Blijkbaar nietquote:
http://www.aliexpress.com(...)y-bag/829577412.htmlquote:Op woensdag 18 september 2013 23:37 schreef monkeybrain het volgende:
Zo, deze voor ¤6,45 bij banggood gezien, goedkoop voor de retrolink versie.
Helaas de Amerikaanse paarse versie maar om nu dik dubbel te gaan betalen![]()
[ afbeelding ]
Nu zoek ik ook nog de nes, maar die is het goedkoopst in de VS voor 13 euro![]()
Dat moet toch echt goedkoper kunnen in China![]()
[ afbeelding ]
Het is juist de connectors die ik zoek, kabel is vrij redelijk verkrijgbaar als je weet waar je op moet zoeken. (Niet uit China trouwens).quote:Op woensdag 18 september 2013 22:02 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Blijkbaar niet![]()
Is ook een heel vervelend product om te zoeken omdat je een miljoen hits krijgt. Als je diy gold plated usb tikt dan krijg alleen maar dezelfde resultaten. Maar moeten de kabels echt zo speciaal zijn dat een mooie fabriekskabel niet gaat werken? Kun je niet een mooie kabel doorknippen en dan 2 redelijke connector eraan maken?
Ik ben wel nieuwsgierig wat precies de bedoeling is, ben je zo'n ijdeltuit om je printer aan te sluiten
Je kunt ook met wat parachute touw en krimpkous iets brouwen![]()
[ afbeelding ]
Staan gewoon op EBay.quote:Op donderdag 19 september 2013 00:32 schreef mschol het volgende:
ik heb een tijdje terug ook naar 1 snes controller voor de pc gezocht, echt alleen maar namaak US versiesik wil de andere versie, met de kleuren knopjes
desnoods een niet verkleurde echte met een adapter
die van focalprice van een heel lange tijd terug? of een andere?quote:Op donderdag 19 september 2013 08:41 schreef rene90 het volgende:
Ik heb nog steeds mijn 1 dollarcent rekenmachine niet binnen
(ook banggood / DX orders niet, duurt lang)
wel potver... hmm naja thnxquote:Op donderdag 19 september 2013 07:22 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Staan gewoon op EBay.
[ afbeelding ]
http://www.ebay.nl/itm/US(...)&hash=item2eb7458ab2
Die jaquote:Op donderdag 19 september 2013 09:40 schreef mschol het volgende:
die van focalprice van een heel lange tijd terug?
Altijd leuk.quote:Op donderdag 19 september 2013 15:15 schreef LKVBHD het volgende:
Weer nieuwe horloges binnenhoezee!
Iemand behoefte aan picca's?
quote:
zo'n baas is wel tofquote:Op donderdag 19 september 2013 16:14 schreef BillsGate het volgende:
Jeuj! Mijn V959-quadcopter is binnengekomen! Ik wilde vanavond een mooie unboxing-reportage maken, maar mijn baas stond erop dat ik de doos op mijn werk open trok. Hij is vervolgens een aantal klokken gaan vandaliseren om genoeg batterijen voor de afstandsbediening te hebben.
Eerste indrukken:
• Banggood is heel creatief geweest met inpakken. Ze hebben de doos achtergehouden en het tempex wat in de doos zat ingerold met gele plakband.
• Wat is 'ie klein! Ik had hem groter verwacht! De camera is ook erg miniscuul, heb nog geen idee van de videokwaliteit.
• De lampjes onder de armen zijn wel heel erg blijonze stagiair vond ze helemaal tof
• De manual is... cryptisch op zijn best. Chinees, Engels en Duits worden vrolijk door elkaar heen gebruikt
• Vliegen valt nog best tegen. Ik had verwacht dat het iets makkelijker zou zijn dan vliegen met een gewone heli. Maar...
• Hij is nog best crash-bestendig. In de paar minuten die mijn baas, onze stagiair en ik ermee gevlogen hebben, heeft hij al een aantal behoorlijke crashes meegemaakt. Maar *klopt af* tot nu toe kunnen we hem elke keer gewoon oprapen, rechtzetten en weer verder vliegen.
Foto's en meer vliegervaringen volgen snel
Hij heeft er ondertussen zelf ook een besteldquote:
Gewoon een dag wachten tot je het 2e spul koopt. Ik heb vrij vaak gehad dat ze alles samen gooien.quote:Op donderdag 19 september 2013 16:27 schreef Ron.Jeremy het volgende:
Ik wil 2 aparte bestellingen plaatsen bij GB. Ze worden naar hetzelfde adres verstuurd. Hoe groot is de kans dat de vriendelijke Chinezen het als 1 poststuk verzenden? Heb liever apart, ivm heffingen etc.
Ja dat sowieso, alleen na 1 dag worden die dingen bij GB nog niet verzonden.quote:Op donderdag 19 september 2013 16:40 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Gewoon een dag wachten tot je het 2e spul koopt.
3 dagen dan...quote:Op donderdag 19 september 2013 16:41 schreef Ron.Jeremy het volgende:
[..]
Ja dat sowieso, alleen na 1 dag worden die dingen bij GB nog niet verzonden.
quote:Op donderdag 19 september 2013 16:38 schreef BillsGate het volgende:
[..]
Hij heeft er ondertussen zelf ook een besteld
Hij moest er alleen wel het waterpistool en de missile launcher bij hebben
euhhh oke?quote:Goods not fulfilling the conditions laid down in articles 9 & 10 of the treaty establishing the ECC
Ik heb daarvoor een keukenweegschaaltje van de Action, weegt tot op de gram nauwkeurig hahahaquote:Op donderdag 19 september 2013 17:08 schreef Hojdhopper het volgende:
Weet iemand een goede weegschaal voor brieven en post en zo? Zo'n keukenweegschaaltje tot 1000 gram zeg maar.
Onder de 10 euro?quote:Op donderdag 19 september 2013 17:12 schreef Ron.Jeremy het volgende:
[..]
Ik heb daarvoor een keukenweegschaaltje van de Action, weegt tot op de gram nauwkeurig hahaha
Thanks, ik ga meteen kijken haha!quote:Op donderdag 19 september 2013 17:14 schreef Ron.Jeremy het volgende:
[..]
Ruim daaronder, een witte van Soehnle, heb ik ongeveer ¤ 2,- voor betaald.
quote:Op donderdag 19 september 2013 17:15 schreef Hojdhopper het volgende:
[..]
Thanks, ik ga meteen kijken haha!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |