SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Screenshots:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gameplay/Trailers:
Meer informatie:
http://www.rockstargames.com/V
http://www.gtav.net/
Poll: Welke edition van GTAV ga je halen?
• Standaard (49.99)
• Special (69.99)
• Collectors (109.99)
Tussenstand:
Ook een poll maken? Klik hier
De verschillende editions:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Poll: Je favoriete Grand Theft Auto V protagonist?
• Michael
• Franklin
• Trevor
Tussenstand:
Ook een poll maken? Klik hier
Hoeveel dagen nog??
GTA V Countdown!
GTA V online spelen met FOK!kers? Meld je dan hier aan!![]()
Stop godverdomme eens met dat lapohunten. Laat diegene die het topic sluit nou gewoon een nieuw deel maken.
Hommo's.In tijden van crisis moet je niet met lastenverhogingen komen.![]()
Want? er zijn allemaal leaked gameplaybvideos en al. Hoe kun je niet ontopic gaan?quote:Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa![]()
Haha, ligt erg gevoelig bij jou merk ik.quote:Op vrijdag 13 september 2013 12:03 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Stop godverdomme eens met dat lapohunten. Laat diegene die het topic sluit nou gewoon een nieuw deel maken.
Hommo's.
"Thats how we roll in the Shire!"![]()
Laatste topic was geen lapohunt hoorquote:Op vrijdag 13 september 2013 12:03 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Hommo's....jij bedoelt topickapen
Ik smack meer chickies dan Regilio Tuur![]()
je ziet het zelf gebeuren mensen gaan toch off topicquote:Op vrijdag 13 september 2013 12:04 schreef Pheno het volgende:
[..]
Want? er zijn allemaal leaked gameplaybvideos en al. Hoe kun je niet ontopic gaan?![]()
Er is zoiets als een FOK!etiquette.quote:Op vrijdag 13 september 2013 12:04 schreef Giester het volgende:
[..]
Haha, ligt erg gevoelig bij jou merk ik.In tijden van crisis moet je niet met lastenverhogingen komen.![]()
Blijkbaar gaat dat al tientallen topics niet goed danquote:Op vrijdag 13 september 2013 12:04 schreef Pheno het volgende:
[..]
Want? er zijn allemaal leaked gameplaybvideos en al. Hoe kun je niet ontopic gaan?![]()
![]()
Dat moeten ze niet doen. Er is genoeg beleefd gevraagd niet te doen.quote:Op vrijdag 13 september 2013 12:04 schreef hiddit het volgende:
[..]
je ziet het zelf gebeuren mensen gaan toch off topicOp dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa![]()
quote:Op vrijdag 13 september 2013 12:04 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Er is zoiets als een FOK!etiquette.
I may be wrong, but it's highly unlikely.![]()
Geen GTA SC...laat deze gewoon open klaar. Niks anders erbij, deze open en dan kleine SC toe staan?quote:Ik smack meer chickies dan Regilio Tuur![]()
dat is waar ja,quote:Op vrijdag 13 september 2013 12:05 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat moeten ze niet doen. Er is genoeg beleefd gevraagd niet te doen.![]()
quote:Op vrijdag 13 september 2013 12:03 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Hommo's.
LapoTrauma gehad denk ikquote:Op vrijdag 13 september 2013 12:04 schreef Giester het volgende:
[..]
Haha, ligt erg gevoelig bij jou merk ik.![]()
Zijn die er nog jaquote:Op vrijdag 13 september 2013 12:04 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Er is zoiets als een FOK!etiquette.?
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same![]()
Ik hoop dat ze de AI qua Autorijden hebben verbeterd, ik irriteerde me mateloos aan de AI die je gewoon ramt als je stopt voor een stoplicht..Om deze signature te zien heb je een premium abonnement nodig.![]()
Ja! Ik heb er zin an!quote:Op vrijdag 13 september 2013 12:06 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Nou, heeft iemand nog wat te melden over GTA V?"Thats how we roll in the Shire!"![]()
Valt toch niet meer tegen te houden. 2 opties, sc van maken of dicht.quote:Op vrijdag 13 september 2013 12:05 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat moeten ze niet doen. Er is genoeg beleefd gevraagd niet te doen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |