En kijk eens aan, in datzelfde jaren-50 oma-flatje, een originele èchte Piet Zwart Bruynzeel keuken(tje):quote:Op zaterdag 14 september 2013 10:50 schreef ArtemisQ het volgende:
Mooie kleurtjes:
[ afbeelding ]
http://www.funda.nl/koop/(...)26634-stadionlaan-71
En het is ook niet bekend waar ie precies ligt, lekker handig met verbouwen en slopen ed.quote:Op zondag 15 september 2013 16:21 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Maar die is dus van de buurman. Onder jóuw huis.
En vooral vanwege dat zeepbakje natuurlijkquote:Op zondag 15 september 2013 18:09 schreef HetKlusKonijn het volgende:
Serieus, ik heb dit hutje op 'volgen' gezet op Funda om bovenstaande reden.
Die gaat natuurlijk óók mee!quote:Op zondag 15 september 2013 21:18 schreef ViviRAWRS het volgende:
[..]
En vooral vanwege dat zeepbakje natuurlijk
quote:Op zondag 15 september 2013 18:09 schreef HetKlusKonijn het volgende:
[..]
En kijk eens aan, in datzelfde jaren-50 oma-flatje, een originele èchte Piet Zwart Bruynzeel keuken(tje):
[ afbeelding ]![]()
![]()
![]()
Mocht één van jullie hier dit flatje gaan kopen, mag ik dan die keuken komen ophalen als-ie er toch uitgetikt wordt wegens zogenaamd 'lelijk'?
(dat schattige emaille fornuisje neem ik dan ook meteen mee.)
Het middelste kastje heeft al lolquote:Op zondag 15 september 2013 18:09 schreef HetKlusKonijn het volgende:
[..]
En kijk eens aan, in datzelfde jaren-50 oma-flatje, een originele èchte Piet Zwart Bruynzeel keuken(tje):
[ afbeelding ]![]()
![]()
![]()
Mocht één van jullie hier dit flatje gaan kopen, mag ik dan die keuken komen ophalen als-ie er toch uitgetikt wordt wegens zogenaamd 'lelijk'?
Die geiser mag gewoon de drekbak in hoor, er bevindt zich hier een geweldige keukenboiler.quote:
quote:Op zondag 15 september 2013 22:03 schreef HetKlusKonijn het volgende:
[..]
Die geiser mag gewoon de drekbak in hoor, er bevindt zich hier een geweldige keukenboiler.
Het middelste kastje kijkt iig vrolijk.quote:Op zondag 15 september 2013 18:09 schreef HetKlusKonijn het volgende:
[..]
[ afbeelding ]![]()
![]()
![]()
die 2 afzuigventielen boven elkaar in de keuken met kleurtjesquote:Op zaterdag 14 september 2013 10:50 schreef ArtemisQ het volgende:
Mooie kleurtjes:
[ afbeelding ]
http://www.funda.nl/koop/(...)26634-stadionlaan-71
Nog meer kleurtjes:
[ afbeelding ]
http://www.funda.nl/koop/(...)laas-beetsstraat-104
Huis met party-zaal, maar "Drank op de dansvloer? Liever niet" aldus het bordje
[ afbeelding ]
http://www.funda.nl/koop/utrecht/huis-47543846-rijksstraatweg-23
Handig die 2 bij elkaar voor als je niet kan kokenquote:Op zondag 15 september 2013 22:13 schreef Dzjonka het volgende:
fijn, zo'n wc in de keuken (ok de bijkeuken, maar dan nog, een gasstel in je wc?)
Als iemand nog zeep voor dat zeepbakje wil, ik maak het.quote:Op zondag 15 september 2013 21:18 schreef ViviRAWRS het volgende:
[..]
En vooral vanwege dat zeepbakje natuurlijk
Wel verkocht misschien hielp het juist bij de verkoopquote:Op maandag 16 september 2013 12:50 schreef Oksel het volgende:
http://www.funda.nl/koop/(...)/fotos/#groot&foto-7
Leuk, dat wagenwiel..erg origineel.
das in 30 jaar tijd voldoende om de hypotheek (vrijwel geheel) af te lossenquote:* Op het hoogste punt van de watertoren geniet u niet alleen van een panoramisch uitzicht over Joure en de omgeving maar treft u ook twee antennes van KPN en Vodafone, deze antenne’s dragen bij in de woonlasten en leveren samen ca. ¤ 9.000,-- per jaar op.
True, maar die antenne's blijven echt geen 30 jaar lang gehandhaaft. Zal vast een 1 tot 3 jaars contract zijn schat ik zo. (En dan weet ik ook niet wie de elektriciteitsrekening voor zijn kiezen krijgt.)quote:Op maandag 16 september 2013 18:37 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
das in 30 jaar tijd voldoende om de hypotheek (vrijwel geheel) af te lossen
en die kom je dan ook brengen?quote:Op maandag 16 september 2013 17:46 schreef RadioSlut het volgende:
[..]
Als iemand nog zeep voor dat zeepbakje wil, ik maak het.
T is rond, dus dat moet wel meevallen. Ik vind het wel wat hebben, alleen de kleuren...quote:Op donderdag 19 september 2013 11:26 schreef Gwywen het volgende:
Echt praktisch ziet het er niet uit, hoe vaak stoot je je knieën niet tegen zoiets?
quote:Op donderdag 19 september 2013 11:15 schreef TSPO het volgende:
interessante keuken
[ afbeelding ]
link
Moest in die gleuf niet een rol keukenpapier/alu-folie uit komen? Meende dat wij vroeger ook dit hebben gehad in de keuken.quote:Op zondag 15 september 2013 22:09 schreef Soury het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Oh die bedoel je. Nou die gaat natuurlijk mee, wat een lief kastje!!!
En ja, het lol't, inderdaad.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |