quote:- C_A
- Muhahaha + vriendin
- WeeTee
- Vinniiee
- palawan
- Viro + een vriendin
-DaMook (ovb)
Wil je ook mee met deze gezellige groep mensen, er zijn nog kamers vrij!
Voor 25 euro PP kan je een kamer erbij boeken.
Yaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaay!quote:Op vrijdag 13 september 2013 13:12 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ja
Maar het MOET ook gewoon echt.. Ik maak er een potje (hihaho) van
Jij hebt te weinig fantasie.quote:Op vrijdag 13 september 2013 13:13 schreef Dqod het volgende:
[..]
Walgelijke aantijging, wordt verworpen
Mits we gaan bowlen.. Geen idee, maar ineens heb ik daar zin inquote:Op vrijdag 13 september 2013 13:14 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Yaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaay!
Yay voor dates!
Mag ik ook komen
Geef geen neukquote:Op vrijdag 13 september 2013 13:14 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Jij hebt te weinig fantasie.
En dan ook nog eens mijn lapo jatten.
Bewaar die maar voor je date, ja.quote:Op vrijdag 13 september 2013 13:16 schreef Dqod het volgende:
[..]
Mits we gaan bowlen.. Geen idee, maar ineens heb ik daar zin in
[..]
Geef geen neuk
Ik laat 'r je finaal ende compleet in elkander happyslappen ;squote:Op vrijdag 13 september 2013 13:17 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Bewaar die maar voor je date, ja.
Anders wordt ze boos op me.
Mijn vet vangt die klappen wel op.quote:Op vrijdag 13 september 2013 13:18 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik laat 'r je finaal ende compleet in elkander happyslappen ;s
Nee, grapje, kusj
quote:Op vrijdag 13 september 2013 13:20 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Mijn vet vangt die klappen wel op.
En anders ga ik kreunend liggen masturberen. Dan houdt ze snel genoeg op.
Hellow FL.quote:
Lang geleden.quote:
nadeel van samenwonenquote:Op vrijdag 13 september 2013 14:06 schreef AldoTheApache het volgende:
In mijn flat wonen alleen maar aso's![]()
huur je de wasmachine voor nu af, zit er nog allemaal was van iemand anders in met 30 minuten te gaan
Ik woon niet samen, er zijn alleen gedeelde wasmachines voor het hele gebouwquote:
Ben blij dat je een wasmachine hebt verwende studentquote:Op vrijdag 13 september 2013 14:09 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Ik woon niet samen, er zijn alleen gedeelde wasmachines voor het hele gebouw
ik betaal 1 euro per wasbeurtquote:Op vrijdag 13 september 2013 14:17 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Ben blij dat je een wasmachine hebt verwende student
Mijn beurten zijn gratisquote:Op vrijdag 13 september 2013 14:22 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
ik betaal 1 euro per wasbeurt
Hoe kan je iets kopen wat gratis is...quote:Op vrijdag 13 september 2013 14:32 schreef hugecooll het volgende:
* hugecooll koopt een maandabonnement
ik ben aan het strijkenquote:Op vrijdag 13 september 2013 14:34 schreef rhubarbje het volgende:
Zo! Eerste zinnige ding gedaan!
Rommelkastje opgeruimd
en ik vond de omschrijving van het asiel van onze kat
'erg aanhankelijk' no shit
ik zou ook maar eens moeten gaan opruimenquote:Op vrijdag 13 september 2013 14:34 schreef rhubarbje het volgende:
Zo! Eerste zinnige ding gedaan!
Rommelkastje opgeruimd
en ik vond de omschrijving van het asiel van onze kat
'erg aanhankelijk' no shit
mooi! dan kom ik de was bij jou afzettenquote:
Ooh dat wil ik ookquote:Op vrijdag 13 september 2013 14:38 schreef Myraela het volgende:
Ik ga zo koekjes bakken. En heb besloten dat ik in plaats van mijn ouders uit te nodigen, gewoon uitgebreid ga koken alleen voor mij en twi. En dan gewoon lekker samen de hele avond te chillen met wat goed eten en wijntjes.
keihard neuken dusquote:Op vrijdag 13 september 2013 14:38 schreef Myraela het volgende:
Ik ga zo koekjes bakken. En heb besloten dat ik in plaats van mijn ouders uit te nodigen, gewoon uitgebreid ga koken alleen voor mij en twi. En dan gewoon lekker samen de hele avond te chillen met wat goed eten en wijntjes.
Boodschapjes gedaan.quote:Op vrijdag 13 september 2013 14:58 schreef Kaneelstokje het volgende:
Net even in de stad geweest, boodschapjes gedaan.
Ik herinnerde me ineens dat er een zaak was die gratis boeken weggaf, de boekenzolder.
Even rondgefietst en gevonden. Het jammere was dat er een aantal mensen enorm pretentieus aan het praten waren over poëzie en dat de boeken allemaal oud en slecht georganiseerd waren.
Het is een oud pakhuis, lijkt het wel. Het zou geweldig zijn als het opgeknapt was.
Maar goed, paar boekjes meegenomen en over een tijd weer eens kijken. Heb Jaws en een boekje van Tolkien.
als ze maar lekker zijnquote:Op vrijdag 13 september 2013 15:22 schreef Myraela het volgende:
Ok, dit worden echt de lelijkste koekjes ooit.
Dat zijn die zweedse gehaktballetjesquote:Op vrijdag 13 september 2013 15:07 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
1. Ik weet uit mijn hoofd niet wat het is.
2. Ik heb al geluncht en straks ga ik pas dineren.
Truequote:Op vrijdag 13 september 2013 15:28 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ikea En Lola
Zegt dat genoeg?![]()
quote:Op vrijdag 13 september 2013 15:49 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Dat zijn die zweedse gehaktballetjes![]()
BAM! heel mijn casa is weer proper gemacht
Aaaah, dacht ik al. Nee vandaag nietquote:Op vrijdag 13 september 2013 15:49 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Ranzige balletjes. Als je na een week een boer laat proef je ze nog steedsquote:Op vrijdag 13 september 2013 15:49 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Oh die ballen zijn baaaaasquote:Op vrijdag 13 september 2013 16:02 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ranzige balletjes. Als je na een week een boer laat proef je ze nog steeds
Ontbijtjes voor 50 cent zijn wel baas
Ranzig echtquote:Op vrijdag 13 september 2013 16:28 schreef Raene het volgende:
[..]
Oh die ballen zijn baaaaas!!!
En die saaaaus en cranberry meuk!!
Ja maar daar zit chocolade bijquote:Op vrijdag 13 september 2013 17:11 schreef rhubarbje het volgende:
Neeee de daim taart! En de softijsjes
Ja lekker, softijsjesquote:Op vrijdag 13 september 2013 17:15 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja maar daar zit chocolade bij
Softijsjes
@ vinnie. Uhmmmm morgen is beetje rommelig. Iig 'sochtends beulen in de sportschool.
Oudste heeft een feestje en gaat karten (maar dat weet hij nog niet)
Zondag gaan we naar mijn schoonmoeder want dat is inmiddels ook alweer erg lang geleden dat we daar waren.
Verder boodschappen doen en mja geen idee
Jupquote:Op vrijdag 13 september 2013 17:17 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ja lekker, softijsjes
Ah oke, karten is tofMoet ik ook weer eens gaan doen
![]()
Hmm oke, beetje standaard weekend dus
Nog onbekend. Misschien krijg ik een vriend op bezoek, maar die kans is 50/50.quote:
Lekker.quote:Op vrijdag 13 september 2013 17:22 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Smakelijk.
Stamppot andijvie hier
Oh joyquote:Op vrijdag 13 september 2013 17:23 schreef magnetronkoffie het volgende:
Het leeft weer hiero
[..]
Nog onbekend. Misschien krijg ik een vriend op bezoek, maar die kans is 50/50.
En anders bij m'n moeder klussen
Dat kan na die feestjes ook nog welquote:Op vrijdag 13 september 2013 17:23 schreef rhubarbje het volgende:
Verjaardagen en andere feestjes hier
hopelijk ook nog een beetje tijd om met mijn liefje te kroelen
Oeh, dat klinkt lekkerquote:Op vrijdag 13 september 2013 17:24 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Lekker.
Hier bospeen en gebakken aardappelen in schil en kippenboutjes uit den oven
dan wil je toch alleen maar slapen?quote:Op vrijdag 13 september 2013 17:26 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Oh joy
[..]
Dat kan na die feestjes ook nog wel
[..]
Oeh, dat klinkt lekker
Jij wilt na een verjaardag gelijk al slapen?quote:Op vrijdag 13 september 2013 17:28 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
dan wil je toch alleen maar slapen?
Ze zit midden in een verhuizing, dus ik zal er toch aan moeten gelovenquote:
Nou als ze s avonds zijn wel jaquote:Op vrijdag 13 september 2013 17:30 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Jij wilt na een verjaardag gelijk al slapen?
sochtends lekker uitgebreid ontbijtje doen?quote:Op vrijdag 13 september 2013 17:29 schreef rhubarbje het volgende:
Ik bedoel geen seks trouwens he pervs
Gewoon wat Myraela beschreef: quality time
oh die taartquote:Op vrijdag 13 september 2013 17:11 schreef rhubarbje het volgende:
Neeee de daim taart! En de softijsjes
Nou dat wordt wat danquote:Op vrijdag 13 september 2013 17:30 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ze zit midden in een verhuizing, dus ik zal er toch aan moeten geloven
Is wel lachen hoor, met 2 linker handen!
Oh. Als ik al naar een verjaardag ga dan ben ik daarna nog zo wakker als 't maar kanquote:Op vrijdag 13 september 2013 17:31 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Nou als ze s avonds zijn wel ja
Vinniiee doe niet zo gemeenquote:Op vrijdag 13 september 2013 17:33 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Tja je moet wel nu je die chick niet meer wilt.
mijn vriend draait nachtdiensten dus die zit in een ander ritmequote:Op vrijdag 13 september 2013 17:31 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
sochtends lekker uitgebreid ontbijtje doen?
Ja, kutwijfquote:Op vrijdag 13 september 2013 17:33 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Tja je moet wel nu je die chick niet meer wilt.
Nee manquote:
Gun mij ook een beetje lolquote:
Het is niet verplicht hoorquote:Op vrijdag 13 september 2013 17:33 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
mijn vriend draait nachtdiensten dus die zit in een ander ritme
zijn ontbijtjes vallen rond 3/4 uur verwacht ik en dan hebben we weeeeer een feesjte
maar ik hoop dat er wel tijd is voor zoiets ja
Nee, lang verhaalquote:Op vrijdag 13 september 2013 17:35 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Voor altijd genezen zeker?
nou bij sommige kun je moeilijk wegblijven hoorquote:Op vrijdag 13 september 2013 17:34 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Gun mij ook een beetje lol
[..]
Het is niet verplicht hoor
Hoezo is dat zo moeilijk dan?quote:Op vrijdag 13 september 2013 17:37 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
nou bij sommige kun je moeilijk wegblijven hoor
en ik vind het ook wel leuk, maar omdat we door de week ook allebei zo vol zitten mis ik mijn vriend een beetje
Tja, vrouwen hequote:
bruiloften, jubilea, speciale getallen (50, 80 dat soort dingen)quote:Op vrijdag 13 september 2013 17:38 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Hoezo is dat zo moeilijk dan?
Kan ik me voorstellen. Daarom een verjaardag skippen
Je gaat me niet vertellen dat er elke week een bruiloft/jubilea/speciale-leeftijd-verjaardag is.quote:Op vrijdag 13 september 2013 17:39 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
bruiloften, jubilea, speciale getallen (50, 80 dat soort dingen)
+1quote:Op vrijdag 13 september 2013 17:44 schreef AldoTheApache het volgende:
ik heb een hekel aan al die verplichtingen![]()
net zoals kerst enzo
nee maar deze maand toevallig wel 4 waarvan 2 dit weekendquote:Op vrijdag 13 september 2013 17:42 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Je gaat me niet vertellen dat er elke week een bruiloft/jubilea/speciale-leeftijd-verjaardag is.
Ik niet, want het zijn mensen waarvan ik houquote:Op vrijdag 13 september 2013 17:44 schreef AldoTheApache het volgende:
ik heb een hekel aan al die verplichtingen![]()
net zoals kerst enzo
Ik probeer ze juist te ontvluchtenquote:Op vrijdag 13 september 2013 17:46 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Ik niet, want het zijn mensen waarvan ik hou
en ik wil graag belangrijke dingen met ze vieren
Ziet er lekker uitquote:Op vrijdag 13 september 2013 17:56 schreef Myraela het volgende:
Oh, en mijn koekjes zijn toch wel redelijk gelukt.
[ afbeelding ]
Patatas Bravasquote:Op vrijdag 13 september 2013 17:53 schreef Myraela het volgende:
Ok, ik heb besloten. Het uitgebreid eten morgen, gaat in tapas-stijl. En dan het liefst dingen waar ik veel van kan maken en in kan vriezen. Zodat twi iets te eten heeft als ik moet werken.
Sowieso gehaktballetjes, kipsaté en gepaneerde kip. Weten jullie nog iets?
Ik wil naar de markt gaan, dus daar laat ik mezelf ook nog wel een beetje inspireren.
spaanse Melanzane di paramigianequote:Op vrijdag 13 september 2013 17:53 schreef Myraela het volgende:
Ok, ik heb besloten. Het uitgebreid eten morgen, gaat in tapas-stijl. En dan het liefst dingen waar ik veel van kan maken en in kan vriezen. Zodat twi iets te eten heeft als ik moet werken.
Sowieso gehaktballetjes, kipsaté en gepaneerde kip. Weten jullie nog iets?
Ik wil naar de markt gaan, dus daar laat ik mezelf ook nog wel een beetje inspireren.
GMTAquote:Op vrijdag 13 september 2013 18:06 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
spaanse Melanzane di paramigiane
zelfgemaakte kroketjes (eventueel met manchego en/of spaanse ham)
Patata's brava/alioli (brava's is het beste in te vriezen)
minder vriesbare dingen maar wel heerlijk
gamba's in knoflook
verschillende dipjes
gevulde dadels met spek er omheen
Kroketjes heb ik nog wel liggen ja.quote:Op vrijdag 13 september 2013 18:06 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
spaanse Melanzane di paramigiane
zelfgemaakte kroketjes (eventueel met manchego en/of spaanse ham)
Patata's brava/alioli (brava's is het beste in te vriezen)
paella
minder vriesbare dingen maar wel heerlijk
gamba's in knoflook
verschillende dipjes
gevulde dadels met spek er omheen
gewoon een soort snacktafel dusquote:Op vrijdag 13 september 2013 18:12 schreef Myraela het volgende:
[..]
Kroketjes heb ik nog wel liggen ja.
Paella vind ik te groot.
Iets met aardappeltjes wil ik wel doen.
Gamba's is een beetje afhankelijk van de prijs op de markt.
Dadels met spek is wel een super goed idee.
Het hoeven overigens geen tapas te zijn, alsin spaans. Ik denk dat ik ook wat kleine loempiaatjes maak.
Fish cuisinequote:Op vrijdag 13 september 2013 18:20 schreef AldoTheApache het volgende:
ik heb nu gewoon fish cuisine met aardappels en boontjes
Hoi wie ben jij?quote:Op vrijdag 13 september 2013 18:26 schreef Uiltje90 het volgende:
[..]
Fish cuisinelekkerrrr.. wij eten lekker simpel macaronie. En dan vanavond lekker naar de sportschool en de caloriën er weer af sporten
Hmm oke.quote:Op vrijdag 13 september 2013 17:45 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
nee maar deze maand toevallig wel 4 waarvan 2 dit weekend
En dat gaat er zelfs nog 1 feestje dit weekend niet door zodat we misschien wel wat tijd voor elkaar hebben
Ik denk dat als ik ga tellen ik wel op elke maand minstens 2 kom hoor? gemiddeld per jaar
Huwelijk haar uit aan een FOK!ker!quote:
Dit bedoel je zeker niet dubbelzinnig of wel?quote:
Ze is helemaal into een van die tjappies van zo'n boybandje en daar heeft ze het de hele dag overquote:
Dat wordt 'm niet, zie hierboven.quote:Op vrijdag 13 september 2013 18:30 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Huwelijk haar uit aan een FOK!ker!
Dudequote:Op vrijdag 13 september 2013 18:30 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dit bedoel je zeker niet dubbelzinnig of wel?
ja das kut voor jequote:Op vrijdag 13 september 2013 18:32 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ze is helemaal into een van die tjappies van zo'n boybandje en daar heeft ze het de hele dag over
[..]
Dat wordt 'm niet, zie hierboven.
[..]
Dude
Dat vind ik echt te smerig voor woorden.quote:Op vrijdag 13 september 2013 18:20 schreef AldoTheApache het volgende:
ik heb nu gewoon fish cuisine met aardappels en boontjes
is juist lekker joh en gezondquote:Op vrijdag 13 september 2013 18:32 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dat vind ik echt te smerig voor woorden.Dat vis spul.
Gewoon vis is lekker en gezond. Dat spul is gewoon smerig.quote:Op vrijdag 13 september 2013 18:33 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
is juist lekker joh en gezond
Just asking dude.quote:Op vrijdag 13 september 2013 18:32 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ze is helemaal into een van die tjappies van zo'n boybandje en daar heeft ze het de hele dag over
[..]
Dat wordt 'm niet, zie hierboven.
[..]
Dude![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
des te meer voor mijquote:Op vrijdag 13 september 2013 18:33 schreef Myraela het volgende:
[..]
Gewoon vis is lekker en gezond. Dat spul is gewoon smerig.
zo mee eensquote:Op vrijdag 13 september 2013 18:33 schreef Myraela het volgende:
[..]
Gewoon vis is lekker en gezond. Dat spul is gewoon smerig.
WTF heb je gedaan dan?quote:Op vrijdag 13 september 2013 18:35 schreef AldoTheApache het volgende:
er ging logistiek gezien iets mis met mijn was en nu heb ik geen beddengoed meer![]()
dat wordt kamperen in een slaapzak in mijn eigen huis
Iemand anders heeft jouw beddengoed?quote:Op vrijdag 13 september 2013 18:35 schreef AldoTheApache het volgende:
er ging logistiek gezien iets mis met mijn was en nu heb ik geen beddengoed meer![]()
dat wordt kamperen in een slaapzak in mijn eigen huis
ik heb 3 sets normaal gesprokenquote:
Ik snap het nog steeds nietquote:Op vrijdag 13 september 2013 18:37 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
ik heb 3 sets normaal gesproken![]()
1 vies in de wasmand, 1 op bed, en 1 in de kastIk kan dus 2 sets tegelijk wassen
ik wilde vandaag dus die vieze en die van mijn bed wassenBlijkt dus dat ik geen schone heb, en de droger hield er tijdens de witte was (hoeslakens) mee op
ik heb nu 1 hoeslaken uitgehangen en hoop dat die nog droogtquote:Op vrijdag 13 september 2013 18:40 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Je woont in fucking Rotterdam. Ga ff naar de IKEA or wherever je die dingen koopt.
het is al 18:43 hequote:Op vrijdag 13 september 2013 18:42 schreef rhubarbje het volgende:
bij de zeeman zijn ze echt maar een paar euro
Ja, en morgen ook nietquote:Op vrijdag 13 september 2013 18:42 schreef tijnbrein het volgende:
Dat wordt geen seks in huize Aldo vannacht
Ook een optie nu je toch geen chick op bezoek krijgtquote:Op vrijdag 13 september 2013 18:41 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
ik heb nu 1 hoeslaken uitgehangen en hoop dat die nog droogt![]()
en anders pak ik vanavond de slaapzak
preciesquote:Op vrijdag 13 september 2013 18:44 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ook een optie nu je toch geen chick op bezoek krijgt
Je was toch aan het daten met iemand?quote:
sowieso niet, wispelturig kutjequote:Op vrijdag 13 september 2013 18:42 schreef tijnbrein het volgende:
Dat wordt geen seks in huize Aldo vannacht
Lang verhaal, is niets gewordenquote:Op vrijdag 13 september 2013 18:44 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Je was toch aan het daten met iemand?
Precies, ik heb het gevoel dat ze mij aan het lijntje houdt of gewoon totaal gestoord isquote:Op vrijdag 13 september 2013 18:45 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
sowieso niet, wispelturig kutje
Dat wil ik ook wel, maar zoveel was heb ik niet wekelijksquote:Op vrijdag 13 september 2013 18:46 schreef muhahaha het volgende:
Ik was mijn beddegoed meteen, dat wachten is nergens voor nodig.
Zon lang verhaal was dat toch niet?quote:Op vrijdag 13 september 2013 18:45 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Lang verhaal, is niets geworden
Ik was het gewoon apart... 6 liter trommel.quote:Op vrijdag 13 september 2013 18:46 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Dat wil ik ook wel, maar zoveel was heb ik niet wekelijks
Nee, maar ik heb geen zin om het de hele tijd te gaan herhalenquote:Op vrijdag 13 september 2013 18:46 schreef Faxie het volgende:
[..]
Zon lang verhaal was dat toch niet?
Gewoon een snelkoppeling onder de favorieten zettenquote:Op vrijdag 13 september 2013 18:47 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Nee, maar ik heb geen zin om het de hele tijd te gaan herhalen
teveel moeitequote:Op vrijdag 13 september 2013 18:48 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Gewoon een snelkoppeling onder de favorieten zetten
Ervaring mee?quote:Op vrijdag 13 september 2013 18:48 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Gewoon een snelkoppeling onder de favorieten zetten
Hoi, ik ben een uiltje en ik ben nieuw hierquote:Op vrijdag 13 september 2013 18:26 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Hoi wie ben jij?![]()
ook lekker, maar dan moest ik koken
Lolquote:Op vrijdag 13 september 2013 18:47 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Nee, maar ik heb geen zin om het de hele tijd te gaan herhalen
Het moet toch hoopgevend zijn voor jou dat het altijd nog erger kan. Kijk maar naar mij bijvoorbeeld.quote:Op vrijdag 13 september 2013 18:50 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ja, al jouw faalpogingen. Ow wacht dat zijn er geen.
Hallo mevrouw de Uilquote:Op vrijdag 13 september 2013 18:53 schreef Uiltje90 het volgende:
[..]
Hoi, ik ben een uiltje en ik ben nieuw hier
Hoi Uiltjequote:Op vrijdag 13 september 2013 18:53 schreef Uiltje90 het volgende:
[..]
Hallo, welkomquote:Op vrijdag 13 september 2013 18:53 schreef Uiltje90 het volgende:
[..]
Nee hoor. Vond je opmerking zelf niet zo grappig en jij de mijne niet.quote:Op vrijdag 13 september 2013 18:53 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Het moet toch hoopgevend zijn voor jou dat het altijd nog erger kan. Kijk maar naar mij bijvoorbeeld.![]()
Ben ik toch nog ergens goed voor. Niet dat dit mij een goed gevoel geeft maar toch
Zelfspotquote:Op vrijdag 13 september 2013 18:53 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Het moet toch hoopgevend zijn voor jou dat het altijd nog erger kan. Kijk maar naar mij bijvoorbeeld.![]()
Ben ik toch nog ergens goed voor. Niet dat dit mij een goed gevoel geeft maar toch
Harry Potter and the half dead shopping spreequote:Op vrijdag 13 september 2013 19:01 schreef Kaneelstokje het volgende:
Lig een beetje halfdood Harry Potter te kijken en te winkelen. Goede avond wordt dit.
Waar ben je naar op zoek?quote:Op vrijdag 13 september 2013 19:01 schreef Kaneelstokje het volgende:
Lig een beetje halfdood Harry Potter te kijken en te winkelen. Goede avond wordt dit.
Niks in het bijzonder.quote:
Geen idee wie je bent, maar hoi.quote:Op vrijdag 13 september 2013 19:05 schreef Uiltje90 het volgende:
Bedankt voor het warme welkom allemaal!!
Wat houdt jouw dagelijks bezig?quote:Op vrijdag 13 september 2013 19:05 schreef Uiltje90 het volgende:
Bedankt voor het warme welkom allemaal!!
Oh noesquote:Op vrijdag 13 september 2013 20:15 schreef LovelyLady het volgende:
Beginnende keelpijn
[ afbeelding ]
Ik heb nog wel een zalfje dat direct in de keel aangebracht kan worden hihahoquote:Op vrijdag 13 september 2013 20:15 schreef LovelyLady het volgende:
Beginnende keelpijn
[ afbeelding ]
Dat is lief van je Faxiequote:Op vrijdag 13 september 2013 20:23 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik heb nog wel een zalfje dat direct in de keel aangebracht kan worden hihaho![]()
Jij gebruikt het regelmatig preventief?quote:Op vrijdag 13 september 2013 20:23 schreef Faxie het volgende:
Ik heb nog wel een zalfje dat direct in de keel aangebracht kan worden hihaho![]()
Het smaakt nog eens lekker ookquote:Op vrijdag 13 september 2013 20:27 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Jij gebruikt het regelmatig preventief?
Wie weet kan jij je creme daar verspreidenquote:Op vrijdag 13 september 2013 20:41 schreef Faxie het volgende:
Ow tijd om te gaan. Een of ander strandfeestje met kampvuur enzo
GAT-VERquote:Op vrijdag 13 september 2013 20:23 schreef Faxie het volgende:
[..]
Die van mij doet stomquote:
Dat blijkt.quote:
quote:Op vrijdag 13 september 2013 21:18 schreef Raene het volgende:
[..]
Die van mij doet stom! Ik wil boos worden op hem maar zodra ik hem zie kan ik dat niet
..
Agosjie!quote:Op vrijdag 13 september 2013 21:18 schreef Raene het volgende:
[..]
Die van mij doet stom! Ik wil boos worden op hem maar zodra ik hem zie kan ik dat niet
..
Gewoon een Lightning Bolt op zijn dak gooien hoppaquote:Op vrijdag 13 september 2013 21:18 schreef Raene het volgende:
[..]
..
Charm Person.quote:Op vrijdag 13 september 2013 21:19 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Gewoon een Lightning Bolt op zijn dak gooien hoppa
Oud verhaal, hij heeft een drukke baan, we zien elkaar niet veel.. maar dan denk ik hoeveel moeite is het om een berichtje zo nu en dan te sturen..quote:
Ik gooi mezelf op hem morgen.. smeken om vergiffenis zal hij.quote:Op vrijdag 13 september 2013 21:19 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Gewoon een Lightning Bolt op zijn dak gooien hoppa
Hahaha met +1 Glorious Anthemquote:Op vrijdag 13 september 2013 21:22 schreef Raene het volgende:
[..]
Ik gooi mezelf op hem morgen.. smeken om vergiffenis zal hij.
Ik ken het niet. Dus alleen jij met Muhaha.quote:Op vrijdag 13 september 2013 21:23 schreef Raene het volgende:
Gaan we een potje magic spelen met zn allen?
Ben je nog geen minuut aan kwijt, dus niet veel moeite lijkt me nee.quote:Op vrijdag 13 september 2013 21:21 schreef Raene het volgende:
[..]
Oud verhaal, hij heeft een drukke baan, we zien elkaar niet veel.. maar dan denk ik hoeveel moeite is het om een berichtje zo nu en dan te sturen..
Kan niet ik heb een Fog Bank dus geen combat damage deze rond.quote:Op vrijdag 13 september 2013 21:23 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Non-lethal damage met mijn mace in je kruis.
Zie je wel, en het stond al die tijd al in mijn onderschrift!quote:Op vrijdag 13 september 2013 21:23 schreef Raene het volgende:
Gaan we een potje magic spelen met zn allen?
quote:Op vrijdag 13 september 2013 21:23 schreef Raene het volgende:
Gaan we een potje magic/dnd spelen met zn allen?
Ik kijk wel.quote:Op vrijdag 13 september 2013 21:23 schreef Raene het volgende:
Neen.quote:Op vrijdag 13 september 2013 21:23 schreef Raene het volgende:
En ik word zo moe soms van de 1 seconde lieverdquote:Op vrijdag 13 september 2013 21:23 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ben je nog geen minuut aan kwijt, dus niet veel moeite lijkt me nee.
Ik ruk wel eens.quote:
Het klinkt veel te sociaal.quote:
Ow haha klinkt als mijn broer. Nog 1 quest roept ie dan en blijft vervolgens nog een half uur gamen terwijl ik zit te wachten.quote:Op vrijdag 13 september 2013 21:25 schreef Raene het volgende:
[..]
En ik word zo moe soms van de 1 seconde lieverd!
1 seconde is geen 30 minuten vriend.
Ik snap er werkelijk geen hol vanquote:Op vrijdag 13 september 2013 21:25 schreef Raene het volgende:
[..]
En ik word zo moe soms van de 1 seconde lieverd!
1 seconde is geen 30 minuten vriend.
Ze bedoelt dat hij stuurt *nog 1 seconde* en dan een half uur later komt aankakken.quote:Op vrijdag 13 september 2013 21:25 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik snap er werkelijk geen hol van
Oh datquote:Op vrijdag 13 september 2013 21:26 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ze bedoelt dat hij stuurt *nog 1 seconde* en dan een half uur later komt aankakken.
Alsie nou ook zo in bed is.
Ja, kan ik mij wel voorstellen.quote:Op vrijdag 13 september 2013 21:27 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Oh datJa dat is irritant als dat altijd zo is
Gust of wind.quote:Op vrijdag 13 september 2013 21:23 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Kan niet ik heb een Fog Bank dus geen combat damage deze rond.
Ik Stroke of Genius mezelf even.
Als mijn vriend bezig is en ik zeg wat.. dan zegt hij wel eens 1 sec lieverd.quote:Op vrijdag 13 september 2013 21:25 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik snap er werkelijk geen hol van
M'n zusje zegt wel eens tijdens het eten '2 seconden' en gaat dan op d'r telefoon kijken wat uuuuuuuren duurt terwijl ik al op d'r moet wachten omdat ze zo traag is. En dat dan 80239480923840234x op 1 dagquote:Op vrijdag 13 september 2013 21:27 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ja, kan ik mij wel voorstellen.
Zie hierboven. Ik snap heel goed wat je bedoeltquote:Op vrijdag 13 september 2013 21:28 schreef Raene het volgende:
[..]
Als mijn vriend bezig is en ik zeg wat.. dan zegt hij wel eens 1 sec lieverd.
Vervolgens duurt het een uur voordat ik in 5 woorden een antwoord krijg. Snap je het nu?
Ja dat ken ik ook van mezelfquote:Op vrijdag 13 september 2013 21:25 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ow haha klinkt als mijn broer. Nog 1 quest roept ie dan en blijft vervolgens nog een half uur gamen terwijl ik zit te wachten.*trekt stoppen eruit*.
De jeugd van tegenwoordig. Op feesten zie je ook iedereen facebooken hoe geweldig het wel niet terwijl ze in feite alles missen.quote:Op vrijdag 13 september 2013 21:30 schreef Vinniiee het volgende:
M'n zusje zegt wel eens tijdens het eten '2 seconden' en gaat dan op d'r telefoon kijken wat uuuuuuuren duurt terwijl ik al op d'r moet wachten omdat ze zo traag is. En dat dan 80239480923840234x op 1 dag
Oja dat deed ik ook, nu niet meer. Sluit dat ding zo hup af, visite!quote:Op vrijdag 13 september 2013 21:30 schreef Raene het volgende:
[..]
Ja dat ken ik ook van mezelf! Maar niet als iemand echt op me wacht
.. meer als ik naar bed moest
Is een spel om clouds enzo mee weg te halen.quote:
*aai* lotgenootquote:Op vrijdag 13 september 2013 21:30 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
M'n zusje zegt wel eens tijdens het eten '2 seconden' en gaat dan op d'r telefoon kijken wat uuuuuuuren duurt terwijl ik al op d'r moet wachten omdat ze zo traag is. En dat dan 80239480923840234x op 1 dag
[..]
Zie hierboven. Ik snap heel goed wat je bedoelt
Welk spel is dit nou?quote:Op vrijdag 13 september 2013 21:31 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Is een spel om clouds enzo mee weg te halen.
Maar ben nu ranger, jwz.
Beetje met 2 wapens hakken. Panter aan mijn zijde.
Ja, belachelijkquote:Op vrijdag 13 september 2013 21:31 schreef muhahaha het volgende:
[..]
De jeugd van tegenwoordig. Op feesten zie je ook iedereen facebooken hoe geweldig het wel niet terwijl ze in feite alles missen.
Welke jongen?quote:Op vrijdag 13 september 2013 21:33 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ja, belachelijkEn dan dit in combinatie met dat "ik heb een crush op die en die van dat boybandje" maakt me gek
.
Bitch please ik was laatst bij een concert maar werd verblind door iedereen met zn kut telefoonquote:Op vrijdag 13 september 2013 21:31 schreef muhahaha het volgende:
[..]
De jeugd van tegenwoordig. Op feesten zie je ook iedereen facebooken hoe geweldig het wel niet terwijl ze in feite alles missen
Hoe oud is ze?quote:Op vrijdag 13 september 2013 21:33 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ja, belachelijkEn dan dit in combinatie met dat "ik heb een crush op die en die van dat boybandje" maakt me gek
.
Muhahaha heeft het over Magic.quote:
Mensen die foto's maken met een fucking ipad of ander soortig tablet. Sterfquote:Op vrijdag 13 september 2013 21:34 schreef Raene het volgende:
[..]
Bitch please ik was laatst bij een concert maar werd verblind door iedereen met zn kut telefoon!! Stelletje hufters ik ben hier voor de muziek
!
Hihiquote:
Nee dat is het punt niet. Waz met jou...quote:Op vrijdag 13 september 2013 21:34 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Mensen die foto's maken met een fucking ipad of ander soortig tablet. Sterf
Ow mja ik ben een wizard, beetje spells casten enzo.quote:Op vrijdag 13 september 2013 21:31 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Is een spel om clouds enzo mee weg te halen.
Maar ben nu ranger, jwz.
Beetje met 2 wapens hakken. Panter aan mijn zijde.
Geen ideequote:Op vrijdag 13 september 2013 21:36 schreef Raene het volgende:
[..]
Nee dat is het punt niet. Waz met jou...
Heb je een robe en wizardshat :pquote:Op vrijdag 13 september 2013 21:37 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ow mja ik ben een wizard, beetje spells casten enzo.
Ik heb NWN2 nog steeds liggen, nog nooit uitgeprobeerdquote:Op vrijdag 13 september 2013 21:34 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Muhahaha heeft het over Magic.
Ik over NWN.
Gewoon nuken jonguh!quote:Op vrijdag 13 september 2013 21:37 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Werkt het goed ja? Ik blijf denk ik wel bij downloaden.quote:Op vrijdag 13 september 2013 21:40 schreef Raene het volgende:
Even een huishoudelijke mededeling ik ben toch wel content met netflix.
Weer wat geleerd!quote:Op vrijdag 13 september 2013 21:39 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Je moet nu wel weten dat ik met blauw speel en daarmee nuke ik niet.
Oh yeah babyquote:Op vrijdag 13 september 2013 21:39 schreef muhahaha het volgende:
[..]
I put on my robe and wizardhat.
Ik neem aan dat je mtg niet kent?quote:Op vrijdag 13 september 2013 21:40 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Weer wat geleerd!
Hoe is de 8.8 patch trouwens? Ben al paar weken niet meer ingelogd
quote:
Ditquote:Op vrijdag 13 september 2013 21:40 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Werkt het goed ja? Ik blijf denk ik wel bij downloaden.
Mja, je bent zo kwetsbaar dan.quote:Op vrijdag 13 september 2013 21:37 schreef muhahaha het volgende:
[..]
NWN2 is wel leuk. Leuke keuzes ook die je hebt.quote:Op vrijdag 13 september 2013 21:39 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik heb NWN2 nog steeds liggen, nog nooit uitgeprobeerd
Maar NWN1 was wel tof! Vooral omdat het zo makkelijk te modden was!
Daar heeft ze het gelukkig nog nooit over gehadquote:Op vrijdag 13 september 2013 21:41 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
O gutto. Zit zeker ook nog in de paardenfase? Of is ze daar alweer uit?
Een goede wizard is altijd goed voorbereid.quote:Op vrijdag 13 september 2013 21:42 schreef Kaneelstokje het volgende:
Mja, je bent zo kwetsbaar dan.
En je moet iedere keer kijken wat je gaat voorbereiden. EN als je spells op zijn, kun je niks meer.
Ooit wel eens zo'n startersdeck gekregen, maar kende niemand in de buurt die het ook speelde en het leek mij te duur (pay2winquote:Op vrijdag 13 september 2013 21:41 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je mtg niet kent?
Weinig verandert voor mij persoonlijk, sommige dingen zijn wel beter zoals missioncounters.
Dolfijnen?quote:Op vrijdag 13 september 2013 21:42 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Daar heeft ze het gelukkig nog nooit over gehadDolfijnen wel, dat dan weer wel
Nee het begint juist net nuquote:Op vrijdag 13 september 2013 21:42 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Had verwacht dat ze er dan wel uit zou zijn.
Ja ik vind het heerlijk werken.. Je hebt niet alles op de datum waarop het in amerika uitkomt.. dat is wel heel erg jammer.. maar ik zit lekker op mn telefoon/tablet/xbox/laptop.. geen gelul met eerst downloaden meteen alles kijken wanneer ik het wilquote:Op vrijdag 13 september 2013 21:40 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Werkt het goed ja? Ik blijf denk ik wel bij downloaden.
Oh, ok. Sorc vind ik dan weer niks omdat je bijna geen spells hebt. Zo beperkt.quote:Op vrijdag 13 september 2013 21:42 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Een goede wizard is altijd goed voorbereid.
Trouwens, in jouw wereld zou ik een Sorcerer zijn.
Mja dat pay2win klopt maar deels, de kaarten behouden hun waarden, kun je daarna weer verkopen.quote:Op vrijdag 13 september 2013 21:43 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ooit wel eens zo'n startersdeck gekregen, maar kende niemand in de buurt die het ook speelde en het leek mij te duur (pay2win).
Ik moest maar weer eens inloggen, maar ik ben steeds met andere dingen bezig
Daar gaat het al mis voor mijquote:Op vrijdag 13 september 2013 21:43 schreef Raene het volgende:
[..]
Ja ik vind het heerlijk werken.. Je hebt niet alles op de datum waarop het in amerika uitkomt.. dat is wel heel erg jammer.. maar ik zit lekker op mn telefoon/tablet/xbox/laptop.. geen gelul met eerst downloaden meteen alles kijken wanneer ik het wil!
Downloaden vind ik niet erg, gaat best rap en goede kwaliteit.quote:Op vrijdag 13 september 2013 21:43 schreef Raene het volgende:
[..]
Ja ik vind het heerlijk werken.. Je hebt niet alles op de datum waarop het in amerika uitkomt.. dat is wel heel erg jammer.. maar ik zit lekker op mn telefoon/tablet/xbox/laptop.. geen gelul met eerst downloaden meteen alles kijken wanneer ik het wil!
Tjah elke class heeft wel wat. Druid ken ik niet zo goed.quote:Op vrijdag 13 september 2013 21:44 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Oh, ok. Sorc vind ik dan weer niks omdat je bijna geen spells hebt. Zo beperkt.
Dan liever druid.
Voor de meeste mensen wel jaquote:
Ik heb van Loka begrepen dat in 4.0 de regels aardig aangepast zijn, waardoor druid niet meer leuk is.quote:Op vrijdag 13 september 2013 21:45 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Downloaden vind ik niet erg, gaat best rap en goede kwaliteit.
[..]
Tjah elke class heeft wel wat. Druid ken ik niet zo goed.
Ik vond het zo'n gedoe en aangezien ik toch geen tegen/mede spelers had, toch maar niet aan begonnenquote:Op vrijdag 13 september 2013 21:44 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Mja dat pay2win klopt maar deels, de kaarten behouden hun waarden, kun je daarna weer verkopen.
Ok, moet ik hem toch maar eens een keertje gaan installerenquote:Op vrijdag 13 september 2013 21:42 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
NWN2 is wel leuk. Leuke keuzes ook die je hebt.
Leuke party mogelijkheden. Veel crafting.
Ja, toen eventjes mee gespeelt en dat was wel erg leuk.quote:Op vrijdag 13 september 2013 21:48 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik heb van Loka begrepen dat in 4.0 de regels aardig aangepast zijn, waardoor druid niet meer leuk is.
Maar in 3.5, lekker spells hebben, goed kunnen vechten, animal companion, healing, shape change.
Zonder andere spelers werkt het helaas niet.quote:Op vrijdag 13 september 2013 21:48 schreef magnetronkoffie het volgende:
Ik vond het zo'n gedoe en aangezien ik toch geen tegen/mede spelers had, toch maar niet aan begonnen
Ik vind het wel chill.. als J en ik een film willen zien moeten we eerst 10 jaar nadenken welke film we willen zien en nu kan ik gewoon een film aanzetten.. als ie niet leuk is floep meteen een andere filmquote:Op vrijdag 13 september 2013 21:45 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Downloaden vind ik niet erg, gaat best rap en goede kwaliteit.
Wat is er liefjequote:
Ja ok dat is wel chillquote:Op vrijdag 13 september 2013 21:50 schreef Raene het volgende:
[..]
Ik vind het wel chill.. als J en ik een film willen zien moeten we eerst 10 jaar nadenken welke film we willen zien en nu kan ik gewoon een film aanzetten.. als ie niet leuk is floep meteen een andere film
In NWN1, kun je na verloop van tijd Dragonshape kiezen.quote:Op vrijdag 13 september 2013 21:49 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ja, toen eventjes mee gespeelt en dat was wel erg leuk.
[..]
Zonder andere spelers werkt het helaas niet.
nee.... ik ging even een spelletje spelen omdat het hier zo rustig is en nou.. potverdikkiequote:
Ja dat is altijd zo hier!quote:Op vrijdag 13 september 2013 21:51 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
nee.... ik ging even een spelletje spelen omdat het hier zo rustig is en nou.. potverdikkie
Haha dat is wel een beetje lame maar goed, dat was in 3.5 volgens mij ook mogelijk.quote:Op vrijdag 13 september 2013 21:51 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
In NWN1, kun je na verloop van tijd Dragonshape kiezen.
Je charisma, wisdom en intelligence blijven gelijk bij shapechange, maar je strenght, constitution en dexterity worden veel hoger.
Dus ergens naar binnen lopen, in een draak veranderen en iedereen roosteren.
Komt omdat ik er benquote:Op vrijdag 13 september 2013 21:51 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
nee.... ik ging even een spelletje spelen omdat het hier zo rustig is en nou.. potverdikkie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |