abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_131216899
quote:
0s.gif Op zondag 15 september 2013 20:10 schreef Comp_Lex het volgende:

[..]

Gemiddeld gezien niet. Als je aan de onderkant van de aantrekkelijke samenleving zit, dan helaas wel.
Yep, ik ben vrijwel kansloos. De enige die er nog wel in gelooft, is m'n moeder :')
pi_131216910
quote:
0s.gif Op zondag 15 september 2013 21:56 schreef kuolema het volgende:

[..]

Het woord actief schrikt me al af :P
Ogen dicht neem ik aan? Of maakt dat niet uit?
Ik geloof trouwens best dat je er rustig van wordt hoor.
Maakt niets uit, je kan ook een object kiezen om je op te focussen. Veel zenboeddhisten gaan voor een muur zitten, ogen nét open, en letten aanvankelijk op hun ademhaling. Is wat me bijstaat iig. Het idee is focus kweken, aanvankelijk. Daarin bestaat rust.
pi_131216986
quote:
7s.gif Op zondag 15 september 2013 22:00 schreef Gray het volgende:

[..]

Maakt niets uit, je kan ook een object kiezen om je op te focussen. Veel zenboeddhisten gaan voor een muur zitten, ogen nét open, en letten aanvankelijk op hun ademhaling. Is wat me bijstaat iig. Het idee is focus kweken, aanvankelijk. Daarin bestaat rust.
Probeer het eens op het strand met mooi weer ;)
Rustig aan.
pi_131217023
quote:
14s.gif Op zondag 15 september 2013 21:31 schreef Gray het volgende:

[..]

Als je maar een goed mens bent, voor anderen en jezelf. :*
Tsja, een goed mens zijn, heeft mij wel -wat- gebracht, maar niet dat wat ik zou willen. Ik heb in het leven vrijwel niks berijkt en modder maar zo'n beetje voort :') :P
pi_131217233
quote:
0s.gif Op zondag 15 september 2013 20:14 schreef Comp_Lex het volgende:

[..]

Ik ben tot nu toe nog steeds unaniem een NOT. Ik kom nu in contact met meer meiden / vrouwen, maar ik heb nog steeds niks voor elkaar gekregen. Dat meisje waar ik het laatst over had ga ik ook niet vaker zien. Ik loop inmiddels ook bij een psychiatrische instelling met mijn sociale problemen.
Probeer het anders bij de wanhopige bijstandsmoeders. Worked for me :')14.gif
pi_131217393
quote:
0s.gif Op zondag 15 september 2013 22:03 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Probeer het anders bij de wanhopige bijstandsmoeders. Worked for me :')[ afbeelding ]
Neem wat kippen, ik hoor van veel mannen dat je die veel beter kunt houden dan een vrouw.
Rustig aan.
pi_131217539
quote:
0s.gif Op zondag 15 september 2013 22:00 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Yep, ik ben vrijwel kansloos. De enige die er nog wel in gelooft, is m'n moeder :')
Oh kijk, dat scheelt. Mijn ouders zeggen niks tegen me, dus ik weet niet wat ze wel en niet geloven :')
quote:
0s.gif Op zondag 15 september 2013 22:03 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Probeer het anders bij de wanhopige bijstandsmoeders. Worked for me :')[ afbeelding ]
Oh dat is ook een goede tip :) Dank je.
Ik wil eerst wel op een normale manier een relatie zien te krijgen :)
Na 3 keer kijk ik wel naar die moeders :) (en dan prostituees)
"What I did, I did without choice... in the name of peace and sanity." - The Doctor
pi_131217609
quote:
0s.gif Op zondag 15 september 2013 21:39 schreef kuolema het volgende:
Ondertussen doe ik nog steeds geen flikker de hele dag, heb ik geen eetlust en geen energie. Moet mezelf echt gaan dwingen om te gaan douchen en zo...geen zin. Maar ik ga het toch maar even doen nu. En even bedenken of ik morgen naar college ga...wat heeft het voor zin? Ik ben nu al half over dat punt van spanning heen omdat ik het wil halen, het gaat nu richting apathie. Het boeit me niet meer want het is toch al te laat. Ik heb er geen zin meer in.
Zo voelde ik me ook toen ik nog studeerde en het ergste is, dat ik gewoon wel m'n uiterste best bleef doen, ook al viel m'n leven uit elkaar. Het hielp allemaal niets, maar ik had dan ook geen professionele hulp in die tijd.

Spreek hierover met je hulpverlener(s), wellicht dat zij jou kunnen helpen de juiste weg weer te vinden? :)
pi_131217627
quote:
0s.gif Op zondag 15 september 2013 22:07 schreef Comp_Lex het volgende:

[..]

Oh kijk, dat scheelt. Mijn ouders zeggen niks tegen me, dus ik weet niet wat ze wel en niet geloven :')

[..]

Wat is de normale manier denk je?
Rustig aan.
pi_131217673
quote:
0s.gif Op zondag 15 september 2013 22:08 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Wat is de normale manier denk je?
Wat ik laatst probeerde te doen met een meid. Helaas reageert ze niet echt geïnteresseerd.
"What I did, I did without choice... in the name of peace and sanity." - The Doctor
pi_131217705
quote:
0s.gif Op zondag 15 september 2013 22:07 schreef Comp_Lex het volgende:

[..]

[..]

Als je in de wajong zit, kan je die protituees ook al vergeten :')
En als je dat dit jaar nog net wel trekt (wat ik knap zou vinden), dan kun je dat volgend jaar alsnog forgetten :')

Sorry to be the bringer of bad news :P
pi_131217729
quote:
0s.gif Op zondag 15 september 2013 22:09 schreef Comp_Lex het volgende:

[..]

Wat ik laatst probeerde te doen met een meid. Helaas reageert ze niet echt geïnteresseerd.
Ik heb dat niet gevolgd waar kan ik dat teruglezen?
Rustig aan.
pi_131217771
quote:
0s.gif Op zondag 15 september 2013 22:09 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Ik heb dat niet gevolgd waar kan ik dat teruglezen?
Zoekfunctie? :P
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')