Geen idee wat het is.quote:Op zaterdag 14 september 2013 00:48 schreef nattermann het volgende:
Wat is die kut tik steeds in die streamKan ik dat niet uitzetten?
Ik kijkquote:Op zaterdag 14 september 2013 00:47 schreef Yuri_Boyka het volgende:
http://www.ustream.tv/channel/league-of-legends100
Ja.quote:Op zaterdag 14 september 2013 00:51 schreef johnnyblaze11 het volgende:
Maar nu de grote vraag:
Is deze game de 55 ballen waard?
quote:Op zaterdag 14 september 2013 00:51 schreef johnnyblaze11 het volgende:
Maar nu de grote vraag:
Ligt eraan wat voor ballen, maar denk echt dat je toch met euro's moet betalen.quote:Op zaterdag 14 september 2013 00:51 schreef johnnyblaze11 het volgende:
Maar nu de grote vraag:
Hype is over. We kijken naar GTA SA 2.0 met een mix van de vorige delen.quote:Op zaterdag 14 september 2013 00:51 schreef johnnyblaze11 het volgende:
Maar nu de grote vraag:
Dit spel is 100 euro waard.quote:Op zaterdag 14 september 2013 00:51 schreef johnnyblaze11 het volgende:
Maar nu de grote vraag:
Dat is het aantal keer jij je velletje over je eikel schuiftquote:Op zaterdag 14 september 2013 00:48 schreef nattermann het volgende:
Perfecte game dus.quote:Op zaterdag 14 september 2013 00:52 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Hype is over. We kijken naar GTA SA 2.0 met een mix van de vorige delen.
Is binnenkomende chat ofzo bij hem, soms komen er meer tegelijk.quote:Op zaterdag 14 september 2013 00:48 schreef nattermann het volgende:
Ziet er heel erg goed uit inderdaad, erg dramatisch en shit.quote:Op zaterdag 14 september 2013 00:50 schreef Ironisch het volgende:
Mensen die dood neervallen ziet er ook wel prima uit.
Altijd al geweest tochquote:Op zaterdag 14 september 2013 00:51 schreef Panzermaus het volgende:
Die politie AI blijft wennen zeg, jezus wat een wilde honden.
Dan zoek je het Russische woord voor taal ipv het poolsequote:
Is al gefikst. Hij installed nu. Ondertussen zoek ik naar een betere kwaliteit mogelijkheid.quote:Op zaterdag 14 september 2013 00:55 schreef -CRASH- het volgende:
[..]
Dan zoek je het Russische woord voor taal ipv het poolse
Hopen dat het nu goed gaatquote:Op zaterdag 14 september 2013 00:56 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Is al gefikst. Hij installed nu. Ondertussen zoek ik naar een betere kwaliteit mogelijkheid.
Ze zijn een stuk agressiever nu, zeker in voertuigen.quote:
Haha, ga naar bed mafkees.quote:Op zaterdag 14 september 2013 00:57 schreef johnnyblaze11 het volgende:
Ik kan niet stoppen met kijken naar dit. Moet om 6.00 opstaan voor werk
DAT camaro![]()
![]()
![]()
Niet zoals in deze gamequote:
Ik zal eerst even de missie uitspelen en jullie niet spoilen, daarna doe ik wat jullie willen zien.quote:
Komt morgen wel weer man, ga gewoon slapen. Anders zit je morgen met prikogen en kippenvel en shit van slaaptekort.quote:Op zaterdag 14 september 2013 00:57 schreef johnnyblaze11 het volgende:
Ik kan niet stoppen met kijken naar dit. Moet om 6.00 opstaan voor werk
DAT camaro![]()
![]()
![]()
Boss.quote:Op zaterdag 14 september 2013 00:59 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ik zal eerst even de missie uitspelen en jullie niet spoilen, daarna doe ik wat jullie willen zien.
Ik wil wel, maar mijn hersenen zeggen NEE.quote:Op zaterdag 14 september 2013 00:58 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Haha, ga naar bed mafkees.
quote:Op zaterdag 14 september 2013 00:59 schreef Zipportal het volgende:
Heb nog niet echt vrouwelijke politieagenten gezien, tijdens een pursuit.
Beter dan IV, RDR, en MP3quote:Op zaterdag 14 september 2013 00:44 schreef Ironisch het volgende:
Maar hoe is de player besturing? Is dat slome van de vorige GTA, waarbij je als je naar rechts wilde lopen je eerst een half uur moest wachten voordat Niko zich had omgedraaid een beetje sneller gemaakt?
Damn, the addiction is tough in this one.quote:Op zaterdag 14 september 2013 01:01 schreef johnnyblaze11 het volgende:
[..]
Ik wil wel, maar mijn hersenen zeggen NEE.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |