ooooooh zoquote:Op woensdag 30 oktober 2013 20:04 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik bedoel dat PEC - Wilhelmina en AZ - Achilles allebei niet te zien zijn
Aaaah nicequote:
Ik kijk ook altijd via die site, maar die haalt zijn streams gewoon van FOX en aangezien die het niet uitzenden... tsjsa.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 20:09 schreef Moira. het volgende:
[..]
Aaaah nice
Mono's linkje was http://firstrownow.eu/ maar daar staat 'ie ook niet
Wellicht wel live op de radio van rtv Oost, maar te moeilijk en minder leuk
quote:Op woensdag 30 oktober 2013 20:09 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik kijk ook altijd via die site, maar die haalt zijn streams gewoon van FOX en aangezien die het niet uitzenden... tsjsa.
Hoe weet je dat steeds zo snel? Ik heb een site die meteen meldingen geeft als er gescoord wordt maar de doelpuntenmakers worden later geüpdatet.quote:
quote:Op woensdag 30 oktober 2013 20:25 schreef Tchock het volgende:
[..]
Hoe weet je dat steeds zo snel? Ik heb een site die meteen meldingen geeft als er gescoord wordt maar de doelpuntenmakers worden later geüpdatet.
Benson?quote:
Moet te doen zijn. Hopelijk is de vorm er over anderhalve maand nog.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 23:36 schreef Tchock het volgende:
Excelsior-uit. Niet de makkelijkste maar ook bij lange na niet de moeilijkste.
Even de egels laten zien hoe het moetquote:Op donderdag 31 oktober 2013 23:36 schreef Tchock het volgende:
Excelsior-uit. Niet de makkelijkste maar ook bij lange na niet de moeilijkste.
net zoals bij ons in de arena, slechte scheids, en drie punten moeten hebben.quote:Op zaterdag 2 november 2013 23:06 schreef portie het volgende:
En we zijn nog geen week verder en weer een slechte scheidsrechter in een wedstrijd van PEC.
Wel mooi een puntje behaald maar dat hadden er gewoon 3 mogen zijn.
Minder dan vorig jaar. Punt gewonnen tov vorig jaar dus.quote:Op zondag 3 november 2013 00:21 schreef Tchock het volgende:
Ik moet zeggen dat de scheids wel beide kanten op slecht was. Miste rood aan beide kanten, bijvoorbeeld. Uiteindelijk dan van die lullige kaarten gaan strooien ter compensatie
Maar goed, we zijn natuurlijk verwend maar laten we niet vergeten hoe goed en uniek 1-1 in Eindhoven is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |