Beeld is iets dat wat je hebt als je een tv/monitor hebt. Dan gaan bepaalde kleurtjes in werking die samen dan een beeld vormen.quote:Op vrijdag 13 september 2013 17:53 schreef JanCees het volgende:
[..]
Ik weet wat refreshen is, ook al een paar keer gedaan. Nu wel beeld gelukkig. Alsnog bedankt ofzo
Inderdaad, iemand al onweer gezien? Wil wel zijn bliksem in werking zien.quote:
quote:Op vrijdag 13 september 2013 17:26 schreef N.E.C.nmgn het volgende:
Één van die reacties onder die stream.
[17:23] <Walter_White> Guys, I have lunch cancer. I need to know. WHAT CHEATS ARE IN THE GAME?
WTF?
Ja is zwaar tofquote:
quote:
Rijden nu ook met mensen met een boot achter hun autoquote:
Echt?quote:Op vrijdag 13 september 2013 17:56 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Rijden nu ook met mensen met een boot achter hun auto
Yeah, weet niet of het specifiek voor een bepaalde regio isquote:
Dan zal het ook wel mogelijk zijn om een trailerhelling te gebruiken om de boot het water in te laten.quote:Op vrijdag 13 september 2013 17:56 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Rijden nu ook met mensen met een boot achter hun auto
Dat was gisterquote:Op vrijdag 13 september 2013 17:58 schreef MMaRsu het volgende:
Wat was er nou met die gast die em in den haag verkocht??
Die ging dood.quote:Op vrijdag 13 september 2013 17:58 schreef MMaRsu het volgende:
Wat was er nou met die gast die em in den haag verkocht??
Gewoon met auto en al het water in jumpen toch?quote:Op vrijdag 13 september 2013 17:58 schreef tralalala het volgende:
[..]
Dan zal het ook wel mogelijk zijn om een trailerhelling te gebruiken om de boot het water in te laten.
Nee maar diegene van wie de auto is, komt wel achter je aanquote:Op vrijdag 13 september 2013 17:59 schreef Gummiebeer het volgende:
Weet niet of het al gezegd is, maar iig geen wanted level nadat je een voertuig hebt gekaapt
Onze Media Markt krijgt maandag pas aangeleverd...quote:Op vrijdag 13 september 2013 17:59 schreef Niek. het volgende:
De MediaMarkt in Spanje verkoopt hem ondertussen al massaal, mogen ze hier ook wel eens doen.
tuurlijkquote:Op vrijdag 13 september 2013 17:59 schreef Niek. het volgende:
De MediaMarkt in Spanje verkoopt hem ondertussen al massaal, mogen ze hier ook wel eens doen.
maar die was niet te vertrouwen ofzo? Of zijn er mensen die em via hem hebben?quote:
Ik heb 'm bij GAME in Spanje gepre-orderd. Ik hoop dat die dan ook vroeg gaan verkopen..quote:Op vrijdag 13 september 2013 17:59 schreef Niek. het volgende:
Hij zou ze vanavond om 19u hebben.quote:Op vrijdag 13 september 2013 18:00 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
maar die was niet te vertrouwen ofzo? Of zijn er mensen die em via hem hebben?
http://video.gamecreds.com/pxcct6kmitxp/channel/Magic-Mikequote:Op vrijdag 13 september 2013 18:01 schreef m0j0 het volgende:
Nog tips voor een goede stream met weinig verhaal werk?
wow wat een bewijsquote:Op vrijdag 13 september 2013 18:01 schreef Niek. het volgende:
[..]
https://twitter.com/search?q=gta%20mediamarkt&src=typd&f=realtime
Ja tuurlijk.
Ik herhaal 'm gewoon: http://video.gamecreds.com/pxcct6kmitxp/channel/Magic-Mike, slecht 12.575 andere kijkers.quote:Op vrijdag 13 september 2013 18:01 schreef m0j0 het volgende:
http://www.dailymotion.co(...)1&hidePopoutButton=1quote:Op vrijdag 13 september 2013 18:01 schreef m0j0 het volgende:
11/10 op zijn minst.quote:Op vrijdag 13 september 2013 18:02 schreef Zipportal het volgende:
Heel benieuwd naar de review cijfers.Moet wel 10/10 zijn.
Gister had ie xbox360, bam advertentie weg en nu ineens ps3quote:Op vrijdag 13 september 2013 18:01 schreef Mandamo het volgende:
[..]
Hij zou ze vanavond om 19u hebben.
Dat rijden is een klein beetje nep inderdaad.quote:Op vrijdag 13 september 2013 18:04 schreef fotostarter het volgende:
dat rijden is echt jammer. Had liever dezelfde besturing als in 4 gezien.
Dat is met andere games ook zo. Ik snap het probleem niet.quote:Op vrijdag 13 september 2013 18:03 schreef Donderjagers het volgende:
Echt die winkels die zich aan de regels houden. Spel is al gelekt als de neten. Sommige ketens verkopen hem al. Streams over de hele wereld. Al te downloaden etc etc.
Beetje saints row lijkt het welquote:Op vrijdag 13 september 2013 18:04 schreef Tropanzia het volgende:
[..]
Dat rijden is een klein beetje nep inderdaad.
Ik zie `m helaas niet sneller bewegen als ie een golf achter zich heeft.quote:
Wachten tot de pc versie en z`n modsquote:Op vrijdag 13 september 2013 18:04 schreef Tropanzia het volgende:
[..]
Dat rijden is een klein beetje nep inderdaad.
quote:Op vrijdag 13 september 2013 18:05 schreef fotostarter het volgende:
[..]
Beetje saints row lijkt het wel
ja echt waardeloos gta 4 was geweldige drive handlingquote:Op vrijdag 13 september 2013 18:05 schreef fotostarter het volgende:
[..]
Beetje saints row lijkt het wel
neequote:Op vrijdag 13 september 2013 18:06 schreef Tropanzia het volgende:
Jullie ook al last dat die Mighty Magic Mike stream begint te haperen nu?
Skidrow jaquote:Op vrijdag 13 september 2013 18:06 schreef Gummiebeer het volgende:
R* moet gewoon effe een persberichtje vrij geven voor groen licht qua verkoop. Overal streams, Skidrow heeft het online gegooid en de meeste winkels zullen vast al een voorraad hebben.
Is nu echt arcade besturing geworden. Omslaan of ergens tegen aan rijdenmet als gevolg je auto half total loss bijna niet mogelijk of je moet als een idioot rijden maar gta4 rijden/physics zuigen best wel.quote:Op vrijdag 13 september 2013 18:04 schreef fotostarter het volgende:
dat rijden is echt jammer. Had liever dezelfde besturing als in 4 gezien.
Nee, dat had hier veel beter in gepastquote:Op vrijdag 13 september 2013 18:07 schreef Skwish het volgende:
[..]
Is nu echt arcade besturing geworden. Omslaan of ergens tegen aan rijdenmet als gevolg je auto half total loss bijna niet mogelijk of je moet als een idioot rijden maar gta4 rijden/physics zuigen best wel.
dinsdagquote:Op vrijdag 13 september 2013 18:08 schreef plopkweker het volgende:
Krijg net een mail van Bart Smit dat 'ie verzonden is, op de site van PostNL staat dat ik 'm morgen tussen 08:00 en 10:00 door de brievenbus krijg.
Wordt het morgen of dinsdag pas?
Maak je niet druk.quote:Op vrijdag 13 september 2013 18:08 schreef plopkweker het volgende:
Krijg net een mail van Bart Smit dat 'ie verzonden is, op de site van PostNL staat dat ik 'm morgen tussen 08:00 en 10:00 door de brievenbus krijg.
Wat staat er bij de details? Verzending is aangemeld? Of is hij al gesorteerd?quote:Op vrijdag 13 september 2013 18:08 schreef plopkweker het volgende:
picsquote:Op vrijdag 13 september 2013 18:08 schreef plopkweker het volgende:
Waarschijnlijk deed hij dat expres.quote:Op vrijdag 13 september 2013 18:09 schreef MrSweets het volgende:
omg hij verzuipt gewoon, wat n fail
hij kon best goed zwemmen voor een negerquote:Op vrijdag 13 september 2013 18:09 schreef MrSweets het volgende:
omg hij verzuipt gewoon, wat n fail
Omdat de game al gelekt is? No way dat ze dat doen.quote:Op vrijdag 13 september 2013 18:06 schreef Gummiebeer het volgende:
R* moet gewoon effe een persberichtje vrij geven voor groen licht qua verkoop. Overal streams, Skidrow heeft het online gegooid en de meeste winkels zullen vast al een voorraad hebben.
Ja, bizar hoe agressief hij is inderdaad.quote:Op vrijdag 13 september 2013 18:09 schreef MrSweets het volgende:
lekker kopschoppen jezus wat is er mis met die gozer
geef je tracking nr + postcode dan kijkt deze eindbaas wel voor je.quote:Op vrijdag 13 september 2013 18:08 schreef plopkweker het volgende:
Geloof eens niet alles wat op internet staat jonguhquote:
Ik denk het ook nietquote:Op vrijdag 13 september 2013 18:10 schreef MrSweets het volgende:
Ik zeg dit red die niet, met die chopper erbij
SKidrow is toch alleen pc games?quote:Op vrijdag 13 september 2013 18:11 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Geloof eens niet alles wat op internet staat jonguh. Die site van skidrow is niet van de "group" skidrow
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |