quote:- C_A
- Muhahaha + vriendin
- WeeTee
- Vinniiee
- palawan
- Viro + een vriendin
-DaMook (ovb)
Wil je ook mee met deze gezellige groep mensen, er zijn nog kamers vrij!
Voor 25 euro PP kan je een kamer erbij boeken.
M'n vingers, doorgaansquote:
quote:
Opgewonden raken van stikken.quote:Op vrijdag 13 september 2013 10:22 schreef LovelyLady het volgende:
Aswattes???
Stervende hersencellen en dan moeilijke taal gebruiken...
Haha.quote:Op vrijdag 13 september 2013 10:24 schreef Dqod het volgende:
[..]
M'n vingers, doorgaans
Nee, maarre.. Ik zou bijvoorbeeld nooit zoenen met een one night stand.. Vind dat heel erg intiem namelijk.. True story
Oh en gisteren heb ik mijn vinger opengesneden met den kaasschaaf
Daar is een woord voor?quote:Op vrijdag 13 september 2013 10:24 schreef Kaneelstokje het volgende:
Opgewonden raken van stikken.
Zoals Dqod.
BLOEDERIG JONGE!! Vond het helemaal mooi.. Doldwaas avontuur @ huize Dkutquote:
Kweetnie, ligt aan de klik op dat moment denk ik..quote:Op vrijdag 13 september 2013 10:24 schreef Dqod het volgende:
[..]
M'n vingers, doorgaans
Nee, maarre.. Ik zou bijvoorbeeld nooit zoenen met een one night stand.. Vind dat heel erg intiem namelijk.. True story
I know that feel, bro.quote:Op vrijdag 13 september 2013 10:25 schreef AldoTheApache het volgende:
mijn 'date' is echt niet normaal![]()
eerst mee gechat, gezellig, vraag ik of we een keer wat gaan eten, kan ze niet, stelt ze een andere dag voor waarop ik echt niet kan (want dan ben ik jarig) Zegt ze: OK, dan niet
![]()
vrouwen ...
Hoi liefjequote:
Bloed is altijd mooi.quote:Op vrijdag 13 september 2013 10:25 schreef Dqod het volgende:
[..]
BLOEDERIG JONGE!! Vond het helemaal mooi.. Doldwaas avontuur @ huize Dkut
OK, dan nietquote:Op vrijdag 13 september 2013 10:25 schreef AldoTheApache het volgende:
eerst mee gechat, gezellig, vraag ik of we een keer wat gaan eten, kan ze niet, stelt ze een andere dag voor waarop ik echt niet kan (want dan ben ik jarig) Zegt ze: OK, dan niet
![]()
vrouwen ...
Op je verjaardag daten, dat zou ik JUIST doen man!quote:Op vrijdag 13 september 2013 10:25 schreef AldoTheApache het volgende:
![]()
vrouwen ...
echt afkappen die kut, stomme tuthola weet zelf niet wat ze wil. NOT GONNA WORKquote:Op vrijdag 13 september 2013 10:25 schreef AldoTheApache het volgende:
![]()
vrouwen ...
klappen die ho.quote:Op vrijdag 13 september 2013 10:25 schreef AldoTheApache het volgende:
![]()
vrouwen ...
neequote:Op vrijdag 13 september 2013 10:26 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Op je verjaardag daten, dat zou ik JUIST doen man!
Waarschijnlijk zei je het gewoon op een kutmanier. Het ligt altijd aan de man. Of jongen dan, in jouw geval.quote:Op vrijdag 13 september 2013 10:25 schreef AldoTheApache het volgende:
![]()
vrouwen ...
quote:Op vrijdag 13 september 2013 10:27 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
echt afkappen die kut, stomme tuthola weet zelf niet wat ze wil. NOT GONNA WORK
Ja dat is nu dus ook mijn conclusiequote:
Nja, dat.. Maar doorgaans heb ik niet zo'n ontzettende klik met ONS'squote:Op vrijdag 13 september 2013 10:25 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Kweetnie, ligt aan de klik op dat moment denk ik..
Als je dan gaat laten bloedprikken.. Hoe die buisjes vollopen.. OMG IK WIL EEN BUISJE!!!quote:Op vrijdag 13 september 2013 10:26 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
I know that feel, bro.
[..]
Hoi liefje
[..]
Bloed is altijd mooi.
Mooi donkerrood
Oh, ja dat is een ander verhaal.. Ik vier mijnes toch nooit, dus ik zou er dan niet moeilijk om doenquote:Op vrijdag 13 september 2013 10:27 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
neeik heb al allemaal dingen afgesproken
Ik zei: Dan kan ik niet, want dan ben ik jarig, dus ik heb al allemaal afspraken gemaaktquote:Op vrijdag 13 september 2013 10:27 schreef Myraela het volgende:
[..]
Waarschijnlijk zei je het gewoon op een kutmanier. Het ligt altijd aan de man. Of jongen dan, in jouw geval.
Als je niet met iemand zoent weet je iig dat het een ONS blijft.quote:Op vrijdag 13 september 2013 10:27 schreef Dqod het volgende:
[..]
Nja, dat.. Maar doorgaans heb ik niet zo'n ontzettende klik met ONS's
Mgoed, ook geen behoefte aan momenteel![]()
![]()
Zie je wel, je bent gewoon een klootzak.quote:Op vrijdag 13 september 2013 10:28 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Ik zei: Dan kan ik niet, want dan ben ik jarig, dus ik heb al allemaal afspraken gemaakt
Vaste scharrel is altijd beter natuurlijk..quote:Op vrijdag 13 september 2013 10:27 schreef Dqod het volgende:
[..]
![]()
Ik doe altijd wel watquote:Op vrijdag 13 september 2013 10:28 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Oh, ja dat is een ander verhaal.. Ik vier mijnes toch nooit, dus ik zou er dan niet moeilijk om doen
Alleen volgend jaar wel denk ik.. Ik ga dan juist een feest geven omdat 30..
ik wil je klappen.quote:Op vrijdag 13 september 2013 10:27 schreef Myraela het volgende:
[..]
Waarschijnlijk zei je het gewoon op een kutmanier. Het ligt altijd aan de man. Of jongen dan, in jouw geval.
Ja kennelijkquote:Op vrijdag 13 september 2013 10:29 schreef Myraela het volgende:
[..]
Zie je wel, je bent gewoon een klootzak.
Maar straks heb je ieder potje al een keer gehad, he?quote:Op vrijdag 13 september 2013 10:27 schreef Dqod het volgende:
[..]
![]()
Mijn ex wilde dat. Dat ik met een buisje van haar bloed rond zou lopen.quote:Op vrijdag 13 september 2013 10:28 schreef Dqod het volgende:
[..]
Als je dan gaat laten bloedprikken.. Hoe die buisjes vollopen.. OMG IK WIL EEN BUISJE!!!
Soms wou ik dat ook ehquote:Op vrijdag 13 september 2013 10:28 schreef Myraela het volgende:
[..]
Als je niet met iemand zoent weet je iig dat het een ONS blijft.
Mhm.. MHM.. MMMMMHMquote:Op vrijdag 13 september 2013 10:29 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Vaste scharrel is altijd beter natuurlijk..
Relatie is altijd beter natuurlijk..quote:Op vrijdag 13 september 2013 10:29 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Vaste scharrel is altijd beter natuurlijk..
Ik had er "Oh sorry" ofzo voor gezet, komt toch iets anders over?quote:
beetje nippen afentoe.quote:Op vrijdag 13 september 2013 10:29 schreef Kaneelstokje het volgende:
Mijn ex wilde dat. Dat ik met een buisje van haar bloed rond zou lopen.
Dafuqquote:Op vrijdag 13 september 2013 10:29 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Buisje aan de ketting en dan om je nek?quote:Op vrijdag 13 september 2013 10:29 schreef Kaneelstokje het volgende:
Huwelijk is altijd beter natuurlijk...quote:Op vrijdag 13 september 2013 10:29 schreef Myraela het volgende:
[..]
Relatie is altijd beter natuurlijk..
quote:Op vrijdag 13 september 2013 10:30 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik had er "Oh sorry" ofzo voor gezet, komt toch iets anders over?
woei 30quote:Op vrijdag 13 september 2013 10:28 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Oh, ja dat is een ander verhaal.. Ik vier mijnes toch nooit, dus ik zou er dan niet moeilijk om doen
Alleen volgend jaar wel denk ik.. Ik ga dan juist een feest geven omdat 30..
Ohhhh shi-quote:Op vrijdag 13 september 2013 10:29 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Maar straks heb je ieder potje al een keer gehad, he?
Dan zijn ze niet meer een ONS, maar zeker een TNS.
[..]
Het was gewoon middenin een gesprek ...quote:Op vrijdag 13 september 2013 10:30 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik had er "Oh sorry" ofzo voor gezet, komt toch iets anders over?
True, dan kan ik eindelijk stoppen met scheren.quote:Op vrijdag 13 september 2013 10:30 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Huwelijk is altijd beter natuurlijk...
quote:Op vrijdag 13 september 2013 10:29 schreef Myraela het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 13 september 2013 10:29 schreef Myraela het volgende:
[..]
quote:
Heb je zoveel wildgroei dan?quote:Op vrijdag 13 september 2013 10:30 schreef Myraela het volgende:
[..]
True, dan kan ik eindelijk stoppen met scheren.
Brace yourself! Butt-hair is comingquote:Op vrijdag 13 september 2013 10:30 schreef Myraela het volgende:
[..]
True, dan kan ik eindelijk stoppen met scheren.
Sinds ik 2 keer 24 uur met mijn eigen bloed in mijn bek heb gezeten (na trekken verstandskiezen) vind ik bloed vies.quote:
quote:Op vrijdag 13 september 2013 10:30 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Dafuq![]()
stiekem vervangen met tomatensap en dat dan voor haar ogen opdrinken
Jep.quote:Op vrijdag 13 september 2013 10:30 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Buisje aan de ketting en dan om je nek?
Je gaat er te snel doorheen.quote:Op vrijdag 13 september 2013 10:30 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ohhhh shi-
Ja, ik wil er voor mezelf een, ooit.. Ga CY wel een keer vragen
Mjah, zou ik ook doen hoor met zo'n reactiequote:Op vrijdag 13 september 2013 10:30 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Het was gewoon middenin een gesprek ...![]()
Maarja, na de ' ok dan niet' heb ik niet meer gereageerd
is het dan gewoon mijn pech dat ik altijd de vreemde types ertussenuit pikquote:Op vrijdag 13 september 2013 10:32 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Mjah, zou ik ook doen hoor met zo'n reactie
scheren is duur manquote:Op vrijdag 13 september 2013 10:32 schreef Murdera het volgende:
[..]
Mijn kapsel, maar dan overal op haar lichaam.
Zij is daar voor opgeleidquote:Op vrijdag 13 september 2013 10:32 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Sinds ik 2 keer 24 uur met mijn eigen bloed in mijn bek heb gezeten (na trekken verstandskiezen) vind ik bloed vies.
[..]
[..]
Jep.
[..]
Je gaat er te snel doorheen.
Straks moet je traps gaan hosselen.
Waarom CY?
ach je bent nog jong hequote:Op vrijdag 13 september 2013 10:33 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
is het dan gewoon mijn pech dat ik altijd de vreemde types ertussenuit pik
I know that feel, broquote:Op vrijdag 13 september 2013 10:33 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
is het dan gewoon mijn pech dat ik altijd de vreemde types ertussenuit pik
quote:Op vrijdag 13 september 2013 10:33 schreef Myraela het volgende:
Mijn kat zit tv te kijken, en probeert de handen van de tv-kok te vangen.
quote:
oh ohquote:Op vrijdag 13 september 2013 10:34 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
I know that feel, bro
Ik heb ook steeds de labielo's en shit
3 weken geleden wezen bloedprikken, je kunt de plek nog zienquote:Op vrijdag 13 september 2013 10:34 schreef Dqod het volgende:
[..]
Zij is daar voor opgeleid
En ik had eens een heeeeeeele blauwe arm na het bloedprikken, omdat dat wijf gewoon dom was.. En CY kan dat gewoon, dat weet ik, dat voel ik
quote:Op vrijdag 13 september 2013 10:34 schreef Myraela het volgende:
30 is fucking oud man, straks heb je ineens kinderen en een koophuis en een stationwagen.
Hehehehe.quote:Op vrijdag 13 september 2013 10:34 schreef Dqod het volgende:
[..]
Zij is daar voor opgeleid
En ik had eens een heeeeeeele blauwe arm na het bloedprikken, omdat dat wijf gewoon dom was.. En CY kan dat gewoon, dat weet ik, dat voel ik
En bedankt hequote:Op vrijdag 13 september 2013 10:34 schreef Myraela het volgende:
30 is fucking oud man, straks heb je ineens kinderen en een koophuis en een stationwagen.
- Welneequote:Op vrijdag 13 september 2013 10:34 schreef Myraela het volgende:
Ha-ha. Jij bent fucking jong.quote:Op vrijdag 13 september 2013 10:35 schreef AldoTheApache het volgende:
nog 10 jaar een een paar dagen en dan ben ik ook 30
Zou je vachtje kroelen.quote:Op vrijdag 13 september 2013 10:35 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ik doe het ook niet meer hoor, en zeker nu de winter er weer aankomt, lekker warm
Dat bedoel ik.. Stelletje prutsersquote:Op vrijdag 13 september 2013 10:35 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
3 weken geleden wezen bloedprikken, je kunt de plek nog zien
bij diabetici is dat sowieso vaker het geval.quote:Op vrijdag 13 september 2013 10:35 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
3 weken geleden wezen bloedprikken, je kunt de plek nog zien
Krengquote:Op vrijdag 13 september 2013 10:36 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hehehehe.
Nooit last van gehad.
Wel eens mijn zusje geprikt en toen kreeg ze een grote blauwe plek.
Jij maakt jezelf wel geliefd he, op deze vroege morgenquote:
Maar de keer daarop ging het wel goed.quote:
Is dat zo?quote:Op vrijdag 13 september 2013 10:37 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
bij diabetici is dat sowieso vaker het geval.
je moest mijn schoonmoeder eens zien.dat is niet leuk meer joh
Ik heb geen liefde nodig, haatseks is de beste seks.quote:Op vrijdag 13 september 2013 10:38 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Jij maakt jezelf wel geliefd he, op deze vroege morgen
juistquote:Op vrijdag 13 september 2013 10:38 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik heb geen liefde nodig, haatseks is de beste seks.
Wij moeten het doen met een kiaatje...quote:Op vrijdag 13 september 2013 10:34 schreef Myraela het volgende:
Als je dacht dat je niet dieper kon zinken hé.quote:Op vrijdag 13 september 2013 10:39 schreef JamesTKirk het volgende:
[..]
Wij moeten het doen met een kiaatje...
Ik zou mezelf wel eens willen bloedprikken, maar ik durf het nietquote:Op vrijdag 13 september 2013 10:38 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Maar de keer daarop ging het wel goed.
En bij mezelf gaat het ook altijd goed.
Maar goed, is niet in ader. Dat zou ik eng vinden.
Ok.quote:Op vrijdag 13 september 2013 10:39 schreef Myraela het volgende:
Tevens ga ik straks koekjes bakken, en dan lieft iedereen mij weer.
het verschilt wel eens...quote:Op vrijdag 13 september 2013 10:38 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Is dat zo?
De keer hiervoor moest ik 3 buisjes inleveren, toen was er niks te zien..
De keer daarvoor weer wel, en afgelopen keer dus ook..
Gewoon doen!quote:Op vrijdag 13 september 2013 10:39 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik zou mezelf wel eens willen bloedprikken, maar ik durf het niet
quote:Op vrijdag 13 september 2013 10:39 schreef Myraela het volgende:
[..]
Als je dacht dat je niet dieper kon zinken hé.
Gelukkig zegt ze.. HASKE KEIGOAF!! Ik wil het elke dag wel doen en het windt me op :$quote:Op vrijdag 13 september 2013 10:40 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
het verschilt wel eens...
bij mij willen ze altijd in mijn rechterarm prikken, maar ik geef standaard links aangezien daar de aderen beter te vinden zijn. Stront eigenwijs dat ze zijn, en vervolgens toch proberen en wroeten met die naald.
gelukkig hoef ik niet zo vaak meer te prikken
K moet eerst poepen zoquote:
quote:Op vrijdag 13 september 2013 10:38 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik heb geen liefde nodig, haatseks is de beste seks.
Ik zal jou eens opwinden......quote:Op vrijdag 13 september 2013 10:41 schreef Dqod het volgende:
[..]
Gelukkig zegt ze.. HASKE KEIGOAF!! Ik wil het elke dag wel doen en het windt me op :$
Dqod gek wijf.quote:Op vrijdag 13 september 2013 10:41 schreef Dqod het volgende:
[..]
Gelukkig zegt ze.. HASKE KEIGOAF!! Ik wil het elke dag wel doen en het windt me op :$
Wowquote:Op vrijdag 13 september 2013 10:42 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik zal jou eens opwinden......
Alleen als ie heel mooi in het toilet valtquote:
ik ben bang voor naalden.quote:Op vrijdag 13 september 2013 10:42 schreef Myraela het volgende:
Bij mij hebben ze nog nooit bloed hoeven prikken.
Dat komt dus omdat ik nog jong ben. En kei gezond.En kei bang voor dokters, dus ik piep nooit.
Helemaal van God losquote:
Hehequote:Op vrijdag 13 september 2013 10:24 schreef Dqod het volgende:
[..]
M'n vingers, doorgaans
Ik bedoelde van je bips.quote:Op vrijdag 13 september 2013 10:43 schreef Dqod het volgende:
[..]
Wow
[..]
Alleen als ie heel mooi in het toilet valt
Ik krijg de 24e voor het eerst een inmondige verdovingquote:Op vrijdag 13 september 2013 10:43 schreef Murdera het volgende:
[..]
ik ben bang voor naalden.als ze iets moeten doen onder verdoving nemen ze maar een hamer
Ik wil juist een verdoving voor alles, ik ben het liefst al onder narcose voordat ik de afspraak bij de huisarts maak.quote:Op vrijdag 13 september 2013 10:43 schreef Murdera het volgende:
[..]
ik ben bang voor naalden.als ze iets moeten doen onder verdoving nemen ze maar een hamer
Ik heb mijn duim, al bloedend, ergens ingedrukt waar het zonnetje niet schijnt idd :$quote:Op vrijdag 13 september 2013 10:44 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Hehe
Mja iedereen z'n/haar ding![]()
Jij zag natuurlijk bloed en gelijk was het van
Oh en jullie gaan te snel
Verjaardagen zijn overrated. Gewoon gaan dus.quote:Op vrijdag 13 september 2013 10:25 schreef AldoTheApache het volgende:
![]()
vrouwen ...
Nu ga ik al helemaal niet meerquote:Op vrijdag 13 september 2013 10:45 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Verjaardagen zijn overrated. Gewoon gaan dus.
dat was eens maar nooit meer, en ik wil het er niet meer over hebben.quote:Op vrijdag 13 september 2013 10:45 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik heb mijn duim, al bloedend, ergens ingedrukt waar het zonnetje niet schijnt idd :$
Ik heb het gemerkt ja, verschilt ook wel per persoon die prikt denk ikquote:Op vrijdag 13 september 2013 10:40 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
het verschilt wel eens...
bij mij willen ze altijd in mijn rechterarm prikken, maar ik geef standaard links aangezien daar de aderen beter te vinden zijn. Stront eigenwijs dat ze zijn, en vervolgens toch proberen en wroeten met die naald.
gelukkig hoef ik niet zo vaak meer te prikken
Ja en jaquote:Op vrijdag 13 september 2013 10:46 schreef rhubarbje het volgende:
Heb je ook gezegd van 'dan ben ik jarig'
Laat haar anders gewoon in haar sop gaar koken
Begin er dan ook niet over, nu wil ik het wetenquote:Op vrijdag 13 september 2013 10:45 schreef Murdera het volgende:
[..]
dat was eens maar nooit meer, en ik wil het er niet meer over hebben.
jouw duim waar de zon nooit schijnt.quote:Op vrijdag 13 september 2013 10:46 schreef Dqod het volgende:
[..]
Begin er dan ook niet over, nu wil ik het weten
quote:Op vrijdag 13 september 2013 10:46 schreef Fascination het volgende:
Huh, maar als je niet zoent met een ONS, hoe begin je dan met de seks, Dqod?Zoenen is toch vaak het opstapje naar meer.
Zoen wel dan, maar niet tijdens de seksquote:Op vrijdag 13 september 2013 10:46 schreef Fascination het volgende:
Huh, maar als je niet zoent met een ONS, hoe begin je dan met de seks, Dqod?Zoenen is toch vaak het opstapje naar meer.
K liet een scheetjequote:Op vrijdag 13 september 2013 10:47 schreef Murdera het volgende:
[..]
jouw duim waar de zon nooit schijnt.
quote:Op vrijdag 13 september 2013 10:47 schreef Dqod het volgende:
[..]
Zoen wel dan, maar niet tijdens de seks
Dat recht is alleen voorbehouden aan speshul meisjes
ligt eraan hoe je elkaar ontmoet natuurlijk.quote:Op vrijdag 13 september 2013 10:46 schreef Fascination het volgende:
Hier dacht ik ook aan ja..quote:Op vrijdag 13 september 2013 10:46 schreef Fascination het volgende:
Geilquote:Op vrijdag 13 september 2013 10:45 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik heb mijn duim, al bloedend, ergens ingedrukt waar het zonnetje niet schijnt idd :$
Nee, meestal is het gewoon wel duidelijk ofzo..quote:Op vrijdag 13 september 2013 10:48 schreef rhubarbje het volgende:
[..]dat is ingewikkeld!
Dan gaan ze toch steeds proberen je te kussen?
Ben benieuwd wat me te wachten staat wanneer ik straks naar de wc gaquote:
Of dat iddquote:Op vrijdag 13 september 2013 10:49 schreef Murdera het volgende:
Bij de meeste van mijn ONS leerde ik ze kennen via internet. Dan was de bedoeling al duidelijk.
Dan kan je dat zoenen gewoon achterwege laten.
Ik wil het niet weten.quote:Op vrijdag 13 september 2013 10:50 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ben benieuwd wat me te wachten staat wanneer ik straks naar de wc ga
door wie?quote:Op vrijdag 13 september 2013 10:51 schreef Dqod het volgende:
Maar doorgaans ging ik toch meer voor FWB's dan voor ONS's
En nu ben ik getemd
GMTAquote:Op vrijdag 13 september 2013 10:51 schreef Dqod het volgende:
Maar doorgaans ging ik toch meer voor FWB's dan voor ONS's
Koortslip zuigt zooo hardquote:Op vrijdag 13 september 2013 10:51 schreef LovelyLady het volgende:
Of je hebt een herpeslip, dat js ook kut
maar kan je wel seksen, maar niet oraal
Jammer :$quote:
Ze komt ongetwijfeld nog wel een keer langs hierquote:
Komt omdat je nog een tiener bent.quote:Op vrijdag 13 september 2013 10:41 schreef AldoTheApache het volgende:
Bij mij liggen de aderen altijd vrij dicht onder de huid, waardoor je mijn aderen vaak al gewoon zo kunt zien zitten![]()
prikken is dan ook nooit een probleem geweest
En ze is plezieriger om naar te kijken.quote:Op vrijdag 13 september 2013 10:52 schreef Murdera het volgende:
[..]
GMTA
Ik denk dat ik de gesprekken verder aan jou over kan laten. Heb er zelden iets aan toe te voegen.
ik ookquote:Op vrijdag 13 september 2013 10:51 schreef rhubarbje het volgende:
Ik vind kussen geil en juist leuk voorspel
2 handen op 1 buik sgatjquote:Op vrijdag 13 september 2013 10:52 schreef Murdera het volgende:
[..]
GMTA
Ik denk dat ik de gesprekken verder aan jou over kan laten. Heb er zelden iets aan toe te voegen.
Eens!quote:Op vrijdag 13 september 2013 10:51 schreef rhubarbje het volgende:
Ik vind kussen geil en juist leuk voorspel
lieg niet broederquote:Op vrijdag 13 september 2013 10:52 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
En ze is plezieriger om naar te kijken.
Wat :$quote:
nog maar een paar dagenquote:Op vrijdag 13 september 2013 10:52 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Komt omdat je nog een tiener bent.
Wil je er 1 van mij?quote:Op vrijdag 13 september 2013 11:01 schreef rhubarbje het volgende:
Ja ik ben net weer een jaar ouder geworden en nu heb ik godverdomme nierproblemen
doet fucking zeer
Exactly.quote:Op vrijdag 13 september 2013 10:52 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ik ook
Iemand die niet goed kan zoenen hoef ik ook geen seks mee
Even de oven in. Opnieuw bakkenquote:Op vrijdag 13 september 2013 11:01 schreef rhubarbje het volgende:
Ja ik ben net weer een jaar ouder geworden en nu heb ik godverdomme nierproblemen
doet fucking zeer
zijn die nog goed?quote:
Zeg Aldo, kun je dat vrouwke anders niet op je verjaardagspartijtje laten komen. Kan ze gelijk gekeurd worden door de restquote:
Nergens last van gehadquote:Op vrijdag 13 september 2013 11:04 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
zijn die nog goed?
Wat wil je er voor hebben?
Dat is klote....quote:Op vrijdag 13 september 2013 11:01 schreef rhubarbje het volgende:
doet fucking zeer
quote:Op vrijdag 13 september 2013 11:04 schreef rhubarbje het volgende:
Ik had eigenlijk een beetje verwacht dat mijn longen of lever er als eerst aan zouden gaan
Noem het zoals het heet manquote:Op vrijdag 13 september 2013 11:04 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Nergens last van gehad![]()
45,000 Ekkies Euro
Naja ik doe een beetje dramatisch hoorquote:
Dat valt best meequote:Op vrijdag 13 september 2013 10:34 schreef Myraela het volgende:
Och, en je maakt hem niet eens wakker. Lief hoor.quote:Op vrijdag 13 september 2013 11:06 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Naja ik doe een beetje dramatisch hoor
Omdat ik net van de dokter komt en die het niet op ging lossen en mijn vriend slaapt dus ik kan niet eens dramatisch tegen hem doen
dan krijg ik tenminste nog kopjes thee
Ik moet alleen even een echotje laten maken en zo
en wat ik op internet lees moet alles vanzelf over gaan en zo
Ik doe gewoon vaak een beetje dramatisch
Ohh zolang he nog niet hoeft te dialyseren valt het mee.quote:Op vrijdag 13 september 2013 11:06 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Naja ik doe een beetje dramatisch hoor
Omdat ik net van de dokter komt en die het niet op ging lossen en mijn vriend slaapt dus ik kan niet eens dramatisch tegen hem doen
dan krijg ik tenminste nog kopjes thee
Ik moet alleen even een echotje laten maken en zo
en wat ik op internet lees moet alles vanzelf over gaan en zo
Ik doe gewoon vaak een beetje dramatisch
Als Fax het in z'n hoofd haalt die RX8 te verkopen en een station te kopen krijgt ie klappen van mijquote:Op vrijdag 13 september 2013 11:10 schreef Murdera het volgende:
[..]
pas maar op. als je even niet oplet..
Same here, maar niet als hij hem aan mij verkoopt.quote:Op vrijdag 13 september 2013 11:11 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Als Fax hert in z'n hoofd haalt die RX8 te verkopen en een station te kopen krijgt ie klappen van mij
Ik mag vanmiddag ook weer in uniform op pad..quote:Op vrijdag 13 september 2013 11:12 schreef JamesTKirk het volgende:
Zo, weer in het driedelig gehesen. Moeders, houd uw dochters binnen
Jawel!quote:Op vrijdag 13 september 2013 11:08 schreef JamesTKirk het volgende:
[..]
Och, en je maakt hem niet eens wakker. Lief hoor.
quote:Op vrijdag 13 september 2013 11:08 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ohh zolang he nog niet hoeft te dialyseren valt het mee.
Zal ik een kopje thee voor je zetten? Neem ik er ook maar 1, heb het koud en beginnende keelpijn![]()
En wie wou je daar voor meenemen....quote:Op vrijdag 13 september 2013 11:11 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Als Fax het in z'n hoofd haalt die RX8 te verkopen en een station te kopen krijgt ie klappen van mij
quote:Op vrijdag 13 september 2013 11:14 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
met een beetje honing voor jou en je keeltje dan?
Ben er nog, zit even op de wifi. 't Is hier mooi enzo maar de wind is kutquote:Op vrijdag 13 september 2013 11:09 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
vakantieganger
Ben je al weer terug? Hoe was het
Dan zullen we maar eerlijk delenquote:Op vrijdag 13 september 2013 11:13 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik mag vanmiddag ook weer in uniform op pad..
De hele week al?quote:Op vrijdag 13 september 2013 11:14 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ben er nog, zit even op de wifi. 't Is hier mooi enzo maar de wind is kutBaal daar wel van
dat klopt welquote:Op vrijdag 13 september 2013 11:14 schreef Myraela het volgende:
Ik ben afgekickt van zeggen dat mannen in pak er goed uitzien. Eigenlijk zijn het alleen de mannen die er sowieso al goed uitzien die er goed uitzien in pak.
quote:Op vrijdag 13 september 2013 11:14 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
En wie wou je daar voor meenemen....![]()
Er was 1 plotseling heel goede dag, maar de voorspelling was waardeloos dus ben gaan snorkelen. Tja dat soort dingen moet je een dag van te voren boeken. Met een beetje geluk pikt het vanmiddag op maar dat zal wel nietquote:
Dat zie je bij mij ook, eigenlijk staat mijn uniform mij nietquote:Op vrijdag 13 september 2013 11:17 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
dat klopt wel
mijn vriend ziet er raar uit in pak
Ik vind ook dat hij niet in pak moet trouwen want je ziet overal aan af dat hij het zelf nooit aan zou doen
Zolang mijn vriend maar een overhemd aanheeft.quote:Op vrijdag 13 september 2013 11:17 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
dat klopt wel
mijn vriend ziet er raar uit in pak
Ik vind ook dat hij niet in pak moet trouwen want je ziet overal aan af dat hij het zelf nooit aan zou doen
Ik had een maatpakquote:Op vrijdag 13 september 2013 11:18 schreef JamesTKirk het volgende:
Veel mannen hebben een slecht zittend pak. De juiste snit maakt veel verschil. Vaak is een maatpak het beste. Met een goede das uiteraard.
Tijd om een nieuwe aan te laten meten dus.quote:Op vrijdag 13 september 2013 11:20 schreef Ordos20 het volgende:
[..]
Ik had een maatpak
Maar toen woog ik nog 100 kiloDus die past niet meer (shit)
deze man weetquote:Op vrijdag 13 september 2013 11:18 schreef JamesTKirk het volgende:
Veel mannen hebben een slecht zittend pak. De juiste snit maakt veel verschil. Vaak is een maatpak het beste. Met een goede das uiteraard.
Ik wil ook kortquote:Op vrijdag 13 september 2013 11:20 schreef Myraela het volgende:
[..]
Zolang mijn vriend maar een overhemd aanheeft.Voor de rest vind ik een jeans sowieso mooier dan zo'n pantalon. Maar hij moet vooral lekker aandoen wat hij aan wil doen.
Ik wil een kort trouwjurkje.Alsin, tot iets boven de knie. En sneakers.
Ik nhad em laten maken in India. Goedkoop voor 110 Italiaanse stof.quote:Op vrijdag 13 september 2013 11:21 schreef JamesTKirk het volgende:
[..]
Tijd om een nieuwe aan te laten meten dus.
Wat zonde zeg.maar verder wel mooi/leukquote:Op vrijdag 13 september 2013 11:19 schreef Faxie het volgende:
[..]
Er was 1 plotseling heel goede dag, maar de voorspelling was waardeloos dus ben gaan snorkelen. Tja dat soort dingen moet je een dag van te voren boeken. Met een beetje geluk pikt het vanmiddag op maar dat zal wel niet
En schoenen, en bruidslingerie, etc etc.quote:Op vrijdag 13 september 2013 11:22 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Ik wil ook kort
maar niet zo kort
Ik vind tea length zo cute
Ik kan niet wachten tot het tijd is om te gaan shoppen voor een jurk!
Voor achthonderd euro heb je al een prima maatpak hoor. Mits je gewicht niet erg schommelt kun je daar jaren mee doen.quote:Op vrijdag 13 september 2013 11:23 schreef Ordos20 het volgende:
[..]
Ik nhad em laten maken in India. Goedkoop voor 110 Italiaanse stof.
Maar daar kom ik niet zo vaak dus ja, beetje veel geld wat ik ergens anders beter kan gebruiken
Schoenen weet ik nietquote:Op vrijdag 13 september 2013 11:23 schreef JamesTKirk het volgende:
[..]
En schoenen, en bruidslingerie, etc etc.
800 euro is fucking veel geld man.quote:Op vrijdag 13 september 2013 11:24 schreef JamesTKirk het volgende:
[..]
Voor achthonderd euro heb je al een prima maatpak hoor. Mits je gewicht niet erg schommelt kun je daar jaren mee doen.
110 is de gradatie van de stof. Het pak was (alles er op en eraan gilet FTW) 200 euroquote:Op vrijdag 13 september 2013 11:26 schreef Myraela het volgende:
[..]
800 euro is fucking veel geld man.Nogal een verschil met 110 euro he.
800 euro krijg ik nauwelijks in een jaar bij elkaar gespaardquote:Op vrijdag 13 september 2013 11:26 schreef Myraela het volgende:
[..]
800 euro is fucking veel geld man.Nogal een verschil met 110 euro he.
Ik zou het hakje bescheiden houden ja, je staat bijna de hele dagquote:Op vrijdag 13 september 2013 11:24 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Schoenen weet ik niet
Ik wil eigenlijk mooie killer heels maar dat loopt weer zo kut en ik wil niet naar het altaar waggelen
Dus ik denk dat dat een tranendal word
Zelfde met lingerie eigenlijk
Foto's komen als ik terug benquote:Op vrijdag 13 september 2013 11:23 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Wat zonde zeg.maar verder wel mooi/leuk
Mooie damesch?
Lijkt me ook wel super tof, maar ik zou er niet zo enorm veel geld aan uit willen geven.quote:Op vrijdag 13 september 2013 11:22 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Ik wil ook kort
maar niet zo kort
Ik vind tea length zo cute
Ik kan niet wachten tot het tijd is om te gaan shoppen voor een jurk!
quote:Op vrijdag 13 september 2013 11:22 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
deze man weet![]()
Mannen in pak(wel leuke mannen dan )
Dat is nog megagoedkoop. Heb zelf maar een aantal pakken, maar de laatste tikte toch de 1500 aan...quote:Op vrijdag 13 september 2013 11:26 schreef Ordos20 het volgende:
[..]
110 is de gradatie van de stof. Het pak was (alles er op en eraan gilet FTW) 200 euro
Trouwenquote:Op vrijdag 13 september 2013 11:28 schreef Myraela het volgende:
[..]
Lijkt me ook wel super tof, maar ik zou er niet zo enorm veel geld aan uit willen geven.Ben geen meisje dat al der hele leven droomt over de ideale trouwdag.
Ja, nouja, dat is te betalen zeg maar.quote:Op vrijdag 13 september 2013 11:26 schreef Ordos20 het volgende:
[..]
110 is de gradatie van de stof. Het pak was (alles er op en eraan gilet FTW) 200 euro
Damn, dat is voor mij een maandsalarisquote:Op vrijdag 13 september 2013 11:28 schreef JamesTKirk het volgende:
[..]
Dat is nog megagoedkoop. Heb zelf maar een aantal pakken, maar de laatste tikte toch de 1500 aan...
Tof voor jou, de meeste mensen kunnen hun geld wel beter besteden.quote:Op vrijdag 13 september 2013 11:28 schreef JamesTKirk het volgende:
[..]
Dat is nog megagoedkoop. Heb zelf maar een aantal pakken, maar de laatste tikte toch de 1500 aan...
Myr, I'm dissapoint.quote:Op vrijdag 13 september 2013 11:29 schreef Myraela het volgende:
[..]
Kaneel, ik ben aan het bekeren. Over 2 jaar zit ik gewoon getrouwd met 3 kinderen thuis.
Ik trek het ook niet uit mijn kontzak hoor, zeker niet met een gezin. Kwestie van sparen.quote:Op vrijdag 13 september 2013 11:29 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Damn, dat is voor mij een maandsalaris
maar het hoeft toch ook niet duur te zijn?quote:Op vrijdag 13 september 2013 11:28 schreef Myraela het volgende:
[..]
Lijkt me ook wel super tof, maar ik zou er niet zo enorm veel geld aan uit willen geven.Ben geen meisje dat al der hele leven droomt over de ideale trouwdag.
Leuk overhemdje en BAM ook goed.... werk in de bouw dus daar is een spijkerbroek meestal al netjes (mits zonder metselvlekken uzw)quote:Op vrijdag 13 september 2013 11:28 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ja, nouja, dat is te betalen zeg maar.800 euro zou ik niet zomaar even hebben liggen voor een maatpak, als ik het eigenlijk niet echt nodig heb.
voor mij bijna 2quote:Op vrijdag 13 september 2013 11:29 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Damn, dat is voor mij een maandsalaris
Reken bij een bruidsjapon wel op minstens duizend haha. Maar dan heb je nog tweeduizend extra om op te drinken.quote:Op vrijdag 13 september 2013 11:31 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
maar het hoeft toch ook niet duur te zijn?
Wij geven sowieso gewoon heel veel feestje (voor veel te veel geld)
Dus dan maar gewoon 1x goed doen
Ik ga echt geen 3000 euro aan een jurk uitgeven hoor
Wel aan eten en drank
volgende keer maar ergens anders heen dan:Pquote:Op vrijdag 13 september 2013 11:27 schreef Faxie het volgende:
[..]
Foto's komen als ik terug benEn dames vallen tegen. Sowieso niks bij mn verblijf
Moet eerlijk zeggen dat ik de feestjes die ik heb meegemaakt, altijd maar vond tegenvallen. Het eten is matig, de gratis drank is awesome. Ik wil gewoon een BBQ op het strand, heb niet zoveel vrienden dus dat scheelt.quote:Op vrijdag 13 september 2013 11:31 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
maar het hoeft toch ook niet duur te zijn?
Wij geven sowieso gewoon heel veel feestje (voor veel te veel geld)
Dus dan maar gewoon 1x goed doen
Ik ga echt geen 3000 euro aan een jurk uitgeven hoor
Wel aan eten en drank
Met psychotische negerin.quote:Op vrijdag 13 september 2013 11:32 schreef Myraela het volgende:
[..]
Moet eerlijk zeggen dat ik de feestjes die ik heb meegemaakt, altijd maar vond tegenvallen. Het eten is matig, de gratis drank is awesome. Ik wil gewoon een BBQ op het strand, heb niet zoveel vrienden dus dat scheelt.Heb ook maar 3 mensen van de familie die ik zou uitnodigen.
![]()
Anyhow, ik ga nog lang niet trouwen.Waar hebben we het over.
Nee hoor, je kunt er prima een laten (na) makenquote:Op vrijdag 13 september 2013 11:32 schreef JamesTKirk het volgende:
[..]
Reken bij een bruidsjapon wel op minstens duizend haha. Maar dan heb je nog tweeduizend extra om op te drinken.
quote:Op vrijdag 13 september 2013 11:32 schreef Myraela het volgende:
Ik wil gewoon een BBQ op het strand, heb niet zoveel vrienden dus dat scheelt.Heb ook maar 3 mensen van de familie die ik zou uitnodigen.
![]()
Dat "moeten" altijd. Als je dan vraagt waarom, komt er geen antwoord.quote:Op vrijdag 13 september 2013 11:34 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Nee hoor, je kunt er prima een laten (na) maken
Ik maak zelf ook kleding dus desnoods maak ik hem zelf
Ik moet eerlijk zeggen dat ik nogal moe word van mensen die mij maar dingen blijven vertellen als: 'Je MOET een trouwauto hoor' owja? van wie? de trouwpolitie? 'je gaat toch poseren voor foto's' Nee want dat ik wil ik niet, dus dat doe ik niet
'Je kunt de eerste dans toch niet skippen?' watch me
Echt dat hele trouwen vind ik prachtig maar dat iedereen al bedacht heeft hoe het heeft en zo star is vind ik debiel
Ik kan niet die dag.quote:Op vrijdag 13 september 2013 11:34 schreef Myraela het volgende:
[..]
tuurlijk, voor een beetje feestsfeer.
Nou zo kijken wij er precies ook tegen aan!quote:Op vrijdag 13 september 2013 11:32 schreef Myraela het volgende:
[..]
Moet eerlijk zeggen dat ik de feestjes die ik heb meegemaakt, altijd maar vond tegenvallen. Het eten is matig, de gratis drank is awesome. Ik wil gewoon een BBQ op het strand, heb niet zoveel vrienden dus dat scheelt.Heb ook maar 3 mensen van de familie die ik zou uitnodigen.
![]()
Het is jouw feestje hoor, dat bepaal je allemaal lekker zelf. En als je zelf een mooie japon kunt maken, zeker doen. Dan is het helemaal naar je zin.quote:Op vrijdag 13 september 2013 11:34 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Ik moet eerlijk zeggen dat ik nogal moe word van mensen die mij maar dingen blijven vertellen als: 'Je MOET een trouwauto hoor' owja? van wie? de trouwpolitie? 'je gaat toch poseren voor foto's' Nee want dat ik wil ik niet, dus dat doe ik niet
Echt dat hele trouwen vind ik prachtig maar dat iedereen al bedacht heeft hoe het heeft en zo star is vind ik debiel
preciesquote:Op vrijdag 13 september 2013 11:35 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat "moeten" altijd. Als je dan vraagt waarom, komt er geen antwoord.
Mijn plan is om wel naar zo'n salon te gaan, veel fotos te maken en zo en er een leuke middag van te maken met mijn (schoon)mama en vriendinnenquote:Op vrijdag 13 september 2013 11:36 schreef JamesTKirk het volgende:
[..]
Het is jouw feestje hoor, dat bepaal je allemaal lekker zelf. En als je zelf een mooie japon kunt maken, zeker doen. Dan is het helemaal naar je zin.
Ga je een japon in een bruidswinkel kopen dan ben je al snel veel geld kwijt, das de realiteit.
Ik pasquote:Op vrijdag 13 september 2013 11:37 schreef Murdera het volgende:
[..]
Voor een recensie kan je bij Kaneel zijn.
Ik vind dat hele trouwen bijzaak. Gewoon tijd voor een feestje.quote:Op vrijdag 13 september 2013 11:36 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Nou zo kijken wij er precies ook tegen aan!
Ik heb heel mooie herinneringen aan de jaarlijkse tuinfeesten bij mijn mama thuis, dus daar ga ik trouwen: in de tuin
Het liefst zonder tent als het even kan met het weer
En ik denk gewoon een bbq, grote zalm er op met kruiden in zijn buikjeen heel veel heerlijk drinken en eten
En daarna dansen
Dat 'ja ik wil' vind ik een beetje bijzaak als je snapt wat ik bedoel (nou ja ook wel de hoofdzaak, maar ik bedoel ik ga daar geen uur over doen of zoals ik het nu hard op zeg duurt het 3 seconden
hoe de fuck rek je dat tot een uur
)
Altijd mooi. Sprookjes van een anderquote:Op vrijdag 13 september 2013 11:38 schreef JamesTKirk het volgende:
Ga zo eens bruidje spotten. Later!
Ja dat dus!quote:Op vrijdag 13 september 2013 11:38 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik vind dat hele trouwen bijzaak. Gewoon tijd voor een feestje.
Dat vonden mijn beste maat en zijn vrouw ook maar niks nee.. Die hebben alles naar eigen inzicht gedaan en zoals zij dat wilden..quote:Op vrijdag 13 september 2013 11:34 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Mooie gedachtequote:Op vrijdag 13 september 2013 11:40 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Ja dat dus!
Ik vind het trouwens ook zo raar hoe mensen kunnen focussen op de dag
Het gaat om je leven, de tijd er voor en er na, over de liefde
niet over welke kleur de strikken om de stoelen perse moeten hebben
Ik wil gewoon zijn vrouw zijn![]()
En dat ben ik nu al, voor mijn gevoel, maar ik wil dat hard uitschreeuwen en met iedereen delen en voortaan op formuliertjes op kunnen schrijven![]()
waar wacht je op?quote:Op vrijdag 13 september 2013 11:42 schreef Myraela het volgende:
Oeeeehhh, de bezorger is er bijna. Hij stond bij het verkeerde nummer en belde.
Ik heb een BBQ gewonnen met een online prijsvraag. Ik geloofde nog niet helemaal, maar begin het nu toch echt te geloven.quote:
Tnxquote:
Yaaaay! Ik heb laatst ook voor het eerst iets gewonnen en dat voelt best wel cooool!quote:Op vrijdag 13 september 2013 11:44 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik heb een BBQ gewonnen met een online prijsvraag. Ik geloofde nog niet helemaal, maar begin het nu toch echt te geloven.
Dat klinkt als een mooi tv format voor sbs6quote:
Dat maakt voor mij niet uit. Zul je zien dan de wind weer kut is...quote:Op vrijdag 13 september 2013 11:32 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
volgende keer maar ergens anders heen dan:P
Whewhehehe.quote:Op vrijdag 13 september 2013 11:52 schreef Faxie het volgende:
[..]
Dat maakt voor mij niet uit. Zul je zien dan de wind weer kut is...
quote:Op vrijdag 13 september 2013 11:53 schreef Myraela het volgende:
Woei, fucking grote doos.Superblij! Nog even vechten met twi, want hij wil hem verkopen.
Ja, maar we hebben al een bbq. En hij wil deze voor 200 euro op marktplaats zetten. Ik vind hem te mooi om te verkopen, maar denk ook niet dat mensen op marktplaats 200 euro voor een BBQ betalen.quote:
Die kan jou niet aan johquote:Op vrijdag 13 september 2013 11:53 schreef Myraela het volgende:
Woei, fucking grote doos.Superblij! Nog even vechten met twi, want hij wil hem verkopen.
Als je hem wil houden is dat toch argument genoegquote:Op vrijdag 13 september 2013 11:55 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ja, maar we hebben al een bbq. En hij wil deze voor 200 euro op marktplaats zetten. Ik vind hem te mooi om te verkopen, maar denk ook niet dat mensen op marktplaats 200 euro voor een BBQ betalen.
Maar dan heeft ze 2 bbq's.quote:Op vrijdag 13 september 2013 11:57 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Als je hem wil houden is dat toch argument genoeg
dat is handig als je grote bbq feestjes geeftquote:
Die hebben we al een keer gebruikt, dan verkoopt het natuurlijk al helemaal voor zo goed als niets meer. Zou hem ook liever weggeven, maar we hebben eigenlijk niemand die nog een BBQ kan gebruiken.quote:
eens!quote:Op vrijdag 13 september 2013 11:59 schreef sararaats het volgende:
BBQ![]()
![]()
net zo lekker als friet/patat/whatever
pics en prijs?quote:Op vrijdag 13 september 2013 11:59 schreef Myraela het volgende:
[..]
Die hebben we al een keer gebruikt, dan verkoopt het natuurlijk al helemaal voor zo goed als niets meer. Zou hem ook liever weggeven, maar we hebben eigenlijk niemand die nog een BBQ kan gebruiken.
Ja want je roept het op jezelf af natuurlijkquote:Op vrijdag 13 september 2013 11:52 schreef Faxie het volgende:
[..]
Dat maakt voor mij niet uit. Zul je zien dan de wind weer kut is...
Wind zal wel vrouwelijk zijnquote:Op vrijdag 13 september 2013 12:06 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja want je roept het op jezelf af natuurlijk![]()
Er rust een vloek op je
Haiquote:Op vrijdag 13 september 2013 11:59 schreef Myraela het volgende:
[..]
Die hebben we al een keer gebruikt, dan verkoopt het natuurlijk al helemaal voor zo goed als niets meer. Zou hem ook liever weggeven, maar we hebben eigenlijk niemand die nog een BBQ kan gebruiken.
goed plan. Heb ook nog een hoop te doenquote:Op vrijdag 13 september 2013 12:43 schreef rhubarbje het volgende:
Zo, even uitbuiken van mijn heerlijke lunch en daarna ga ik echt, echt, echt 1000000 zinnige dingen doen
wat moet je allemaal af hebben dan?quote:Op vrijdag 13 september 2013 13:07 schreef Dqod het volgende:
Ik ga relaxen met een kopje thee, want ik vind dat ik alles toch wel op tijd klaar krijg.. Gewoon.. Zomaar.. Daarom
Slaapkamer, huis, mezelf (want ik stink, maar ik moet eerst ff werken zo voordat ik onder de douche kan springen), boodschappen halen, heen en weer fietsen, hopen dat de was op tijd droog is, bed opmakenquote:Op vrijdag 13 september 2013 13:08 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
wat moet je allemaal af hebben dan?
Zal ik je helpen?quote:Op vrijdag 13 september 2013 13:09 schreef Dqod het volgende:
[..]
Slaapkamer, huis, mezelf (want ik stink, maar ik moet eerst ff werken zo voordat ik onder de douche kan springen), boodschappen halen, heen en weer fietsen, hopen dat de was op tijd droog is, bed opmaken
Met douchen zeker, vuige schavuit, schobbejak, vlegel, plebejerquote:
Je kunt veel van me zeggen, maar niet dat ik een plebejer ben.quote:Op vrijdag 13 september 2013 13:11 schreef Dqod het volgende:
[..]
Met douchen zeker, vuige schavuit, schobbejak, vlegel, plebejer
quote:Op vrijdag 13 september 2013 13:09 schreef Dqod het volgende:
[..]
Slaapkamer, huis, mezelf (want ik stink, maar ik moet eerst ff werken zo voordat ik onder de douche kan springen), boodschappen halen, heen en weer fietsen, hopen dat de was op tijd droog is, bed opmaken
Daar heb je mequote:Op vrijdag 13 september 2013 13:11 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Je kunt veel van me zeggen, maar niet dat ik een plebejer ben.
Jaquote:
Walgelijke aantijging, wordt verworpenquote:Op vrijdag 13 september 2013 13:13 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Als ik je heb, voel je het wel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |