ook wel, zeker bij nacht is de stad met al zijn lichten iets tequote:Op zaterdag 14 september 2013 01:03 schreef johnnyblaze11 het volgende:
Mij bevalt de countryside beter dan de city zelf.
In GTA SA ookquote:Op zaterdag 14 september 2013 01:03 schreef johnnyblaze11 het volgende:
quote:Op zaterdag 14 september 2013 01:03 schreef johnnyblaze11 het volgende:
Beter kijk je gewoon een stream jongeman. http://www.ventlyfe.com/video/vip/1667/gaming/gta_v_live_stream#quote:Op zaterdag 14 september 2013 01:05 schreef arsenaljack het volgende:
http://instagram.com/p/eN8qmFwywf/
Zekerquote:Op zaterdag 14 september 2013 01:05 schreef Le_Professeur het volgende:
Geluiden in de verte zijn ook tof, evenals sfeergeluiden
Jij hebt de essentie van het leven begrepen.quote:Op zaterdag 14 september 2013 01:04 schreef Captainp00face het volgende:
Rijden door het platteland met All my exes live in Texas op de radio in SA
Vooral motoren op snelweg doen het altijd goed.quote:Op zaterdag 14 september 2013 01:05 schreef Le_Professeur het volgende:
Geluiden in de verte zijn ook tof, evenals sfeergeluiden
Marybeth Maybel presenteert die shit als ik het goed hebquote:Op zaterdag 14 september 2013 01:04 schreef Captainp00face het volgende:
Rijden door het platteland met All my exes live in Texas op de radio in SA
K-Rose en K-dust nonstop.quote:Op zaterdag 14 september 2013 01:07 schreef johnnyblaze11 het volgende:
[..]
Marybeth Maybel presenteert die shit als ik het goed heb10 Jaar geleden, dit vergeet ik nooit. KROSE is echt shit die je aan je kleindkinderen verteld.
Geen van allen. Hij is gesprongenquote:Op zaterdag 14 september 2013 01:09 schreef GeenInspiratie. het volgende:
Ik lees gegrom, ineens geschreeuw, wasted.
Of is ie gewoon naar beneden gevallen?
• Jerry Reed -- Amos Mosesquote:Een gebroken hart klonk nooit zo goed als op K-Rose. Country en Western muziek broadcast van Bone County door de hele staat van San Andreas. Alle grote artiesten, met de beste muziek. Met de Weduwe Koningin van de Prairie, Mary-Beth Maybell.
Hij werd helemaal para van die dierengeluiden en trok het niet meer.quote:Op zaterdag 14 september 2013 01:10 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Geen van allen. Hij is gesprongen
Ziekquote:Op zaterdag 14 september 2013 01:10 schreef johnnyblaze11 het volgende:
[..]
• Jerry Reed -- Amos Moses
Conway Twitty & Loretta Lynn -- Lousina Woman, Mississippi Man
Hank Williams -- Hey Good Looking
Juice Newton -- Queen Of Hearts
Asleep At The Wheel -- The Letter That Johnny Walker Read
The Desert Rose Band -- One Step Forward
Willie Nelson -- Crazy
Patsy Cline -- Three Cigarettes In The Ashtray
Statler -- Bed Of Rose's
Micky Gilley -- Make The World Go Away
Ed Bruce -- Mama Don't Let Your Babies Grow Up To Be Cowboys
Merle Haggard -- Always Wanting You
Whitey Shafer -- All My Ex's Live In Texas
Eddie Rabbit -- I Love A Rainy Night
Ik heb een cd in mijn auto met al die sogs
Perfecte game dus, maar volgens mij zei ik dat al.quote:Op zaterdag 14 september 2013 01:10 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Hij werd helemaal para van die dierengeluiden en trok het niet meer.
De beelden die je nu ziet zijn wel fenomenaal zeg. Een soort van next-gen San Andreas.
Hoertje bestellen en hokken.quote:Op zaterdag 14 september 2013 01:13 schreef Le_Professeur het volgende:
Iemand uitlokken en dan een kooigevecht in de lift.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |