Kakquote:Op vrijdag 20 september 2013 16:34 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Os Mutantes is Braziliaans.
En het is iets te oud om Indie te kunnen zijn huhu, jaren 70 volgens mij.
Ik denk van wel. Ik vind titels als 'Goatlord', 'Goathead' en 'Goatman' wel grappigquote:Op vrijdag 20 september 2013 16:35 schreef Norrage het volgende:
Ik denk niet dat we het over dezelfde goat hebben
Wow...Die Willisquote:Op dinsdag 17 september 2013 16:42 schreef methodmich het volgende:
Nieuwe Willis Earl Beal is weer vrij interessant wat mij betreft. Veel toegankelijker dan de eerste overigens.
Coverplaat van Lanegan vind ik ook wel leuk. Geen topper voor dit jaar, maar leuk als tussendoortje. Dan vond ik de coverplaat van Scott Matthew vanwege de keuzes net wat beter.
Toch is die eerste helemaal niet verkeerd, vind ik. Je moet er alleen wel veel meer 'doorheen luisteren', omdat hij de prima songs daar soms wel erg verstopt heeft onder een dikke lo-fi laag. Dus ik kan me je gevoel wel voorstellen.quote:Op zaterdag 21 september 2013 17:01 schreef kciR het volgende:
Die plaat van Willis Earl Beal is inderdaad een toppertje. Veel beter te verteren dan die eerste, waar ik maar een paar nummers kon waarderen.
Een leuk verhaal geworden. Zelf heb ik weinig met de band, maar wel grappig om te lezen hoe ze zijn begonnen en dergelijke. Lijkt me wel lastig, zulke jonge ventjes interviewen.quote:Op zaterdag 21 september 2013 16:48 schreef MaJo het volgende:
Hier trouwens mijn interview met the Strypes: http://majtiemedia.wordpr(...)terview-the-strypes/
Jimmy Alter is weer lekker traag dus ik heb hem alvast op mijn eigen site geplaatst
Thanks! Vond het wel spannend juist omdat ze zo jong zijn maar ze waren heel vriendelijk en serieus dus het viel ontzettend meequote:Op zondag 22 september 2013 12:21 schreef methodmich het volgende:
[..]
Een leuk verhaal geworden. Zelf heb ik weinig met de band, maar wel grappig om te lezen hoe ze zijn begonnen en dergelijke. Lijkt me wel lastig, zulke jonge ventjes interviewen.
Daarom, met zestien kan het alle kanten op. Dat ze een beetje puberaal gaan doen of het niet allemaal helemaal snappen, maar ook de goede kant gelukkig.quote:Op zondag 22 september 2013 13:11 schreef MaJo het volgende:
[..]
Thanks! Vond het wel spannend juist omdat ze zo jong zijn maar ze waren heel vriendelijk en serieus dus het viel ontzettend mee
Zo, je zou niet zeggen dat het Midlake is. Aparte sound.quote:Op zaterdag 21 september 2013 12:40 schreef Maxerazzi het volgende:
Nieuwe single van Midlake. Ik vind 'm maar meh. Dat vertrek van Tim Smith is een te groot verlies, heb ik 't idee.
https://soundcloud.com/ato_records/midlake-provider
Ik zeg maar niks....quote:Op zondag 22 september 2013 21:02 schreef Tchock het volgende:
Godver wat is Trouble Will Find Me een prachtige plaat. Ik probeer te studeren met de muziek op de achtergrond maar ik word constant afgeleid door mooie zinnen en kippenvel.
Voorspelbaar. Ik kan beter albums die al besproken zijn niet meer noemenquote:Op zondag 22 september 2013 21:25 schreef Norrage het volgende:
[..]
Ik had hem toevallig nog geluisterd gister, en moet toch zeggen dat ik hem inderdaad verschrikkelijk saai en eentonig vind
En dat is alweer het laatste dat ik erover zeg anders worden jullie boos
Inderdaadquote:Op zondag 22 september 2013 21:02 schreef Tchock het volgende:
Godver wat is Trouble Will Find Me een prachtige plaat. Ik probeer te studeren met de muziek op de achtergrond maar ik word constant afgeleid door mooie zinnen en kippenvel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |