Goede lotingtwitter:PECZwolle twitterde op donderdag 26-09-2013 om 23:52:18PEC Zwolle speelt in de derde ronde van de KNVB Beker thuis tegen de amateurs van Wilhelmina 08 #peczwolle #cupfighters #zwowil reageer retweet
Ik dacht dat hoofdklassers (of lager, want Wilhelmina is 2e klasse) ook niet uit mochten spelen tegen profs.quote:Op vrijdag 27 september 2013 09:45 schreef Afwazig het volgende:
Beetje sneu dit. Zulke wedstrijden moet je eigenlijk altijd bij de amateurs thuis spelen.
Whutquote:Op vrijdag 27 september 2013 09:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik dacht dat hoofdklassers (of lager, want Wilhelmina is 2e klasse) ook niet uit mochten spelen tegen profs.
Wel leuk dat jullie mogen spelen tegen iemand die ik ken.
Ken iemand die bij Wilhelmina speelt.quote:
Johan Derksenquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 17:59 schreef Joosie200 het volgende:
Wait whut?Goed, bij lange na niet meer actueel, maar dit zag ik langs komen op Facebook
Vorig jaar mooi bovenin het rechterrijtje, dit jaar mooi op plek 9 in het linkerrijtje en goed voor play-offs zou ik zeggen. Wat nu in de financiële problemen komen door promotie?
Als je gewoon een stabiel goed elftal hebt kun je daar op voortbouwen en hoef je niet meteen gek te gaan doen en met geld te smijten. En zie hoe simpel ze de mogelijke grotere toestroom aan supporters hebben opgelost. Gewoon die stentortribune erbij voor weinig.
Zag het net jaquote:Op zondag 6 oktober 2013 22:24 schreef Pino112 het volgende:
Ron Jans is één baas.
http://foxsports.nl/video/161828-perschef-ron-jans.html
Ze zijn het scoren niet verleerd gelukkigquote:Donderdag speelde PEC Zwolle in Almelo een oefenwedstrijd tegen Heracles Almelo. In een open wedstrijd wisten beide teams in totaal vier keer te scoren, waardoor het duel in een 4-4 gelijkspel eindigde.
Namens PEC Zwolle wisten Giovanni Gravenbeek, Ryan Thomas, Darryl Lachman en Leroy Labylle het net te vinden. Namens de ploeg uit Almelo waren Edwin Gyasi, Holmbert Fridjonsson, Berry Powel en Simon Cziommer trefzeker. Een samenvatting van de wedstrijd is donderdag 17 oktober te zien in de uitzending van PEC Zwolle TV, die wordt uitgezonden op FOX Sports. bron: peczwolle.nl
Ohhh snap. Als die in de winter vertrekt om een bank in Amsterdam of Eindhoven warm te houden zoals Mokhtar in Enschede doet word ik boosquote:Op maandag 14 oktober 2013 22:49 schreef Rauzer het volgende:
'Ajax en PSV volgen verrichtingen Klich'
Vorige keer ADO thuis was een eitje.quote:Op zondag 20 oktober 2013 11:44 schreef Rauzer het volgende:
Vandaag maar weer eens drie punten pakken, moet tegen Ado toch te doen zijn.
Nog overwogen om er heen te gaanquote:Op zondag 20 oktober 2013 16:32 schreef Joosie200 het volgende:
D'r op en d'r over en hoe, op zulke momenten wou ik dat in het stadion zat
AZ is altijd slecht na Europese wedstrijden. Die kun je hebben.quote:Op zondag 20 oktober 2013 16:56 schreef Tchock het volgende:
Komende maand wordt zwaar. AZ thuis, PSV uit en Twente thuis.
quote:Op zondag 20 oktober 2013 16:32 schreef Joosie200 het volgende:
quote:Op zondag 20 oktober 2013 16:38 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
Nog overwogen om er heen te gaan
1e helft was zwaar bagger, pas na de 4-1 begon het wat te lopen.quote:Op zondag 20 oktober 2013 16:26 schreef Tchock het volgende:
Van Polenen Hiwat mogen ook nog eentje meepikken voor een einduitslag van 6-1. Dat moet een leuke middag zijn voor de mensen hier die in het stadion zaten
Zielige uitsupporters manquote:Op zondag 20 oktober 2013 19:38 schreef Tchock het volgende:
[ afbeelding ]![]()
Ze zijn in Den Haag ook heel blij met ons.
Mwoah. Het resultaat verbloemde veel hoor. Zo goed was het allemaal niet. De eerste helft had het (zoals gezegd) inderdaad net zogoed 3-3 kunnen staan of wij zelfs achter kunnen staan. De 2e helft was dan wel weer prima maar dat kwam natuurlijk ook doordat ADO de wedstrijd liet gaan. De blessures en de 2e keeper van ADO die er geen kut van kan helpt natuurlijk ook.quote:
AZ heeft de dag na een Europese wedstrijd 1 punt gepakt uit vier wedstrijden (1-1 tegen Vitesse). Er zat zelfs een 3-0 tegen NAC bij.quote:Op maandag 21 oktober 2013 11:34 schreef Afwazig het volgende:
Word lastig volgende week denk ik. Het enige geluk dat we hebben is dat het na een Europese wedstrijd van AZ is en dan zijn ze over het algemeen dramatisch. Daar ligt onze kans.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fuck the EBU.
quote:Op zondag 20 oktober 2013 16:26 schreef Tchock het volgende:
Van Polenen Hiwat mogen ook nog eentje meepikken voor een einduitslag van 6-1. Dat moet een leuke middag zijn voor de mensen hier die in het stadion zaten
quote:Op zondag 20 oktober 2013 16:32 schreef Joosie200 het volgende:
Uitsupporters uitzwaaienquote:Op zondag 20 oktober 2013 21:48 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Zielige uitsupporters man
Beetje weglopen tien minuten voor tijd, en dan worden ze uitgezwaaid en dan doen ze stoer om te komen knokken_!
Wat een heerlijke tweede helft overigens. Had een mooi plekje in vak 13 vooraan in het zonnetje. Genoten!
Je hebt gelijk!quote:Op maandag 21 oktober 2013 18:35 schreef Moira. het volgende:
[..]
[..]![]()
[..]
Uitsupporters uitzwaaienWas mooi
We zaten toch in vak 19?
quote:Op maandag 21 oktober 2013 18:35 schreef Moira. het volgende:
Uitsupporters uitzwaaienWas mooi
We zaten toch in vak 19?
Qua zicht en zon hadden jullie een mooi plekje inderdaad. Qua beleving vind ik het toch een beetje dood daarquote:
Immerquote:
Ik heb persoonlijk toch (nog) geen vergelijkingsmateriaal, en vond het wel mooi dat we zo heel goed de ADO supporters konden uitzwaaienquote:Op maandag 21 oktober 2013 18:55 schreef Afwazig het volgende:
[..]
[..]
Qua zicht en zon hadden jullie een mooi plekje inderdaad. Qua beleving vind ik het toch een beetje dood daar. Daarom al jaren op noord.
Ik kan dit alleen maar mooi vinden. Ik houd niet zo van een vaste set topclubs. Het was al mooi dat clubs als Twente en AZ serieuze worpen naar het kampioenschap konden doen, maar nu komt het allemaal dicht bij elkaar.quote:Op maandag 21 oktober 2013 21:09 schreef Tchock het volgende:
Het komt meer door het constante falen van de koplopers dan door ons sterke voetbal, maar een mooie stand is het niettemin.
[ afbeelding ]
Geniet er maar van want dat duurt echt geen 5 jaar meerquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 11:47 schreef BaasBanaan het volgende:
[..]
Ik kan dit alleen maar mooi vinden. Ik houd niet zo van een vaste set topclubs. Het was al mooi dat clubs als Twente en AZ serieuze worpen naar het kampioenschap konden doen, maar nu komt het allemaal dicht bij elkaar.
Doe ik ook zeker.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 11:55 schreef Afwazig het volgende:
[..]
Geniet er maar van want dat duurt echt geen 5 jaar meer.
De topclubs bevinden zich momenteel in een transitieperiode. Allemaal gaan ze van het beleid van kopen van (semi)gearriveerde spelers terug naar het opleiden van jeugdspelers en het kopen van grote talenten in binnen- en buitenland. Dat heeft even tijd nodig. Als je 5 jaar verder bent dan plukken ze daar de vruchten van en dan krijg je als PEC zijnde gewoon weer 3-0 klop van de grote 3/4 clubs.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 11:56 schreef BaasBanaan het volgende:
[..]
Doe ik ook zeker.
Hoe denk jij dat de Eredivisie er over vijf jaar uitziet?
Als alles volgens plan verloopt zie ik dit ook gebeuren. Maar nu is dé uitgelezen kans om wat rimpelingen in het voetbal te veroorzaken.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 11:58 schreef Afwazig het volgende:
[..]
De topclubs bevinden zich momenteel in een transitieperiode. Allemaal gaan ze van het beleid van kopen van (semi)gearriveerde spelers terug naar het opleiden van jeugdspelers en het kopen van grote talenten in binnen- en buitenland. Dat heeft even tijd nodig. Als je 5 jaar verder bent dan plukken ze daar de vruchten van en dan krijg je als PEC zijnde gewoon weer 3-0 klop van de grote 3/4 clubs.
Althans dat denk ik.
Ik stem voor!quote:Op donderdag 24 oktober 2013 20:48 schreef Tchock het volgende:
AZ speelt met 1-1 gelijk in Kazachstan. Morgen moeten ze nog een absurd eind terugreizen, vier uur tijdsverschil dus halve jetlag. Zaterdag bijkomen, zondag van ons verliezen?
Ik woensdag weer! Hopen op een doelpuntenfestijn uiteraard :pquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 23:37 schreef Moira. het volgende:
En ik ben er a.s. zondag weer bij in het stadion
Ditquote:Op zondag 27 oktober 2013 09:19 schreef Mkr het volgende:
En Ajax en Twente laten het weer liggen! Winst op AZ betekend dis (gedeelde) eerste plaats. Go PEC!
Een terugspeelbal niet beoordelen en die duw niet bestraffen. Belachelijke beslissingen van de scheids.quote:Op zondag 27 oktober 2013 19:44 schreef Monopoly het volgende:
Inderdaad. De arbitrage maakte zich niet echt populair, maar het spel van onze blauw witte vrienden was om te janken.
Een sterk eerste kwartier, en daarna was het echt ruk
Ze kunnen woensdag weer vertrouwen tanken in de pot tegen Wilhelmina 08![]()
Gewoon meer naar voren spelen in plaats van een Broerse die de keeper het meest heeft aangespeeld.
Ben ik helemaal met je eens. Als we daardoor de 1-0 hadden gemaakt had je een hele andere wedstrijd gehad.quote:Op zondag 27 oktober 2013 19:47 schreef portie het volgende:
[..]
Een terugspeelbal niet beoordelen en die duw niet bestraffen. Belachelijke beslissingen van de scheids.
Nicequote:Op woensdag 30 oktober 2013 19:40 schreef Tchock het volgende:
Avdic heeft al twee keer gescoord voor rust voor AZ in de beker
oh wacht is het wel via foxsports.nl te bekijken (heb wel inlogcodes enzo) of is dat alleen eredivisie?quote:Op woensdag 30 oktober 2013 20:00 schreef Tchock het volgende:
[..]
Mijn normale streambron heeft geen enkele wedstrijd behalve PSV - Roda(0-2 trouwens hahaha).
Volgens mij ook alleen PSV-Roda. Weet ik niet zeker.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 20:01 schreef Moira. het volgende:
[..]
oh wacht is het wel via foxsports.nl te bekijken (heb wel inlogcodes enzo) of is dat alleen eredivisie?
#voetbalnoob
he wacht maar PEC moet toch tegen Wilhelmina '08 vandaag?quote:Op woensdag 30 oktober 2013 20:01 schreef Tchock het volgende:
[..]
Volgens mij ook alleen PSV-Roda. Weet ik niet zeker.
edit: Feyenoord is ook te zien via FOX maar PEC en AZ dus niet.
Ik bedoel dat PEC - Wilhelmina en AZ - Achilles allebei niet te zien zijnquote:Op woensdag 30 oktober 2013 20:03 schreef Moira. het volgende:
[..]
he wacht maar PEC moet toch tegen Wilhelmina '08 vandaag?
PEC-AZ was afgelopen zondag, daar was ik bij in het Ijssel Delta
ooooooh zoquote:Op woensdag 30 oktober 2013 20:04 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik bedoel dat PEC - Wilhelmina en AZ - Achilles allebei niet te zien zijn
Aaaah nicequote:
Ik kijk ook altijd via die site, maar die haalt zijn streams gewoon van FOX en aangezien die het niet uitzenden... tsjsa.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 20:09 schreef Moira. het volgende:
[..]
Aaaah nice
Mono's linkje was http://firstrownow.eu/ maar daar staat 'ie ook niet
Wellicht wel live op de radio van rtv Oost, maar te moeilijk en minder leuk
quote:Op woensdag 30 oktober 2013 20:09 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik kijk ook altijd via die site, maar die haalt zijn streams gewoon van FOX en aangezien die het niet uitzenden... tsjsa.
Hoe weet je dat steeds zo snel? Ik heb een site die meteen meldingen geeft als er gescoord wordt maar de doelpuntenmakers worden later geüpdatet.quote:
quote:Op woensdag 30 oktober 2013 20:25 schreef Tchock het volgende:
[..]
Hoe weet je dat steeds zo snel? Ik heb een site die meteen meldingen geeft als er gescoord wordt maar de doelpuntenmakers worden later geüpdatet.
Benson?quote:
Moet te doen zijn. Hopelijk is de vorm er over anderhalve maand nog.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 23:36 schreef Tchock het volgende:
Excelsior-uit. Niet de makkelijkste maar ook bij lange na niet de moeilijkste.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |