Hij verdween in de andere autoquote:
Voor current-gen is het prima, maar zoals ik al aangaf, next-gen staat op de drempel, dus dan hadden ze hem WAT MIJ BETREFT nog best ietsjes mogen uitstellen, om dan dus een schitterende next-gen game af te leveren.quote:Op vrijdag 13 september 2013 21:18 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Tja, true. Maar IV kende ook enorme drops op de ps3, totaal gebrek aan anti-aliasing. Deze V loopt gewoon smooth en is als product gewoon af. Het kan altijd beter, maar nu is het daadwerkelijk acceptabel.
Er zal vast een hypetrain zijn geweest maar die kan nooit zo enorm zijn geweest als deze. Al is het maar omdat de reputatie van Rockstar toen nog niet zo groot was als die van nu (al heel groot maar momenteel is het buitenaards), en omdat er minder sociale media waren.quote:Op vrijdag 13 september 2013 21:20 schreef Poffert het volgende:
Had GTA IV net zo'n hypetrain? Ik was toen 13/14 dus niet heel veel van meegekregen destijds.
Al zag het eruit alsof het GTA:SA was, dan nog kocht ik hem. En speelde ik hem met liefde. Dat neem ik allemaal voor lief, want GTAquote:Op vrijdag 13 september 2013 21:20 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Framerate drops, pop-ups etc. nemen toch wel van de gameplay weg.
Ik geloof niet dat Next-Gen er meteen 10 keer zo mooi uit gaat zien als dit. De developers zijn ook niet ineens 10 keer zo goed. Het is meer dat next-gen voor de komende vijf tot acht jaar meer mogelijkheden gaat bieden.quote:Op vrijdag 13 september 2013 21:21 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Voor current-gen is het prima, maar zoals ik al aangaf, next-gen staat op de drempel, dus dan hadden ze hem WAT MIJ BETREFT nog best ietsjes mogen uitstellen, om dan dus een schitterende next-gen game af te leveren.
Gaan ze ook wel doen uiteraard, maar dan is dit over een paar maanden toch een beetje het lelijke eendje, net als destijds met San Andreas.
gewoon kijken, zo groot dat je nog veel zelf kunt zienquote:Op vrijdag 13 september 2013 21:25 schreef PowerPants het volgende:
godver streams kijken of niet, Wil niet straks het spel spelen en de hele stad al uit mijn hoofd kennen omdat ik de streams heb gezien. Maar het is zo moeilijk om te weerstaan...
Ik ben ook weer gestopt met kijken. Hou vol!quote:Op vrijdag 13 september 2013 21:25 schreef PowerPants het volgende:
godver streams kijken of niet, Wil niet straks het spel spelen en de hele stad al uit mijn hoofd kennen omdat ik de streams heb gezien. Maar het is zo moeilijk om te weerstaan...
Tja, ik verwacht niet dat Rockstar die versie zoveel mooier gaat maken, hebben ze namelijk nog nooit gedaan. Ze maken waarschijnlijk gewoon een 1080p versie en that's it, het gaat ze puur om het uitbrengen op dat platform om zo een dubbele omzet te kunnen draaien.quote:Op vrijdag 13 september 2013 21:21 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Voor current-gen is het prima, maar zoals ik al aangaf, next-gen staat op de drempel, dus dan hadden ze hem WAT MIJ BETREFT nog best ietsjes mogen uitstellen, om dan dus een schitterende next-gen game af te leveren.
Gaan ze ook wel doen uiteraard, maar dan is dit over een paar maanden toch een beetje het lelijke eendje, net als destijds met San Andreas.
Gewoon af en toe een paar seconden kijken, dat kan toch?quote:Op vrijdag 13 september 2013 21:25 schreef PowerPants het volgende:
Sowieso geen streams kijken, maar er is ook geen hol op de televisie. Dat duurt nog wel een uurtje of 2-3. En gewoon wegblijven uit dit topic eigenlijkquote:Op vrijdag 13 september 2013 21:25 schreef PowerPants het volgende:
Ach, je hebt nu toch al gegluurd.quote:Op vrijdag 13 september 2013 21:26 schreef Pizzapuntje het volgende:
[..]
Ik ben ook weer gestopt met kijken. Hou vol!
Was in San Andreas al zo.quote:Op vrijdag 13 september 2013 21:28 schreef Puzom het volgende:
Ah gaaf de lading laat loshttp://video.gamecreds.co(...)l/Magic-Mike-Revival
En weer vastmaken.............haha nice!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |