Who gives a fuck, we zijn maar anonieme forummerts.quote:Op vrijdag 13 september 2013 15:30 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Je moet je shit bewijzen anders wordt je niet serieus genomen
Dan kan je beter helemaal niks posten als je m echt hebt, maar geen foto wil makenquote:Op vrijdag 13 september 2013 15:31 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Who gives a fuck, we zijn maar anonieme forummerts.
Ik zou ook allang niet meer posten als ik m had.quote:Op vrijdag 13 september 2013 15:31 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Dan kan je beter helemaal niks posten als je m echt hebt, maar geen foto wil maken
Je moet toch eerst installerenquote:Op vrijdag 13 september 2013 15:32 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Ik zou ook allang niet meer posten als ik m had.
Bedoel je dat je zelf gaat kijken of als tipquote:Op vrijdag 13 september 2013 15:32 schreef _NZT_ het volgende:
Ga kijken bij stores als freerecord shop...die shit is failliet en hebben doorstart gemaakt...die zitten verlegen om de centen. Daar kan je nog wel wat regelen denk ik
This!quote:Op vrijdag 13 september 2013 15:28 schreef kaos- het volgende:
[..]
ik vond wat die kerel zei erbij ook vrij vet : "come hurr niggu "
Tot 50% autoheal volgens mirquote:Op vrijdag 13 september 2013 15:34 schreef indiaantje89 het volgende:
Maar je hebt geen levensmeter dus meer?
Maar gewoon autoheal ?
Dat was wel een hoogtepuntje hoor, teringquote:Op vrijdag 13 september 2013 15:34 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
This!Dat droge roetmopse commentaar erbij.
"Cum 'ere niggu!"
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat water!Let's drop some acid and go to a titty bar.
Ja, dat heb ik dus ookquote:Op vrijdag 13 september 2013 15:36 schreef ChevyCaprice het volgende:
ben echt bang dat ik als ik om gta v vraag ga worden uitgelachen
quote:Op vrijdag 13 september 2013 15:36 schreef PBateman1978 het volgende:
Water is mooi maar die animatie van het water als hij er in duikt niet echtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat water!
Heb ik totaal niet........doen meeste toch al als ze mijn hoofd zien.......quote:Op vrijdag 13 september 2013 15:36 schreef ChevyCaprice het volgende:
Je laten uitlachen door iemand die bij intertoys o.i.d. werktquote:Op vrijdag 13 september 2013 15:36 schreef ChevyCaprice het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 13 september 2013 15:37 schreef d-lx het volgende:
Installeren van de game neemt wel even in beslagFf lekker rukken jonge. Kan je tenminste ontspannen die game spelen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Thats how we roll in the Shire!"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |