abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 25 september 2002 @ 19:34:21 #1
17628 Superann
als ik het niet kan, wie dan?
pi_5970550
Maart 2003 zijn mijn ouders 25 jaar getrouwd. Ik wil dan met mijn zusjes + aanhang een weekend lang met ze weg. De vraag is alleen waar naartoe... Maasstricht is een no-go, daar zijn ze al veel te vaak geweest. Zelf zat ik te denken aan Praag, Parijs of Barcelona. De eisen zijn: cultuur, aangenaam klimaat in maart, leuke sfeer, eventueel iets 'sportiefs' in de buitenlucht, niet vreselijk duur.

Iemand goed bekend met deze steden? Tips voor restaurants & hotelletjes (type knus)?

De uitspraak 'vroeger was alles beter' duidt op geheugenverlies
  woensdag 25 september 2002 @ 19:43:13 #2
24878 kwib
Respondentenleverancier
pi_5970743
Stuur ze naar de plek waar ze met hun huwelijksreis heen gingen. Deden ik en m'n broertje ook. Nou waren mijn ouders in Brugge geweest en niet een of ander tropisch land dus het was te betalen. Misschien een idee?
Professionele online enquête of vragenlijst nodig? Enquêtetools.nl . Gratis vragenlijsten maken voor studenten en scholieren!
Respondenten nodig voor je onderzoek? RespondentenDatabase.nl . Nu 10 respondenten per onderzoek gratis.
  woensdag 25 september 2002 @ 20:08:43 #3
17628 Superann
als ik het niet kan, wie dan?
pi_5971234
quote:
Op woensdag 25 september 2002 19:43 schreef kwib het volgende:
Stuur ze naar de plek waar ze met hun huwelijksreis heen gingen. Deden ik en m'n broertje ook. Nou waren mijn ouders in Brugge geweest en niet een of ander tropisch land dus het was te betalen. Misschien een idee?
Wel een idee, maar niet uitvoerbaar. Mijn ouders zijn niet op huwelijksreis geweest, geen geld voor toen!
De uitspraak 'vroeger was alles beter' duidt op geheugenverlies
pi_5971990
Deze vraag past uitstekend in onderstaand topic! Daar heb ik trouwens ook al wat links neer gezet naar topics over de genoemde steden!

Het grote "waar moet ik heen?!" topic

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')