Vroeg ik me ook al af iddquote:Op vrijdag 13 september 2013 16:35 schreef Maastoren het volgende:
Kan iemand mij vertellen wat die blauwe en gele balkjes onder de radar zijn? Groen zal wel health zijn neem ik aan...
Mag je niet uber pratenquote:
Tuurlijk, altijd even uitproberen.quote:
Volgens mij slowmotion/special abilityquote:Op vrijdag 13 september 2013 16:39 schreef FritsFlits het volgende:
Wat was dat met die achterlichten?
kloptquote:Op vrijdag 13 september 2013 16:40 schreef Maastoren het volgende:
[..]
Volgens mij slowmotion/special ability
Ah oké, zag er zo raar uit. Fifa had ooit een bug waarbij het net helemaal werd uitgerekt naar achteren. Leek erop.quote:Op vrijdag 13 september 2013 16:40 schreef Maastoren het volgende:
[..]
Volgens mij slowmotion/special ability
Niemand heeft een ban gekregen die een legale disc speelde. Dat kan ook niet.quote:Op vrijdag 13 september 2013 16:41 schreef fetss het volgende:
Zou je nu nog een BAN krijgen als je GTA gaat spelen? al iemand gedaan terwijl hij op xbox live zat?
Zolang je niet gaat leaken mag je gewoon spelen, zowel van Sony als Microsoft. Is zelfs bevestigd nog.quote:Op vrijdag 13 september 2013 16:41 schreef fetss het volgende:
Zou je nu nog een BAN krijgen als je GTA gaat spelen? al iemand gedaan terwijl hij op xbox live zat?
BRON?quote:Op vrijdag 13 september 2013 16:42 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Zolang je niet gaat leaken mag je gewoon spelen, zowel van Sony als Microsoft. Is zelfs bevestigd nog.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |