Kakquote:Op vrijdag 20 september 2013 16:34 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Os Mutantes is Braziliaans.
En het is iets te oud om Indie te kunnen zijn huhu, jaren 70 volgens mij.
Ik denk van wel. Ik vind titels als 'Goatlord', 'Goathead' en 'Goatman' wel grappigquote:Op vrijdag 20 september 2013 16:35 schreef Norrage het volgende:
Ik denk niet dat we het over dezelfde goat hebben
Wow...Die Willisquote:Op dinsdag 17 september 2013 16:42 schreef methodmich het volgende:
Nieuwe Willis Earl Beal is weer vrij interessant wat mij betreft. Veel toegankelijker dan de eerste overigens.
Coverplaat van Lanegan vind ik ook wel leuk. Geen topper voor dit jaar, maar leuk als tussendoortje. Dan vond ik de coverplaat van Scott Matthew vanwege de keuzes net wat beter.
Toch is die eerste helemaal niet verkeerd, vind ik. Je moet er alleen wel veel meer 'doorheen luisteren', omdat hij de prima songs daar soms wel erg verstopt heeft onder een dikke lo-fi laag. Dus ik kan me je gevoel wel voorstellen.quote:Op zaterdag 21 september 2013 17:01 schreef kciR het volgende:
Die plaat van Willis Earl Beal is inderdaad een toppertje. Veel beter te verteren dan die eerste, waar ik maar een paar nummers kon waarderen.
Een leuk verhaal geworden. Zelf heb ik weinig met de band, maar wel grappig om te lezen hoe ze zijn begonnen en dergelijke. Lijkt me wel lastig, zulke jonge ventjes interviewen.quote:Op zaterdag 21 september 2013 16:48 schreef MaJo het volgende:
Hier trouwens mijn interview met the Strypes: http://majtiemedia.wordpr(...)terview-the-strypes/
Jimmy Alter is weer lekker traag dus ik heb hem alvast op mijn eigen site geplaatst
Thanks! Vond het wel spannend juist omdat ze zo jong zijn maar ze waren heel vriendelijk en serieus dus het viel ontzettend meequote:Op zondag 22 september 2013 12:21 schreef methodmich het volgende:
[..]
Een leuk verhaal geworden. Zelf heb ik weinig met de band, maar wel grappig om te lezen hoe ze zijn begonnen en dergelijke. Lijkt me wel lastig, zulke jonge ventjes interviewen.
Daarom, met zestien kan het alle kanten op. Dat ze een beetje puberaal gaan doen of het niet allemaal helemaal snappen, maar ook de goede kant gelukkig.quote:Op zondag 22 september 2013 13:11 schreef MaJo het volgende:
[..]
Thanks! Vond het wel spannend juist omdat ze zo jong zijn maar ze waren heel vriendelijk en serieus dus het viel ontzettend mee
Zo, je zou niet zeggen dat het Midlake is. Aparte sound.quote:Op zaterdag 21 september 2013 12:40 schreef Maxerazzi het volgende:
Nieuwe single van Midlake. Ik vind 'm maar meh. Dat vertrek van Tim Smith is een te groot verlies, heb ik 't idee.
https://soundcloud.com/ato_records/midlake-provider
Ik zeg maar niks....quote:Op zondag 22 september 2013 21:02 schreef Tchock het volgende:
Godver wat is Trouble Will Find Me een prachtige plaat. Ik probeer te studeren met de muziek op de achtergrond maar ik word constant afgeleid door mooie zinnen en kippenvel.
Voorspelbaar. Ik kan beter albums die al besproken zijn niet meer noemenquote:Op zondag 22 september 2013 21:25 schreef Norrage het volgende:
[..]
Ik had hem toevallig nog geluisterd gister, en moet toch zeggen dat ik hem inderdaad verschrikkelijk saai en eentonig vind
En dat is alweer het laatste dat ik erover zeg anders worden jullie boos
Inderdaadquote:Op zondag 22 september 2013 21:02 schreef Tchock het volgende:
Godver wat is Trouble Will Find Me een prachtige plaat. Ik probeer te studeren met de muziek op de achtergrond maar ik word constant afgeleid door mooie zinnen en kippenvel.
Waar wachten we dan nog op?quote:Op zondag 22 september 2013 21:38 schreef Felagund het volgende:
We moeten gewoon twee topics er van maken, één voor users die het nieuwe album wel goed vinden en één voor die het niks aan vinden. Al vermoed ik dat het actiever in de eerste gaat zijn.
Ik vind jullie nog vrij gezellig, dus ik open hem maar niet.quote:
De meningen zijn juist de reden dat een reeks als deze werkt, maar ik vind het vervelend worden als je over sommige bands of albums überhaupt geen woord kunt zeggen zonder dat iemand nog even zijn sterk negatieve mening moet herhalen. We get it. Ik kraak ook niet tot in den treure muziek van anderen af dus waardeer ik het als anderen dat niet bij mij doen.quote:Op zondag 22 september 2013 21:49 schreef Maxerazzi het volgende:
Nou, 't is toch wat, al die verschillende meningen. The horror.
Ik heb te laat geeditquote:Op zondag 22 september 2013 21:26 schreef Tchock het volgende:
[..]
Voorspelbaar. Ik kan beter albums die al besproken zijn niet meer noemen. Ik vertel jou toch ook niet met elke mogelijkheid die ik krijg dat ik bepaalde muziek niet leuk vind?
Dankzij jou nu ook weer opstaan. Geweldige zondagavond plaatquote:Op zondag 22 september 2013 21:02 schreef Tchock het volgende:
Ik vind het vooral vervelend dat jij altijd als een wijf reageert op andermans negatieve meningen over jouw mening...ik geef toe, ik moet eens ophouden met mijn mening over de nieuwe National te posten (daarom had ik hem ook binnen 5 seconden ge-edit, maar kennelijk refresh jij de site elke 4 secondenquote:Op zondag 22 september 2013 21:55 schreef Tchock het volgende:
[..]
De meningen zijn juist de reden dat een reeks als deze werkt, maar ik vind het vervelend worden als je over sommige bands of albums überhaupt geen woord kunt zeggen zonder dat iemand nog even zijn sterk negatieve mening moet herhalen. We get it. Ik kraak ook niet tot in den treure muziek van anderen af dus waardeer ik het als anderen dat niet bij mij doen.
En als ik dat verkeerd zie moet ik gewoon niet meer posten over dingen als The National.
Ik zal minder wijvig reageren en het volgende keer voor me houden.quote:Op zondag 22 september 2013 22:16 schreef Norrage het volgende:
[..]
Ik vind het vooral vervelend dat jij altijd als een wijf reageert op andermans negatieve meningen over jouw mening...ik geef toe, ik moet eens ophouden met mijn mening over de nieuwe National te posten (daarom had ik hem ook binnen 5 seconden ge-edit, maar kennelijk refresh jij de site elke 4 seconden) maar bij de eerste keer dat iemand of ik een negatieve mening gaf zit jij al zo te miepen...Jij bent serieus de enige in dit topic waar niet gewoon vrijwel alles tegen gezegd kan worden...dat vind ik best jammer.
quote:Op zondag 22 september 2013 22:26 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik zal minder wijvig reageren en het volgende keer voor me houden.
Ik zou eigenlijk wel willenquote:Op zondag 22 september 2013 22:25 schreef Norrage het volgende:
Ik ben wel heel benieuwd naar hun concert 7 novemberMisschien kunnen ze me daar overhalen
Gaan er nog meer?
Oooeh klinkt wel fijn...doet me denken dat ik Nicolas weer eens moet luisterenquote:Op zondag 22 september 2013 23:08 schreef Tchock het volgende:
Om het dan maar even op een ander onderwerp te gooien: mijn grote held Nicolas Jaar heeft een nieuw label opgericht, en onderdeel daarvan is dat er een wekelijkse uitgave wordt gedaan. Deze week bijvoorbeeld drie tracks van zijn labelvrienden, volgende week is de uitgave het nieuwe Darkside album. Er zit een soort abonnementsdienst aan gekoppeld, voor $5 per maand krijg je elke week de uitgave in download en toegang tot een stream van het volledige werk van dit label Other People en zijn vorige, Clown & Sunset.
Ik zit er sterk over te denken om het te doen. Wat is nou $5 per maand?Even uitzoeken hoe lang je er aan vast zit mocht het tegenvallen.
edit: er is ook een abo voor $50 per jaar, dan krijg je alle 52 uitgaves plus download van het volledige werk van de twee labels.![]()
Als het dezelfde lui zijn als op Clown & Sunset gaat dat om, voor zover ik weet:quote:Op zondag 22 september 2013 23:14 schreef Felagund het volgende:
Wie zitten er allemaal op het label? Klinkt niet slecht voor de prijs.
Hoe belangrijk zijn je colleges?quote:Op zondag 22 september 2013 23:26 schreef Maxerazzi het volgende:
Meeeeh, Darkside staat over twee weken in Londen, en er zijn nog kaarten, maar dan heb ik net een eenmalig college in de avond. Meeeeeeeh. Meeeeeeeeeeh.
Als ik 't goed begreep, behoorlijk belangrijk. Maar dat is een rekbaar begrip natuurlijk.quote:Op zondag 22 september 2013 23:26 schreef Tchock het volgende:
[..]
Hoe belangrijk zijn je colleges?Ik zou alles skippen voor zoiets
Waar (welke kant) in Londen?quote:Op zondag 22 september 2013 23:26 schreef Maxerazzi het volgende:
Meeeeh, Darkside staat over twee weken in Londen, en er zijn nog kaarten, maar dan heb ik net een eenmalig college in de avond. Meeeeeeeh. Meeeeeeeeeeh.
Ach, colleges zijn helemaal niet belangrijk.quote:Op zondag 22 september 2013 23:26 schreef Maxerazzi het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |