Dat lijkt mij ook wel aardig werk voor een of twee dagen. Kun je je daarvoor opgeven?quote:Op zondag 15 september 2013 19:59 schreef greavy het volgende:
Vandaag in opdracht van NS Reizigers 2,5 uur op station Zwijndrecht gestaan om steekproefsgewijs een enquete af te nemen onder reizigers die moesten omreizen met de bus in verband met de geplande werkzaamheden. Gister is dit bij deze werkzaamheden ook 2,5 uur lang gedaan. Ook elders in het land zijn deze enquetes dit weekend uitgevoerd.
daar zijn ze het dan ook wel gewend dat er een verstoring is of werkzaamheden zijnquote:Op zondag 15 september 2013 20:38 schreef Basekid_NZ het volgende:
Ik vind het in Maastricht en Sittard/Weert ook altijd erg goed geregeld als er bussen inplaats van treinen gaan.
Maar beste b2py, wat wilt u dan... Een rangeerder laten komen om een andere VIRM te laten bijplaatsen en zodoende zijn we dan gedwongen om de kaartjes met nog eens 0,1 procent duurder te laten worden. Want ja, we moeten wel 50 miljoen teruggeven aan onze suikeroompje Jeroen... Dus nou je bek houwe en lekker lichaamssappen uitwisselen in een knusse warme VIRM..quote:Op zondag 15 september 2013 21:00 schreef b2py het volgende:
Lekker handig weer, solo VIRM-IV in de avonduren tussen Utrecht en Amsterdam..
Vervelend als je je beseft dat er aardig wat VIRM <25% gevuld heen en weer kachelt tussen 's-Hertogenbosch en Hoensbroek..quote:Op zondag 15 september 2013 21:00 schreef b2py het volgende:
Lekker handig weer, solo VIRM-IV in de avonduren tussen Utrecht en Amsterdam..
Een zesje had niet misstaan.quote:Op zondag 15 september 2013 21:20 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Maar beste b2py, wat wilt u dan... Een rangeerder laten komen om een andere VIRM te laten bijplaatsen en zodoende zijn we dan gedwongen om de kaartjes met nog eens 0,1 procent duurder te laten worden. Want ja, we moeten wel 50 miljoen teruggeven aan onze suikeroompje Jeroen... Dus nou je bek houwe en lekker lichaamssappen uitwisselen in een knusse warme VIRM..
Groetjes de NS
Zesjescultuur. Dit land gaat naar de haaien.quote:
Laaste; ex NS 2275 en ex NMBS 7608.quote:Op zondag 15 september 2013 21:44 schreef Duvel het volgende:
Amf vandaag.
[ afbeelding ]
Quiz: van welk materieel is dit het interieur?
[ afbeelding ]
Dit is Plan U.
[ afbeelding ]
NS/NS Cargo/NSR 1637/1637/1837
[ afbeelding ]
766
[ afbeelding ]
Schroot-Bvk 270 7041
[ afbeelding ]
Quiz: het NS-nummer van deze loc?
quote:Op zondag 15 september 2013 21:53 schreef Duvel het volgende:
[..]
Zesjescultuur. Dit land gaat naar de haaien.
daar heb je alleen de politici in Den Haag voor nodig om dat te bewerkstelligenquote:Op zondag 15 september 2013 21:53 schreef Duvel het volgende:
[..]
Zesjescultuur. Dit land gaat naar de haaien.
Het idee dat alles gemeten moet worden en je daarom een idiote administratie nodig hebt die van het werkelijke werk afleidt is misschien wel een veel groter probleem dan een zesjescultuur.quote:Op zondag 15 september 2013 21:58 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
daar heb je alleen de politici in Den Haag voor nodig om dat te bewerkstelligen
Diploma's moeten ze gewoon uitdelen!quote:Op zondag 15 september 2013 22:11 schreef Mr_Klaasje het volgende:
[..]
Het idee dat alles gemeten moet worden en je daarom een idiote administratie nodig hebt die van het werkelijke werk afleidt is misschien wel een veel groter probleem dan een zesjescultuur.
Dat is al bijna een hele week zo tussen Alkmaar en Amsterdam, de hele dag, dus ook in de spits. Mensen in Castricum passen er soms niet eens meer in.quote:Op zondag 15 september 2013 21:00 schreef b2py het volgende:
Lekker handig weer, solo VIRM-IV in de avonduren tussen Utrecht en Amsterdam..
Dat is niet waar, dat valt reuze mee in de spits.quote:Op zondag 15 september 2013 22:48 schreef Ener-G het volgende:
[..]
Dat is al bijna een hele week zo tussen Alkmaar en Amsterdam, de hele dag, dus ook in de spits. Mensen in Castricum passen er soms niet eens meer in.
Iets met defect materieel ofzo
Dat Beneluxding in Leuven ziet er beter uitquote:
Ja, problemen op de Moerdijkbrug waar dit gehele weekend aan is gesleuteld.quote:Op maandag 16 september 2013 07:29 schreef dcm360 het volgende:
'Waarom zei ik afgelopen zaterdag nu weer iets over het uitlopen van werkzaamheden tussen Dordrecht en Lage Zwaluwe', alsdus een dcm360 welke maar weer met de Fyra gaat zometeen.
Want?quote:Op maandag 16 september 2013 08:04 schreef J.B. het volgende:
16 V250's? Dan hebben die Italianen er toch een aantal bijgetoverd...
Dat Beneluxding in Leuven ziet er beter uitquote:
Dan had je mazzel denk ik. Als ze er op Alkmaar geen extra trein aan koppelen is het feest. Afgelopen week bijna elke dag dat ik reisde wel raak. Vanmorgen was het gelukkig gefixed.quote:Op zondag 15 september 2013 22:50 schreef b2py het volgende:
[..]
Dat is niet waar, dat valt reuze mee in de spits.
En terecht dat die stuk of twaalf die in Nederland staan weggehaald moeten worden. Staan maar in de weg en het is onderdeel van de strategie om geld terug te krijgenquote:Op maandag 16 september 2013 06:33 schreef b2py het volgende:
NS wil Fyra's weghebben
NS wil dat de fabrikant van de Fyra zo snel mogelijk 16 V250's komt ophalen die in de weg staan op een opstel- en werkterrein van NS in de Watergraafsmeer.
Een woordvoerder van NS zegt maandag dat er vrijdag een brief met die eis aan de Italiaanse fabrikant AnsaldoBreda de deur uit is gegaan. AnsaldoBreda heeft nog niet op de eis gereageerd.
NS zegt dat de Fyra's in de weg staan en dat het terrein nodig is voor andere treinen. De spoorwegen zegden eind augustus het contract voor de Fyra V250 op in verband met technische problemen.
''We hebben toen gezegd: deze treinen komen niet meer bij NS in commerciėle dienst. Wat ons betreft brengt AnsaldoBreda ze terug naar de fabriek in Pistoia. Hoe eerder ze weg zijn, hoe liever.''
Bron en meer, nu.nl
Er wordt niet meer planmatig in Alkmaar gecombineerd in de ochtendspits richting Amsterdam. Alle dubbele stellen komen uit Den Helder.quote:Op maandag 16 september 2013 09:06 schreef Ener-G het volgende:
[..]
Dan had je mazzel denk ik. Als ze er op Alkmaar geen extra trein aan koppelen is het feest. Afgelopen week bijna elke dag dat ik reisde wel raak. Vanmorgen was het gelukkig gefixed.
Dat Beneluxding in Leuven ziet er beter uitquote:
mja, de 766 is in revisie en bak voor bak wordt deze aangepakt. De B-bak ziet er al een heel stuk beter uit en is nu weer mooi groenquote:Op maandag 16 september 2013 09:37 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Dat Beneluxding in Leuven ziet er beter uit
Omdat er een extra [/ quote] in staat. Fok! kent slechts 1-laag diepe quotes.quote:Op maandag 16 september 2013 09:41 schreef Duvel het volgende:
[..]
Daar had ik dan weer net geen foto van...
Waarom worden quotes telkens verneukt?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |