quote:- C_A
- Muhahaha + vriendin
- WeeTee
- Vinniiee
- palawan
- Viro + een vriendin
-DaMook (ovb)
Wil je ook mee met deze gezellige groep mensen, er zijn nog kamers vrij!
Voor 25 euro PP kan je een kamer erbij boeken.
Yaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaay!quote:Op vrijdag 13 september 2013 13:12 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ja
Maar het MOET ook gewoon echt.. Ik maak er een potje (hihaho) van
Jij hebt te weinig fantasie.quote:Op vrijdag 13 september 2013 13:13 schreef Dqod het volgende:
[..]
Walgelijke aantijging, wordt verworpen
Mits we gaan bowlen.. Geen idee, maar ineens heb ik daar zin inquote:Op vrijdag 13 september 2013 13:14 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Yaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaay!
Yay voor dates!
Mag ik ook komen
Geef geen neukquote:Op vrijdag 13 september 2013 13:14 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Jij hebt te weinig fantasie.
En dan ook nog eens mijn lapo jatten.
Bewaar die maar voor je date, ja.quote:Op vrijdag 13 september 2013 13:16 schreef Dqod het volgende:
[..]
Mits we gaan bowlen.. Geen idee, maar ineens heb ik daar zin in
[..]
Geef geen neuk
Ik laat 'r je finaal ende compleet in elkander happyslappen ;squote:Op vrijdag 13 september 2013 13:17 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Bewaar die maar voor je date, ja.
Anders wordt ze boos op me.
Mijn vet vangt die klappen wel op.quote:Op vrijdag 13 september 2013 13:18 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik laat 'r je finaal ende compleet in elkander happyslappen ;s
Nee, grapje, kusj
quote:Op vrijdag 13 september 2013 13:20 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Mijn vet vangt die klappen wel op.
En anders ga ik kreunend liggen masturberen. Dan houdt ze snel genoeg op.
Hellow FL.quote:
Lang geleden.quote:
nadeel van samenwonenquote:Op vrijdag 13 september 2013 14:06 schreef AldoTheApache het volgende:
In mijn flat wonen alleen maar aso's![]()
huur je de wasmachine voor nu af, zit er nog allemaal was van iemand anders in met 30 minuten te gaan
Ik woon niet samen, er zijn alleen gedeelde wasmachines voor het hele gebouwquote:
Ben blij dat je een wasmachine hebt verwende studentquote:Op vrijdag 13 september 2013 14:09 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Ik woon niet samen, er zijn alleen gedeelde wasmachines voor het hele gebouw
ik betaal 1 euro per wasbeurtquote:Op vrijdag 13 september 2013 14:17 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Ben blij dat je een wasmachine hebt verwende student
Mijn beurten zijn gratisquote:Op vrijdag 13 september 2013 14:22 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
ik betaal 1 euro per wasbeurt
Hoe kan je iets kopen wat gratis is...quote:Op vrijdag 13 september 2013 14:32 schreef hugecooll het volgende:
* hugecooll koopt een maandabonnement
ik ben aan het strijkenquote:Op vrijdag 13 september 2013 14:34 schreef rhubarbje het volgende:
Zo! Eerste zinnige ding gedaan!
Rommelkastje opgeruimd
en ik vond de omschrijving van het asiel van onze kat
'erg aanhankelijk' no shit
ik zou ook maar eens moeten gaan opruimenquote:Op vrijdag 13 september 2013 14:34 schreef rhubarbje het volgende:
Zo! Eerste zinnige ding gedaan!
Rommelkastje opgeruimd
en ik vond de omschrijving van het asiel van onze kat
'erg aanhankelijk' no shit
mooi! dan kom ik de was bij jou afzettenquote:
Ooh dat wil ik ookquote:Op vrijdag 13 september 2013 14:38 schreef Myraela het volgende:
Ik ga zo koekjes bakken. En heb besloten dat ik in plaats van mijn ouders uit te nodigen, gewoon uitgebreid ga koken alleen voor mij en twi. En dan gewoon lekker samen de hele avond te chillen met wat goed eten en wijntjes.
keihard neuken dusquote:Op vrijdag 13 september 2013 14:38 schreef Myraela het volgende:
Ik ga zo koekjes bakken. En heb besloten dat ik in plaats van mijn ouders uit te nodigen, gewoon uitgebreid ga koken alleen voor mij en twi. En dan gewoon lekker samen de hele avond te chillen met wat goed eten en wijntjes.
Boodschapjes gedaan.quote:Op vrijdag 13 september 2013 14:58 schreef Kaneelstokje het volgende:
Net even in de stad geweest, boodschapjes gedaan.
Ik herinnerde me ineens dat er een zaak was die gratis boeken weggaf, de boekenzolder.
Even rondgefietst en gevonden. Het jammere was dat er een aantal mensen enorm pretentieus aan het praten waren over poëzie en dat de boeken allemaal oud en slecht georganiseerd waren.
Het is een oud pakhuis, lijkt het wel. Het zou geweldig zijn als het opgeknapt was.
Maar goed, paar boekjes meegenomen en over een tijd weer eens kijken. Heb Jaws en een boekje van Tolkien.
als ze maar lekker zijnquote:Op vrijdag 13 september 2013 15:22 schreef Myraela het volgende:
Ok, dit worden echt de lelijkste koekjes ooit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |