Ben je nog boos?quote:
Oh nee. Een nerd-battle.quote:Op vrijdag 13 september 2013 20:55 schreef Dj_Day-V het volgende:
[ afbeelding ]
Ik accepteer niet dat dit langer doorgaat
Gelukkigquote:Op vrijdag 13 september 2013 20:55 schreef De_Dorstige het volgende:
Bijna reclame; dan kunnen we weer naar de koelkast.
Dance off.quote:
En pissenquote:Op vrijdag 13 september 2013 20:55 schreef De_Dorstige het volgende:
Bijna reclame; dan kunnen we weer naar de koelkast.
Kap eens maar is mee.quote:
Goed dat je dit aankaart.quote:
Nee dat is Marco Boogersquote:Op vrijdag 13 september 2013 20:59 schreef Cavaliers het volgende:
Brock is burgemeester van Dordrecht?
Iemand gif?quote:
Die was wat minder sterk iddquote:Op vrijdag 13 september 2013 21:01 schreef PowerLoungen het volgende:
Gijp gedisst met zijn ontwetendheid
Gewoon een plaatje van een man met een cactus opsturen, dat schrikt ze wel af.quote:Op vrijdag 13 september 2013 21:03 schreef Littlerabbit het volgende:
Het is wel enigszins ordinair vandaag. Ik overweeg een boze brief.
Handgeschreven hè.quote:Op vrijdag 13 september 2013 21:03 schreef Littlerabbit het volgende:
Het is wel enigszins ordinair vandaag. Ik overweeg een boze brief.
Nou, na dit bericht niet meer hoor.quote:Op vrijdag 13 september 2013 21:04 schreef Dj_Day-V het volgende:
GGMM heeft weer even aandacht nodig
Johan is een onderzoeksjournalist, hij wil de homoscene van binnenuit oprollen.quote:Op vrijdag 13 september 2013 21:05 schreef Van_Poppel het volgende:
Ooit is dit als een journalistiek verantwoord voetbalprogramma begonnen.
Klopt, je moeder ligt uitgeteld achterover op de bank nadat ik haar 3x volgespoten heb dus een beetje saai zo alleen.quote:Op vrijdag 13 september 2013 21:04 schreef GGMM het volgende:
[..]
Jongens, Geo heeft weer even aandacht nodig.
Wat een puberale reactie zeg, ik dacht dat je die fase ontgroeid was.quote:Op vrijdag 13 september 2013 21:06 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Klopt, je moeder ligt uitgeteld achterover op de bank nadat ik haar 3x volgespoten heb dus een beetje saai zo alleen.
quote:Op vrijdag 13 september 2013 21:06 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Alleen fantasy-nerds kijken dat.
Nee hoor, ik en Kapi ook.quote:Op vrijdag 13 september 2013 21:06 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Ik dacht ik verlaag me even naar jouw niveau.quote:Op vrijdag 13 september 2013 21:06 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wat een puberale reactie zeg, ik dacht dat je die fase ontgroeid was.
quote:Op vrijdag 13 september 2013 21:06 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Klopt, je moeder ligt uitgeteld achterover op de bank nadat ik haar 3x volgespoten heb dus een beetje saai zo alleen.
Nou nee, zulke berichten maak ik me niet schuldig aan, al zal dat dit ook voornamelijk als scherpe comeback bedoeld zijn.quote:Op vrijdag 13 september 2013 21:07 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik dacht ik verlaag me even naar jouw niveau.
quote:Op vrijdag 13 september 2013 21:07 schreef GGMM het volgende:
[..]
Zeg dat wel.
Met zwart haart is ze nog veel mooier.
Dat is schattig.quote:Op vrijdag 13 september 2013 21:08 schreef GGMM het volgende:
[..]
Rare bobbels in d'r wangen op die gif.
Net de Plaaggeestquote:Op vrijdag 13 september 2013 21:08 schreef GGMM het volgende:
[..]
Rare bobbels in d'r wangen op die gif.
We hebben het hier over Skyrim GGMM. Hoe Fantasy-nerd wil je het krijgen.quote:Op vrijdag 13 september 2013 21:06 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
het is een fantopic dus je zult weinig anti-VI Hooligans vindenquote:Op vrijdag 13 september 2013 21:08 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Oh sorry dit topic is net als KPD he, alleen maar geilen en positief doen..
Dat spel is intens kut.quote:Op vrijdag 13 september 2013 21:09 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
We hebben het hier over Skyrim GGMM. Hoe Fantasy-nerd wil je het krijgen.
Het verschil is dat er in KPD ook (en vooral) op de lelijkste wijven wordt gegeild, terwijl we hier geilen op de grootste topshow van Nederland, Europa en misschien de.. wereld.quote:Op vrijdag 13 september 2013 21:10 schreef Evertjan het volgende:
[..]
het is een fantopic dus je zult weinig anti-VI Hooligans vinden
Uithollen.quote:Op vrijdag 13 september 2013 21:05 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Johan is een onderzoeksjournalist, hij wil de homoscene van binnenuit oprollen.
Na een dipje zitten we nu weer volledig op één lijn.quote:Op vrijdag 13 september 2013 21:12 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Het verschil is dat er in KPD ook (en vooral) op de lelijkste wijven wordt gegeild, terwijl we hier geilen op de grootste topshow van Nederland, Europa en misschien de.. wereld.
Zo'n imponerend vol stadion hebben ze anders nergens anders.quote:Op vrijdag 13 september 2013 21:16 schreef Cavaliers het volgende:
Ik zou ook niet naar Vitesse willen.
Dat is wel een heksenketel ja.quote:Op vrijdag 13 september 2013 21:16 schreef GGMM het volgende:
[..]
Zo'n imponerend vol stadion hebben ze anders nergens anders.
Ook echte fans.quote:Op vrijdag 13 september 2013 21:16 schreef GGMM het volgende:
[..]
Zo'n imponerend vol stadion hebben ze anders nergens anders.
Het is net een begrafenis.quote:Op vrijdag 13 september 2013 21:18 schreef opperkleurder het volgende:
Goede persco's altijd van Cocu.
Denk niet dat Cocu dit beslist heeft, hij moet het alleen wel naar buiten brengen.quote:Op vrijdag 13 september 2013 21:18 schreef GGMM het volgende:
Cocu maakt zichzelf volkomen belachelijk.
Waarom hap je?quote:Op vrijdag 13 september 2013 21:19 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Denk niet dat Cocu dit beslist heeft, hij moet het alleen wel naar buiten brengen.
Jan Wouters heeft zelfs meer uitstralingquote:Op vrijdag 13 september 2013 21:19 schreef GGMM het volgende:
Cocu heeft ook de persoonlijkheid van een washandje, dat wordt nooit een toptrainer.
Dan is het een persoonlijkheid van niks.quote:Op vrijdag 13 september 2013 21:19 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Denk niet dat Cocu dit beslist heeft
Het lijkt me een goeie gozer, maar ik denk dat je gelijk hebt.quote:Op vrijdag 13 september 2013 21:19 schreef GGMM het volgende:
Cocu heeft ook de persoonlijkheid van een washandje, dat wordt nooit een toptrainer.
Advocaat had altijd ruzie met zo'n mannetje van Omroep Brabant hoor.quote:Op vrijdag 13 september 2013 21:19 schreef Cavaliers het volgende:
Nee Wilfred, dat was Rik Elfrink. Dit is Paul Post.
Ja, zeker een aardige man, maar dat staat er los van.quote:Op vrijdag 13 september 2013 21:20 schreef De_Dorstige het volgende:
[..]
Het lijkt me een goeie gozer, maar ik denk dat je gelijk hebt.
Tja, zullen weinig mensen ooit geroepen hebben dat hij een groot persoonlijkheid is dus wat zit je nou stoer te doen.quote:Op vrijdag 13 september 2013 21:19 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dan is het een persoonlijkheid van niks.
Oh wacht.
Met Rik Elfrink, ja.quote:Op vrijdag 13 september 2013 21:20 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Advocaat had altijd ruzie met zo'n mannetje van Omroep Brabant hoor.
Ik geef aan dat hij te weinig persoonlijkheid heeft een toptrainer te worden.quote:Op vrijdag 13 september 2013 21:20 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Tja, zullen weinig mensen ooit geroepen hebben dat hij een groot persoonlijkheid is dus wat zit je nou stoer te doen.
Eerst het Toine fragment, nu Louis, daarna weer een ander.quote:Op vrijdag 13 september 2013 21:21 schreef De_Dorstige het volgende:
Krijgen we dit het hele jaar te zien, dat Van Gaal-fragment?
Herkenbaar.quote:Op vrijdag 13 september 2013 21:22 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik voel onze vriendschap langzaam verdwijnen.
Welkom in de VI-reeks.quote:Op vrijdag 13 september 2013 21:24 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Leuk, dit hoorde ik ook net op tv.
Waarom ga je nou jinxen voor morgen?quote:Op vrijdag 13 september 2013 21:24 schreef Cavaliers het volgende:
Castaignos is de slechtste spits in de eredivisie.Nog slechter dan de badmeester van RKC.
Wat een bazendorp moet dat zijn.quote:
Bruma speelt, geen zorgen.quote:Op vrijdag 13 september 2013 21:24 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Waarom ga je nou jinxen voor morgen?
FC Nerds mist.quote:Op vrijdag 13 september 2013 21:24 schreef Kun-Aguero het volgende:
RWDM (speler-trainer)
Lierse SK
Verbroedering Denderhoutem
KSK Beveren
KV Kortrijk
RSC Anderlecht
RSC Anderlecht
AA Gent
Dinamo Tbilisi
Georgië
KRC Genk
Al-Wasl Club
Kazma SC
Koeweit
Stoke City FC
Standard Luik
FCV Dender
KSK Beveren
Dat is behoorlijk.
Steve Solliequote:
quote:
Dat gebeurd niet zo snel maar niet te vaak zulke kutposts maken, dat is niet goed voor de vriendschapquote:Op vrijdag 13 september 2013 21:22 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik geef aan dat hij te weinig persoonlijkheid heeft een toptrainer te worden.
Ik voel onze vriendschap langzaam verdwijnen.
*gebeurtquote:Op vrijdag 13 september 2013 21:26 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Dat gebeurd niet zo snel maar niet te vaak zulke kutposts maken, dat is niet goed voor de vriendschap
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 13 september 2013 21:27 schreef GGMM het volgende:
[..]
*gebeurtHad de goede maar edit ik hemSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.extra dom
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit zal in tranen eindigen voor mij.
quote:Op vrijdag 13 september 2013 21:27 schreef johannes_vermeer het volgende:
De dochter van Bale heet....Plaats nog eens zo'n plaatje van haar, beste JV...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit zal in tranen eindigen voor mij.'De Japanners juichen, het net beweegt, maar de vis is niet gevangen.' http://www.youtube.com/watch?v=hzHKKo1oKD0
Ik heb het ook gemist.quote:
Wat tof.quote:Op vrijdag 13 september 2013 21:29 schreef Kun-Aguero het volgende:
Die heb ik maanden hier lopen posten.
Stoer.quote:Op vrijdag 13 september 2013 21:29 schreef Kun-Aguero het volgende:
Zo heyquote:Op vrijdag 13 september 2013 21:29 schreef Kun-Aguero het volgende:
Ja haha wel geinig. Fuck die jaloerse azijnpissers hier.quote:Op vrijdag 13 september 2013 21:29 schreef Kun-Aguero het volgende:
Ajacied heeft zn korfbal wedstrijd verloren.quote:Op vrijdag 13 september 2013 21:31 schreef Regilio_ het volgende:
[..]
Ja haha wel geinig. Fuck die jaloerse azijnpissers hier.
quote:Op vrijdag 13 september 2013 21:33 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
ooh brrrrrrrrrrrrr pauw pauw
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |