Sommige mensen vinden dit mooi en praktiesquote:Op donderdag 26 september 2013 16:55 schreef friekin_ het volgende:
[ afbeelding ]
Een persoon die zoveel van koken houdt heeft extra kastruimte nodig.
http://www.meneerdemakela(...)25/?objectId=1691398
Tja, die dennen zijn nu wegquote:Op donderdag 26 september 2013 16:13 schreef Brighteyes het volgende:
Een beetje!![]()
Maar goed, huis staat dan ook op de mepperdennenweg.
Staat je droomhuis online?quote:Op donderdag 26 september 2013 16:29 schreef Leandra het volgende:
[..]
Oeh, dat staat vlakbij m'n droomhuis.... maar ik vind het behoorlijk aan de prijs voor een houten huis in Drenthe.
Wonen in een saunaquote:Op donderdag 26 september 2013 15:46 schreef Timtom het volgende:
Oke, wit is misschien wel saai, maar dit is wel heel erg geel. [ afbeelding ]
En binnen al dat gelakte houtHet geeft mij toch een beetje een blokhut gevoel.
http://www.funda.nl/koop/(...)nweg-5/fotos/#foto-1
Wordt één gore vette bende!!!quote:Op donderdag 26 september 2013 17:24 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Sommige mensen vinden dit mooi en prakties
Goeiehemeledokie, is dit 'trendy' tegenwoordig? Ik sluit het niet uit.quote:Op donderdag 26 september 2013 16:55 schreef friekin_ het volgende:
[ afbeelding ]
Die bankquote:Op zondag 15 september 2013 15:58 schreef Gwywen het volgende:
Dit vind ik met afstand de raarste/lelijkste bank die ik ooit op Funda ben tegengekomen
[ afbeelding ]
In weer zo'n monumentale woning waar van binnen weer praktisch een nieuwbouwwoning van is gemaakt. Jammer.
Of je bekijkt even de rest van de foto's van dit 'trendy' huis.quote:Op vrijdag 27 september 2013 01:17 schreef HetKlusKonijn het volgende:
[..]
Goeiehemeledokie, is dit 'trendy' tegenwoordig? Ik sluit het niet uit.
Wat een puinhoop, en wat een vette troep zal dat worden in die keuken.
Mode? Trendy?
quote:Op vrijdag 27 september 2013 01:17 schreef HetKlusKonijn het volgende:
[..]
Goeiehemeledokie, is dit 'trendy' tegenwoordig? Ik sluit het niet uit.
Wat een puinhoop, en wat een vette troep zal dat worden in die keuken.
Mode? Trendy?
Wat voor apparaat zit er op de afzuigkap geplakt?quote:Op donderdag 26 september 2013 16:55 schreef friekin_ het volgende:
[ afbeelding ]
Waarschijnlijk een voedselthermometer.quote:Op vrijdag 27 september 2013 08:41 schreef DroogDok het volgende:
[..]
Wat voor apparaat zit er op de afzuigkap geplakt?
Ah, zo'n Rob Geus ding.quote:Op vrijdag 27 september 2013 08:44 schreef victorinox het volgende:
[..]
Waarschijnlijk een voedselthermometer.
Lijkt wel geshopt.quote:Op zaterdag 28 september 2013 23:35 schreef Smurfkuh het volgende:
Wat een verschrikkelijke 'aanbouw' (link)
[ afbeelding ]
Ansich kan die aanbouw best wel, maar niet in combinatie met hoe het "oudere pand" is afgewerkt. En dat er al eerder een aanbouw geplaatst is, die weer anders is dan deze aanbouw...quote:Op zaterdag 28 september 2013 23:35 schreef Smurfkuh het volgende:
Wat een verschrikkelijke 'aanbouw' (link)
[ afbeelding ]
Oke ik hou van de kleur roze, maar dit gaat me toch wel wat te ver. (link)
[ afbeelding ]
Een nogal vreemd genomen foto als je het mij vraagt, en als ik de foto's bekijk denk ik 'ingewikkeld huis' (link)
[ afbeelding ]
Prachtig huis, zonde dat het zo verpaupert word. Binnenkort vast een mooie urbex lokatie. (link)
[ afbeelding ]
Hoge plafonds en keldersquote:Op zaterdag 28 september 2013 23:50 schreef Gieliovd het volgende:
Dat laatste is echt geen huis. 2200 kuub!
Sowieso een raar huis qua inrichting. Erg inconsequent.quote:Op zaterdag 28 september 2013 23:35 schreef Smurfkuh het volgende:
Een nogal vreemd genomen foto als je het mij vraagt, en als ik de foto's bekijk denk ik 'ingewikkeld huis' (link)
[ afbeelding ]
Nee, we waren er ooit een keer langsgereden (toen ik zwanger was, dus drama qua geheugen), maar tijdens onze laatste vakantie in Drenthe hebben we het weer gevonden, na 3 jaar lang op google maps en earth te hebben gezochtquote:
Wat een schitterend huis. Ik hoop dat de koper het met respect behandelt en er van binnen geen nieuwbouwwoning van maakt.quote:Op zaterdag 28 september 2013 23:35 schreef Smurfkuh het volgende:
Prachtig huis, zonde dat het zo verpaupert word. Binnenkort vast een mooie urbex lokatie. (link)
[ afbeelding ]
afhankelijk van de status mag je of niets veranderen, of de buitenkant moet origineel blijven.quote:Op zondag 29 september 2013 00:07 schreef Gwywen het volgende:
[..]
Wat een schitterend huis. Ik hoop dat de koper het met respect behandelt en er van binnen geen nieuwbouwwoning van maakt.
Hoe zit dat eigenlijk? Weet iemand dat?
In de tekst staat "biedt intern alle ruimte om uw eigen woonwensen te realiseren" maar er staat ook "rijksmonument". Ik dacht dat je bij een monument ook qua interieur aan regels gebonden bent en niets mag wijzigen (plafonds, schoorstenen wegslopen enz.)?
Okee, het lijkt dus per gemeente verschillend te zijn. Ik woonde in een gemeentelijk monument maar mocht met de binnenkant m'n eigen gang gaan.quote:Op zondag 29 september 2013 17:32 schreef Gwywen het volgende:
Mijn ouders wonen in een gemeentelijk monument en die moeten zowel buiten - als binnenkant intact laten. Vandaar dat ik me afvroeg hoe die makelaar dat nou bedoelde.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |