Zoals dit epische nummer?quote:Op donderdag 19 september 2013 10:58 schreef debeterebob het volgende:
Liedjes met dierengeluiden zijn baas
Einde bericht.
TAAAAAAAAMEEEE!!!!!quote:Op donderdag 19 september 2013 11:03 schreef debeterebob het volgende:
En je hebt ook nummers waarin ritmisch wordt gehijgd, maar dat maakt me meestal nerveus![]()
Die duurt wel erg langquote:Op donderdag 19 september 2013 11:01 schreef Norrage het volgende:
[..]
Zoals dit epische nummer?
Marais La Nuit, a song by Neko Case on Spotify.
quote:
Is het alleen maar instrumentaal?quote:Op donderdag 19 september 2013 11:32 schreef Maxerazzi het volgende:
Mein Gott, wat is Rachel's - Systems/Layers een ongelooflijk mooi album!![]()
Zitten ook twee nummers met zang in volgens mij. Daarnaast zijn er veel samples aanwezig van gesprekken in een stad, voorbij razende auto's en ga zo maar door. Het is een soort blik op het stadsleven. Grotendeels instrumentaal inderdaad, want dat was je vraag.quote:Op donderdag 19 september 2013 11:35 schreef Norrage het volgende:
[..]
Is het alleen maar instrumentaal?
onnederlands slechtquote:Op donderdag 19 september 2013 11:45 schreef debeterebob het volgende:
De Staat is overigens wel goed, on-Nederlands goed.
Dit moet je toch wel kunnen waarderen?quote:
Is dat niet jouw probleem, omdat je het in een hokje wil duwen?quote:Op donderdag 19 september 2013 12:00 schreef ranja het volgende:
Ik heb ze (te) vaak live gezien op festivals maar heb er nooit wat aan gevonden. Van die niks-muziek.
Niet hard, geen rock, geen pop, geen niks eigenlijk
Het hoeft niet in een hokje, ik geef alleen maar aan dat ik het gewoon niks vindquote:Op donderdag 19 september 2013 12:04 schreef debeterebob het volgende:
Is dat niet jouw probleem, omdat je het in een hokje wil duwen?
Daarom zet ik bovenstaand filmpje hier neerquote:Op donderdag 19 september 2013 12:00 schreef ranja het volgende:
Ik heb ze (te) vaak live gezien op festivals maar heb er nooit wat aan gevonden. Van die niks-muziek.
Niet hard, geen rock, geen pop, geen niks eigenlijk
misschien dat ik 'm vanavond even aanklik dan, misschien...quote:Op donderdag 19 september 2013 12:05 schreef Norrage het volgende:
[..]
Daarom zet ik bovenstaand filmpje hier neer
Gewoon een soort Jacco Gardner toch?quote:Op donderdag 19 september 2013 12:11 schreef Felagund het volgende:
De staat is toch wel gewoon pop/rock?
maar dan minder spannendquote:Op donderdag 19 september 2013 12:19 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Gewoon een soort Jacco Gardner toch?
Je kan het ook gewoon "goed" noemen. Nederlands betekent: slechtquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
Is het ookquote:Op donderdag 19 september 2013 15:43 schreef Norrage het volgende:
Elvis Costello samen met the Roots
Dat moet wel vet zijn
Prima plaat idd.quote:Op donderdag 19 september 2013 17:04 schreef Bol_Wan het volgende:
Nieuwe Sebadoh stelt ook zeker niet teleur. Ze kunnen het nog hoor
Hmm was wel leuk, maar niet super verder.quote:Op donderdag 19 september 2013 17:04 schreef Bol_Wan het volgende:
Nieuwe Sebadoh stelt ook zeker niet teleur. Ze kunnen het nog hoor
Dit vind ik dus vrij weinig aan. Hoe kan dit de BBC-Sound van 2013 zijnquote:Op donderdag 19 september 2013 10:45 schreef Z het volgende:
CHVRCHES op de luisterpaal. Ben benieuwd of ze de hoge verwachtingen in weten te lossen.
Ik vond de plaat behoorlijk sterk.quote:Op vrijdag 20 september 2013 08:10 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Dit vind ik dus vrij weinig aan. Hoe kan dit de BBC-Sound van 2013 zijn
Sommige hypes begrijp ik echt niet, zoals deze inderdaad. De Eefje de Visser hype begrijp ik ook niet zo. Mooie stem en teksten, maar weinig variatie in de nummers.quote:Op vrijdag 20 september 2013 09:43 schreef Norrage het volgende:
Maar dit kan ik geen heel album volhouden zeg. En begrijpen waarom het zo'n hype is doe ik ook niet...zal wel kapot gedraaid worden op 3fm.
quote:Op vrijdag 20 september 2013 12:40 schreef Maxerazzi het volgende:
Ik zat net een interview met Jon Hopkins te lezen. Op de vraag wat zijn favoriete nummer aller tijden was, gaf 'ie dit antwoord:
Wat een keuze.
Sowieso is Spaanse indie best goed. Volgens mij wel onderschatquote:Op vrijdag 20 september 2013 14:39 schreef Kerftminister het volgende:
Erg goed dit, wel oppassen, want niet alles van hen is even goed.
En dan nu een van de meest onderschatte bands ooit:
Os Mutantes
Heb ze leren kennen door die verrekte Flying Lotus, die een nummer van ze samplede op zijn Captain Murphy album.
Goatquote:
Os Mutantes is Braziliaans.quote:Op vrijdag 20 september 2013 16:31 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Sowieso is Spaanse indie best goed. Volgens mij wel onderschat
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |