quote:- C_A
- Muhahaha + vriendin
- WeeTee
- Vinniiee
- palawan
- Viro + een vriendin
-DaMook (ovb)
Wil je ook mee met deze gezellige groep mensen, er zijn nog kamers vrij!
Voor 25 euro PP kan je een kamer erbij boeken.
M'n vingers, doorgaansquote:
quote:
Opgewonden raken van stikken.quote:Op vrijdag 13 september 2013 10:22 schreef LovelyLady het volgende:
Aswattes???
Stervende hersencellen en dan moeilijke taal gebruiken...
Haha.quote:Op vrijdag 13 september 2013 10:24 schreef Dqod het volgende:
[..]
M'n vingers, doorgaans
Nee, maarre.. Ik zou bijvoorbeeld nooit zoenen met een one night stand.. Vind dat heel erg intiem namelijk.. True story
Oh en gisteren heb ik mijn vinger opengesneden met den kaasschaaf
Daar is een woord voor?quote:Op vrijdag 13 september 2013 10:24 schreef Kaneelstokje het volgende:
Opgewonden raken van stikken.
Zoals Dqod.
BLOEDERIG JONGE!! Vond het helemaal mooi.. Doldwaas avontuur @ huize Dkutquote:
Kweetnie, ligt aan de klik op dat moment denk ik..quote:Op vrijdag 13 september 2013 10:24 schreef Dqod het volgende:
[..]
M'n vingers, doorgaans
Nee, maarre.. Ik zou bijvoorbeeld nooit zoenen met een one night stand.. Vind dat heel erg intiem namelijk.. True story
Oh en gisteren heb ik mijn vinger opengesneden met den kaasschaaf
I know that feel, bro.quote:Op vrijdag 13 september 2013 10:25 schreef AldoTheApache het volgende:
mijn 'date' is echt niet normaal![]()
eerst mee gechat, gezellig, vraag ik of we een keer wat gaan eten, kan ze niet, stelt ze een andere dag voor waarop ik echt niet kan (want dan ben ik jarig) Zegt ze: OK, dan niet
![]()
vrouwen ...
Hoi liefjequote:
Bloed is altijd mooi.quote:Op vrijdag 13 september 2013 10:25 schreef Dqod het volgende:
[..]
BLOEDERIG JONGE!! Vond het helemaal mooi.. Doldwaas avontuur @ huize Dkut
OK, dan nietquote:Op vrijdag 13 september 2013 10:25 schreef AldoTheApache het volgende:
eerst mee gechat, gezellig, vraag ik of we een keer wat gaan eten, kan ze niet, stelt ze een andere dag voor waarop ik echt niet kan (want dan ben ik jarig) Zegt ze: OK, dan niet
![]()
vrouwen ...
Op je verjaardag daten, dat zou ik JUIST doen man!quote:Op vrijdag 13 september 2013 10:25 schreef AldoTheApache het volgende:
![]()
vrouwen ...
echt afkappen die kut, stomme tuthola weet zelf niet wat ze wil. NOT GONNA WORKquote:Op vrijdag 13 september 2013 10:25 schreef AldoTheApache het volgende:
![]()
vrouwen ...
klappen die ho.quote:Op vrijdag 13 september 2013 10:25 schreef AldoTheApache het volgende:
![]()
vrouwen ...
neequote:Op vrijdag 13 september 2013 10:26 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Op je verjaardag daten, dat zou ik JUIST doen man!
Waarschijnlijk zei je het gewoon op een kutmanier. Het ligt altijd aan de man. Of jongen dan, in jouw geval.quote:Op vrijdag 13 september 2013 10:25 schreef AldoTheApache het volgende:
![]()
vrouwen ...
quote:Op vrijdag 13 september 2013 10:27 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
echt afkappen die kut, stomme tuthola weet zelf niet wat ze wil. NOT GONNA WORK
Ja dat is nu dus ook mijn conclusiequote:
Nja, dat.. Maar doorgaans heb ik niet zo'n ontzettende klik met ONS'squote:Op vrijdag 13 september 2013 10:25 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Kweetnie, ligt aan de klik op dat moment denk ik..
Als je dan gaat laten bloedprikken.. Hoe die buisjes vollopen.. OMG IK WIL EEN BUISJE!!!quote:Op vrijdag 13 september 2013 10:26 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
I know that feel, bro.
[..]
Hoi liefje
[..]
Bloed is altijd mooi.
Mooi donkerrood
Oh, ja dat is een ander verhaal.. Ik vier mijnes toch nooit, dus ik zou er dan niet moeilijk om doenquote:Op vrijdag 13 september 2013 10:27 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
neeik heb al allemaal dingen afgesproken
Ik zei: Dan kan ik niet, want dan ben ik jarig, dus ik heb al allemaal afspraken gemaaktquote:Op vrijdag 13 september 2013 10:27 schreef Myraela het volgende:
[..]
Waarschijnlijk zei je het gewoon op een kutmanier. Het ligt altijd aan de man. Of jongen dan, in jouw geval.
Als je niet met iemand zoent weet je iig dat het een ONS blijft.quote:Op vrijdag 13 september 2013 10:27 schreef Dqod het volgende:
[..]
Nja, dat.. Maar doorgaans heb ik niet zo'n ontzettende klik met ONS's
Mgoed, ook geen behoefte aan momenteel![]()
![]()
Zie je wel, je bent gewoon een klootzak.quote:Op vrijdag 13 september 2013 10:28 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Ik zei: Dan kan ik niet, want dan ben ik jarig, dus ik heb al allemaal afspraken gemaakt
Vaste scharrel is altijd beter natuurlijk..quote:Op vrijdag 13 september 2013 10:27 schreef Dqod het volgende:
[..]
![]()
Ik doe altijd wel watquote:Op vrijdag 13 september 2013 10:28 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Oh, ja dat is een ander verhaal.. Ik vier mijnes toch nooit, dus ik zou er dan niet moeilijk om doen
Alleen volgend jaar wel denk ik.. Ik ga dan juist een feest geven omdat 30..
ik wil je klappen.quote:Op vrijdag 13 september 2013 10:27 schreef Myraela het volgende:
[..]
Waarschijnlijk zei je het gewoon op een kutmanier. Het ligt altijd aan de man. Of jongen dan, in jouw geval.
Ja kennelijkquote:Op vrijdag 13 september 2013 10:29 schreef Myraela het volgende:
[..]
Zie je wel, je bent gewoon een klootzak.
Maar straks heb je ieder potje al een keer gehad, he?quote:Op vrijdag 13 september 2013 10:27 schreef Dqod het volgende:
[..]
![]()
Mijn ex wilde dat. Dat ik met een buisje van haar bloed rond zou lopen.quote:Op vrijdag 13 september 2013 10:28 schreef Dqod het volgende:
[..]
Als je dan gaat laten bloedprikken.. Hoe die buisjes vollopen.. OMG IK WIL EEN BUISJE!!!
Soms wou ik dat ook ehquote:Op vrijdag 13 september 2013 10:28 schreef Myraela het volgende:
[..]
Als je niet met iemand zoent weet je iig dat het een ONS blijft.
Mhm.. MHM.. MMMMMHMquote:Op vrijdag 13 september 2013 10:29 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Vaste scharrel is altijd beter natuurlijk..
Relatie is altijd beter natuurlijk..quote:Op vrijdag 13 september 2013 10:29 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Vaste scharrel is altijd beter natuurlijk..
Ik had er "Oh sorry" ofzo voor gezet, komt toch iets anders over?quote:
beetje nippen afentoe.quote:Op vrijdag 13 september 2013 10:29 schreef Kaneelstokje het volgende:
Mijn ex wilde dat. Dat ik met een buisje van haar bloed rond zou lopen.
Dafuqquote:Op vrijdag 13 september 2013 10:29 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Buisje aan de ketting en dan om je nek?quote:Op vrijdag 13 september 2013 10:29 schreef Kaneelstokje het volgende:
Huwelijk is altijd beter natuurlijk...quote:Op vrijdag 13 september 2013 10:29 schreef Myraela het volgende:
[..]
Relatie is altijd beter natuurlijk..
quote:Op vrijdag 13 september 2013 10:30 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik had er "Oh sorry" ofzo voor gezet, komt toch iets anders over?
woei 30quote:Op vrijdag 13 september 2013 10:28 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Oh, ja dat is een ander verhaal.. Ik vier mijnes toch nooit, dus ik zou er dan niet moeilijk om doen
Alleen volgend jaar wel denk ik.. Ik ga dan juist een feest geven omdat 30..
Ohhhh shi-quote:Op vrijdag 13 september 2013 10:29 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Maar straks heb je ieder potje al een keer gehad, he?
Dan zijn ze niet meer een ONS, maar zeker een TNS.
[..]
Het was gewoon middenin een gesprek ...quote:Op vrijdag 13 september 2013 10:30 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik had er "Oh sorry" ofzo voor gezet, komt toch iets anders over?
True, dan kan ik eindelijk stoppen met scheren.quote:Op vrijdag 13 september 2013 10:30 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Huwelijk is altijd beter natuurlijk...
quote:Op vrijdag 13 september 2013 10:29 schreef Myraela het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 13 september 2013 10:29 schreef Myraela het volgende:
[..]
quote:
Heb je zoveel wildgroei dan?quote:Op vrijdag 13 september 2013 10:30 schreef Myraela het volgende:
[..]
True, dan kan ik eindelijk stoppen met scheren.
Brace yourself! Butt-hair is comingquote:Op vrijdag 13 september 2013 10:30 schreef Myraela het volgende:
[..]
True, dan kan ik eindelijk stoppen met scheren.
Sinds ik 2 keer 24 uur met mijn eigen bloed in mijn bek heb gezeten (na trekken verstandskiezen) vind ik bloed vies.quote:
quote:Op vrijdag 13 september 2013 10:30 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Dafuq![]()
stiekem vervangen met tomatensap en dat dan voor haar ogen opdrinken
Jep.quote:Op vrijdag 13 september 2013 10:30 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Buisje aan de ketting en dan om je nek?
Je gaat er te snel doorheen.quote:Op vrijdag 13 september 2013 10:30 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ohhhh shi-
Ja, ik wil er voor mezelf een, ooit.. Ga CY wel een keer vragen
Mjah, zou ik ook doen hoor met zo'n reactiequote:Op vrijdag 13 september 2013 10:30 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Het was gewoon middenin een gesprek ...![]()
Maarja, na de ' ok dan niet' heb ik niet meer gereageerd
is het dan gewoon mijn pech dat ik altijd de vreemde types ertussenuit pikquote:Op vrijdag 13 september 2013 10:32 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Mjah, zou ik ook doen hoor met zo'n reactie
scheren is duur manquote:Op vrijdag 13 september 2013 10:32 schreef Murdera het volgende:
[..]
Mijn kapsel, maar dan overal op haar lichaam.
Zij is daar voor opgeleidquote:Op vrijdag 13 september 2013 10:32 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Sinds ik 2 keer 24 uur met mijn eigen bloed in mijn bek heb gezeten (na trekken verstandskiezen) vind ik bloed vies.
[..]
[..]
Jep.
[..]
Je gaat er te snel doorheen.
Straks moet je traps gaan hosselen.
Waarom CY?
ach je bent nog jong hequote:Op vrijdag 13 september 2013 10:33 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
is het dan gewoon mijn pech dat ik altijd de vreemde types ertussenuit pik
I know that feel, broquote:Op vrijdag 13 september 2013 10:33 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
is het dan gewoon mijn pech dat ik altijd de vreemde types ertussenuit pik
quote:Op vrijdag 13 september 2013 10:33 schreef Myraela het volgende:
Mijn kat zit tv te kijken, en probeert de handen van de tv-kok te vangen.
quote:
oh ohquote:Op vrijdag 13 september 2013 10:34 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
I know that feel, bro
Ik heb ook steeds de labielo's en shit
3 weken geleden wezen bloedprikken, je kunt de plek nog zienquote:Op vrijdag 13 september 2013 10:34 schreef Dqod het volgende:
[..]
Zij is daar voor opgeleid
En ik had eens een heeeeeeele blauwe arm na het bloedprikken, omdat dat wijf gewoon dom was.. En CY kan dat gewoon, dat weet ik, dat voel ik
quote:Op vrijdag 13 september 2013 10:34 schreef Myraela het volgende:
30 is fucking oud man, straks heb je ineens kinderen en een koophuis en een stationwagen.
Hehehehe.quote:Op vrijdag 13 september 2013 10:34 schreef Dqod het volgende:
[..]
Zij is daar voor opgeleid
En ik had eens een heeeeeeele blauwe arm na het bloedprikken, omdat dat wijf gewoon dom was.. En CY kan dat gewoon, dat weet ik, dat voel ik
En bedankt hequote:Op vrijdag 13 september 2013 10:34 schreef Myraela het volgende:
30 is fucking oud man, straks heb je ineens kinderen en een koophuis en een stationwagen.
- Welneequote:Op vrijdag 13 september 2013 10:34 schreef Myraela het volgende:
Ha-ha. Jij bent fucking jong.quote:Op vrijdag 13 september 2013 10:35 schreef AldoTheApache het volgende:
nog 10 jaar een een paar dagen en dan ben ik ook 30
Zou je vachtje kroelen.quote:Op vrijdag 13 september 2013 10:35 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ik doe het ook niet meer hoor, en zeker nu de winter er weer aankomt, lekker warm
Dat bedoel ik.. Stelletje prutsersquote:Op vrijdag 13 september 2013 10:35 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
3 weken geleden wezen bloedprikken, je kunt de plek nog zien
bij diabetici is dat sowieso vaker het geval.quote:Op vrijdag 13 september 2013 10:35 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
3 weken geleden wezen bloedprikken, je kunt de plek nog zien
Krengquote:Op vrijdag 13 september 2013 10:36 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hehehehe.
Nooit last van gehad.
Wel eens mijn zusje geprikt en toen kreeg ze een grote blauwe plek.
Jij maakt jezelf wel geliefd he, op deze vroege morgenquote:
Maar de keer daarop ging het wel goed.quote:
Is dat zo?quote:Op vrijdag 13 september 2013 10:37 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
bij diabetici is dat sowieso vaker het geval.
je moest mijn schoonmoeder eens zien.dat is niet leuk meer joh
Ik heb geen liefde nodig, haatseks is de beste seks.quote:Op vrijdag 13 september 2013 10:38 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Jij maakt jezelf wel geliefd he, op deze vroege morgen
juistquote:Op vrijdag 13 september 2013 10:38 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik heb geen liefde nodig, haatseks is de beste seks.
Wij moeten het doen met een kiaatje...quote:Op vrijdag 13 september 2013 10:34 schreef Myraela het volgende:
Als je dacht dat je niet dieper kon zinken hé.quote:Op vrijdag 13 september 2013 10:39 schreef JamesTKirk het volgende:
[..]
Wij moeten het doen met een kiaatje...
Ik zou mezelf wel eens willen bloedprikken, maar ik durf het nietquote:Op vrijdag 13 september 2013 10:38 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Maar de keer daarop ging het wel goed.
En bij mezelf gaat het ook altijd goed.
Maar goed, is niet in ader. Dat zou ik eng vinden.
Ok.quote:Op vrijdag 13 september 2013 10:39 schreef Myraela het volgende:
Tevens ga ik straks koekjes bakken, en dan lieft iedereen mij weer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |