met 3000 doe ik buiten drive-in films vertonenquote:Op zondag 6 oktober 2013 23:58 schreef borbit het volgende:
Is deze goed als grote monitor te gebruiken? Gewoon tekst verwerken/ internetten enzo. En hoeveel kost een nieuwe lamp? Is 3000 echt de max? Ik zou hem zo 5 á 10 uur per dag gebruiken, is dat een probleem met overhitting?
"So you have no frame of reference here, Teun. You're like a child who wanders into the middle of a movie and wants to know... "quote:Op maandag 7 oktober 2013 15:41 schreef T42 het volgende:
[..]
met 3000 doe ik buiten drive-in films vertonen
Had gewoon "Shut the fuck up, Donny!" gezegdquote:Op maandag 7 oktober 2013 15:46 schreef borbit het volgende:
[..]
"So you have no frame of reference here, Donny. You're like a child who wanders into the middle of a movie and wants to know... "
ow dacht de lumenquote:Op maandag 7 oktober 2013 15:46 schreef borbit het volgende:
[..]
"So you have no frame of reference here, Teun. You're like a child who wanders into the middle of a movie and wants to know... "
Het ging over 3000 uur, niet 3000 lumen
Getest en werkt perfect! Dit is het grootste wat ik kon doen in mijn kamer, behoorlijk groot. De foto is niet heel scherp, maar je kan goed zien hoe scherp het beeld is!quote:Op zondag 6 oktober 2013 23:58 schreef borbit het volgende:
Is deze goed als grote monitor te gebruiken? Gewoon tekst verwerken/ internetten enzo. En hoeveel kost een nieuwe lamp? Is 3000 echt de max? Ik zou hem zo 5 á 10 uur per dag gebruiken, is dat een probleem met overhitting?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |